ورزشکاران المپیکی وبلاگ‌نویس، «دو در دو»یی برای المپیکی‌ها

5

خوب، این آخر شب کشف جالبی کردم که فکر کنم برای خیلی از شماها جالب باشد!

ما عادت کرده‌ایم که خبر رویدادهای مهم ورزشی را از طریق گزارش‌های روزنامه‌نگاران و گزارشگران رادیو تلویزیون دنبال کنیم، همچنین عادت کرده‌ایم که همواره عکس‌های عکاسان ورزشی را از ورزشکاران ببینیم. شاید خیلی وقت‌ها آرزو کرده‌ایم که نوشته‌های ورزشکاران را در شب قبل از مسابقه یا در ساعات اولیه بعد از پیروزی بخوانیم، نظر شخصی‌شان را در مورد پیروزی‌ها و ناکامی‌هاشان بدانیم و حتی عکس‌هایی را که خودشان گرفته‌اند، ببینیم.

وبلاگ و وبلاگ‌نویسی چیزی نیست که ورزشکاران از آن مستنثنی باشند، ورزشکاران المپیکی هم تافته جدا بافته نیستند و بسیاری از آنها وبلاگ دارند.

شرکت Lenovo، شرکتی است که مشارکت زیادی در المپیک امسال داشته است، این شرکت که اسپانسر ساخت مشعل و انتقال آن در مسیرش از آتن به پکن هم بوده است، در اقدامی بسیار جالب به ورزشکاران شرکت‌کننده در المپیک پکن کمک کرده است که صدای خود را به گوش علاقمندان ورزش در همه جهان و علاقه‌مندانشان برسانند.

شرکت Lenovo برای این کار، از حدود صد نفر از ورزشکاران از کشورهای مختلف جهان دعوت کرد که وبلاگ بنویسند، در بعضی موارد این ورزشکاران از قبل وبلاگی شخصی داشتند و در بعضی از موارد یا کمک Lenovo آنها شروع به وبلاگ نوشتن کردند. به علاوه Lenovo برای تبلیغ و در عین حال کمک به این ورزشکاران، همه آنها را مجهز به یک دوربین دیجیتال و یک لپ تاپ کرد.

لپ‌تاپی که به این ورزشکاران داده شد، یک Lenovo IdeaPad U110 است، این لپ تاپ 1800 دلاری با مانیتور 11.1 اینچی، در دسته لپ‌تاپ‌های سبک قابل حمل یا ultraportable قرار می‌گیرد، شاید تنها نقطه ضعف عمده نداشتن درایو اپتیک باشد.

Lenovo از این ورزشکاران نخواست که پستی در ستایش محصولات این شرکت بنویسند، ورزشکاران در ازای دریافت لپ تاپ تنها باید در گوشه‌ای از وبلاگ خود به شرکت در برنامه Lenovo اشاره می‌کردند.

اما کار جالب دیگر Lenovo این بود که سایتی به نام Voices of the Olympic Games هم راه انداخت، سایت جالبی که خروجی فید همه وبلاگ‌های ورزشکاران المپیکی را جمع‌آوری می‌کند و به صورت مختصر و مفید می‌توان آن را «دو در دو»ی اختصاصی این ورزشکاران دانست.

با استفاده از خروجی فید این سایت می‌توانید، تازه‌ترین پست‌های ورزشکاران مقیم در پکن را بخوانید، از آرزوها و هیجانات آنها مطلع شوید، عکس‌هایشان را ببینید و حتی با آنها ارتباط برقرار کنید!

همان طور که پیش‌تر اشاره کردم، ورزشکارانی که در این برنامه Lenovo ، شرکت کرده‌اند، منحصر به آمریکا نیستند و در بین آنها می‌توانید ورزشکارانی از کشورهای مختلف مانند نامیبیا، لهستان، چین، هند، آرژانتین، فرانسه  و … را بیابید.

مشترک فید ورزشکاران المپیکی شوید!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

این عکس‌ها راهنما و ایده‌ای برای شما برای تبدیل اشیای کهنه و دورریز به چیزهای جدید هستند

صرفه جویی «واقعا» یک هنر است. خیلی وقت‌ها ما به بهانه تغییر دکوراسیون یا قدیمی شدن چیزی یا نامتناسب شدن چیزی با وسایل تازه به سادگی دورش می‌اندازیم یا باقیمتی بسیاری نازل به سمساری می‌دهیم.البته این سال‌ها به خاطر فشارهای اقتصادی -چنان…

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
5 نظرات
  1. کورش می گوید

    دکتر عزیز؛
    شرکت Lenovo خریدار بخش تولید نوت بوک های IBM است. از آنجاییکه شرکت IBM تمایل به تولید و عرضه نوت بوک را به علت عدم توانایی در رقابت با رقبا و هزینه های خدمات و پشتیبانی را ندارد؛ کل سیستم را به شرکت چینی Lenovo واگذار کرده است.البته هر از گاهی هم شرکت Lenovo از اعتبار و سابقه و … شرکت IBM هم استفاده می کند.
    با احترام

  2. علیرضا افروشه می گوید

    قالب جدید بسیار زیباست .

  3. مَتتَی می گوید

    آدم گاهی حیرت می کند از روشهای تبلیغاتی زیبای اینها. جداً روش جالب و قابل تحسینیه!

  4. شهاب حنفی(یاسین) می گوید

    خوب بود دکتر جان
    فکر کنم کاربردی تریت پست در طی المپیک همین پست باشه.
    در بین این بلاگر ها، ایرانی ها نبودند؟ نه!

  5. yasetti می گوید

    سلام.
    من این سایت “صدای بازیهای المپیک را چک کردم اما دریغ از یه بلاگ ایرانی!!! قربونش برم ایرانی ها نمی دونم کجایند که چیزی را منتشر نکردند!؟ اینجا بهانه شون چیه؟؟ فیلترینگ؟ سرعت حلزونی اینترنت؟ پول کارت اینترنت؟ویا ؟؟؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5