گزارش خبری : عکسبرداری با Samsung Galaxy S4

3

گلکسی اس 4 را می توان از لحاظ دوربین و کارایی‌هایش، از موبایل‌های دیگر، متمایز دانست. سامسونگ، از بهترین و قوی‌ترین ویژگی ها در این دوربین استفاده کرده. با سنسور 13 مگاپیکسلی، نگرانی از بابت رزولوشن عکس وجود نخواهد داشت. اما عکس با کیفیت خوب زمانی به دست می‌آید که دوربین بتواند از پس موقعیت‌های مختلف بر بیاید. در گلکسی اس4، تنظیمات مختلفی وجود دارد که خیال شما را از این بابت راحت می کند که همۀ این تنظیمات در قسمت Mode (حالت) دوربین وجود دارد.

Mode (حالت)، به شما این اجازه را می‌دهد تا سریع و به آسانی از موقعیت‌های گوناگون و متفاوت، بهترین عکس‌ها را بگیرید:

1- Auto (خودکار)

با انتخاب Auto، تمام تنظیمات عکس، از جمله تنظیم نور و رنگها، به طور خودکار انتخاب می‌شود و بیشتر برای عکس‌های عمومی استفاده می‌شود.

2- Beauty Face (آرایش چهره)

این حالت، بهترین عکس‌ها را از صورت اشخاص می گیرد. دوربین، به طور خودکار صورت شخص را پیدا می‌کند و بهترین نور و رنگ را برای وضوح بیشتر صورت تنظیم می‌کند. از این مورد می توان بیشتر برای عکسبرداری‌های پرتره استفاده کرد.

07-21-2013 06-19-11 PM

3- Best Photo (بهترین عکس)

Best Photo، هشت عکس پشت سر هم و بدون وقفه برای شما می‌گیرد و شما می‌توانید بهترین‌های آنها را انتخاب کنید و نگه دارید. این مد، زمانی بیشترین استفاده را دارد که شما در حال عکس گرفتن از چندین نفر هستید و می‌خواهید بهترین حالت از تمام افراد را در عکس داشته باشید.

07-21-2013 06-19-39 PM

4- Best Face (بهترین چهره)

Best Face حتی یک قدم فراتر از Best Photo رفته. در این حالت 5 عکس پشت سر هم گرفته می‌شود و شما می‌توانید بهترین حالت از چهره اشخاص را جداگانه انتخاب کنید.

07-21-2013 06-19-29 PM

5- Sound & Shot (عکس و صدا)

در این حالت، پس از عکس گرفتن، 9 ثانیه صدای محیط را ضبط می کند. این 9 ثانیه برای مثال می‌تواند صحبت خودتان باشد یا صحبت افرادی که از آنها عکس گرفته شده یا هر صدای دیگر.

6- Drama (درام)

با این حالت عکس‌های کاملاً خلاقانه‌ای می توان گرفت. این حالت به شما اجازه می‌دهد تا مسیر یک شخص یا شئ متحرک را در یک عکس نشان دهید. در این سیستم، قسمت‌های جا‌به‌جا شدۀ عکس را با فاصلۀ چند صدم ثانیه، بر روی پس‌زمینه ثابت عکس قرار می‌دهد.

07-21-2013 06-20-04 PM

7- Animated Photo (عکس‌های متحرک)

این حالت به شما این اجازه را می‌دهد تا عکس‌های متحرک با فرمت GIF بگیرید. پس از عکس گرفتن، شما می‌توانید قسمت‌های دلخواهتان در عکس را ثابت نگه دارید و قسمت‌هایی را متحرک.

8- (تن عمیق) یا Rich Tone یا HDR

Rich Tone یا تن عمیق در دوربین گلکسی اس4، تمرکز خود را روی رنگ‌ها می‌گذارد. زمانی که در عکس‌هایتان رنگ‌های مختلف وجود دارد، می‌توانید از این حالت استفاده کنید تا بهترین کیفیت رنگ‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد.

9- Eraser (پاک کن)

حتماً برای شما اتفاق افتاده که بعضی اوقات، رهگذران ناخواسته‌ای در عکس‌های شما می‌افتند. با این حالت می‌توانید به راحتی این افراد را از عکس‌هایتان حذف کنید. این حالت به گونه‌ای کار می‌کند که 5 عکس پشت سرهم از منظرۀ شما می‌گیرد، قسمت‌هایی از عکس را که جا‌به‌جا شده‌اند، به طور خودکار از عکس شما حذف می‌کند.

07-21-2013 06-19-49 PM

10- Panorama (پانوراما)

این ویژگی به اندازه کافی معروف هست. با این حالت می‌توانید 360 درجه اطراف خودتان را عکس بگیرید.

11- Sports (ورزشی)

زمانی که سرعت سوژه‌های شما در عکس بالاست، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. با این ویژگی، سرعت شاتر دوربین موبایل شما بالا خواهد بود و بیشتر مناسب صحنه‌های ورزشی می‌باشد.

12- Night (شب)

از این ویژگی می‌توانید در مواقعی که نور کم است یا در شب عکس می‌گیرید، استفاده کنید. این حالت، سرعت شاتر شما را کاهش می‌دهد، اما دیافراگم (Aperture) دوربین شما در بازترین حالت خود قرار می‌گیرد تا بهترین عکس را در نور کم بگیرید.

در کنار ویژگی‌های Mode، دوربین گلکسی اس4، کارکرد‌های دیگری هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

13- Dual Shot

دیگر نیازی به این نیست که از رهگذری بخواهید تا عکس شما با دیگران را بگیرد. با انتخاب این حالت، شما در عکسی که می‌گیرید، خواهید بود.

در هنگام عکسبرداری، عکس خودتان، با استفاده از دوربین دوم گلکسی اس4 که 2 مگاپیکسل است، در یک فریم بر روی تصویر قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این فریم را جا‌به‌جا، کوچک یا بزرگ کنید و سپس عکس را بگیرید. حتی انتخاب‌های گوناگونی برای فریم دارید.

14- Auto Night Detection

مواقعی هست که شما نمی‌خواهید از فلش موبایلتان استفاده کنید، مثلاً مواقعی که نور‌های رنگی در صحنه وجود دارد و شما می‌خواهید این نور‌ها با رنگ اصلی‌شان در عکس باشند، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. در این حالت، تنظیمات دوربینتان به گونه‌ای خواهد بود که بهترین عکس بدون فلش گرفته شود.

15- Voice Recognition

با استفاده از این ویژگی، شما می‌توانید با صدای خود و بدون اشاره به موبایلتان، عکس بگیرید. فقط با گفتن اسمایل (Smile)، چیز (Cheese)، کپچر (Capture) یا شوت (Shoot)، عکس شما گرفته خواهد شد.


از دیگر ویژگی‌های دوربین گلکسی اس4 می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

07-21-2013 06-20-24 PM

– سایز عکس: 2322 در 4128 (16:9)

– دارای تشخیص صورت و لبخند

– دارای ویژگی ضد لرزش

– برچسب GPS

– فلش LED


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
3 نظرات
  1. رسول می گوید

    سلام آقای دکتر
    چه عجب که از سامسونگ هم پست گذاشتید
    ممنون

  2. فرشاد می گوید

    همشون عالی و کاربردی هستند
    البته اینها ویژگی‌های نرم‌افزاری دوربین سامسونگ هستند، که شاید یک اپ جامع دوربین این‌ها رو در خودش داشته باشه.

  3. پیامک و اس ام اس نوند می گوید

    آیا می شوند از برنامه اش روی گوشی های اندروییدی دیگه استفاده کرد؟ مثلا کلکسی نوت؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5