سال اضطراب و بی ثباتی ; ۲۰۱۴ از نگاه عکاسان ( بخش ششم )

6

در این بخش از عکس ها به خشکسالی شدید در کالیفرنیا و درگیری های فراوان هنگ کنگ می پردازیم تا عکس هایی زیبا از بازی کردن مرد فلسطینی با کودکش که حس آرامش و امینت خاطری را به بیننده القا می کند.

قرار گرفتن یک معترض در مقابل ماشین پلیس و بالا بردن دست هایش در فرگوسن میسوری. این اعتراض گسترده به دلیل مرگ یک جوان سیاه پوست 18 ساله به دست پلیس سفید پوست رخ داد.

s_y01_59594886

قایق های مستقر در دریاچه ی اوروویل در کالیفرنیا. آب این دریاچه به دلیل گذراندن سه سال خشکسالی به پایین ترین اندازه ی خودش رسیده است و فقط 30 درصد از گنجایش این دریاچه باقی مانده است.

s_y03_53834034

اعزام سه عضو از بخش آمبولانس لیبریا به روستایی در حدود سی مایلی مونرویا. در تعدادی از ساکنین این روستا علایم بیماری ابولا دیده شده است که برای انجام آزمایشات بیشتر از سایرین جدا می شوند. چند ماه قبل بیماری ابولا در غرب آفریقا شیوع پیدا کرد و به سرعت به سایر کشورها هم منتقل شد.

s_y04_31008227

آتش سوزی در دشت های پارک ملی کالیفرنیا. این آتش سوزی در روز یک شنبه 8 سپتامبر رخ داد که همزمان 85 کوهنورد در بالای تپه ها گیر افتادند و راهی برای عبور از آتش و پایین آمدن نداشتند که به ناچار به کمک هلیکوپتر از آتش دور شدند.

s_y07_RTR45EO3

مرد فلسطینی در حال بازی کردن با نوزادش در ساحل غزه

s_y08_54871176

تصویر هوایی از پرواز هواپیمایی بر فراز کوه آتشفشان بارداربونگا در جنوب ایسلند. این کوه با 2000 متر ارتفاع دومین قله ی بلند ایسلند محسوب می شود.

s_y09_55528910

” سرزمین خون و دریاهای قرمز” اثر پاول کامینز در زیر ساختمان قلعه ی لندن. هرکدام از این 888246 گل  نمادی از انسانی است که در جنگ جهانی اول جانش را از دست داده.

s_y11_55242206

بخشی از معبدی که در درون سیل فرو رفته است. رودخانه ی تاهی به دلیل باران های شدید طغیان کرد و بخش زیادی از شهر را فرا گرفت. این باران ها در دهه های اخیر بی سابقه بوده و خسارات شدیدی به روستاهای اطراف کشمیر وارد کرده است.

s_y12_RTR455QK

انفجار موشک شرکت هوافضای گالاکتیک طی یک پرواز آزمایشی در 31 اکتبر. این انفجار باعث مرگ یک سرنشین و جراحات شدید نفر دیگر شد. لاشه ی این فضاپیما در جنوب صحرای کالیفرنیا پیدا شد.

s_y16_54291659

گرفتن چترها در مقابل پلیس ضد شورش توسط معترضان در هنگ کنگ.

s_y18_57212566

بسته شدن مسیرها و تونل ها به دلیل اعتراض مردم در هنگ کنگ و وارد شدن ضربه ی شدید به اقتصاد این کشور به مدت یک هفته.

s_y19_56123541

عکس گرفته شده ار نمای نزدیک ماه و تصویری از زمین در فاصله ای دورتر. این عکس توسط کاوشگر چینی 5تی آی که به دور ماه میگردد ارسال شده است.

s_y21_0change5

مراسم تقدیر از کوین ویکرز که در روز گذشته به تنهایی در مقابل یک مرد مسلح و گروگانگیر مقاومت کرد و سرانجام باعث شد فرد گروگانگیر خودکشی کند.

s_y23_RTR4BCSH

گهواره ی به جا مانده از کردهای پناهنده

s_y25_RTR4FP2G

گارد ویژه ی روسیه در حال محافظت از مسلمانانی که در حال اقامه ی نماز عید قربان هستند.

s_y27_RTR48W7N

انفجار فضاپیمای ناسا در ویرجینیای آمریکا.

s_y31_30387725

ابرهای طوفانی و برف در دریاچه ی ایری در بوفالوی نیویورک.

s_y36_RTR4EWPJ

تست فرستادن مهمات برای ایستگاه فضایی توسط ناسا و با کمک نیروی دریایی

s_y39_60148228

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

سفری در شهرهای باستانی دنیا به یاری تخیل میدجرنی

از شهرهای باستانی دنیا بقایایی مانده و بر اساس همین یقایا و توصیف‌ها و تحلیل مورخان، برخی‌ها اقدام به بازسازی رایانه‌ای شهرهای قدیمی کرده‌اند تا شکوه و عظمت آنها را به ما بنمایانند.اما میدجرنی هم راهی آسان برای این تصور بدون نیاز به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
6 نظرات
  1. saghi می گوید

    جالب و دیدنی

  2. mehdi می گوید

    لذت بردیم از تماشای این عکس های زیبا

  3. احسان می گوید

    سال بد برای ناسا که البته بعضی داخلی ها از این قضیه خیلی خوشحالن و نمیدونم چرا؟

  4. دوره های آموزشی می گوید

    اگه اون بچه توی هوا می دونست که احتمال داره باباش اون پایین نتونه بگیردش ، همون بالا زهر ترک می شد!

    1. سعید ضیاء می گوید

      اعتماد به نفسی که بچه توی اون ارتفاع داره، نشون میده که پدرش هر روز از این جور بازیها باهاش می کنه و براش عادی شده 🙂

  5. محمد می گوید

    دوس دارم برم و تعداد اون گل ها رو خودم بشمارم و به همه ثابت کنم ۸۸۸۲۴۶ تا نیس 🙂

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.