گزارش خبری: تلویزیون F7770 سامسونگ، یکی از پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های هوشمند سه‌بعدی

8

تلویزیون F7770 سامسونگ برای افرادی که به دنبال تلویزیون سه‌بعدی هوشمندی به غیر از تلویزیون F8880 اما با همان امکانات و عملکرد هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامسونگ، تلویزیون هوشمند F7770 یکی از تلویزیون‌های رده بالای سال 2013 شرکت سامسونگ است که از تمامی امکانات موجود بر روی تلویزیون های هوشمند بهره می‌برد. این مدل، همانند تلویزیون هوشمند F8880، از پردازنده 4 هسته‌ای بهره می‌برد که سرعت پردازش بالا در اجرای برنامه‌های کاربردی و دیگر ویژگی‌های هوشمند تلویزیون را به نمایش می‌گذارد.

08-15-2013 05-32-39 PM

تلویزیون هوشمند F7770 سامسونگ از آخرین نگرش در طراحی باریک قاب بهره می برد که تجربه تماشای تصویری با کیفیت و بدون قاب را به کاربر ارائه می‌دهد. استفاده از پردازنده 4 هسته‌ای باعث شده تا اجرای برنامه‌های کاربردی در این تلویزیون از همیشه سریع‌تر و آسان‌تر باشد. این پردازنده قابلیت چندکاره بودن (Multi Tasking) را به صورت کامل بر روی تلویزیون‌های هوشمند ارائه می‌دهد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند مانند کامپیوتر، چند برنامه را به صورت همزمان مورد استفاده قرار دهند و به طور مثال، در هنگام وب گردی، به تماشای تلویزیون بپردازند.

از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون پیشرفته، بهره‌مندی از اسمارت هاب جدید، تعامل هوشمند جدید و ارتقاء هوشمند است. تعامل هوشمند یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در زمینه استفاده از تلویزیون است. کاربران در این تکنولوژی قادر خواهند بود به راحتی و با استفاده از حرکات دست، صحبت کردن با تلویزیون و از طریق تشخیص چهره با تلویزیون در ارتباط باشند و دیگر نیازی به ریموت کنترل تلویزیون نیست. از تغییراتی که در این ویژگی اعمال شده می توان به استفاده از 2 دست برای کنترل تلویزیون به جای یک دست و قابلیت ورق زدن پنل های اسمارت هاب و تعداد دستورات صوتی بیشتر نسبت به سال گذشته (300 دستور بجای 55 دستور) نام برد.

سرعت انطباق تصویر HZ800 ، تنظیم نور نقطه‌ای پیشرفته (MICRODIMMING PRO) و دیگر ویژگی‌های تصویری این تلویزیون، کیفیت تصویری واضح تر، شفاف‌تر، طبیعی‌تر با رنگ‌هایی بسیار زنده را ارائه می‌کنند.

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته سه‌بعدی سامسونگ (Active 3D) می توان فیلم های 2 بعدی را به صورت 3 بعدی تماشا کرد. این تلویزیون از پیشرفته‌ترین پنل ال ای دی موجود به نام پنل فوق شفاف (Ultra Clear Panel) که توانایی تولید رنگ سیاه عمیق، کنتراست تصویر عالی، دقیق و گستره رنگی فوق العاده را دارد، بهره برده است. این تلویزیون برای ایجاد حس رضایت بیشتر در کاربر از تکنولوژی های تولید صدای فراگیر Dolby Digital Plus و DTS Premium Sound استفاده می‌کند تا تصاویر با کیفیت را در کنار صدای فراگیر ارائه دهد.

08-15-2013 05-32-11 PM

فناوری ارتقاء هوشمند، (Smart Evolution) که تنها در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ وجود دارد، این امکان را برای دارندگان این تلویزیون ها فراهم می کند تا به صورت سالیانه با خریداری کیت ارتقای ویژه آن سال، تلویزیون خود را به راحتی بروزرسانی کرده و از آخرین تغییرات و تکنولوژی های به وجود آمده بر روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ لذت ببرند.

وجود یک دستگاه کنترل از راه دور هوشمند، یکی دیگر از ویژگی‌های موجود در این تلویزیون است که با انواع معمولی این دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و این امکان را به کاربر می‌دهد که از قابلیت‌های هوشمند این تلویزیون، راحت‌تر استفاده کند.
این کنترل از طریق بلوتوث و اشعه مادون قرمز به تلویزیون متصل می شود و با فشردن یک دکمه بر روی آن ارتباط برقرار خواهد‌ شد. صفحه لمسی تعبیه شده بر روی این دستگاه حساسیت بسیار بالایی داشته و با صفحه لمسی موجود در نوت بوک‌ها قابل مقایسه است. این کنترل از راه دور برای استفاده‌ی راحت‌تر، دارای کلیدهایی با کاربردهای متعدد است و دکمه‌ای دارد که کنترل مجازی بخش های متنوع آن را بر روی صفحه تلویزیون در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
کنترل از راه دور این تلویزیون دارای ویژگی جذابیست که کاربر را قادر می‌سازد برای تغییر شبکه تلویزیون، عدد مربوط به آن شبکه را بر روی صفحه لمسی کنترل با دست خط خود بنویسد و شبکه را تغییر دهد.

08-15-2013 05-33-01 PM

تلویزیون هوشمند F7770 سامسونگ از آخرین ویژگی‌های اشتراک گذاری محتواهای چندرسانه ای به صورت بی سیم بهره می‌برد و کاربر را قادر می‌سازد به تمامی فایل های ذخیره شده در حافظه های جانبی و دستگاه های قابل حمل، بدون نیاز به اتصال از طریق سیم، دسترسی داشته باشد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
8 نظرات
  1. محمد می گوید

    ترجمه مرفه بی درد برای بچه های بالا به فارسی بچه های پایین چی می شد؟

  2. ازدواج موقت می گوید

    کنترل از راه دورش خیلی باحاله!!!
    ولی به F8880 سامسونگ نمیرسه!

  3. farzad می گوید

    ممنونم که باطاعاتی دقیق وجمع به مااراعه کردی…..

  4. behamooz می گوید

    ممنون از اطلاعات مفید شما

  5. جواد می گوید

    میخرمش

  6. خرید کاغذ دیواری می گوید

    وسوسه بر انگیزه

  7. امیر می گوید

    لطفاراهنمایی کنیدچطوری کنترل صوتیشوبروزکنم؟

  8. مجيد می گوید

    اقا تصویر در تصویرش چطوری میاد؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5