ساعت‌های هوشمند عقربه‌ای در راه هستند

0

activite02

ساعت‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده‌اند دارای ظاهر اسپرت بوده و خیلی مناسب دیدارها و مجالس رسمی نیستند. جدیداً از دو مدل ساعت هوشمند رونمایی شده که در عین هوشمند بودن، کلاسیک و مجلسی هستند و اطلاعات را از طریق عقربه‌ها به نمایش می‌گذارند.

 Hotblack ساعتی برای فوتبال دوستان

در این روزها که جام جهانی سر همه را به فوتبال گرم کرده، شرکت Hoptroff به فکر ساختن ساعتی هوشمند برای علاقه‌مندان به فوتبال است. این شرکت که معمولاً ساعت‌های عجیب و گرانقیمت می‌سازد، از ساعتی پرده برداری کرده است که با عقربه‌های مکانیکی نتیجه‌ی بازی فوتبال را گزارش می‌کند!

04485a563fa127309b542eb1d7a2fd12_large

این ساعت Hotblack نام دارد و علاوه بر عقربه‌ی نشان دهنده‌ی ساعت، سه عقربه‌ی دیگر دارد. عقربه‌ی کوچکی که در بالای ساعت قرار دارد تعداد گل‌های تیم شما و عقربه‌ی زیر آن، تعداد گل‌های تیم حریف را نشان می‌دهد. عقربه‌ی سوم که پایین صفحه است، زمان گذشته از بازی را نشان می‌دهد. البته وقت‌هایی که بازی فوتبال دنبال نمی‌کنید عقربه‌ها بیکار نیستند و تاریخ را نمایش می‌دهند. برای دیدن فیلم تبلیغ این ساعت اینجا کلیک کنید.

a156caab393775eb9e11e9d8cf37d04f_large

این ساعت از طریق بلوتوث با گوشی اندروید و یا iOS ارتباط برقرار کرده و اطلاعات بازی را دریافت می‌کند. Hotblack همانند دیگر ساعت‌های تجملاتی شرکت Hoptroff با بدنه‌ی فولاد ضد زنگ و قطعات Swiss ساخته شده است، ولی برخلاف آن‌ها چند هزار یورو قیمت ندارد. این ساعت هم اکنون در Kickstarter در حال جمع‌آوری بودجه ۲۳ هزار یورویی است. با مراجعه به این سایت در صورت پرداخت ۴۰۰ یورو یک Hotblack معمولی و در صورت پرداخت ۱۵۰۰ یورو یک Hotblack مخصوص که نام بازیکن مورد علاقه‌تان بر روی عقربه‌اش هک شده، دریافت خواهید کرد.

c8892aa8251e0a39b0df1f061b4b7f7e_large

تناسب اندام با ساعت Withings Activité

مچ‌بندهای تناسب اندام (Fitness Tracker) همانند ساعت‌ها بر روی مچ بسته می‌شوند و به وسیله‌ی سنسورهایی که درون آن‌ها تعبیه شده، اطلاعات مربوط به تناسب اندام و سلامتی شما را می‌سنجند. این اطلاعات شامل حرکات ورزشی شما (مثل دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری) و برخی مشخصات مربوط به بدن مثل ضربان قلب، ساعت‌های خواب، کالری سوزانده شده، دمای پوست و … هستند.

Samsung Gear Fit یکی از معروف ترین مچ‌بندهای تناسب اندام است که ظاهری بسیار اسپرت دارد و به درد دیدارهای رسمی نمی‌خورد. جدیداً یک تیم از طراحان پاریسی و ساعت‌سازان سویسی، یک مچ‌بند تناسب اندام با ظاهر ساعت‌های بسیار زیبا و مجلسی درست کرده‌اند.

activitelg03-1

این ساعت که Withings Activité نام دارد در دو رنگ مشکی و نقره‌ای موجود می‌باشد. بدنه‌ی آن از جنس فولاد ضدزنگ (Stainless Steel 316L) است که بر روی آن شیشه‌ی نشکن قرار دارد. این شیشه به عنوان صفحه‌ی لمسی عمل می‌کند و با زدن انگشت بر روی آن حالت‌های مختلف برنامه‌ی تناسب اندام انتخاب می‌شود. این ساعت ضد آب است و در استخر و دریا هم می‌توانید آن را همراه داشته باشید. (تا عمق ۵۰ متر دوام می‌آورد)  برای دیدن فیلم تبلیغاتی Activité اینجا کلیک کنید.

بر روی Activité علاوه بر عقربه‌های معمولی ساعت، یک عقربه‌ی کوچک وجود دارد که نشان‌دهنده‌ی وضعیت عملکرد شما در همان Mode تنظیم شده در نرم‌افزار تناسب اندام است.

Activité با بلوتوث به iPhone و iPad متصل می‌شود و با نرم‌افزار Withings Health Mate کار می‌کند. در این نرم‌افزار می‌توانید برنامه‌های مختلف تناسب اندام تنظیم کنید و به وسیله‌ی آماری که ساعت به نرم‌افزار می‌دهد، پیشرفت خود را بسنجید.

app

چرم بکار رفته در بند Activité محصول یکی از چرم‌سازی‌های مشهور فرانسه است ولی در صورت تمایل می‌توانید بند پلاستیکی دریافت کنید.

شرکت Withings پیش از این نیز دستگاه‌های هوشمند مربوط به تناسب اندام عرضه کرده‌بود. ترازوی هوشمند Smart Body Analyzer و مچ‌بند نشان‌دهنده‌ی میزان اکسیژن خون(Withings Pulse) از جمله محصولات این شرکت هستند.

activitelg06-1

Activité می‌تواند به وسیله‌ی سنسورهایش قدم‌هایی که برداشته‌اید، مسافتی که طی کرده‌اید، میزان کالری که سوزانده‌اید و حتی زمان خواب و بیداری شما را تشخیص بدهد. علاوه بر این Activité دارای آلارم است که به وسیله‌ی ویبره شما را بیدار می‌کند.

این ساعت همانند دیگر ساعت‌های Swiss دارای مکانیزمی است که باعث حفظ دقت ساعت در بلندمدت می‌شود. Activité از باتری ساعت‌های معمولی استفاده می‌کند که شارژ پذیر نیستند.

activitelg07-1

قبل از اینکه تحت تاثیر زیبایی و کارایی این ساعت ورزشی قرار بگیرید بهتر است قیمت ۳۹۰ دلاری آن را در نظر داشته باشید. عرضه‌ی عمومی Activité در پاییز امسال خواهد بود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

چرا غذاها در کتاب‌های مصور و انیمیشن‌ها اینقدر اشتها برانگیزند؟!

دوران کودکی خودم را که به یاد می‌آورم، یاد کتاب‌های داستان مصور می‌افتم که در بعضی از صفحات آن عکس میزهای پر از غذا درج شده بود. نقاشی‌های آنقد آنقدر خوب بودند که تصور می‌کردم میوه‌ها و مرغ و بوقلمون و سوسیس فرنگی‌ها مسلما باید کیفیت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5