برگزاری کنفرانس فردای شکست – معرفی و توضیح شیوه ثبت‌نام

5

ما در کتاب‌ها و اینترنت و یا از زبان اطرافیان خود، جملات قصار زیادی در مورد داشتن جنبه باخت، پذیرش منطقی شکست‌ها و درس گرفتن از آنها و ساختن پل‌های پیروزی از ویرانه‌های شکست شنیده‌ایم، اما آیا واقعا همه ما تجارب لازم را در این زمینه ذخیره کرده‌ایم، آیا توانسته‌ایم از شکست‌ها اقتصادی، تحصیلی یا زندگی خود عبرت بگیریم. آیا وقتی ایده و طرح درخشانمان، به جهتی دچار شکست مطلق می‌شود، می‌توانیم قضیه را به درستی تحلیل کنیم و در موارد بعدی، با بینش بهتری عمل کنیم.

متأسفانه رفتارهای نادرست و واکنش‌ها تکانه‌ای و عکس‌العمل‌های روانی بعد از شکست‌ها در درصد زیادی از جمعیت جوان کشور ما مشاهده می‌شود که این مطلب را به ما گوشزد می‌کند که ما به اندازه کافی برای تطبیق با شرایط شکست آموزش ندیده‌ایم.


خوشبختانه مطلع شد که در رویدادی جالب، قرار است که در تاریخ 15 اسفند امسال کنفرانس فردای شکست، در در تهران، در مرکز همایش‌های اندیشه معلم برگزار شود.

اما نخست باید بیشتر در مورد کنفرانس برایتان توضیح بدهم:

بازنده‌ها به محض شکست خوردن دست از ادامه دادن می‌کشند، ولی برنده‌ها تا پیروزی شکست می‌خورند.

رابرت کیوساکی

شکست چیزی خارج از طبیعت انسان و منطق جهان نیست و اذعان به این مساله می‌تواند قدرت پذیرش و مواجهه با آن را افزایش دهد. فردای شکست” کنفرانسی است برای افرادی که می‌خواهند از شکست‌های خود و دیگران برای کسب موفقیت‌های بزرگ درس بگیرند.

کنفرانس فردای شکست، رویدادی یک روزه است که قصد دارد کارآفرینان جوان در حوزه‌های مختلف را با ماهیت “شکست” و نقش غیر قابل انکار آن در مسیر کار حرفه‌ای آشنا سازد. در این مسیر، کارآفرینان موفق و افراد شاخص در حوزه‌های مختلف، با به اشتراک‌گذاری تجربیات خود از نحوه مواجهه با شکست در مقاطع مختلف زندگی، نقش عمده‌ای را در نیل به این مقصود ایفا خواهند کرد.

این کنفرانس تحت عناوین مختلف در ده ها شهر مختلف جهان برگزار شده است و بازخوردهای بسیار بالایی نیز داشته است. با توجه به جمعیت جوان کشور و رشد علاقمندی به مباحث کارآفرینی، امید است که بتواند در اندازه خود تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

2-20-2014 11-26-24 PM

معرفی سخنران‌های کنفرانس

شاهین  طبری

موسس و بنیانگزار شرکت چارگون

شاهین طبری در سال  ۱۳۷۷ با توانی محدود اما عزمی راسخ برای پرکردن خلاء موجود در حوزه نرم‌افزار، وارد عرصه فناوری اطلاعات کشور شد و با تاسیس شرکت چارگون تلاش کرد با نگاهی رو به جلو  و بهره‌گیری از همراهی کارشناسانی نخبه، شرکتی بنا کند که امروزه، به عنوان یک بنگاه اقتصادی موفق و یکی از برترین‌های حوزه نرم‌افزار کشور به کارآفرینی و خدمت‌رسانی مشغول است.

او به عنوان موسس و بنیانگذار شرکت چارگون مدت ۱۳ سال در سمت مدیرعامل در جهت اعتلای چارگون تلاش کرده و در حال حاضر رئیس هیئت مدیره گروه شرکت‌های‌ چارگون و شرکت خدمات مشتریان چارگون است.

رضا بهرامی‌نژاد

کارگردان و مدیر هنری

رضا بهرامی نژاد متولد سال  1358در شهر اصفهان می باشد.وی با قالب های متنوعی از هنر آشنایی داشته است و رشته آکادمیک وی گرافیک بوده است.حرفه اصلی او فیلم سازی است و در زمینه ساخت مستند فعالیت های بسیاری داشته است. در عین حال به عنوان مشاور، مدرس و تدوینگر در پروژه های مختلف فعالیت می نماید.

