مدیران موفقی که هر روز خیلی زود از خواب بیدار می شوند

22

تیکه کلام آنها این است: سحرخیز باش تا کامروا باشی و تحقیقات هم نشان می دهد ممکن است حقایقی در این ضرب المثل قدیمی وجود داشته باشد.

بیدار شدن با (یا قبل از) طلوع خورشید به مدیرعاملانی مثل تیم آرمسترانگ از AOL و ایندرا نویی از پپسی این امکان را می دهد که فرصتی برتر نسبت به دیگران به دست بیاورند و مشکلات را قبل از اینکه بقیه ی مردم دنیا از رختخواب بیرون بیایند، از بین ببرند.

این ساعات “اضافه” شانسی برای انجام تفکر خلاقانه، ورزش روزانه، و گذراندن زمان با خانواده را به آنها می دهد.

در ادامه مدیران موفق و سحرخیزی را به شما معرفی می کنیم که ممکن است شما را متقاعد کنند که دیگر هرگز دکمه ی snooze را در تلفن همراهتان نزنید.


general-motors-ceo-mary-barra

ماری بارا مدیرعامل جنرال موتورز

مثل مدیرعامل اسبق، دنیل آکرسون، مدیرارشد فعلی جنرال موتورز هم یک سحرخیز است. طبق پروفایلی در نیویورک تایمز، او به طور منظم ساعت 6 صبح در دفتر کارش بوده و هست و این سحرخیزی مربوط به قبل از این است که او حتی مدیرعامل این شرکت شود.


aol-ceo-tim-armstrong

تیم آرمسترانگ مدیرعامل AOL

مدیر اسبق گوگل به گاردین گفت که خوابش سنگین نیست و هر روز ساعت 5 یا 5:15 صبح برای ورزش، مطالعه، سرهم بندی محصولات AOL و پاسخ گویی به ایمیل ها بیدار می شود. آرمسترانگ راننده ای دارد که او را هر روز به سر کار می برد و برای او این امکان به وجود می آید که در طول مسیر طولانی اش کارهایش را هم انجام دهد.


xerox-ceo-ursula-burns

اورسولا برنز مدیرعامل زیراکس

برنز با بیدار شدن در ساعت 5:15 صبح، از ساعات اولیه ی صبح برای رسیدگی به ایمیل ها استفاده می کند و بعضی اوقات طبق Yahoo Financeتا نیمه های شب هم کار می کند.

او همچنین از زمانش برای ورزش کردن استفاده می کند که به عقیده ی لارا واندرکام ” کاری است که موفق ترین افراد قبل از صرف صبحانه انجام می دهند”. برنز دوبار در هفته ساعت 6 یک ساعت از زمانش را برای آموزش شخصی, برنامه ریزی می کند.


ge-ceo-jeff-immelt

جف ایملت مدیرعامل CE

ایملت به روزنامه آینده می گوید که هر روز ساعت 5:30 صبح برای ورزش بلند می شود و در طول آن روزنامه می خواند یا CNBC نگاه می کند. او ادعا می کند که 24 سال تمام است که 100 ساعت در هفته کار می کند.


pepsico-ceo-indra-nooyi

ایندرا نویی مدیرعامل کمپانی پپسی

نویی با بیدارشدن در 4 صبح، به روزنامه آینده می گوید “می گویند خواب نعمتی است که خدا به ما داده… نعمتی است که هیچوقت به من داده نشده.” در یک مجموعه سخنرانی در پپسی، او فاش کرد که هیچ روزی دیرتر از ساعت 7 در سرکارش نبوده.


fiat-chrysler-ceo-sergio-marchionne

سرجیو مارچیون مدیرعامل فیات کریزلر

به گفته ی یک پروفایل “60 دقیقه ای” که درباره ی برگشت او به کریزلر است، مارچیون ساعت 3:30 صبح برای رسیدگی به بازار اروپا از خواب بیدار می شود.

با استناد به برنامه و روش کاری او، یک مدیر FT نقل قول کرده است که “سرجیو یک هفته ی هشت روزه اختراع کرد، و ما کل آن را کار کردیم.”  در آن برنامه ی “60 دقیقه ی” ویژه مدیر دیگری می گوید: “وقتی در ایتالیا تعطیلات بود، او برای کار به آمریکا آمد. وقتی در آمریکا تعطیلات باشد، او برای کار به ایتالیا می رود.”


pimco-cofounder-bill-gross

بیل گراس از بنیانگذاران PIMCO

گراس، که حالا یک مدیر دارایی درجانوس کاپیتال در دنور است، روزش را واقعا زود شروع می کند. طبق روزنامه آینده، او ساعت 4:30 صبح برای تسویه حساب فروشگاه ها بیدار می شود و ساعت 6 به محل کار می رود.


richard-branson-founder-and-chairman-of-the-virgin-group

ریچارد برانسون، بنیانگذار و مدیر گروه ویرجین

در یک مصاحبه با الی ویسمن از Business Insider، برانسون فاش کرد که حدود ساعت 5:45 صبح از خواب بیدار می شود، حتی هنگامی که در جزیره ی خصوصی اش بماند و با کنار کشیدن پرده ها نور خورشید او را بیدار می کند.

