منتخب مطالب اینترنت و چیزهایی را که می‌خواهید بعدا بخوانید، به کیندل بفرستید

4

یکی از ابزارهایی که همه کاربران اینترنت به آن نیاز دارند، سرویس‌هایی هستند که مطالبی طولانی، مطالب مورد علاقه شما و اصولا هر چیزی را که می‌خواهید ذخیره کنید و در فرصتی دیگر بخوانید، برایتان حفظ می‌کنند.

بر اساس این نیاز سرویس‌های زیادی ساخته شده‌اند. من خودم شخصا مدت‌هاست که از Pocket استفاده می‌کنم و از آن راضی هستم.

big_bg

اما تصور می‌کنم بهتر است خیلی وفت‌ها جایگزین‌هایی برای سرویس‌هایی مهم داشته باشیم، تا درست مثل قضیه «گوگل ریدر»، وقتی به هر دلیل سرویس تعطیل می‌شود یا ماهیت‌اش عوض می‌شود به مشکل برنخوریم.

کیندل را که لابد می‌شناسید، متأسفانه هنوز هم خیلی‌ها تصور می‌کنند، کیندل منحصر به همان گجت کتابخوانی مشهور است، در صورتی که کیندل اپلیکیشن‌هایی اندرویدی و iOS و نرم‌افزارهایی برای کامپیوترهای دسکتاپ دارد. یعنی شما می‌توانید از کیندل کتاب بخرید و بدون داشتن کتابخوان کیندل، آن را پای سیستمتان یا در آی‌پد یا گوشی یا تبلت اندرویدی بخوانید و در عین حال از همه محسنات نرم‌افزاری کیندل هم استفاده کنید.

03-20-2013 10-55-26 PM

کیندل مورد علاقه خیلی‌هاست، اما امروز آمازون در تحولی جالب، اعلام کرد که از این به بعد به کاربران و صاحبان سایت‌ها و وبلاگ‌ها امکان می‌دهد که به سادگی مطالب مورد نظرشان را به کیندل بفرستند.

03-20-2013 10-56-03 PM

شما می‌توانید پلاگین لازم را برای مرورگر کروم از اینجا و پلاگین فایرفاکس را از اینجا دانلود کنید.

ارسال به کیندل برای ویندوز را از اینجا و کیندل برای کمک را از اینجا بگیرید.

شما از طریق ایمیل هم می‌توانید مطالب مورد نظر را به کیندل بفرستید.

اگر هم وسیله اندرویدی دارید، می‌توانید اپلیکیشن مناسب را از اینجا بگیرید.

شما می‌توانید دکمه ارسال به کیندل را برای وب‌سایت خود از اینجا بگیرید، اگر وبلاگ وردپرسی دارید می‌توانید با نصب یک پلاگین، دکمه مربوطه را داشته باشید.

با نصب موارد لازم، هر گاه صفحه‌ای را دیدید که خواستید محتوایش را ذخیره کنید، با یکی دو کلیک این کار به سادگی انجام می‌شود و بعدا شما چه کتابخوان کیندل و چه اپلیکیشن‌هایش را داشته باشید، می‌توانید به مطالب با یک فرمت خوب، دسترسی داشته باشید.

s2k-setup-sprite


به طور کلی سرویس‌های که امکان ذخیره و خواندن مطالب را در آینده می‌دهند هم برای بلاگرها و هم کاربران دیگر مفید و ضروری هستند. یک بلاگر می‌تواند امیدوار باشد که مطالب طولانی‌اش را خوانندگانش سر فرصت با دقت خواهند خواند و کسانی که در طول روز در حین کار، تمرکز لازم برای خواندن مطالب را ندارند، از اینکه مطالب را نمی‌توانند سر فرصت بخوانند، نگران نخواهند شد.

امکانات جدید کیندل در کنار سرویس‌های مشابه دیگر مثل پاکت بسیار خوب هستند.

البته مشکل عمده‌ای که ما کاربران فارسی و کلا کاربرانی که زبان‌های راست به چپ دارند، این است که مطالب خیلی اوقات در این سرویس‌ها درست داده نمی‌شوند.

برای مثال اگر امتحان کنید، مطالب «یک پزشک» در صورت ارسال به پاکت، بدون مشکل نشان داده می‌شوند اما در کیندل درست نشان داده نمی‌شوند.

شاید بد نباشد شرکت یا توسعه‌دهنده‌ای پیدا شود که یک کلون با امکانات دلخواه ما با ویژگی‌های پاکت یا کیندل درست کند. البته این کار بسیار مشکل و هزینه‌بر خواهد بود و کاش که توسعه‌دهندگان سرویس‌های جهانی، توجه بیشتری به کاربرانی می‌کردند که در اقلیت هستند.

در یکی از پست‌های آینده یک سرویس مشابه را معرفی خواهم کرد. این سرویس از جهاتی بسیار عالی و متفاوت با پاکت یا کیندل است و من از آن بسیار راضی بوده‌ام.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…

در مورد این عکس‌ها فقط می‌توانیم بگوییم چیزها به نحو عجیب یا خنده‌داری، سر جای خودشان نیستند!

ما در طول زندگی آدم زیاد دیده‌ایم که سر جای خود نبوده، اما در مورد اشیا، گاهی نبودن آنها در سر جای خودشان یا کاربرد بدیع آنها برای خودش یک طنز و شگفتی می‌شود، در این سری عکس‌های می‌خواهیم تعدادی از این موارد را با هم مرور کنیم:راهی…

و باز هم قسمت دیگری از عکس‌های کمتر دیده شده تاریخی – گالری عکس

این عکس‌هایی که تحت عنوان عکس‌های کمتردیده شده درج میشوند، باز هم عکس‌های خوش‌شانس تاریخی هستند. لابد صدها برابر آنها عکس وجود دارد که اصلا فیلم آنها برای همیشه گم شده و خراب شده یا در آرشیو مجلات و روزنامه‌ها با تصور بی کیفیت بودن یا در…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
4 نظرات
  1. Majid می گوید

    حتما امتحانش میکنم. ولی مدتیه که از اینستاپیپر استفاده میکنم و خیلی راضیم. مشکلی با راست به چپ نداره ولی اپ آیپدش پولیه

  2. مينا می گوید

    ممنون از مطلبتون و وبلاگ پر بار و به روز شما.
    ایا کیندل همان کار ibook را انجام میدهد؟

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      تقریبا، بله.

  3. قیصر می گوید

    ممنون از مطالب خوب و مفیدتان. در اپل استور آمریکا موجوده و برای بعضی از کشورها قابل دریافت نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.