RSS

اگر به دنبال وب‌سایتهای معتبری هستید که خدمات RSS ارائه می‌دهند،رفتن به این صفحه به شما کمک خواهد کرد.انبوهی از سایتهای جستجوکننده RSS و سایتهای گردآورنده فید در این صفحه گردآوری شده‌اند.من در میان سایتهای گردآورنده فید یا feed aggregator ،سایت bloglines را ترجیح می دهم،برای جستجو هم از feedster استفاده می‌کنم.

در مورد اهمیت جستجو در feed ها و تفاوت اساسی آن با جستجو در موتورهای عمومی جستجو،قبلا هم مطلب نوشته بودم.یکی از دوستانIT نویس،صحبت جالبی در یکی از کامنتهای وبلاگم کرده بود و نوشته بود که کافی نیست که در یک یا دو پست از RSS بگوییم و بگذریم.در آماری که یکی از سایتهای خارجی از کاربران اینترنت آمریکا ارئه داده بود،آمده بود که 60 درصد مردم آمریکا با rss آشنا نیستند.این مطلب به منزله آن است که 40 درصد مردم در آمریکا،با این پدیده آشنا هستند.

پس مختصری در مورد جستجو در فیدها می نویسم:

مزیت عمده جستجو در فیدها،توانایی آنها برای ارائه محتویات تازه وب است.فرض کنید از رخ دادن حادثه‌ای تنها چند ساعت گذشته،و شما می‌خواهید انعکاس آن واقعه را در وبلاگستان به طور خاص و وب به طور عام بررسی کنید،آیا با جستجو در گوگل موفق به چنین کاری می‌شوید؟

مطمئنا،نه!گوگل تنها بر حسب تطابق کلیدواژه‌های شما و page rank صفحات وب،نتایجی به شما می‌دهد.اما وقتی در موتورهای جستجوی فید،جستجو می‌کنید،تازه‌ترین محتوای منتشر شده در وب را می‌توانید پیدا کنید،مطالبی که شاید تنها چند دقیقه از انتشارشان گذشته باشد.

مثلا فرض کنید که صبح بلند شده‌اید و دیده‌اید،بلاگ‌رولینگ فیلتر شده، با جستجو در فیدها بلافاصله چند وبلاگ را پیدا می‌کنید که در اینباره نوشته‌اند،یا فرض کنید می خواهید مطالبی که وبلاگ‌نویسان در سال مرگ شاملو نوشته‌اند،پیدا کنید و یا در فصل انتخابات مطالب تازه و آخرین نوشته‌های وبلاگها را بخوانید،باز جستجو در فیدها به شما کمک می‌کند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نحوه تماشای فیلم ها و سریال های تلویزیونی مارول به ترتیب درست – یک فهرست جالب

خب، اول اصلا باید پاسخ بدهیم که چرا ممکن است کسی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مارول لذت ببرد و عاشق‌شان باشد.من خودم اصلا دوست‌دار این فیلم‌ها نیستم. ولی خب مگر من عاشق ژانرهایی از سای فای نیستم و از اینکه بقیه این دنیاها را درک…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

صندلی‌های بامزه طراحی شده با هوش مصنوعی توسط بونی کاره‌را

تصور کنید وارد اتاقی می‌شوید و صندلی‌ای را می‌بینید که شبیه یک قاچ هندوانه غول‌پیکر است، همراه با پوست و دانه‌هایش. یا صندلی‌ای که شبیه آناناس سیخ‌دار است، با لبه های تیز و اندرون نرمش؟این دنیای بونی کاره‌را است، هنرمند با استعداد سه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
24 نظرات
  1. شهلا می گوید

    درود بر پزشک خوب بلاگستان.
    من لینک شما را در 21مهر وارد خواهم کرد.
    تا درودی دگر بدرود.

  2. حسین می گوید

    آقا جان تبریک عرض مینماییم وبلاگتان را… امیدواریم که در کارتان موفق باشید… مبارکا باشه… .

  3. حسین می گوید

    تبریک عرض مینماییم… .

  4. نعما می گوید

    علیرضا ی عزیز تبریک. اون پس زمینه پشت لوگوی وبلاگت رو عوض کنی بهتره ها! یک پس زمینه ساده + یک لوگوی ساده غیر حاشیه دار زیباتر خواهد شد.