او برای استفاده از آن ساعات اضافه به نحو احسن،قبل از صرف صبحانه ورزش می کند و به محل کارش می رود.


virgin-america-ceo-david-cush

دیوید کاش مدیرعامل ویرجین آمریکا

دیوید جریان روزانه ی صبحش را برای AP توصیف کرد. او ساعت 4:15 صبح از خواب بیدار می شود، ایمیل هایش را می فرستد، با شرکای تجارتش در خلیج شرقی تماس می گیرد و همه ی این ها را قبل از گوش دادن به رادیو ورزشی دالاس، خواندن روزنامه و دوچرخه سواری در باشگاه انجام می دهد.


square-ceo-jack-dorsey

جک دورسی مدیرعامل square

دورسی، از بنیانگذاران توییتر، روال کاری صبحش را برای مجله ی نیویورک توصیف کرد، با یادآوری اینکه ساعت 5:30 صبح برای تفکر و اندیشه  از خواب بیدار می شود و 6 مایل هم به آهسته دویدن می پردازد.


hint-water-founder-and-ceo-kara-goldin

کارا گلدین مؤسس و مدیرعامل Hint Water

در یک پست در Business Insider مؤسس Hint Water می گوید او سر ساعت 5:30  برای بررسی تقویمش، رسیدگی به ایمیل های خوانده نشده و اطمینان از اینکه در طول شب اتفاق ضروری و فوری نیفتاده باشد، بلند می شود.

هنگامی که این کارها انجام گرفت، یک شیرقهوه دوبل می نوشد و قبل از اینکه اولین تماس مربوط به کارش را در 7:15 برقرار کند، به همراه همسرش و سگ هایشان به پیاده روی صبحگاهی می روند.


apple-ceo-tim-cook

تیم کوک مدیرعامل اپل

غول تکنولوژی به سحرخیزی مشهور است.

طبق پروفایلی در تایم، “او هر صبح ساعت 3:45 از خواب بیدار می شود (بله، هر صبح)، حدود یک ساعت ایمیل می فرستد، سپس به باشگاه می رود، قهوه می خورد و بعد کار می کند. تیم کوک در این مورد می گوید: چیزی که در این مورد وجود دارد این است که وقتی کاری که انجام می دهید را دوست دارید، واقعا به عنوان یک کار به آن فکر نمی کنید. آن چیزی است که انجام می دهید و این آینده ی خوب در جایی است که من خودم را پیدا کردم.”


disney-ceo-bob-iger

باب ایگر مدیرعامل دیسنی

ایگر به نیویورک تایمز گفت که هر صبح ساعت 4:30 بیدار می شود. او در این زمان استراحت فرصت پیدا می کند همزمان روزنامه بخواند، ورزش کند، آهنگ گوش کند، به ایمیلش سر بزند و تلویزیون نگاه کند. اگرچه این بخشی از زمان استراحتش محسوب می شود ولی او باز هم چند کار انجام می دهد.


ellevate-chair-sallie-krawcheck

سلی کراچک رییس Ellevate

رییس Ellevate و حسابدار سابق Citigroup در یک پست لینکدین نوشت که برای او هیچ زمانی به اندازه ی 4 صبح مؤثر و ثمربخش نیست. او نوشت “یک فنجان قهوه دم می کنم، نور اتاق را تاحدی پایین نگاه می دارم، گاهی آتشی در شومینه روشن می کنم و اجازه می دهم دخترهایم کنار کامپیوترم روی صندلی چرت بزنند.”

او توضیح می دهد، از آن جا که او هنوز درگیر گفتگوهای داخلی روزانه نشده است، صبحگاه، زمانی است که آرام ترین ذهن را دارد. شاید بی ربط باشد، ولی همچنین این زمان از روز وقتی است که او خودش را خلاق ترین شخص می یابد.وی می گوسد:  “در این موقع از روز است که  من خیل عظیمی از ایده ها را در ذهنم بدست می آورم.”


hain-celestial-group-ceo-irwin-simon

ایروین سیمون مدیرعامل گروه Hain Celestial

سیمون نسبت به اکثر مردم که تمام روز را کار می کنند، قبل از ساعت 10 صبح بیشتر کارهایش را به انجام می رساند.

