14 طرح خوراکی برای گیک‌ها

6

کیک‌ها، دسرها، انواع شکلات، بستنی‌ها و سایر خوراکی‌های معمول به اندازه کافی خوب هستند. اما گاهی دوست دارید یک مهمانی با تمی خاص برگزار کنید و با ایده‌های عجیب و غریب گیک درون‌تان را که احتمالا از کودک درون‌تان فعال‌تر است را سرگرم کنید. خوشبختانه اینترنت می‌تواند انبوهی از ایده‌ها را در اختیارتان قرار دهد. در این پست نگاهی به ۱۴ خوراکی می‌اندازیم که برای تزیین یا ساخت‌شان از نشانه‌های مشهور دنیای گیک‌ها استفاده شده است.


اینستاگرام

Cake-01

اینستاگرام که دیگر جزء مایملک فیس‌بوک است، محل خوبی برای انتشار عکس‌های شماست. البته لوگوی آن هم می‌تواند به یک دسر خوش‌مزه تبدیل شود. این همان چیزی است که در تصویر می‌بینید. یک بیسکوییت گراهام که به شکل آیکون اینستاگرام تزیین شده. شاید بد نباشد آن را اینستاگراهام بنامیم!

کیک فنجانی‌های آی‌فون

Cake-02

شاید به سیالیت و زیبایی آیکون‌های iOS7 نباشند، اما این‌ها هنر یک گزارشگر نیویورک تایمز به نام نیک بیلتون (Nick Bilton) است که برنده رقابت تزیین کیک فنجانی در سال ۲۰۰۸ شده است.

کیک اندروید

Cake-03

نام نسخه‌های مختلف اندروید مدت‌هاست که با نام خوراکی‌ها گره خورده است. کیکی که می‌بینید کیک ازدواج زوجی است که نه تنها عاشق یکدیگر که عاشق سیستم‌عامل موبایل گوگل نیز بوده‌اند. در واقع کل مراسم آن‌ها با تم اندروید برگزار شد!

کیکی برای تلفن‌های تاشو

Cake-04

اگر انقلاب تلفن‌های هوشمند هنوز تمام خاطرات خوب گذشته را از ذهن شما پاک نکرده باشد، با دیدن این کیک که فردی به نام دن بوکیاک دوم (Don Buciak II) تصویر آن را در فلیکر آپلود کرده است، حال و هوای خوشی را تجربه خواهید کرد.

آی‌مک G3

Cake-05

سری اولیه آی‌مک در دنیای (آن زمان) سفید و شیری رنگ کامپیوترها از جمله جذاب‌ترین، رنگین‌ترین و شادترین محصولاتی بود که به بازار عرضه شد. Cakehead Loves هم این خط کلاسیک محصولات اپل را به یک سری خوراکی غیرقابل مقاومت تبدیل کرده است.

لوگوی ویندوز

Cake-06

مگر می‌شود در میان نمادهای دنیای کامپیوتر سیر کرد و از مایکروسافت حرف نزد. این کیک که عکس آن در پینترست ظاهر شده است، برای عروسی یک دانشمند علوم کامپیوتر تهیه شده است.

کیک مدار چاپی

Cake-07

دانشمندی که در عکس قبلی ذکر کردیم احتمالا این کیک را بیشتر دوست می‌داشت! این کیک را Retro Bakery در لاس‌وگاس تهیه کرده است و تصاویر آن در فلیکر منتشر شده است. نمونه این کیک را می‌توانید به سازنده سفارش دهید، البته باید دو هفته زودتر از تاریح مورد نظرتان اقدام کنید.

شمشیرهای لیزری

Cake-08

و البته کدام گیکی را می‌شناسید که سری جنگ ستارگان را دوست نداشته باشد و آرزوی یکی از آن شمشیرهای لیزری را در سر نپرورد؟ با پرداخت ۳۴/۹۹ دلار می‌توانید میکسرتان را روشن کنید و با بستنی یخی‌های لیزری و نورانی به Jedi درون‌تان ابراز احترام کنید. این قالب‌ها محصول Think Geek است.

کیک Ewok

Cake-09

سهم جنگ ستارگان هنوز تمام نشده است. برای تجربه کاملتری از داستان‌های این سری می‌توانید این کیک را هم مد نظر داشته باشید که یکی از کاربران cakecentral.com به نام Promeegirl آن را برای برادرش تهیه کرده است.

