خبرهای کوتاه از همه جا!

8

1- یوتیوب صفحه مخصوص نمایش تریلر فیلم‌های سینمایی راه انداخت: همه ما می دانیم که یوتیوب، یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا گردن تریلر فیلم‌های سینمایی است. اما تا به امروز یوتیوب صفحه اختصاصی برای معرفی تریلرها نداشت. این صفحه به تازگی راه‌اندازی شده است و شما می‌توانید با رفتن به این صفحه آخرین تریلرها را ببینید و دانلود کنید.

2- وسترن دیجیتال، هارد اکسترنال 4 ترابایتی روانه بازار کرد: بله! ظاهرا نیاز کاربرهای کامپیوتر به ظرفیت‌های بالای ذخیره‌سازی تمامی ندارد. این خبر را که خواندم، هارد اکسترنال یک ترابایتی‌ام، به نظرم بسیار کوچک و حقیر آمد!

3- با آدم‌های نادان مباحثه نکنید!: عنوان این پست چیز بدیهی‌ای به نظر می‌رسد، اما در زندگی روزانه حتما در شرایطی قرار گرفته‌اید که مجبور شده‌اید با آدم‌های نادان استدلال‌ناپذیر بحث کنید و پیداست که داناترین و دانشمندترین آدم‌ها نمی‌توانند چنین اشخاصی را قانع کنند.
خبری که در سایت SF Gate منتشر شده است، گویای توصیه مطرح شده در عنوان این پست است:
داستان از این قرار است که یک آقای بی‌خانمان 40 ساله مقیم سانفرانسیسکوی جنوبی از سر کنجکاوی وارد بحث یک آقای بی‌خانمان دیگر شد. موضوع مباحثه هم بسیار جالب بود: فیزیک کوانتوم و شکافتن اتم‌ها!
بحث این دو بالا گرفت و چون آقای فضول نتوانست طرف مقابل را قانع کند با اسکیتی که همراه داشت، سر طرف مقابل را هدف گرفت و متلاشی کرد.
توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرید!

4- رپیدشیر 34 میلیون دلار جریمه شد: رپیدشیر بی‌شک یکی از بهترین منابع برای دانلود فایل‌های گوناگون از موسیقی و فیلم گرفته تا مجله و برنامه‌های کامپیوتری است. اما مسئله کپی‌رایت، مشکل عمده صاحبان این سایت است. در پی شکایت‌های تعدادی زیادی از نویسندگان و آهنگ‌سازان و شرکت‌های انتشاراتی، یک قاضی آلمانی این سایت را 34 میلیون دلار جریمه کرده است.

رپیدشیر طبق آمار الکسا، در رتبه 14 ایستاده است و میلیون‌ها نفر کاربر دارد.

اما حتی اگر صاحبان این سایت بخواهند جلوی اشتراک فایل‌های مشمول کپی‌رایت را هم بگیرند، با دشواری زیادی روبرو هستند. چون باید راهی برای پیدا کردن فایل‌های زیپ‌شده با پسورد که ناقض کپی‌رایت هستند، پیدا کنند!

5- نخستین عکس‌های منتشرشده از فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» تیم برتون: جانی دپ، یکی از گریم‌پذیرترین هنرپیشه‌های هالیوود است. تا مارس سال 2010 باید منتظر بمانیم تا هنرنمایی او را در فیلم آلیس در سرزمین عجایب ببینیم. فعلا آنچه از عکس‌های محدود منتشرشده از فیلم برمی‌آید، محیط ویکتوریایی و کنتراست رنگ است.

عکس‌های بیشتر را در اینجا ببینید.

6- چت بدون محدودیت زبانی: این یکی از آرزوهای دیرین بشر بدوده است. BabelWith.Me چت رومی است که به صورت بی‌درنگ 45 زبان مختلف را به هم ترجمه می‌کند. متأسفانه استفاده از این سایت برای کاربران ایران ممکن نیست.

7- Cloverr سایت جالبی است که نقش یک هارد آنلاین را بازی می‌کند و به کمک آن می‌توانید ویدئوهای یوتیوب، نقشه‌های گوگل و عکس‌های فلیکر را به اکانت خود منتقل کنید. توجه داشته باشید که لازم نیست، فایل‌ها را ابتدا به سیستم خود منتقل کنید و بعد دوباره آپلود کنید، انتقال فایل‌های مستقیما از سایت‌های مورد نظر به اکانت شما انجام می‌شود.

8- مورد عجیب بروک گرینبرگ: بروک گرینبرگ، به زودی 16 ساله می‌شود اما از لحاظ ظاهری و ذهنی شبیه یک شیرخوار است. تا به حال پزشکان هیچ اختلال کروموزمی یا سندرم ژنتیکی در او پیدا نکرده‌اند که بتواند توجیه‌گر این اختلال باشد. بروک هنوز دندان شیری دارد و سن اسخوانی اش 10 سال تخمین زده می‌شود.

عکس‌های بیشتر در اینجا.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟

انسان‌های راه‌های زیادی برای کشتن هم در طول تاریخ ابداع کرده‌اند: سلاح‌های هسته‌ای و زیستی ، بمب‌های آتش‌زا، گلوله‌ها، سرنیزه‌ها، ایجاد قحطی عمدی و ...کاملا قطعی نیست، اما طبق بسیاری از روایت‌ها مرگبارترین روز در تاریخ بشر در واقع نتیجه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
8 نظرات
  1. komiser می گوید

    سلام،دلم بات تنگ شده بود!استفاده کردم

  2. reza می گوید

    بسیار عالی بود…….
    ممنون……………….

    1. mohammad می گوید

      خیلی خوب بود

  3. همایون می گوید

    آره وبلاگ باحالی داری

  4. علیرضا می گوید

    وری بوس

  5. پرهام می گوید

    سلام Cloverr رو من رفت عضو شدم ولی نمیشه (نتقال فایل‌های مستقیما از سایت‌های مورد نظر به اکانت شما انجام می‌شود. )انجام داد راهنمای کنید لطفا
    هر کیpocket pc soft می خواد به وبلاگم سربزنه

  6. saman می گوید

    آفرین

  7. نگین می گوید

    با سلام خیلی خوب بود و ممنونم از زحمت هایتون لطفا مطالب جدید و باور نکردنی را برایم بگذارید……

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5