روی ابرها، همه چیز را به همه چیز تبدیل کنید!

7

برنامه‌های مبدل فایل‌ها به هم، برنامه‌های ضروری برای هر کاربری هستند، شما احتمالا همیشه چند برنامه مبدل در کامپیوتر خود دارید که با آن ویدئوها را به فرمت‌های مختلف تبدیل می‌کنید، صفحات گسترده و پرزنتیشن‌ها را تبدیل می‌کنید و فرمت‌های مختلف کتاب‌های الکترونیک را به هم تبدیل می‌کنید و با وسیله موبایلی که دارید، سازگار می‌کنید.

پیدا کردن، دانلود و نصب این همه برنامه چیز ساده‌ای نیست، بسیار پیش می‌آید که ما یک برنامه مبدل خوب پیدا نکنیم، یا مثلا به صورت ناگهانی نیازی تبدیل یک فایل را از فرمتی به فرمت دیگر داشته باشیم، اما اصلا بخت با ما یار نباشد.

چاره کار استفاده از مبدل‌های آنلاین است، یک از این سرویس‌ها که به تازگی کار خود را شروع کرده است، CloudConvert است، CloudConvert از فرمت‌ها بسیار متنوعی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند آنها را به هم تبدیل کند:

– فرمت‌های مختلف فایل‌های فشرده
– فرمت‌های صوتی
– فرمت‌های cad
– اسناد متنی
– فرمت‌های مختلف ای‌بوک
– فرمت‌های عکس
– فرمت‌های پرزنشین
– فرمت‌های ویدئویی
و فرمت‌های صفحات گسترده

08-29-2013 07-20-38 PM

شما حتی بدون ثبت نام هم می‌توانید کار با CloudConvert را آزمایش کنید، مشخص است که گردانندگان سایت مجبورند به خاطر محدودیت امکانات سرور و پردازشی، محدودیت‌هایی برای هر کاربر قائل بشوند، شما اگر ثبت‌نام کنید، می‌توانید روزانه تا 25 فایل را تبدیل کنید.

شیوه کار با CloudConvert بسیار ساده است، فایل خود را از سیستم آپلود کنید یا از دراپ‌باکس و گوگل داریو خود وارد CloudConvert کنید و بعد فرمت خروجی را انتخاب کنید.

CloudConvert در کوتاه‌زمانی فایل‌ها را به هم تبدیل می‌کند و لینک دانلود به شما می‌دهد و حتی می‌تواند فایل نهایی را وارد دراپ باکس شما کند و یا به شما ایمیل کند.

تنوع فرمت‌هایی که CloudConvert پشتیبانی می‌کند بسیار زیاد و به 140 فرمت می‌رسد.

08-29-2013 07-22-04 PM

یک چیز جالب این است که به کاربر امکانات بسیار زیادی داده می‌شود، مثلا اگر بخواهد یک ای بوک تبدیل کند، از او پرسیده می‌شود که می‌خواهد ای بوک تبدیل شده را در آی‌پد مطالعه کنید یا احیانا سونی ریدر یا کیندل.

در مورد فایل‌های ویدئویی هم وضعیت مشابه است، کاربر می‌تواند کیفیت ویدئو را مشخص کند و حتی ویدئو را برش بدهد. تصور کنید که شما لینک مستقیم یک فایل ویدئویی 700 مگابایتی را داشته باشید و مثلا بخواهید به خاطر محدودیت پهنای باند اینترنتی خودتان، فقط صدای آن را بشنوید، در این صورت CloudConvert به کارتان می‌آید.

یا اینکه باز هم خیال کنید که می‌خواهید یک فیلم چند صدمگابایتی را دانلود کنید ولی نمی‌دانید که فیلم عملا آن طور که از آن تعریف شده، خوب هست یا نه. در این صورت می‌توانید 15 دقیقه اول آن را با کیفیت پایین دانلود کنید و اگر خوشتان آمد، فایل اصلی را دانلود کنید.

این سایت را در مرورگر خود، بوک‌مارک کنید، به احتمال زیاد اگر امروز با آن کاری نداشته باشید، در آینده نزدیک به کارتان خواهد آمد!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
7 نظرات
  1. Anonymouse می گوید

    http://www.zamzar.com همین سرویس رو خیلی وقته میده

  2. Marilyn می گوید

    خوب صحبت فرمت عکس شد گفتم به دوستانی که گوشی نوکیا لومیا 1020 رو دارن پیشنهاد این سایت بدم
    http://www.nationalgeographic.com/nokia/
    اگر بی ربط هست 🙁 اما جددا لذت بخش هست

  3. afshin می گوید

    ممنون من بوکمارک کردم!

  4. فرشاد می گوید

    خیلی جالب و کاربردی بود. ممنون 🙂
    راستی سرویسی هست که لینک دانلود یک فایل رو بگیره و اون رو مستقیم ببره توی دراپ‌باکس یا هر کلاد دیگه؟ یعنی مجبور به صرف وقت و هزینه برای دانلود اون فایل، و باز دوباره آپلود اون روی کلاد نباشیم!

    1. omid می گوید

      منم خیلی این سوال برام مهم شده الان . اگه کسی می دونه لطفا کمک کنه !

  5. مجتبی می گوید

    سلام .من ثبت نام کردم ولی میگه پروفایل شما فعال نیست و چیزایی راجب api میخاد که من بلد نبودم اون رو تو کجا وارد کنم.اگه شد توضیح بدید .متشکرم

  6. مهراد می گوید

    … تصور کنید که شما لینک مستقیم یک فایل ویدئویی ۷۰۰ مگابایتی را داشته باشید و مثلا بخواهید به خاطر محدودیت پهنای باند اینترنتی خودتان، فقط صدای آن را بشنوید ….

    این قابلیت کجاش داره؟ مگر اینکه فایل رو توی یکی از اکانت‌های گوگل یا دارپ‌باکس داشته باشی که بازم لینک مستقیم نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.