به صورت آنلاین به کارهایتان سامان بدهید

98

شما چطور وقت روزانه‌تان را تنظیم می‌کنید؟ چطور کارهایی بلندمدت خود را سامان می‌دهید؟ برای اینکه تاریخ مهمی یادتان نرود چه کار می‌کنید؟

ساده‌ترین و در عین حال بی‌دردسرترین شیوه برای خیلی‌ها استفاده از قلم و کاغذ است، می‌شود تقویمی را همراه داشت یا در منزل و محل کار، کارهای ضروری را روی یک تکه کاغذ نوشت و در جایی که در دید باشد، چسباند.

افراد خیلی مشهور زیادی هم از این شیوه استفاده کرده‌اند. چند وقت پیش من یک سایت جالب پیدا کردم یادداشت‌های افراد مشهور را دارد. خودتان باید این سایت جالب را جستجو کنید تا ببینید چه چیزهای جالبی در آن پیدا می‌شود.

مثلا در اینجا دست‌خط «جانی ‌کش» را می‌بینید که برنامه روزانه‌اش را یادداشت کرده است!

در اینجا هم دست‌خط «جان لنون» را می‌بینید که  در آن کارهایی را که باید انجام بدهد، یادداشت کرده است:

اما این شیوه قدیمی و کارا، محدودیت‌هایی هم دارد و گاهی ما نیاز پیدا می‌کنیم که از شیوه‌های بهتری استفاده کنیم.

در اینترنت انبوهی از سرویس‌هایی مدیریت‌کننده کار وجود دارند. به احتمال زیاد شما نام Remember The Milk یا Google Tasks به گوشتان خورده یا احیانا از آنها استفاده می‌کنید، اما من در این پست در پی آن هستم که شما را با سرویس‌های پیشرفته‌تری با امکانات بیشتر آشنا کنم.

یکی از کامل‌ترین سرویس مدیریت کار، Producteev است.

در اینجا به صورت فهرست‌وار، ویژگی‌های Producteev را می‌آورم تا قضاوت کنید با چه سرویس کاملی سر و کار دارید:
– امکان استفاده گروهی از آن، یعنی اعضای یک گروه هم می‌توانند کارهای و پروژه‌های مشترکشان را با هم تنظیم کنند.
– امکان مرتب کردن کارها در پوشه‌ها مختلف و برچسب زدن به آنها: فرضا شما می‌توانید برنامه درسی یا کاری خود را به راحتی از برنامه تماشای فیلم یا یادآوری تاریخ تولد دوستتان جدا کنید.
– استفاده از فناوری Ajax در رابط کاربری
– امکان ادغام سرویس با ایمیل
– یادآوری کارها به صورت ایمیل

در این اسکرین‌شات پیداست که وقتی کاری را به اکانت Producteev خودمان اضافه می‌کنیم، با چه محیطی سر و کار داریم.

در قسمت reminder می‌توانیم انتخاب کنیم که مثلا یک ساعت یا یک روز قبل از موعد انجام کار از طریق ایمیل یا پیام رسان‌ها به ما اطلاع داده شود که وقت انجام کار فرارسیده است.

اما سرویس مدیریت کار دیگری که مانند Producteev کامل است، Todoist نام دارد. این یکی هم همه ویژگی‌ها ذکر شده در بالا را دارد و رابط کاربری‌اش واقعا زیباست.

Todoist واقعا برای مدیریت کارهایی پیچیده و پروژه‌ها مناسب است. فرض کنید که می‌خواهید پایان‌نامه‌تان را بنویسید یا در امتحانی شرکت کنید. طبیعی است که برای اینکه کارتان سر فرصت انجام شود باید برنامه‌ریزی کنید. مثلا برای نوشتن پایان‌نامه باید اول منابع و متون را بررسی کنید، روش تحقیق را انتحاب کنید، اطلاعات جمع‌آوری کنید و آنالیز کنید و .. شما می‌توانید با Todoist به راحتی این کارها را سامان بدهید.
به این ترتیب که پروژه بزرگتان را تعریف می‌کنید و بعد مراحل ان را به صورت task به پروژه می‌افزایید و زمانی که باید هر task را به پایان برسانید مشخص کنید.

