ایده‌های گیکی دیوانه‌وار و گاهی جالب و کاربردی!

11

هیچ چیز بهتر از این نیست که وقتی در بستر در حال کار کردن با تبلت یا گوشی موبایلتان باشید و متوجه تمام شدن شارژش باشید، در همان نزدیکی، پریزی برای اتصال کابل شارژ وجود داشته باشد. چه بهتر که اصلا پریز روی پایه تختخواب شما باشد!

12-9-2014 8-54-22 AM

واقعا چرا کلیدها را این طور نمی‌سازند تا مجبور نباشیم برای داخل کردن یا خارج کردن آنها از دسته کلید، زور بزنیم؟!

12-9-2014 8-55-30 AM

در سوئیس سرویس‌های بهداشتی‌ای در سالن‌های سینما وجود دارند که اگر تماشاگران حین تماشای فیلم، ناگزیر به مراجعه به آنها باشند، می‌توانند در آن دقایق، فیلم را دنبال کنند!

12-9-2014 8-56-28 AM

کاش همه لامپ‌های راهنمایی اینگونه بودند:

12-9-2014 8-56-48 AM

همچین چیزی باید به صورت انبوه ساخته می‌شد تا هم از برخورد درب جعبه پیتزا با خود پیتزا ممناعت کند و هم بعد از باز کردن جعبه پیتزا می‌شد از آن برای برش دادن پیتزا استفاده کرد:

12-9-2014 8-57-53 AM

با این تکنیک می‌توانید پول خرد و اسکناس را با هم تحویل بدهید، طوری که گیرنده در حین گرفتن مبلغ، سکه از دستش نیفتد.

12-9-2014 8-59-15 AM

این یکی خیلی جالب است. وقتی در کشوری هم زیرساخت‌های فناوری باشد و هم فرهنگ استفاده از آن وجود داشته باشد، چنین کاربردهایی را می‌بینیم. این معلم خلاق، روی ورقه‌های تکلیفی که به دانش‌آموزانش می‌دهد، بارکدی پرینت می‌گیرد، اگر دانش‌آموزان در حل مسائل به مشکل برخوردند، گوشی موبایل را سمت بارکد می‌گیرند و ویدئوی آموزشی مربوط به آن را می‌بینند.

12-9-2014 9-00-32 AMخب، در ایران فعلا نه زیرساخت‌ها و دسترسی‌ها را داریم و نه متأسفانه چنین فرهنگی را. گوشی‌ها و تبلت‌ها هوشمند در دست دانش‌آموزان و دانشجویان ما شده وسایل مدرنی برای سرگمی و چت. بگذریم از اینکه از گوشه و کنار می‌شنویم که دانش‌آموزان خردسال دسترسی‌های نگران‌کننده‌ها هم به ویدئوهای مستهجن پیدا کرده‌اند.

– ما معمولا از کابل‌هایی که از پشت تلویزیون و دستگاه‌ها پخش ویدئو بیرون می‌زند و محیط اتق را نازیبا می‌کند، متنفر هستیم و دوست داریم آنها را به طریقی پنهان کنیم، اما اگر گیک باشید:

12-9-2014 9-04-31 AM

این یکی بیشتر شبیه لطیفه یا بازی کلامی بامزه است، تا کار گیکی. اگر قرار است به زودی مادر شوید، باید بدانید که بزرگ کردن نوزاد بسیار دشوار است، باید شب‌هایی که گریه نوزاد اجازه خواب و استراحت به شما را نمی‌دهد، در نظر داشته باشید و از همین حالا همسر خود را مسئولیت‌پذیر کنید!

یک تکنیک خنده‌دار می‌تواند این باشد: اسم فرزند خود را ایران بگذارید! این طوری هر وقت شب «ایران» شروع به گریه کرد، می‌توانید به پشت همسرتان بزنید و بیدارش کنید و خیلی جدی و با معنا به او بگویید: «ایران» به تو نیاز دارد!

