مجله اپلیکیشنی یک پزشک : به تصاویرتان رنگ و رویی تازه ببخشید

42

از گذشته تا به امروز انسان ها علاقه مند به ثبت تصاویر زندگی شان بوده اند به خصوص در این دوران که دیگر اسمارت‌فون ها را می توان به راحتی همه جا دید و بی تردید یکی از بارزترین ویژگی‌های آنها را می توان دوربینشان نامید که تولید کننده‌ها به شدت برروی این ویژگی در حال تبلیغ هستند و هرکدام ادعای بهتر بودن دارند. به هر حال، این که کدام اسمارت‌فون و دوربینش بهتر است و کدام ضعیف تر را کنار گذشته و این هفته به اپلیکیشن هایی می پردازیم که وظیفه دارند عکسهای مارا از آن چیزی که هستند، بهتر کنند.


پیش از آن که به معرفی اپلیکیشن ها بپردازیم، ابتدا باید به این پرسش پاسخ بدهیم که آیا با وجود دوربین‌های حرفه ای و نرم افزارهای قدرتمند مخصوص ویرایش تصویر، باز هم به اپلیکیشن هایی که شاید کارشان بسیار ابتدایی است نیازی داریم؟ به عبارتی آیا واقعا این اپ ها ارزش وقت گذاشتن و استفاده را دارند؟

جواب تا حدودی بله است، چرا که بی تردید این اپ ها و به طور کلی دوربین اسمارت‌فون ها هیچگاه جای دوربین های حرفه ای را نمی گیرند اما ما واقعا چقدر از دوربین حرفه ای استفاده میکنیم و واقعا چقدر به تماشای تصاویری که با این دوربین ها میگیریم، میپردازیم؟ آیا تصاویری که در لحظه و با اسمارتفون خود میگیریم، ارزش خاصی برای ما ندارند؟ عکس هایی که از جمع های خانوادگی و دوستانه و همچنین اتفاقات روزمره میگیریم و با صرف چند دقیقه، زیباترشان میکنیم، آیا ارزش بیشتری برای ما ندارند؟

اجازه دهید دو تصویر زیر را مثال بزنم:

 1

2

تصویر در مورد یک روز بارانی در شهرمان است که من به سرعت با گوشی خودم این لحظه را شکار کردم و همانطور که به خوبی قابل مشاهده است، عکس اولی دارای هیچ گونه ادیت و افکت گذاری ای نیست و بر خلاف آن، عکس دومی را با صرف فقط چند ثانیه و استفاده از ویرایشگر خود آیفون، به این شکل در آوردم که به نظر خودم زیبایی بسیار بیشتری از تصویر اول دارد و شاید این گونه به نظر برسد که تصاویر باید همانطور که گرفته شده اند، حفظ شوند اما همگی به خوبی میدانیم که در این زمانه، تصاویر با کمی خلاقیت و وقت به خرج دادن زیبایی چند برابری پیدا می کنند.

پس با این حساب، هرازگاهی از چند اپلیکیشن یا حتی خود ویرایشگر تصویر گوشیتان استفاده کنید و اجازه دهید تصاویری که میگیرید، جلوه ی زیباتری به خود گیرند.


اینستاگرام

insta1

بی تردید اپلیکیشنی که باعث شد ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر به این اندازه اهمیت پیدا کند، اپلیکیشن اینستاگرام است. اینستاگرام اپلیکیشنی است که جدا از قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر، امکان فیلتر گذاری و همچنین ادیتی ساده را به شما ارائه می دهد. این اپلیکیشن دارای 19 فیلتر (به جز فیلتر Normal)، قابلیت غیرشفاف کردن بخشی از تصویر، حاشیه دادن به تصویر و همچنین زاویه دار کردن عکس است که به تازگی به این اپلیکیشن اضافه شده است.

insta2

البته قسمت دیگری هم در اپ اینستاگرام وجود دارد که من به شخص بسیار از این قسمت لذت می برم و آیکون آن شکلی شبیه به خورشید دارد. این قابلیت در اینستاگرام Lux نام دارد و طبق توضیحات خود این اپ، با تپ کردن برروی این آیکون، خود اینستاگرام بسته به تصویر و رنگ های موجود در آن، به تصویر شما حالت بسیار زیبایی می بخشد که توصیه می کنم حتما از آن استفاده کنین. (توجه داشته باشید که این قابلیت ممکن است در بعضی از گوشی های اندرویدی به نمایش در نیاید)