به غیر از این دو سرویس خوب، اینجا من سرویس‌های دیگری را هم به شما پیشنهاد می‌کنم:
Flow
Wunderlist
TeuxDeux
Nirvana
Doit.im
TaskAnt

همه سرویس‌های به خصوص دو تای اولی خوبند، اما گاهی اوقات برای کارهایی غیرجدی‌تری که در پی انجامشان هستیم، نیاز به نوعی مشارکت اجتماعی داریم. فرض کنید که در برنامه‌تان است که فیلم یا سریالی را ببینید یا به رستورانی بروید یا گجتی را بخرید، در عین حال دوست دارید جایی باشد که در آن بتوانید با دوستان آنلاینتان در مورد این چیزها صحبت کنید.

گرچه انبوهی از شبکه‌های اجتماعی برای این کار وجود دارند، اما می‌توان از سرویس جدید گوگل به نام schemer هم که به صورت اختصاصی برای همین کار درست شده است هم استفاده کرد.

البته توجه داشته باشید که استفاده از این شبکه اجتماعی فعلا نیاز به دعوتنامه دارد.

وقتی عضو این شبکه شدید، می‌توانید کارهایی را که قصد انجامشان را دارید بنویسید.

برای مثال در این اسکرین‌شات می‌بیند که یک کاربر قصد تماشای سریال «بریکینگ بد» را دارد. دیگر کاربرانی که دوست دارند این سریال را تماشا کنند با کلیک بر روی I want to do it، اعلام کنند که آنها هم دوست دارند این سریال را تماشا کنند. آنهایی هم که قبلا همه قسمت‌های سریال را دیده‌اند با کلیک بر روی Already done it می‌توانند بگویند که پیش‌تر سریال را دیده‌اند.

در ضمن در قسمت کامنت می‌شود کلی بحث کرد و نظر داد.

من 20 دعوتنامه schemer دارم که برای 20 خواننده اولی که برای این پست کامنت بگذارند، ارسال خواهد شد. توجه کنید که نیازی به ذکر ایمیل در متن پست نیست و آدرس ایمیلی که هنگام ارسال کامنت می‌گذارید، کافی است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…

در مورد این عکس‌ها فقط می‌توانیم بگوییم چیزها به نحو عجیب یا خنده‌داری، سر جای خودشان نیستند!

ما در طول زندگی آدم زیاد دیده‌ایم که سر جای خود نبوده، اما در مورد اشیا، گاهی نبودن آنها در سر جای خودشان یا کاربرد بدیع آنها برای خودش یک طنز و شگفتی می‌شود، در این سری عکس‌های می‌خواهیم تعدادی از این موارد را با هم مرور کنیم:راهی…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم‌های جهان را در قالب آدم‌های فقیر تصور…

هنرمند هندی از هوش مصنوعی برای تولید تصاویری از ثروتمندترین و شناخته شده‌ترین افراد جهان - از بیل گیتس گرفته تا دونالد ترامپ - استفاده می‌کند تا تصور کند که اگر فقیر بودند چه شکلی می‌شدند.اگر آنها لباس‌های ژنده پوش پوشیده و در یک محله…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
98 نظرات
  1. نوید کاشانی می گوید

    باید جالب باشه

    پیشاپیش متشکر

  2. حمیدرضا می گوید

    وبلاگ واقعا ارزشمندی دارید که من به شخصه خوندن حتی یک پست اون رو از دست نمیدم
    ممنون از زحماتتون