استارترک

Cake-10

این کیک خیلی قدیمی است و در یکی از اپیزودهای Food Network’s Ace of Cakes به نمایش درآمده است. البته بعضی از خوره‌های سری استارترک اشتباه‌هایی را در محل قرارگیری افراد داخل سفینه یافته‌اند. شما هم این اشکالات را می‌بینید؟

بازی تاج و تخت

Cake-11

سریال بازی تاج و تخت هم از آن سریال‌هایی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. تا جایی که ضرب‌المثل جدیدی ساخته شده که می‌گوید: «سلاح‌ها انسان‌ها را نمی‌کشند. جرج آر.آر مارتین آدم‌ها را می‌کشد». این خوراکی‌های الهام گرفته از این سریال هم می‌توانند پیش‌کش مناسبی برای نویسنده این مجموعه باشد که هیچ ابایی از کشتن محبوب‌ترین شخصیت‌های داستان هم ندارد.

هاگوارتز

Cake-12

من شخصا علاقه چندانی به سری هری پاتر ندارم (گرچه پنج کتاب اول آن را کامل خوانده‌ام) اما نمی‌توان منکر محبوبیت این مجموعه کتاب‌ها و همچنین اقتباس‌های سینمایی آن‌ها شد. به هر حال این کیک هم با شمایل مدرسه جادوگری هاگوارتز می‌تواند برای طرفداران مجموعه هری پاتر بسیار خواستنی باشد.

اپتیموس پرایم زنجبیلی

Cake-13

گرچه سری فیلم‌های ترانسفورمر با موفقیت زیادی در گیشه روبرو شدند، اما بسیاری از طرفداران دوآتشه از قسمت‌های آخر این مجموعه ناامید شده‌اند. شاید بد نباشد آتش خشم و ناامیدی‌شان را به همراه این اپتیموس پرایم زنجبیلی غول‌پیکر فرو خورند!

سیاره مشتری

Cake-14

و بالاخره برای پیشتازان فضا هم می‌توانیم این کیک را پیشنهاد کنیم که انصافا بازسازی پرجزییاتی از سیاره مشتری است. سازندگان این کیک نمونه‌ای هم از زمین ساخته‌اند.


شما کدام را می‌پسندید؟ نمونه‌های جذاب‌تری سراغ ندارید؟

منبع (+)


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

جالب و گاهی خنده‌دار: آدم‌هایی که خیلی شبیه تابلو یک آگهی کنارشان هستند!

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…

اگر ابرقهرمانان‌ها و شرورهای فیلم‌ها و کامیک‌ها در دوره ویکتوریا می‌زیستند!

عصر ویکتوریا دوره‌ای از تاریخ بریتانیا بود که از سال 1837 تا 1901 همزمان با سلطنت ملکه ویکتوریا بریتانیا ادامه یافت. این دوره، دوره تغییرات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قابل توجهی بود که نه تنها بریتانیا، بلکه سایر نقاط جهان را عمیقاً…

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده: یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد!

شاید این گفتار مشهور فرنگی‌ها که می‌گویند که یک عکس به اندازه هزار کلمه سخن می‌گوید، غلو باشد. گاهی در یک عکس فقط زیبایی می‌بینیم. گاهی هم داخل آن چیزی نیست. بدتر از همه، گاهی چون یک عکس برش محدودی از زمان و مکان است، به نوعی حاوی دروغ است…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
6 نظرات
  1. sor می گوید

    آخه کی دلش میاد این کیک ها رو بخوره؟ اون شمشیر jedi خیلی جالب بود

  2. BD می گوید

    من جای شما بودم مجموعه ی کتاب های هری پاتر رو به پایان می رسوندم.
    بسیاری از جذابیت های داستان رو در جلد های آخر متوجه میشید.

    با تشکر از مطلب خوبتون

  3. فرشاد می گوید

    خیــــلی جاب بود (:

  4. آریا می گوید

    ممنون. جالب بود.

  5. محمد می گوید

    خلاقیت خوردنی‌یی بود

  6. mina می گوید

    اشتهام برای ای تی و فناوری زیاد شد.کیک فنجانی های ای فونو بیشتر می خوام .. جالب بود ممنون از پستتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5