استفاده از اینستاگرام بسیار ساده می باشد و کافی است به یکی از اسمارتفون های دارای سیستم عامل اندروید، iOS و یا ویندوزفون دسترسی داشته باشید. بعد از نصب اینستاگرام، کافیست با ایمیل خود در آن عضو شده و سپس به راحتی با استفاده از دوربین خود اپ یا آپلود تصاویر و ویدئوهایتان، به آنها افکت های تازه ای بخشیده و به اشتراک بگذارید و حتی بدون اشتراک گذاری، نسخه دستکاری شده خودتان را ذخیره کنید. به عبارتی حتما نیاز نیست که تصاویر خودتان را به اشتراک بگذارید و می توانید به اینستاگرام به دید یک اپ ویرایشگر تصویر و ویدئو نگاه کنید.

اپلیکیشن اینستاگرام را می توانید برای سیستم عامل iOS (لینک دانلود)، برای اندروید (لینک دانلود) و همچنین برای ویندوزفون (لینک دانلود) دریافت کنید. البته توجه داشته باشید که اینستاگرام برای ویندوزفون فعلا در نسحه بتا قرار دارد و تاجایی که من استفاده کردم ایرادات بسیاری دارد و فعلا پیشنهاد میکنم از اپلیکیشن 6Tag (لینک دانلود) استفاده کنید.

PIXLR

اپلیکیشن بعدی اپ Pixlr می باشد که توسط نام آشنای AutoDesk عرضه شده است و از نظر من اپلیکیشن بسیار کاملی در زمینه ویرایش و همچنین قرار دادن چند تصویر در کنار هم می باشد. پس از نصب و اجرای اپلیکیشن، شما با منویی مشابه تصویر زیر روبرو می شوید:

pixlr1

با تپ برروی Camera، وارد دوربین خود اپ می شوید و می توانید به صورت مستقیم اقدام به عکس برداری و سپس ویرایش آن کنید. با تپ برروی Photos هم وارد گالری خود می شوید که در این بخش به سادگی می توانید‌ تصاویر سابق خود را انتخاب نموده و بررویشان تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید. قبل از آنکه به بخش ویرایش تصاویر بپردازیم، نگاهی به بخش Collage اپ می اندازیم؛ با تپ کردن برروی این قسمت وارد بخشی مشابه تصویر زیر می شویم:

pix

این روزها در شبکه های اجتماعی ای همچون اینستاگرام می بینیم که کاربران چند تصویر خودرا ترکیب کرده و سپس به اشتراک می گذارند. جدا از این که این نوع از تصاویر، می توانند زیبایی حاصی داشته باشند، احتیاج گاه گاه ما به این قابلیت است که به سرعت بتوانیم چند تصویر خودرا ترکیب کرده و به اشتراک بگذاریم و نمونه ساده آن هم فروشگاه های آنلاینی هستند که در شبکه های اجتماعی حضور دارند.

استفاده از این بخش هم بسیار ساده است و می توانم با اطمینان بگویم که بخش Collage اپلیکیشن Pixlr در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار کامل است. برای استفاده از این بخش کافی است نوع قالب مورد نظرتان را انتخاب کرده (بسته به تعداد تصاویری که میخواهید وارد کنید)، برروی علامت + تپ کرده و سپس تصویر مورد نظرتان را وارد کنید. در ضمن، در این بخش امکانات دیگری از جمله رنگ پس زمینه هم به شما داده می شود تا بتوانید کار نهایی را مطابق میلتان بوجود بیاورید. در کل اگر به دنبال اپی هستید که در کنار امکان ویرایش تصویر، قابلیت ترکیب تصاویر را نیز در خود داشته باشد، این اپلیکیشن را به هیچ وجه از دست ندهید.