  3. سهیل می گوید

    برای من هم لطف کن بفرست 🙂

  4. کتایون می گوید

    سلام دکتر. من مدتها بود که دنبال چنین سرویسهایی می گشتم و خب از google task و google calendar هم استفاده می کردم اما باز هم به نظرم این دو سرویس نمی تونستن اون چیزی که من می خوام رو انجام بدن. ممنون از این لینکهایی که معرفی کردی. فکر می کنمschemer هم خوب باشه و ممنون می شم اگه برام یه دعوتنامه بفرستی

  5. tehrani می گوید

    خیلی به درد بخور بود مرسی

  6. مهدي می گوید

    سلام دکتر جان پست جالبی بود برای ما که خیلی بی نظم هستیم . در ضمن دعوتنامه یادت نره 🙂

  7. Reza می گوید

    من یه مدت بخاطر محیط خیلی ساده و سبک از
    tadalist.com
    استفاده میکردم. هر چند خیلی امکاناتش کمه ولی خب فقط به لیستش نیاز داشتم 🙂
    بعدا از روی گوشی از TaskOS کمک گرفتم. و حالا هم دارم any.do رو تست میکنم 🙂
    بازم خوشحال میشم دعوتنامه schemer رو هم داشته باشم

  8. حامی می گوید

    نرم افزار های جالبیست، منتها Google Task بدلیل هماهنگی و یکپارچگی بیشتر با سرویس جی میل و پلاس همچنان میتواند بهترین گزینه برای مدیریت زمانی پروژه ها باشد.

  9. وارش می گوید

    از برنامه های دیجیتال به عنوان مکمل دفترچه یادداشت استفاده می کنم. هیچ چیز جای یادداشت روی کاغذ رو نمیگیره.
    تشکر برای معرفی سرویس ها
    سایت لیست آف نت هم عالی بود

    1. مهدی ملک زاده می گوید

      آره منم میخواستم بگم …هیچی کاغذ قلم نمیشه.البته این بیشتر برای نوشتن و شداستان نویسی و این حرفا تاکید دارم روش ولی خب از تکنولوژی هم ما استقبال می نماییم :دی
      مرسی آقای مجیدی

  10. اکبری تبار می گوید

    ممنون از متن مفید شما
    دعوت نامه شمر هم عامل دیگری بود برای کامنت گذاشتن
    🙂
    مرسی

  11. محمدرضا می گوید

    Schemer خیلی ایده جالبیه که پتانسیل تبدیل شده به یک اپلیکشن پرطرفدار را داره!

  12. بابک می گوید

    امیدوارم برای من کاراسز باشه! ممنون میشم برای من بفرستید.

  13. اسکندری می گوید

    تا حالا با هیچ کدام راحت نبوده ام!
    شاید گ.وگل این بار نیز به داد ما برسد!

  14. ali behnik می گوید

    kheili khob.

  15. Mahdi می گوید

    آخ جون…من اول کامنت گذاشتم!

  16. Rahi می گوید

    سلام
    چندم شدم؟

  17. متین می گوید

    ممنون دکتر جان!
    منم باید از یکی از این سرویسا حتما استفاده کنم٬ مخصوصا اگه بتونم با گوشی گلکسی‌مم سینک‌شون کنم که چه بهتر. یعنی اگه بشه یه نوتیفیکیشن بیاد رو گوشیم!

  18. Rabi می گوید

    Thanks for your amazing Website

  19. مهران سيدي می گوید

    سلام جناب دکتر
    ممنون برای پست و اگر مقدور بود برای من ارسال بفرمایید
    با درود

  20. مهران سيدي می گوید

    سلام جناب دکتر
    ممنون برای پست و اگر مقدور بود برای من ارسال بفرمایید
    با درود

  21. پونه می گوید

    من نفر چندمم؟قبل از بیست؟

  22. پیمان می گوید

    سلام، ممنون از پست خوبتون. از ابتدای تشکیل GTask از این سرویس استفاده می کنم اما متاسفانه با محدودیتهای زیادی مواجه هستم. لطفا من را هم به schemer دعوت کنید.

