گزارش خبری: سینمای خانگی 9750 سامسونگ سال 2013

8

امسال سامسونگ از سیستم سینمای خانگی خود به نام HT-F9750W پرده‌برداری کرد. این سیستم صوتی تصویری، کیفیت برتری از صدا را با بهره گیری از آمپلی فایر تیوب خلاء و قدرت خروجی 1330 وات ارائه می‌کند.

به عنوان یک سیستم سینمای خانگی، HT-F9750W امکانات فراوانی مانند پخش کننده بلو-ری و سیستم اشتراک‌گذاری انحصاری سامسونگ با نام Allshare (یکی از پروتکل های DLNA) برای پخش فایل‌های چندرسانه‌ای از دستگاه‌های قابل حمل و کامپیوتر دارد که در کنار تمامی این موارد، این دستگاه مجهز به یک پردازنده ویژه قدرتمند جهت تبدیل تصاویر 1080p به تصاویر اعجاب انگیز 4K است. بدین ترتیب شما می توانید در منزل شاهد تصاویری با کیفیت 4 برابر Full HD باشید.

10-27-2013 04-48-44 PM

همچنین این سینمای خانگی تمامی امکانات یک تلویزیون هوشمند از جمله Smart Hub جدید سال 2013 سامسونگ را داراست. ویژگی‌های هوشمند بکار رفته در این سینمای خانگی هیچ تفاوتی با تلویزیون های هوشمند 2013 سامسونگ ندارد و این در حالیست که سینمای خانگی‌های سال گذشته سامسونگ، امکانات هوشمند کمتری نسبت به تلویزیون های سامسونگ داشتند. مزیت اصلی این تکنولوژی این است که با داشتن این سینمای خانگی، می توان از تمامی امکانات تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از جمله دسترسی به اپلیکیشن‌های متنوع و گشت و گذار در اینترنت بر روی هر نوع تلویزیونی استفاده کرد.

به کمک سیستم اشتراک گذاری سامسونگ (AllShare) امکان پخش فایل های چندرسانه ای از دستگاه های پشتیبانی‌کننده این فناوری به صورت بیسیم بر روی صفحه بزرگ تلویزیون فراهم می‌آید.

در مورد سیستم صدا‌سازی این دستگاه میتوان به آمپلی‌فایر تیوب خلاء که نوعی آمپلی‌فایر آنالوگ است و تا قبل از استفاده از آن در دستگاه‌های سامسونگ، تنها در سیستم های صوتی Hi-Fi که به دلیل قیمت زیادشان تنها در استودیوهای ضبط صدا کاربرد داشته اند استفاده می شد، اشاره کرد.
خصوصیت اصلی این نوع آمپلی فایر که در این مدل سینمای خانگی به عنوان آمپلی فایر اولیه کار می کند، شفافیت صدای خروجی است. صدای خروجی این نوع آمپلی فایر بسیار گرم و غنی تر از صدای خروجی هر نوع آمپلی فایر دیگری است. آنچه که آمپلی فایر تیوب خلاء را از بقیه متمایز می کند، تحمل عالی ولتاژ و توان های بالاست که این مهم از بروز درهم ریختگی صدا در زمانیکه موسیقی با صدای بلند پخش می شود، جلوگیری می‌کند.

10-27-2013 04-49-21 PM

طراحی نقره‌ای رنگ این دستگاه در کنار ارتفاع بلندتر بلندگو‌ها، نهایت هماهنگی در طراحی را با تلویزیون های برتر 2013 سامسونگ داشته و این هماهنگی بین تلویزیون و سینمای خانگی زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که می توان تنها با فشار دادن یک دکمه روی کنترل از راه دور سینمای خانگی، آن را روشن کرد و صدای در حال پخش از بلندگوی تلویزیون را قطع و آن را به بلندگوهای سینمای خانگی منتقل کرد.

آنچه در طراحی این سینمای خانگی نظر را جلب می‌کند نمای بیرونی برخی از تجهیزات داخلی آن است. بدین معنا که آمپلی فایر تیوب خلاء بکار رفته در این دستگاه با ظرافت خاصی در یک قاب شیشه ای قرار گرفته و نورپردازی خاص آن در هنگام روشن بودن دستگاه زیبایی خاصی به طراحی دستگاه داده است.