او ساعت 5 صبح بیدار می شود، ایمیل هایش را مرور می کند و وارد عملیات هایی در اروپا و آسیا می شود. او همچنین عبادت می کند، سگش را به پیاده روی می برد و قبل از اینکه بچه هایش بیدار شوند ورزش می کند. همچنین، معمولاً بعد از رفتن به یک جلسه ی صبحانه در منهتن به محل کارش در لانگ آیلند می رسد.


former-pepsico-ceo-steve-reinemund

استیو رینموند مدیرعامل اسبق کمپانی پپسی

مدیر اجرایی حال حاضر مقیم در دانشکده ی بازرگانی دانشگاه Wake Forest، و رییس دیرین پپسی به Yahoo Finance گفت که ساعت 5:30 بیرون از تختش، و در حال خواندن روزنامه می باشد.

او قبل از رفتن به سمت کار، نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، فایننشال تایمز و اخبار صبح دالاس را مرور می کند.


starbucks-ceo-howard-schultz

هاوارد شالتز مدیرعامل Starbucks

شالتز روزش را با یک ورزش روزانه شروع می کند که معمولا دوچرخه سواری با همسرش است، اما طبق وبسایت Portfolio.com ساعت 6 صبح به سرکار می رود.


brooklyn-nets-ceo-brett-yormark

برت یورمارک مدیرعامل Brooklyn Nets

جوان ترین مدیر عامل NBA به SellingPower گفت که ساعت 3:30 از خواب بلند می شود و ساعت 4:30 به محل کارش می رود. در آنجا ورزش می کند و ایمیل هایی سرشار از انگیزه به اعضای تیمش می فرستد. او در آخر هفته ها کار را آسان می گیرد و در عوض ساعت 7 صبح به محل کار می رود.


former-oxygen-channel-ceo-gerry-laybourne

گری لی بورن مدیرعامل اسبق Oxygen Channel

بنیانگذار کانال اکسیژن ساعت 6 صبح بیدار می شود و نیم ساعت بعد از آن بیرون خانه است. او به Yahoo Finance می گوید:

” یک یا دو بار در هفته، من به همراه جوانی که به دنبال مشورت با من است به پیاده روی در پارک مرکزی می روم این روش من برای کمک به پیشرفت نسل بعدی است. و اگر کسی صبح زود از خواب بیدار باشد، پس در مورد زندگی جدی است. من نمی توانم در اداره برای این کار زمان بگذارم، اما انجام دادن آن در صبح به من امکان می دهد هم ورزش کنم و هم با افراد جوان در ارتباط بمانم و نیازهای نسل آینده را درک کنم.


saban-capital-ceo-haim-saban

هایم سابان مدیرعامل Saban Capital

به عنوان رییس گروه Saban Capital، این میلیاردر آمریکایی زاده ی مصر اولین فنجان قهوه اش را در ساعت 6:02 دقیقه می نوشد و از آنجا شروع به کار می کند. طبق Yahoo Finance، او قبل از اینکه 75 دقیقه ورزش کندحدود یک ساعت کار می کند تا روز خود را به طور واقعی شروع کند.


starwood-hotels-ceo-frits-van-paasschen

فریتس ون پاسچن مدیرعامل هتل های Starwood

به عقیده یفریتس : “ورزش چیزی است که موفق ترین افراد قبل از صرف صبحانه انجام می دهند”، مدیرعامل سابق Coors عادت دارد ساعت 5:50 دقیقه ی صبح به دویدن برود و 6:30 آماده می شود که روزش را شروع کند.


former-cisco-cto-padmasree-warrior

پادماسر وریور مدیر فناوری سابق Cisco

اگرچه واریور با بیدار شدن در ساعت 4:30 صبح به سمت محل کارش حرکت نمی کند اما یک ساعتی را به ایمیل زدن می پردازد، اخبار می خواند و ورزش می کند و به عقیده ی Yahoo Finance او حداکثر تا ساعت 8:30 در اداره اش است.

او قبلا مدیر فناوری موتورولا بوده است و یکی از تحسین برانگیزترین زنان در تجارت در طول دوره ی زندگی اش بوده است.


project-runway-cohost-and-fashion-consultant-tim-gunn

تیم گان از میزبانان برنامه “پروژه مد” و مشاور مد

نماد تصویری مد به نیویورک پست گفت که روزش را در ساعت 5:30 صبح با یک قهوه اسپرسو شروع می کند و در حال خواندن روزنامه آن را می نوشد.