  23. اميد می گوید

    Narm afzare “any.do” baraye android ham mohite khyli jalebi dare va ham khodesh ro ba gmail sync mikone.

  24. سعید می گوید

    سلام،

    مطلب خوبی بود. لطفا برای من هم دعوت‌نامه بفرستید 🙂
    تشکر

  25. حسن روشن می گوید

    لیست «جانی ‌کش» شبیه لیست‌های منه!

    من تابه‌حال از برنامه‌های مختلفی روی ویندوز و آیپاد استفاده کرده‌ام، اما هیچ کدام راضی‌ام نکرده‌اند؛ یا بیش از حد ساده بوده‌اند، یا زیادی پیچیده. ضمن اینکه به‌خوبی روی محیط‌های مختلف قابل نصب و به‌هنگام‌سازی نبوده‌اند، یا رایگان نبوده‌اند! از «Todoist» بیشتر خوشم آمد. اینکه در همه محیط‌ها، رابط کاربری دارد و امکانات متنوعی در اختیار می‌گذارد. اگر در ویندوز نیز برنامه‌ای مستقل از «Outlook» داشت عالی بود.

  26. حميد می گوید

    مرسی جالب بود..دعوت نامه اگر ممکنه…تشکر

  27. علی آبادی می گوید

    (:

  28. nima reghabi می گوید

    فکر کنم هنوز ۲۰ نشده!

  29. داود می گوید

    خوب اینجور که معلومه من از کامنت 20ام گذشتم
    اما تشکر میکنم ازتون بابت این پست مفید
    من چند روزی بود که دنبال چنین سایتی یا ابزار حرفه ای برای دسکتاپ میگشتم
    اینرو هم امتحان میکنم ولی فکر میکنم ابزار دسکتاپ بیشتر مورد توجه واقع بشه

  30. رحیم می گوید

    به نظر 21 امین میام

  31. Jamshid می گوید

    هنوز تا 20 مونده

  32. داود می گوید

    تشکر از دکتر مجیدی بابت دعوت نامه که کاملن غافلگیرم کرد :ایکس

  33. کیمیاگر می گوید

    برای من برنامه‌ای می‌تونه مفید باشه که علاوه بر اینکه تو کامپیوتر اجرا میشه با موبایل و به وسیله‌ی یه فضای ابری همه تسک‌هام باهم توی گجت‌هام سینک بشن. نرم‌افزار wunderlist تو این زمینه به نظرم خیلی خوبه. هم کار باهاش ساده‌ست و هم اینترفیس زیبا و جذابی داره و هم سه سیستم‌عامل دسکتاپ و اندروید و آیفون رو پشتیبانی می‌کنه. ضمن اینکه از طریق وب و فضای ابری هم از همه جا قابل دسترسیه. آدرس: http://www.6wunderkinder.com/wunderlist/

    ضمناً ممنون میشم اگه دعوتنامه‌ای باقی مونده برای من هم بفرستید.
    ممنون

    1. داود می گوید

      عالیه – این دقیقن همون چیزیه که من دنبالش بودم

  34. پوریا می گوید

    عالی بود، مرسی
    ( البته اگه دعوتنامه ای هم مونده باشه ممنون میشم . D:

  35. mohamad می گوید

    جالب بود مرسی

  36. سينا می گوید

    دکتر مرسی از پست!خوب شیوه ایی برا کامنت گذاشتن انتخاب کردی!دوستان که دعوتنامه گرفتن برا من هم بفرستن!

  37. حامد می گوید

    امیدوارم هنوز دعوتنامه های شما تموم نشده باشه. اگه هنوز مونده من هم خوشحال میشم که یکی داشته باشم.

    ممنون.

  38. پسر آریایی می گوید

    ممنون. من خودم از گوگل کالندر استفاده میکنم. امکاناتی که شما گفتین رو داره بعلاوه کلی مزایای دیگه.

