سخنگوی رستوران عجیب «حمله قلبی» درگذشت!

8

در طول زندگی آدم می‌تواند به شیوه‌های متفاوت در جامعه خود را متمایز و مطرح کند، مثلا با فکر و اندیشه‌ها و اقدامات و بدعت‌های نو.

اما در نقطه مقابل راه دیگری هم برای متفاوت بودن و جلوه‌گری وجود دارد: بی‌اعتنایی به همه دانش‌ها و دانسته‌های مسلم و مضحک خواندن آنها و عمل کردن در مسیری درست خلاف عقل سلیم، آن هم با تبلیغات زیاد.

امروز رسانه‌های مختلف خبر جالبی منتشر کردند، خبر در مورد درگذشت سخنگوی غیررسمی یک رستوران عجیب و غریب بود.

این رستوران عجیب در لاس وِگاس قرار دارد و نامش رستوران حمله قلبی یا Heart Attack Grill است. در شرایطی که مدتهاست، با فشار مسئولان پزشکی، رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌های غذاهای آماده ملزم به رعایت قوانینی شده‌اند، این رستوران ساز مخالف می‌زند و غذاهای بسیار پرکالری در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

رستوران حمله قلبی یا Heart Attack Grill

اما جالب است که این رستوران این غذاهای بسیار ناسالم را با ظاهری شیک و مشتری‌پسند و آمیخته با طنز و طعنه‌ای دیداری سرو می‌کند.

برای مثال پیشخدمت‌های رستوران، لباس‌های فریبنده‌ای به شکل پرستارها می‌پوشند، منوها، نسخه خوانده می‌شوند، سرپیشخدمت‌ها و آشپزها، لقب «دکتر» دارند و مشتری‌ها را با گوشی پزشکی معاینه می‌کند.

سخنگوی غیررسمی یک رستوران

همبرگرهای رستوران هم که وزنی بین 230 تا 910 گرم دارند و میزان کالری پرحجم‌ترین آنها به 10 هزار کالری می‌رسد با سیستم جالبی نامگذاری می‌شوند:
این همبرگرها، با طعنه به انسداد عروق خونرسان یا کرونر قلب در بیماران قلبی، Single Bypass Burger، Double Bypass Burger، Triple Bypass Burger و Quadruple Bypass Burger نامیده می‌شوند.

همبرگر

خب، سرنوشت مشتری‌ها و کسانی که با این سبک واقعیات را به مسخره می‌گیرند و مشغول شکم‌چرانی می‌شوند، مشخص است، سال پیش دو مشتری این رستوران درگذشتند و هفته پیش هم «جان آلمن» -سخنگوی غیررسمی این رستوران- در حالی که در ایستگاه اتوبوس کنار رستوران منتظر بود، دچار حمله قلبی شد و درگذشت. او در هنگام مرگ 52 سال داشت.

پیش از این سخنگوی رسمی این رستوران در مارس سال 2011، تنها 4 ماه پس از شروع کارش، در 29 سالگی درگذشته بود، او حدود 260 کیلوگرم وزن داشت.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…

تاریخچه جذاب تلفن‌های خودرو با مرور عکس‌های قدیمی دهه 1940 تا 1980

ماشین و تلفن، زمانی دو اختراع پیشگامانه بودند. جالب است که این دو تنها یک دهه از یکدیگر جدا بودند. خودرو و تلفن به ترتیب در سال‌های 1885 و 1875 اختراع شده بودند. اما اگر فیلم‌های قدیمی را دیده باشید می‌دانید که خیلی‌ها پیش‌تر از موبایل‌های…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
8 نظرات
  1. فرشاد می گوید

    جونشون رو فدای تبلیغات کردند!

  2. وحید می گوید

    این سیگار های بدون فیلتر میگفتن اوسنو ویژن البته فکر نکنم درست نوشته باشم،به سن سال ما هم قد نمیده پدرانمون می کشیدن
    من نفهمیدم چرا اکثر دکترها سیگار میکشن بعد به خلق ا.. میگن نکش.
    ببخشید اقای دکتر بلانسبت شما.
    وبازم معظرت می خوام به خاطر نظرم که ربطی به موضوع نداشت
    یه جورایی کشور ما هم گرفتار اضافه وزن شده(مخصوصآ خانومای خانه دار)

  3. امیر حسین می گوید

    با سلام.من موندم چه جوری می شه در عصر امروزی برخلاف نظزیات علمی حرکت کرد.
    چرل دولت جلئی تبلیغات سو اونها رو نمی گیره.آزادی تا کی؟تا کجا؟
    ولی خدا جواب اینها رو داده.
    می گن دنیا مکافات عمله.
    از پستتون ممنون.
    موفق باشید.

  4. شیما می گوید

    وای فوق العاده بود!

    خیلی از ایده هاشون خوشم اومد

    پزشکی، بازاریابی، تغذیه و … .

    مثل آرایه ی “حس آمیزی” تو ادبیات می مونه ! :دی

  5. میلاد می گوید

    سلام.
    متاسفانه امروز با خبر شدم که مخترع rss یا همون فید به علت خودکشی در گذشته اونم توی سن 26 سالگی. امیدوارم که روحش شاد باشه چون با این کارش در وقت ملیونها انسان صرفه جویی کرد.

    1. امیر حسین می گوید

      سلام.علتش چی بود؟
      به نظرم اگه روابط انسانی از این حالتی که هست نخاد اصلاح بشه موجب تنهایی بیشتر آدمها می شه.

  6. Alimir می گوید

    جالب بود 🙂

  7. شیما می گوید

    بخش نظردهی دوباره مثل قبل شده که من دوسش دارم!

    ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5