رضا بهرامی نژاد رابا فیلم های مستند اجتماعی و هم چنین مقالات تحلیلی اش می شناسند.ساخت فیلم های صنعتی و تبلیغاتی برای شرکت ها و نهادهای متنوع ، ساخت فیلم های مستند، تولید آثار برگزیده در جشنواره های مختلف نظیر : جشنواره دانشجویان ، جشنواره فیلم کوتاه تهران و سینمای مستند کیش بخشی از افتخارات این هنرمند عزیز می باشد.وی هم چنین دربیست و دومین جشنواره فیلم فجر برنده  سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند بوده است.

2-20-2014 11-31-20 PM

فرزانه خرقانی

مدیرمسئول روزنامه جهان اقتصاد

فرزانه خرقانی دانش آموخته رشته مدیریت اجرایی کسب و کار از موسسه آموزش عالی آزاد بهار بوده است. وی سابقه مدیریت دو روزنامه به طور همزمان به مدت 10 سال و نیز عضویت در انجمن زنان کارآفرین وانجمن توسعه کارافرینی را دارد.
ماهیت شغل فعلی وی  به عنوان مدیر مسئول روزنامه ایجاب می‌کند که ارتباطات کسترده‌ای را با نهاد‌ها و ارگان های دولتی و خصوصی برای دریافت بهتر خبر‌ها، مقالات و دیدگاه‌های کارشناسان برای انتشار در رزونامه داشته باشد. روزنامه جهان اقتصاد در  طی این سال ها توانسته است ضمن عبور از بحران‌هایی که در فضای رسانه‌ای و محیط اقتصادی کشور وجود داشته است،سودآوری مناسبی برای سهامداران خود ایجاد نماید.

امیررضا جعفری‌نیا

روانشناس و موسس کلینیک نوین

دکتر امیررضا جعفری نیا در سال 1349 و در شهر تهران متولد شد.وی مدیرعامل و بنیان گذار مراکز چند تخصصی نوین، مرکز جامع پزشکی بیماری های اعصاب، مرکز تخصصی جراحی پوست مو و لیزرو نیز مرکز درمان و بازتوانی نوین می باشد.

وی همچنین رییس هیئت مدیره شرکت های نوین طب بامداد- شرکت سیما طب پرند ونیز عضو هیئت علمی دانشگاه جامع بهزیستی بوده است.

وی همچنین سابقه فعالیت مفید در انجمن متخصصان علوم اعصاب ایران و خانه مدیران ایران را داردو نیز در طی سال های 83 تا 87 طی 3 دوره به عنوان  مدیر نمونه سازمان تامین اجتماعی و نیز پزشک نمونه درمان سو مصرف مواد از سوی نهاد ریاست جمهوری ستاد مبارزه با مواد مخدر شناخته شده است.

محمدرضا شعبانعلی

استاد مذاکره

محمدرضا شعبانعلی در سال 1358 در تهران متولد شد. در سال 1376 با فارغ‌التحصیلی از دبیرستان البرز در رشته مکانیک دانشگاه شریف پذیرش یافت. همزمان با تحصیل به عنوان نماینده فنی – بازرگانی شرکتهای مختلف اروپایی در ایران و خاورمیانه فعالیت نمود و در سال 1384 با رتبه نخست وارد رشته MBA دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی شریف شد.

در کنار فعالیت‌های تجاری، بازرگانی و صنعتی به فعالیت‌های علمی و آموزشی و تالیف کتب مختلف و انتشار مقالات متعدد پرداخت. کتب فنون مذاکره، 53 اصل در مذاکره، تصمیم‌گیری، مدیریت انسانها، پیش‌بینی قیمت سهام در بورس به روش تکنیکال، روش المان محدود و … از جمله تالیفات و ترجمه‌های ایشان بوده و جدا از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، نوشته‌های متعددی نیز در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، در روزنامه‌ها و فضای مجازی منتشر کرده است. ایشان با بسیاری از شرکت‌ها، سازمانها، ارگان‌های دولتی و موسسات همکاری داشته و دارند.

2-20-2014 11-30-00 PM


نحوه ثبت‌نام در کنفرانس

برای ثبت‌نام آنلاین به اینجا بروید. هزینه بلیط آزاد 70 هزار تومان و هزینه بلیط دانشجویی 40 هزار تومان است.