  39. مهران سيدي می گوید

    ممنونم از مهر شما
    درود

  40. پدرام می گوید

    خب چون گویا دعوتنامه های جناب مجیدی به اتمام رسید، گفتم لینک invite خودم رو اینجا بگم. البته همش 7-8 تا بیشتر تا این لحظه باقی نمونده.

    http://schemer.com/invite/nn3bctjf4g6pk

    1. امیر می گوید

      پدرام جان ممنون،
      خیلی لطف کردی، من از لینک دعوت نامه ات استفاده کردم

  41. عماد می گوید

    سلام

    من تقریبا همه سایت های بالا رو یک بار امتحان کردم و سعی کردم برای مدتی ازشون استفاده کنم. مثلا remember the milk رو دو سال پیش و wunderlist رو حدودا یک سال پیش امتحان کردم ولی همیشه به خاطر نداشتن اینترنت همراه، دوباره رفتم سراغ کاغذ و مداد. کاغذ و مداد ارزونه، سریعه، همیشه در دسترسه و نمیدونم چرا وقتی آدم مینویسه در کنار نوشتنش ایده هم به ذهنش میرسه ولی بزرگترین مشکلش اینه که نمیتونه مثل این نرم افزارها یک سیستم reminder یکپارچه داشته باشه که ماهانه هفتگی یا هر طور دیگه ای کارهاتو یادت بندازه. دوست دارم بچه ها اینجا بگن از چه شیوه ای و چه ابزار یا گجتی استفاده میکنن. ممنون

  42. محمد رضا می گوید

    سلام
    ممنون
    خیلی به دردم می خوره

  43. Hesami می گوید

    سلام.آقا یدونم برا من sendکن بی زحمت

  44. محمد ثمینی می گوید

    جناب آقای دکتر؛ مدت‌ها است که تقریباً روزانه سایت شما را می‌بینم. خواستم به این وسیله از زحمات شما و مطالب مفیدی که زحمت نگارش آن‌را می‌کشید تشکر کنم. برای من نکته‌ی مهم دیگر رعایت نظم، نگارش صحیح فارسی و سادگی و شیک‌بودن سایت شما است.

  45. Zaferani می گوید

    سلام آقای دکتر. یه سوال داشتم ممنون میشم اگه جواب بدین. از کدام سیم کارت برای دسترسی به اینترنت موبایلی استفاده می کنید؟ امنیت آن چطوره؟

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      ایرانسل. دیگه حق انتخاب همینه و باید بهش راضی باشیم.

  46. سینا اسمارت می گوید

    آی داد بیدود یه سه چهار روزه که دور ور اینترنت نیومدیما دیدی چی شد شانش دعوت نامه رو هم از دست دادیم،آی به خشکی شانس!
    راستی دکتر چه جوری شما دعوت نامه گرفین می شه بگین؟!
    راهی نیست من هم دعوت نامه بگیرم؟؟

  47. رضا می گوید

    أکتر جان میشه یه سایتی معرفی کنید که همه این کار ها رو خودش انجام بده یعنی ما برنامه ریزی کنیم خودش انجام بده . نه که به ما یاد آوری کنه؟!!!!!

    جدی !!!!

  48. Mona می گوید

    مونده هنوز دعوتنامه
    🙁

  49. mir tohid می گوید

    i want one, i want one 🙂
    تشکر دکتر عزیز، خیلی پست خوب و کارآمدی بود.

  50. Amin می گوید

    دعوتنامه تمام شد ! 🙁

  51. mohamad می گوید

    در نومیدى بسى امید است…

  52. فرشاد می گوید

    برنامه و وبسایت Evenote هم عملکردی مثل Producteev, Remember the Milk و مثل اینها داره و چون پلتفرمهای ویندوز، اندروید و اپل رو هم ساپورت می کنه ارتباط بین ابزارها رو به خوبی انجام میده. پلاگین های برازرهای مختلف هم از کارایی های دیگه این برنامه/وبسایت هستن.
    Springpad برنامهدسکتاپ نداره اما برنامه های سازگار با سیستم عاملهای اندروید و اپل (آیفون و آی پد) رو داره و از بزرگترین مزیت هاش، قابلین به اشتراک گذاری موارد مختلف و Task ها است.