او طرفدار سرسخت افراد سحرخیز است. “من عاشق این هستم قبل از طلوع خورشید از خواب بیدار شوم”. او با صحبت با روزنامه تایمز، توضیح می دهد که او حتی روزهای یکشنبه اش را هم با ” 50 درازنشست در تختخوابش ” شروع می کند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

هلند کشور لاله‌ها – توضیحات + گالری عکس زیبا

هلند به خاطر مزارع خیره‌کننده لاله‌ که گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، مشهور است. این مزارع به ویژه در فصل بهار، معمولاً از اواخر مارس تا اوایل اردیبهشت، سرزنده و زیبا هستند.مزارع لاله عمدتاً در منطقه‌ای به نام "Bollenstreek"…

آخرین «نمونه» مقاوم – هر یک از اینها، آخرین چیزهای سالم به جا مانده در طول تاریخ هستند

از برخی جنبه‌های تاریخی چیزهای قالب توجهی به جا مانده، مثلا هزاران سکه از یک دوره تاریخ یا ده‌ها زره یا شمشیر یا کتاب‌های پوستی فراوان. اما برخی چیزها هم آنقدر نادر از بلایایی طبیعی و فساد و آتش‌سوزی‌های در امان مانده‌اند که تبدیل به آخرین…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
22 نظرات
  1. User Validation می گوید

    why there is no login or validation for creating comments by users?

  2. مهدي می گوید

    فکر میکنید شب چه موقع میخوابن ؟!

  3. بهروز می گوید

    بسیار هم خوب. البته من متوجه شدم که در بیشتر شهر های دنیا مردم خیلی زود میخوابند و بر عکس در خاور میانه مردم خیلی دیرتر میخابند . زمانی که در سوئد بودم متوجه شدم خیابون ها از ساعت ٧ شب کاملا خالی و همه جا تعطیل هست اونم در تابستان که افتاب تا ساعت ١ صبح بله تا ١ صبح در اسمان هست و دوباره از ٣ صبح به ارامی طلوع میکنه.. مردم سوئد غالبا ۵ صبح بیدار میشوند. در پاریس تقریبا ١ ساعت دیرتر همه جا تعطیل میشه و به جز جاهای توریستی بقیه مناطق ساعت ٨ شب کاملا در خواب هستند و صبح مردم از ساعت ۶ هست تقریبا یعنی همان ساعتی که مترو شروع به کار میکنه..
    در نیویورک اما جنب و جوش بیشتری دیدم نسبت به اروپا.. در تابستان هوا تا ٧ صبح همچنان تاریک هست اما خیابان های منهتن پر از ترافیک در واقع صبح در نیویورک از ساعت ۵ شروع میشه و مردم که اکثرا از خارج از منهتن میان به شهر برای اینکه به ترافیک نخورند مجبورند خیلی زود و در تاریکی از خانه خارج شوند.. نا گفته نمونه که متروی نیویورک ٢۴ ساعته هست. اما در خاورمیانه و مثلا در ایران صبح مردم از ٧ به بعد و بیشتر مردم از ٨ به بعد هست. و بخش تجاری و بازار ها تا ساعت ٩ یا ١٠ شب باز هستند که در اروپا به جز معدود خیابان ها این غیر ممکن هست. در همین دبی هم که مرکز اصلی تجارت و سرمایه در خاورمیانه هست، صبح از ساعت ٩ شروع میشه برای بیشتر مردم اما در عوض بانک ها تا ٨ شب و مراکز خرید تا ١ صبح باز هستند و بیشتر رستوران ها حتی تا ساعت ٣ صبح باز هستند.. البته شرایط اب و هوایی خاورمیانه ایجاب میکنه که شب ها زندگی بیشتر در جریان باشه تا روزها.. اما کل حرف من اینه که درسته این مدیران زود بیدار میشند اما مثلا ۶ صبح بیدار شدن در ایران مثل ۴:٣٠ صبح بیدار شدن در نیویورک و یا ۵ صبح در اروپا هست. و خلاصه هر منطقه ای تعریف خاص خودش از روز و یا صبح داره.. در ایران مثلا ظهر ها در بعضی شهر ها مغازه ها تعطیل و مردم در حال چرت نیمروزی هستند اما در سنگاپور چنین چیزی غیر ممکن هست مثلا.

    * مدیر عامل ، جنرال منیجیر هست و مدیر کل ، چیف اگزکیتیو افیسر… در واقع اکثر افراد بالا لیست شده مدیر کل هستند نه مدیر عامل.