اما بازگردیم به سراغ ویرایش و افکت گذاری اپلیکیشن؛ بعد از آنکه عکسی گرفتیم یا از گالری خود اپ تصویری را بارگذاری نمودیم، وارد بخشی مشابه بخش زیر می شویم:

pixlr3

همانطور که مشاهده می کنید، این بخش با منوی adjustment شروع می شود و با منوهایی همچون افکت و حاشیه گذاری و تایپ نمودن و غیره ادامه پیدا می کند. امکاناتی که این اپ در بخش ویرایش سریع تصویر به شما ارائه می دهد، بسیار متنوع بوده و در قسمت افکت شاهد تعداد زیادی فیلتر هستیم که استفاده از آن ها واقعا باعث دلچسب تر شدن تصویر می شود:

pixlr4

این اپلیکیشن، طراحی بسیار مدرن و زیبایی دارد و بی تردید می تواند به سرعت تبدیل به اپ مورد علاقه شما شود. این اپلیکیشن برای iOS (لینک دانلود) و اندروید (لینک دانلود) عرضه شده است و متاسفانه هنوز نسخه ویندوزفونی آن عرضه نشده است اما دوستانی که علاقه دارند از امکان ترکیب تصاویر در ویندوزفون استفاده کنند، می توانند اپلیکیشن PhotoGrid را نصب و استفاده نمایند. (لینک دانلود)

البته اپلیکشین دیگری هم برای iOS وجود دارد که در زمینه ترکیب تصاویر بسیار قدرتمند و کارا می باشد و از طراحی بسیار زیبا و تختی بهره می برد. نام این اپ Fuzel می باشد و اگر جزوه کاربران iOS هستید پیشنهاد میکنم حتما این اپ را هم امتحان کنید. (لینک دانلود)

Aviary

av1

به احتمال بسیار، تا به حال یک بار هم که شده از این اپ استفاده کرده اید و حداقل اسمش به گوشتان خورده است. بی تردید، Aviary جزو آن دسته از اپ های ویرایش و افکت گذاری است که با انبوهی از امکاناتی که در خود جا داده است، می تواند چرخشی 180 درجه ای در تصویر شما بوجود بیاورد:

av2

البته در گام اول، شما مجبور به دانلود بخش های مورد نظرتان هستید که گاه پولی و گاه هم رایگان هستند و شاید امکانات رایگان آن بسیار کم باشد اما باز هم برای ساخت و بوجود آوردن یک تصویر متفاوت، کفایت می کنند. به هرحال، امکانات این اپ به حدی هست که شما را ترغیب به دانلود آن کند:

av3

خوشبختانه این اپلیکیشن برای هر سه سیستم عامل پرطرفدار عرضه شده است : iOS (لینک دانلود) – اندروید (لینک دانلود) – ویندوزفون (لینک دانلود)

SnapSeed

sn1

اپلیکیشن آخر هم به شاهکاری از گوگل اختصاص دارد، بله درست است : شاهکار! اپلیکیشنی کاملا رایگان با دنیایی از امکانات که می تواند تصویر شمارا واقعا متحول کند:

sn2

امکانات این اپ به قدری زیاد است که پیشنهاد میکنم حتما یک بار هم که شده آن را دانلود و استفاده کنید چرا که از امکان بریدن تصویر،سیاه و سفید کردن و Vintage کردن آن تا حاشیه گذاری و غیره را در خود جا داده است و انجام این کارها هم فقط با چپ و راست کردن و بالا پایین بردن انگشت صورت می گیرد؛ به عبارتی ساده تر از آنچه که فکر کنید:

sn3

این اپلیکیشن را می توانید برای iOS (لینک دانلود) و اندروید (لینک دانلود) دانلود کرده و از امکانات بسیار آن لذت ببرید.


سخن پایانی

در این که دوربین های حرفه ای و نرم افزارهای قدرتمند، نقشی بزرگ در بوجود آوردن تصاویری خارق العاده دارند، هیچ شکی نبوده و نیست و البته می توان به این نکته اشاره کرد که بسیاری از تصاویری که در شبکه هایی مثل اینستاگرام میبینیم و ما را تحت تاثیر خود قرار می دهند هم با دوربین های حرفه ای گرفته شده و ویرایش می شوند اما باز هم شاهد تصاویری متحیر کننده هستیم که با اسمارتفونی گرفته شده با اسمارتفونی ادیت شده و با همان اسمارتفون هم به اشتراک گذاشته می شود.