    کاش در این مقاله به این دو تا هم پرداخته بودید. موفق باشید.

  53. ali najmi می گوید

    merci babate webloge khoobetoon

  54. محمود می گوید

    خیلی ممنون از توضیحات شما انشالهه این اسکمر باعث بشه محتوی خ خوبی در وب گذاشته شود.
    ضمنا این دعوت نامه هم میگذارم که حدودا 18 نفر میتونند استفاده بکنند.
    http://schemer.com/invite/bsd315q66vh14

  55. وحید می گوید

    سلام آقای دکتر،
    مطلب خیلی جالب و مفیدی بود، ترکیب گوگل تسک و تقویم گوگل هم خوبه، با این که تقویم گوگل هر روز کامل تر میشه، ولی هنوز معایبی داره، ولی با موبایل و اندروید خوب سینک میشه.
    سایتی که درانتها فرمودید برای ارتباطات گروهی خیلی عالیه.
    من از خواننده های قدیمی وبلاگ/وب سایت شما هستم، اگر دعوت نامه ای مونده باشه ممنون میشم برای من هم ارسال کنید.

  56. سمیر می گوید

    سلام دکتر
    شدیدا به دردم می خوره اگه دعوت نامه دارین بفرستید
    دوستانی هم که دعوت نامه گرفتن ممنون میشم بهم خبر بدن

  57. هادی می گوید

    من تمام برنامه ریزی روزمره ام رو با evernote انجام میدم.
    خوبیش اینه که تقریبا برای تمام پلتفورمها چه رایانه و چه گوشی اپلیکیشن داره. یاداشتها که میتونن تکست، تصویر و صدا باشن روی فضای ابری ذخیره میشن و به سادگی توسط دستگاههای دیگه و حتی از طریق مرورگر قابل دسترسی هستند.

    http://www.evernote.com
    http://en.wikipedia.org/wiki/Evernote

  58. محمد حسین می گوید

    اگه هست برای من هم بفرست لطفا

  59. بشری می گوید

    سلام

    اطلاعات خیلی مفیدی بود. اگر اپلیکیشن اندروید هم داشته باشن این سرویس‌ها خیلی خوبه.

    در ضمن دوستان اگه دعوتنامه‌ی Schemer دارند ممنون میشم برای من هم بفرستن.

  60. محمد می گوید

    ممنون

  61. امیر می گوید

    به نظر منم جالب بود من از همون گوگل استفاده میکنم ولی روی اندروید از برنامه
    task os
    any do
    میدونم از 20 گذشتم ولی اگه دعوانامه موجو هست ممنون میشم

  62. omid می گوید

    tanx

  63. مهدی ملک زاده می گوید

    دوستانی که دعوتنامه بهشون نرسید بنده هم بیست دعوتنامه دارم که میتونم در اختیار بزارم
    دوستان توی وبلاگ باهام تماس بگیرن تا دعوت کنمشون
    ممنون از همگی

    1. سپهر می گوید

      خوب پس اگه میشه آدرس وبلاگتون رو بزارید.

  64. امیر می گوید

    سلام آقای دکتر

    ممنون از این پست
    لطفا ما رو فراموش نکن و دعوتنامه بفرست

  65. علی می گوید

    خیلی جالب بود
    به خصوص اون دست نوشته ها
    اون پشنهاد ها هم جالب و را هگشا هستند

  66. saeed می گوید

    درود
    آقای دکتر من هم میخوام
    مرسی

  67. hamed می گوید

    سلام از من که از آخر اولم فراموش نکنی

  68. محمدرضا می گوید

    اگر لطف کنید دعوتنامه برای من هم بفرستید ممنون میشم…sadrzadeh.reza@gmail.com

  69. احمدرضا می گوید

    خیلی به دردم خورد چند وقتی دنبال اینگونه سرویس دهنده ها بودم از راهنمایی شما ممنونم.