  4. Alireza می گوید

    عرض سلام و ادب خدمت شما.
    من قبلا علاقه به خواندن جدول های مختلف داشتم.از جمله:مجله موفقیت،مجله دانشمند و…
    از وقتی با سایت شما آشنا شدم(حدود سه ماه) نهایت لذت رو میبرم.
    واقعا تبریک میگم به این همه خلاقیت و تلاش شما.

  5. مهرداد می گوید

    مطلب بسبار انگیزه بخشی بود. ممنون

  6. kamran می گوید

    سلام
    سپاسگزارم مطلب مفیدی بود
    اینکه زود بیدار بشی خوبه
    اما مهمترین سوال اینکه این افراد جه ساعتی میخوابن ؟
    به نظر من اگه زود بخوابی می تونی زود هم بیدار بشی

  7. محمد امین می گوید

    خیلی قشنگ بود و الهام دهنده!
    راستی چرا قالبتون عوض شد؟ قالب قبلی که خوب بود!
    اگر میخواین تم جدید بزنین من حاضرم همکاری کنم
    یاعلی

  8. پژمان می گوید

    واقعا از خودم خجالت کشیدم………………..

  9. حمید می گوید

    در ساعتی که این عزیزان از خواب بیدار میشن من تازه میگیرم میخوابم 🙂

  10. ایرانی می گوید

    کاش این رو هم اضافه می کردید که چه ساعتی به رختخواب میرند..

  11. وحید می گوید

    کاش ساعت خوابشون یا میزان خوابشون در 24 ساعت هم توضیح داده میشد

  12. سیمین می گوید

    به نظرم جدا از مقداری که می خوابن کلا اینکه آدم طلوع خورشید و آمدن روز را ببینه یک امتیاز هست. یعنی اون فاصله زمانی خیلی آرامش و انرژی میده و بابقیه ساعت ها متفاوته.

  13. یاس می گوید

    من تو یکی از بزرگترین شرکتهای خصوصی کار می کنم که واقعاً مدیرانش هیچ کاری انجام نمی دن و فک می کنن که باید مدیریت کنن اما در واقع و در عمل حتی 1 درصد هم نقشی تو کار ندارن
    توو جامعه ما نقش مدیر خیلی خوب تعریف نشده
    متاسفانه …

  14. patrik می گوید

    کجا هستن اون دوستان گرامی که میگن تو ایران نمیشه، اینجا نمیزارن، غیرممکنه.
    کدوم از شما صبح ها زود بیدار شدین؟ برا پروژه شخصی حتی؟ یا ۱۰۰ ساعت در هفته؟؟؟
    با نشستن و نق زدن، هیچی نمیشه.

  15. اس.اچ می گوید

    از نظر من ، مدیر، ساخته نمیشه بلکه بوجود میاد … گستره مدیریت و دانشش رو روز به روز افزایش میده …

  16. مهدی می گوید

    شروع تایم کاری تو پروژه های عسلویه ساعت شش صبح هست.البته تنها دلیل اش هم این که بنیانگذاران این پروژه ها ایرانی ها نبودن.ساعات ابتدایی صبح طراوت و انرژی خاصی داره،حتی تو عسلویه.هر چند سال هاست که از نظم و دیسیپلین سابق مثل ورزش اجباری صبحگاهی و کارهای مشابه خبری نیست اما استارت زودهنگام روز کاری کماکان به قوت خودش باقیست.

  17. سپیده می گوید

    کلن من هم اگه جزیره اختصاصی داشتم ساعت 3 صب پا میشدم

  18. تابلو روان led می گوید

    من توی کار هم این موضوع رو کاملا تجربه کردم. ای کاش کار مفید در کشور ما بیشتر بشه.

  19. shahin می گوید

    این سبک زندگیه ک باعث موفقیت یا شکست میشه. هرکسی این سبک زندگیو داشته باشه تو کارش موفق میشه. . افراث موفق ویژگیهای مثبت ریادی دارن. سحرخیزی یکیشه

  20. تلویزیون شهری می گوید

    این خیلی لذت بخشه قبل ازاینکه مردم دیگر ازخواب بیداربشن همه کارهاتو انجام داده باشی.

  21. تابلور وان می گوید

    این کار نیاز به اول انگیزه وبعد کمی تمرین داره .اگرمیخواهی موفق شوی سحرخیزباش.تشکرازهمه دوستان.

  22. mftbranches می گوید

    چه خوبه که بتونیم عادتهای خوب در خودمون ایجاد کنیم
    ممنون از سایت خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5