پس چه نیک است که ما هم با استفاده از اسمارت‌فون خود و هم چنین یادگیری دانش عکس برداری با این گجت ها، تصاویری زیبا بگیریم و با کمی خلاقیت و استفاده از اپ های افکت گذاری، روحی تازه به تصاویر خود ببخشیم، گویی که این تصاویر زنده هستند و با ما ارتباط برقرار می کنند. به این ترتیب، اپ ها را فراموش نکنید، چرا که شاید ساده به نظر برسند اما با همان سادگی، امکانات بسیاری برای تغییر تصویر ما از چیزی که بوده به چیزی که ما میخواهیم را ارائه می دهند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…

وقتی به رویدادهای تاریخی مهم و مکان‌های مشهور از زاویه دید متفاوتی بنگریم (گالری عکس)

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

زندگینامه «هرژه» و مروری بر مجموعه کتاب‌های «ماجراهای تن تن»

امروز مصادف است با نخستین بخش از رشته ماجراهای تن‌تن و میلو نوشته هرژه . به همین خاطر این پست را به صورت مشروح اختصاص می‌دهیم به این نوستالژی دوران کودکی‌مان: «نیروهای ویلهلم دوم قیصر آلمان وارد بلژیک شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.» این را زنانی…

اگر مجموعه ارباب حلقه‌ها را پیکسار بازسازی کند …

مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس رمان فانتزی حماسی نوشته جی. آر. آر. تالکین، دارای شخصیت‌های متنوعی بود. برخی از آنها اینها هستند:فرودو بگینز (با بازی الیجا وود): قهرمان داستان، فرودو، هابیتی است که تبدیل به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
42 نظرات
  1. فرشاد می گوید

    جناب سینا ی عزیز، آخه ینی چی که وبلاگ به اون خوبی یه دفه بدون هیچ خبر قبلی غیب بشه؟! ما دوست داشتیم وبلاگتوهاااا (;

    1. سینا سلماسی می گوید

      فرشاد جان مشکلات شخصی ای پیش اومد که متاسفانه مجبور شدم. خوشبختانه از این به بعد تو وبلاگ یک پزشک کارمو ادامه میدم و به نظرم جای فوقوالعاده ای برای نوشتن، به خصوص که کتابی نوشتن خیلی پخته تر و بهتر

      1. مهرداد می گوید

        چقدر من دنبال شما گشتم… ساییتون فوق العاده بود… خوشحالم اینجا میبینمتون.

        1. سینا سلماسی می گوید

          سپاس مهرداد جان :))

    2. ستار . م می گوید

      با وجود اینکه از وبلاگ شما را دوست داشتم،اما خیلی خوشحالم که به جمع نویسندگان “یک پزشک” پیوستی.
      امیدوارم یک”یک پزشک” با توانایی‌های شما غنی‌تر و محبوب‌تر بشه.

      1. سینا سلماسی می گوید

        خیلی خیلی ممنونم : ))

  2. Javad-ht می گوید

    اینستاگرام مطمئنا یکی از بهترین اپلیکیشن هایی هست که تو عمرم دیدم و متاسفانه جدیدا یکم داره از اون فضای خوبش فاصله میگیره و امیدوارم به سرنوشت فیس بوک دچار نشه!
    در مورد فیلترهاش هم من خیلی ازشون خوشم نمیاد و چند دقیقه ادیت عکس تو اسنپ سید رو ترجیح میدم.

    1. سینا سلماسی می گوید

      متاسفانه پیج هایی فارسی همیشه یه فضای ناتعادلی رو بوجود میارن و پیشنهادم اینکه تو اینستاگرام هم از این پیچ ها دوری کنید هم اینکه اکانت خودتونو از حالت عمومی در بیارین، اینطوری تا حدودی میشه او اون جو دوری کرد.

  3. pouya می گوید

    به به! سلام سینا!
    سر onever چه بلایی اوردی!
    onever خیلی حیف بود!
    داشتم متنو میخوندم دیدم نوشتی اینستاگرام روی وینفون خوب کار نمیکنه! از رو همین حدس زدم خودتی که اومدم بالا و دیدم بله!
    امیدوارم زیاد پست بزاری، هرچند فک کنم دیگه نمیتونی با نوع نثری که تو onever مینوشتی بنویسی!