  70. مهدی می گوید

    سلام ممنون از راهنمایید اگه امکان داره دعوت نامه برام بفرست

  71. سپهر می گوید

    سلام. خوب فکر کنم چیز باحالی باشه ولی این جوری که آمار و ارقام میگن مثل اینکه ما حالا حالا ها نمی تونیم ازش استفاده کنیم.
    حیف شد دیر کردم.

  72. Ahmad می گوید

    thanks for the post,
    Will you invite me too if you have anything left? 😛

  73. کیوان می گوید

    مطلب خیلی خیلی مفید بود. ممنون. اگر دعوتنامه ای بود ممنون میشم برای من هم ارسال کنید

  74. ایلیا می گوید

    کاش سرویسی هم مشکل تاریخ شمسی رو حل می کرد …

    1. مهدی می گوید

      سیستم عامل مک بطور پیش فرض تقویم شمسی رو داره

  75. asoudeh می گوید

    میشه یک دعوتنامه هم به من بدید

  76. هملت می گوید

    انگار من خیلی دیر رسیدم
    🙁

  77. نیلوفر می گوید

    سلام . مطلب جالبی بود ، راستش من مطالب سایت رو در ایمیل دریافت میکنم و میدونم که جزو بیست نفر اول نیستم …. اما من هم اگر دعوتنامه بود میخوام

  78. سعید می گوید

    سلام
    لطفا . . .

  79. parsboy می گوید

    دکتر جان کشته مرده اینجور پستات هستم
    مرسی و خسته نباشی
    (البته من از همون گوگل کلندر استفاده میکنم
    هم سریعه هم راحت میشه باهاش کار کرد
    روی موبایل هم با اینترنت کم سرعت ایران راحت جواب میده)

  80. رویا می گوید

    سلام. خیلی جالب بود. منم اگر ممکنه میخوام

  81. Yashar می گوید

    برای من ارسال بفرمایید
    با تشکر

  82. نوشين می گوید

    سلام. میدونم بیست تا پر شده ولی لطفا یه نفر منو هم دعوت کنه. مرسی

  83. elham می گوید

    باید جالب بوده باشه
    اما انگار دیر رسیدم من :((

  84. مهدی می گوید

    با سلام
    فید سایتتون فیلتره
    عوضش نمی کنید؟

  85. yousef می گوید

    سلام.
    خیلی جالب بود.
    مرسی…

  86. mahsa می گوید

    تشکر برای معرفی سرویس ها.
    asking for invitation letter for google scheme service

  87. khalvatedel می گوید

    جالب

  88. سید مصطفی می گوید

    بسمه تعالی
    خداقوت
    برای هر پست متوسط چقدر وقت میگذارید؟
    خیلی سوال دارم
    ولی به همین سوال اکتفا میکنم
    خداوند توسیع وقت همراه با توسیع رزق به شما دهاد

  89. حمید می گوید

    با سلام و تشکر از زحمات شما در ارائه مطالب مفید و کاربردی
    مدتی بود دنبال اینجور سرویسها می گشتم که اینجا پیدا کردم فقط یه سوال دارم: از بین این موارد کدوم یکی رابط کاربری گرافیکی بهتری واسه کارهای گروهی داره مثلا چند نفر با هم روی پیشبرد یه پروژه کار می کنند و هر یک میخواد بخشی رو که انجام داده روی سرویس اپلود کنه که بقیه هم ببینن و امکان دیدن این پیشرفت بصورت گرافیکی ( هر چند ساده) ولی قابل رویت باشه که چه مقدار از کار انجام شده و ………
    ممنون میشم

  90. سهیل می گوید

    Google Chrome extension برای RTL کزدن workspace سایت Producteev:

    https://chrome.google.com/webstore/detail/producteev-rtl-workspace/hdgofcjhlgjgjlbhbkmmokhnddejcggn

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5