این سینمای خانگی دارای 5 عدد بلندگو است و این در حالیست که سامسونگ در معرفی توانایی صوتی فراگیر این دستگاه اشاره به صدای فراگیر 7.1 کاناله می کند. دلیل وجود 5 بلندگو بجای 7 بلندگوی معمول در سیستم های صوتی 7.1 کاناله این است که سامسونگ در این سیستم صوتی، بلندگوهای مخصوص تولید صدای عمودی (صداهایی که از بالای سر یا زیر پا شنیده می شوند) را که معمولا به صورت جداگانه هستند، در بدنه بلندگوهای اصلی قرار داده است. بدین شکل، این بلندگوهای ویژه دارای قابلیت تنظیم جهت روی محور خود هستند تا بتوانند صدا را به شکلی دقیق‌تر به گوش شنونده برسانند. سامسونگ در این مورد تجربه موفقی را در مدل HT-D6750W سال پیش خود داشته است.

10-27-2013 04-49-01 PM

در نگاه اول شاید اینطور به نظر برسد که این سیستم صوتی، توانایی خوبی در تفکیک صداهای عمودی و افقی نداشته باشد، اما اینگونه نیست. زیرا این سیستم صوتی با بهره گیری از تکنولوژی انحصاری صدای فراگیر DTS Neo Fusion عملکردی فوق العاده دارد و صدای سه بعدی مافوق تصوری را ارائه می‌کند. صدای فراگیر تولید شده توسط این دستگاه کاملا حس صدای فراگیر را ایجاد می کند، بطوریکه اینک می توان صدای سه بعدی را در کنار تصویر سه بعدی تجربه کرد. این صدای تولید شده به همراه تصاویر سه بعدی هیجان انگیز می تواند تجربه‌ای جدید را در تماشای تصاویر سینمایی ارائه دهد. تجربه‌ای که می توان به جرأت گفت حتی در سینما هم تجربه نخواهید کرد.

 10-27-2013 04-49-45 PM


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
8 نظرات
  1. سینا می گوید

    چرا همه ی پست هایی که درباره سامسونگ با عبارت«گزارش خبری »شروع میشه؟
    چرا خبر های اپل گزارش خبری نمی شن؟

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      این مطالب توسط بخش تبلیغات سامسونگ برای ما ارسال می‌شوند و بدون ویرایش منتشر می‌شوند. مطالب مربوط به اپل توسط خود من نوشته می‌شوند.

  2. داشاکل می گوید

    تنها هنر سامسونگ فریب مشتری با همین تبلیغات پر زرق و برقه. چند تا نمونه که خودم تجربه کردم
    – کولر اسپلیت گرم و سرد که موتورش سر یه سال سوخت و الان هم دوباره نیم سوز شده تو تبلیغات میگه ۵ سال گارانتی کمپرسور اما تعمیرکار گفت موتور تعویضی تا ۶ ماه فقط گارانتی داره بماند که برای عوض کردن همون هم دوماه تو گرمای تابستون موندم!
    – گالاکسی نوت که بعد از مدتی به حدی کند شده که بیشتر شبیه یه دکوره برای هر کاری با یه وقفه آزار دهنده روبرو میشی به جای اینکه کارها سریعتر پیش بره عملاً به خاطر کند بودن از یه سری از کارها مثل وارد کردن لیست خرید تو یه اپلیکشن یا استفاده از اسمارت نوتش صرف نظر میکنم و کم کم در عرض کمتر از یه سال داره تبدیل میشه به یه دکور گنده بی‌قواره.
    – جاروبرقیش که دو سال نشده به حدی قدرتش کم شده که کار باهاش عذاب آور شده.

  3. ثبت شرکت می گوید

    جریان این به هم ریختگی صدا که گفتید چیه؟!

  4. ali می گوید

    ﺳﻠﺎﻡ ﻗﻴﻤﺖ ﺍﻳﻦ ﻣﺪﻝ 9750ﺭﻭ ﻧﻜﻔﺘﻰ ?ﻗﻴﻤﺖ ﺷﺮﺍﻳﻂﻰ ﻫﻢ ﺭﺍﻩ ﺩﺍﺭﻩ ﺟﻮﺍﺏ

  5. امید می گوید

    چند

  6. امید می گوید

    مشکی ام داره؟

  7. علیرضا می گوید

    منکه دوبار سرم داره واسه سینما کلاه میره سامسونگ واسه سینماهاش از سری c به بعد بلندگویه کاذب میزاره تو پایه ها… یعنی تو هر پایه که دوتا اسپیکره با یه تیوتر ..فقط یه اسپیکر میزاره..حتی تیوترشم الکیه…1400 پول سینما دادم میبینم اینجوریه… بازم دو ال جی گرم حداقل سر مشتری کلاه نمیزاره… اینقدر با ظرافت اینکارو سامسونگ میکنه که اصلا متوجه نمیشی تا امتحان نکنی یا بلنگو رو باز نکنی..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5