    1. سینا سلماسی می گوید

      سپاس پویا جان : )) راستش به نظرم نثر کتابی واقعا بهتر، پخته تر و خواناتر و واقعا به این نتیجه رسیدم که این نوع نثر خیلی بهتر میتونه با خواننده ارتباط برقرار و احساس رو منتقل کنه.

      1. pouya می گوید

        چون نوع نثرت از بقیه سایتا متفاوت بود واسم جالب بود ولی اینطوری هم خوبه!!!

  4. Minu می گوید

    سلام اقای سلماسی. دلمون براتون تنگ شده بود خوشحالم که برگشتید. لطفا دوباره سایتتون رو راه بندازید.ما منتظریما

    1. سینا سلماسی می گوید

      سپاس : ))) حقیقتش اصلا وقت ندارم و هفتگی این پست اپلیکیشنی رو فقط میتونم ارسال کنم اما بازم واقعا ممنونم : ))

  5. s2me می گوید

    سلام سینای عزیز چطور دلت اومد ما رو تنها بزاری
    جای خالی Onever واقعا احساس میشه

    1. سینا سلماسی می گوید

      واقعا شرمندم و خوشحالم که از این به بعد این جا در کنارتون هستم : ))

  6. جــــواد می گوید

    سپاس.

    چرا وارد اپ اینستاگرام نمی شود شد!
    راه حلی هست بجز vپیn ?

    1. سینا سلماسی می گوید

      حقیقتش برای منم موقع ورود اولیه اخطار میده و متاسفانه این مشکل رو فقط در ios دارم و البته من خیلی راحت با ایرانسل وارد میشم، مشکل دیگه هم مربوط به بارگذاری عکس تو ios هستش که باید چند بار ریفرش کنید : )

  7. Hamit می گوید

    سینا یعنی حالمونو شدید گرفتی با بستن وبت…
    عادت کرده بودیم بهت شدید
    ولی خوشحالم که اینجایی الان و میتونیم منتظر مطالب خوبت باشیم
    شدید :))

    1. سینا سلماسی می گوید

      خیلی خیلی ممنونم : ))

  8. فرهاد دلیرانی می گوید

    من همیشه بلاگ قبلیت می خوندم خیلی خوب بود یهو عیبش زد! یکی دوبار تو اینترنت اسمت رو سرچ کردم گفتم شاید یه بلاگ دیگه زده باشی، خلاصه حالمون گرفت، مطالبت خیلی دلچسب و جدید بود.

    1. سینا سلماسی می گوید

      نظر لطف شماست، امیدوارم که بتونم اینجا جبران کنم : ))

  9. محمد احمدابادی می گوید

    سلام .اگر در اینستاگرام حضور دارید ای دی خودتان را اعلام فرمایید.خدمت برسیم.

    1. سینا سلماسی می گوید

      sinasls هستش :))

  10. سامان می گوید

    سلام سینا
    اینکه وبلاگ قبلیت یهو غیب شد یه مساله است ولی اینکه جواب ایمیل رو نمیدی مساله دیگری است!
    نظر ها رو که میخوندم فهمیدم وبلاگ قبلیت خیلی طرفدار داشته.

    1. سینا سلماسی می گوید

      سامان جان مدت زیادی اینترنت نداشتم و حجم ایمیل ها چه شخصی و چه ایمیل های شبکه های اجتماعی و تبلیغاتی و متفرقه انقدر زیاد بود که واقعا نمیشد نشست و یکی یکی به همشون پاسخ داد. من واقعا عذر میخوام : ))

  11. Dariush Abbasi می گوید

    هه سیناس که.کجایی آقا پیدات نی

    1. سینا سلماسی می گوید

      هستیم از این به بعد : ))

  12. محمدمهدی می گوید

    سلام
    از این که برگشتید و حالا تو یک پزشک می نویسید خیلی خوشحالم.
    خیلی از نوشته هاتون رو تو پاکت و فیدلی و اینستاپیپر به یادگار نگه داشتم.
    براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