  5. javid می گوید

    علیرضا جان تبریکات فراوان! خیلی عال شد…

  6. شميده می گوید

    آقا چشم تون روشن باشه…می بینم که به سلامتی دات کام شدین؟…آینه قرآن لب تاقچه نمی بینم؟

  7. بیلی و من می گوید

    سلام، خانه نو مبارک. لینک شما هم اصلاح شد. اسد

  8. امین می گوید

    مبـــــارکـــه !!!

  9. مهستا می گوید

    می گن چراغی که به خانه رواست…..من باید اول وبلاگ خودمو درست کتم….خونه نو مبارک البته من مطالبو می خونم شدیدا هم دوست می دارم

  10. محمد می گوید

    اولا ورودت رو به ام‌تی خوش‌آمد می‌گم. ثانیا” لینکت درست شد. ثالثا” قالبت چند تا چیزش خیلی جالب نیست. یکی اون بنر بالا. بقیه هم کادر روزنوشت و مطالبت که اندازه هم نیستن. سوما در آرشیو تکی‌ات ستون سمت راست می‌ره پایین قرار می‌گیره. بک‌گراندت هم چندان قشنگ نیست. رابعا” من مثل بعضی‌ها الکی اه ایول گفتن و به به چه چه کردن نیستم حقیقت رو دوستانه بهت گفتم. موفق باشی.

  11. دختر كولي می گوید

    سلام … خیلی مبارکه

  12. narges می گوید

    مبارکتون باشه .با روز پزشک به فال نیک میگیریم و هردورو تبریک میگیم.
    لینک هم چشم در اولین فرصت.

  13. موسي می گوید

    علی‌رضای عزیز سلام. خانه‌ی نو مبارک. خوشحالم که از اجاره نشینی وبلاگی خارج شدی و خودت صاحب خانه شدی.
    راجع به مطلبت درباره‌ی RSS هم باید بگویم امیدوارم که این شروع شما باعث یک استارت کلی بین وبلاگ خوانان و وبلاگ‌نویسان و کلا اینترنتیان ایرانی برای استفاده و بهره‌وری بیشتر از RSS و کلا Feed بشه.
    شاد و موفق باشید.

  14. رضا مقدری می گوید

    تبریک

  15. Virus می گوید

    salam .tabrik migam bara in keh .com shodi .

  16. افشین می گوید

    با سلام و احترام. تبریک می گویم اما ای کاش از وردپرس استفاده می کردید. مطالب وردپرس به خاطر ساختار لینک قوی که دارد در گوگل بهتر ایندکس می شوند. لینک شما را هم اصلاح کردم.

  17. hadi می گوید

    سلام
    مبارکه خیلی عالی شوده
    من لینکتو اصلاح کردم

    در ضمن چرا آپدیت وبلاگ من در سایت شما به صورت یک ماه قبل نشون داده میشه در حالی که من هر روز آپدیت می کنم

  18. جیک و پیک می گوید

    مبارکه آقای دکتر.

  19. عماد.ح می گوید

    سلام
    هزاران تبریک…. سورپرایز شدیم… ایلام می رم لینکت رو تغییر می دم!
    فقط یک چیز ..اونم اینکه یه کم از پهنای صفحه کم کن تا هی سمت چپ و راست نرخ (نکته بود).

  20. روح بلاگر می گوید

    سلام. مبارکه رفیق

  21. اهری می گوید

    سلام . خوشحال شدم دات کامی شدی . اصلاح لینک میکنم . سرفراز باشی

  22. اهری می گوید

    راستی اون بالا بنر”یک پزشک” زیاد تو دل برو نیس ! میدونم خودت فکرشو کردی ! و عوضش میکنی گفتم بگم و برم

  23. صد سال تنهايی می گوید

    سلام دوست من !
    اول از همه چیز باید از پس زمینه ی وبلاگت تعریف کنم که رنگ قشنگی ست به قول “زبان مادری”:چه کسی می گوید “رنگ”اسم ذات نیست ،از رنگ رز ها بپرسید.
    پزشک عزیز !مطلب طرف راست وبلاگ که لینکدونی و … درش هست اصلا از شفافیت برخوردار نیست و حتی چشم را اذیت می کند منتها قسمت پست ها شفافیت خوبی دارد .
    در انتظار مطالب جدید و سودمندتان هستم
    شهروند

  24. منم نگين می گوید

    سلام دوست پزشک !
    با حرفهای که صد سال تنهایی در مورد وب شما برام گفتن ترغیب شدم که لینکتون کنم .
    لینکتون کردم .
    فعلا

نظرات بسته شده است.