– برگزارکنندگان کنفرانس، دانشجو بودن یا نبودن افراد را در روز برگزاری کنترل نخواهند کرد. اما با توجه به هزینه‎های برگزاری، خواهشمند است در صورت امکان نسبت به تهیه بلیط آزاد اقدام کنید.

– بخشی از درآمدهای این کنفرانس به پروژه داوطلبی کلاس پرنده تعلق می‎گیرد. کلاس پرنده، مجموعه‎ای داوطلبی و خیریه است که فعالیت‎های متنوعی را صرف فرهنگ‎سازی و آموزش به کودکان کم‎بضاعت در اقصی نقاط ایران مدیریت می‎کند. لینک فیسبوک

2-20-2014 11-44-49 PM


زمان و مکان دقیق کنفرانس

زمان: پنجشنبه، ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۲

مکان: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، روبروی پارک دلاوران، مجتمع فرهنگی اندیشه معلم، پلاک ۸۰


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…

چه می‌شد اگر انیمیشن‌های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می‌کشید – کاری که لوئیز تریر کرده!

در این نقاشی‌های زیبای لوئیز تریر، طرفداران استودیو جیبلی فورا انیمیشن‌های یه یاد ماندنی را که از آنها الهام گرفته شده، تشخیص خواهند داد.لوئیز تریر، نقاش و مجسمه‌ساز فرانسوی با الهام از شخصیت‌های انیمیشن‌های شناخته شده از استودیو جیبلی،…

چرا غذاها در کتاب‌های مصور و انیمیشن‌ها اینقدر اشتها برانگیزند؟!

دوران کودکی خودم را که به یاد می‌آورم، یاد کتاب‌های داستان مصور می‌افتم که در بعضی از صفحات آن عکس میزهای پر از غذا درج شده بود. نقاشی‌های آنقد آنقدر خوب بودند که تصور می‌کردم میوه‌ها و مرغ و بوقلمون و سوسیس فرنگی‌ها مسلما باید کیفیت…

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
5 نظرات
  1. رضا می گوید

    من خودم یک رکوردر کوچک دارم و درشهرخودمان هروقت در همایشی یا سخنرانی بدردبخوری شرکت می کنم اونرو ضبط می کنم و دراختیار بقیه می گذارم .
    البته اینرو که می خوام بگم توقع بیجایی است ولی می خواستم خواهش کنم از عزیزانی که امکان شرکت در این همایش برای اونها فراهم شده ، اگه تونستند و مایل بودند با دستگاه رکوردر یا حتی با موبایل خودشون صحبت های مطرح شده در “کنفرانس فردای شکست” را برای کاربران این سایت ضبط کنند و دراختیار ما که در شهرستان هستیم و نمی توانیم حضور داشته باشیم ، قرار بدهند.
    یا اگر نشد حداقل مطالب به درد بخورش رو برای استفاده از کاربران این سایت بصورت متنی یادداشت کنند.

    1. مسلم میرزایی می گوید

      من هم با پیشنهاد شما موافقم.
      البته خود برگزار کنندگان هم می‌توانند بعد از اتمام همایش فایل صوتی یا ویدیویی را با قیمت مناسب برای دانلود قرار بدهند.
      البته خود دکتر مجیدی هم میتونه با استفاده از یک گزارشگر افتخاری این رویداد رو پوشش بده.

    2. سبحان می گوید

      کاملا پیشنهاد جالب و بجایی هست چرا که دوستانی مثل من در مشهد و سایر شهر ها امکان شرکت در این همایش رو ندارند ولی بسیار علاقه مند هستند و چه بسا نیازمند هم.
      تصمیم دوستان دیگه یا خود آقای مجیدی ما رو خیلی خوشحال میکنه

  2. Farzad می گوید

    agha ma sabt nam kardim dast goletoon dard nakone behtarin saite farsi zaban hastid vaghean az bazdid saitetoon chiz yad migire adam mrckhaste nabashid va payande

  3. رحیم پوررحیمی می گوید

    برای ما که در بخش های کوچک زندگی می کنیم و امکان حضور در کنفرانس را نداریم شنیدن فایل صوتی هم بد نیست ! ضمنا رادیو بازار یابی اینطور کمفرانس ها رو بطور مستقیم می تونه پخش کنه .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5