    1. سینا سلماسی می گوید

      منم بسیار سپاس گذارم : ))

  13. ashkan می گوید

    کچل خان چطوری؟؟:-)چند ماه بود دلم واسه خودت و وبلاگت تنگ شده بود
    خوشحالم دوباره میبینمت مخصوصا اینجا

    1. سینا سلماسی می گوید

      منم خیلی خوشحالم اشکان جان : ))

  14. احمد می گوید

    ./

    به به! سلااااااااام سینا جان! آقا همه حرفایی و سوالایی که تو ذهنم بود رو دوستان تو کامنتای بالا گفتن و پرسیدن. بابا اونجوری که شما یهویی غیب شدی، ما فکرای خیلی بدتری به ذهنمون رسید! والا بخدا! نه اِهنّی، نه اوهونّی، یه دفعه همه چی تموم شد. این مشکل هر چی که بود امیدوارم که بر طرف شده باشه.

    این چند وقت منم خیلی گشتم دنبالتون، ولی به نتیجه ای نرسیدم (اتفاقا آخرین بارش همین چند روز پیش تو یکی از کامنتای ۱پزشک بود. یکی بود اسمش “سیناس” بود، فکر کردم خودتی! ازشم پرسیدم، ولی جواب نداد!)

    به هر حال سینا جان خیلی خوشحالم که باز هستی، امیدوارم بیشتر باشی و بیشتر بنویسی. اون نثر قبلیت هم به اندازه کافی پخته بود. چون (تا وقتی از یه چهارچوب خاص بیرون نرفتی) پختگی به محتواست بیشتر تا به نثر.

    یه پیشنهاد: اگر بتونی منتخبی از پستایی که تو onever داشتی رو تو فایل زیپی چیزی لینک بدی، فکر کنم مشتری زیاد داشته باشه. ما هم بعضیاشو Pocket داریم، ولی نه همشو!

    همگی موفق باشید

  15. maryam می گوید

    حیف شد که on ever ادامه پیدا نکرد ولی خوبه که یک پزشکی شدید.

  16. امیر می گوید

    آقا سینا درسته “ادبیات کتابی پخته تره” ولی سبک خودت و مطالب خودت خیلی عالی بود و لطفا اگه از نظر آقای مجیدی اشکال نداره با همون سبک بنویس

    1. سینا سلماسی می گوید

      راستش خیلی از نوشته ها، کتاب ها و امثال اینا که ما دوستشون داشتیم و به عبارتی اکثرشون، نثر کتابی داشتن و به نظرم اگه واقعا بخوایم تو زمینه ای مثل نویسندگی، جدی باشیم کتابی بهترین نوع نثره و واقعا به شخص به این نتیجه رسیدم : )

  17. احمد می گوید

    ./

    VSCO Cam هم به نظرم می تونه تو این لیست باشه. اینم اپ جالبیه. برای هر دو تا سیستم عامل اندروید و iOS هم هست.

    Google play
    itunes

  18. نیما می گوید

    آقا بنظرم اون عکس اولی که خیلی بهتره! فکر کردم جابجا نوشتی یا جابجا گذاشتی! چندبارم بالا پایین کردم 😐

  19. ناردن می گوید

    من که یه مدت تقریبا هر روز آدرستونو توی نوار جست و جوگر می زدم تا بلکه وبلاگتون پیدا شه!

    به نظرم picsart هم واقعا خوبه.

  20. امید می گوید

    reminder خود آیفون هم دست کمی از بعضی از اپ ها نداره. حالتScheduled هم داره که کارها رو براساس تاریخ و روز نشون میده

    1. امید می گوید

      اینو اشتباه زیر این پست نوشتم. لطفا پاکش کنید.

  21. مهدی می گوید

    اپ های جالبی بودن، ممنون 😉
    اپ Adobe Photoshop Express هم واسه رابط مدرن ویندوز 8 هستش که افکت های جالبی رو میشه باهاش رو تصاویر اعمال کرد (نمیدونم واسه وینفون هم هست یا نه؟!)

  22. خرید کاغذ دیواری می گوید

    این نرم افزارو دارم خیلی خوبه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5