این طوری شاید همسرتان لااقل برای چند وقت، به مانند آن سکانس سریال امیرکبیر، حس یک مسئولیت میهنی به صورت کاذبی پیدا کند و با احاسا نجات یک‌تنه ایران، سرگرم بچه‌داری شود!

12-9-2014 9-06-20 AM

روی در اتاق کارتان، تصویر بزرگ رنگی از خودتان در حال کار بچسبانید، شاید این طوری بقیه فریب بخورند و متوجه نشوند کی شرکت را ترک کرده‌اید!

12-9-2014 9-11-11 AM


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

گالری- تصاویر تبلیغاتی خودروهای ایمپریال کرایسلر در سال‌های 1969 تا 1973

ما بیشتر این عکس‌ها را در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم و راستش تعجب می‌کنیم که زمانی خودروی کرایسلر با این طول و عرض و طراحی تولید می‌شد.ایمپریال برند خودروهای لوکس کرایسلر در بازه زمانی سال‌های 1955 تا 1975 و نیز در بازه زمانی سال‌های…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…

عکس این درخت‌های عجیب در دوره جنگ جهانی دوم اصلا ویرایش نشده‌اند!

این عکس شگفت‌انگیز جنگ جهانی دوم ممکن است عکس ویرایش شده یا فیک به نظر برسد. اما واقعا این طور نیست.در این عکس سورئال، که بخشی از آرشیو عکاسی نیرو‌های دفاع فنلاند است، یک ماشین ارتش فنلاند در امتداد جاده‌ای در چند مایلی مرز با اتحاد…

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
11 نظرات
  1. حسین می گوید

    بعضی هاش جالب بود این ایده ها را چه سایتی ارائه میده ؟

    1. پوری یا می گوید

      در جواب بگم که تصاویری که اینجا گذاشته شد بسیار مشابه با پست های سایت 9gag
      شاید بین المللی ترین سایت fun دنیاست!

  2. فرشيد می گوید

    سلام آقای مجیدی!
    ایده های جالبی هستن.
    در تصویر مربوط به توالت و فیلم، بنظرم بهتر بود ذکر میکردید که این دستشویی در سینمایی در سوییس است که وقتی سالن سینما را ما بین پخش فیلم به قصد دستشویی ترک میکنید، میتوانید در همانجا نیز فیلم را تماشا کنید.
    در تصویر مربوط به اسکناس و سکه، خلاف نوشته شما، نگارنده نوشته که من همیشه وقتی مابقی پولم را به سکه میگرفتم، معمولاً از دستم می افتاد که اینبار با این ایده طرف مقابل، سکه ها نیفتادن.
    نوشته بالای تصویر آخر هم یه اشتباه تایپی هست که البته خدای نکرده با اون لحن خوندن هم با مزه اش میکنه.

  3. مهدی خسروی می گوید

    سلام
    بسیار عالی بود

  4. محمد می گوید

    فوق‌العاده بود
    به خصوص، پایه مبل و تخت و کابل‌کشی کنار تلویزیون 🙂

  5. ali می گوید

    خیلی جالب بود .
    از طرفداران پر و پا قرص سایتتون هستم

  6. ashkan می گوید

    ایده جالیه :))
    مخصوصا ایده ایران کلی خندیدم خخخخخخ

  7. میثم می گوید

    توی تصویری که درباره اسم بچه رو ایران بزارین گاشتین،توی خط اول اسم کشور رو پوشوندین،اما یادتون رفته تو ادامه متن هم چند بار اسم کشور تکرار شده!!

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      عکس در منبع همین طوری بود. من چیزی رو نپوشوندم و گاتهام هم اسم شهر یا کشور واقعی نیست. سری فیلم‌های بتمن را ببینید تا با این شهر گناه که نیاز به قهرمان داره، آشنا بشین. البته بتمن نولان رو ببینید.

  8. فشن لاین می گوید

    در ایران فعلا نه زیرساخت‌ها وچنین فرهنگی را داریم و نه متأسفانه خواهیم داشت.طرف 1.5 میلیون داده موبایل تا فقط باهاش کلش بازی کنه.

  9. sara می گوید

    عالی بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5