رپورتاژ: آموزش زبان انگلیسی با گلدفیش

4

تا جایی که یادم می‌آید مسئله فراگیری آموزش زبان انگلیسی، همیشه در کشورمان یک معضل عمده بوده است. برنامه‌های رسمی آموزش زبان در مدارس ما چنان که افتد و دانی اصلا مؤثر نیستند و بسیاری از نوجوان‌ها هم اصولا ترجیح می‌دهند، فقط در حد تست زدن برای کنکور، به یادگیری زبان بپردازند.

فکر نمی‌کنم آمار و ارقام درست و حسابی داشته باشیم، اما تصور من این است که به دلایل گوناگون متوسط سطح مهارت مکالمه زبان انگلیسی و درک مطلب این زبان در جامعه ما از برخی از کشورهای پیرامونمان خیلی پایین‌تر باشد.

اما ناکارآمد بودن برنامه‌های رسمی، تنها یکی از دلایل این مشکل است، عوامل دیگر را هم می‌توان برای این امر برشمرد:

– کم بودن نسبی رفت و آمد اتباع انگلیسی‌زبان به ایران و کم بودن مسافرت‌های خارجی ایرانیان

– مشکل اقتصادی که باعث می‌شود خیلی‌ها نتوانند در کلاس‌های فوق‌برنامه شرکت کنند.

– سطح پایین دانشگاه‌های ما که در آنها دانشجوها با جزوه و تزهای کذایی، بدون نیاز به خواندن متون مرجع به لطایف‌الحیل، فارغ‌التحصیل می‌شوند.

– جوی که در آن برای داناها و کسانی که بیشتر می‌دانند، احترامی متصور نیست و بنابراین خیلی از ماها اصولا ترجیح می‌دهیم، اوقات فراغت را نه به خواندن متون و مقاله‌های ژرف در اینترنت، بلکه به مرور مطالب تلگرامی اختصاص بدهیم که اصولا برای فهم آنها، هیچ نیازی به مهارت‌های زبانی نیست.

بگذریم و از عنوان این مطلب دور نشویم!

از قدیم می‌گویند که جوینده یابنده است. در همان دهه 60، ما دانش‌آموزان مستعدی را سراغ داشتیم که با یک رادیوی ترانزیستوری مهارت‌های شنیداری زبان خود را تقویت می‌کردند. در دنیای امروز، اما برای آدم‌های کوشا، هیچ مانع و سدی، وجود ندارد و یکی از ابزارها گوشی‌های هوشمند و گجت‌ها هستند.

با همین گوشی‌هایی که در دست من و شماست، ما می‌توانیم به صورت جدی به زبان آموزی بپردازیم. یکی از اپلیکیشن‌های بسیار خوبی که برای یادگیری زبان انگلیسی و نیز زبان فرانسه وجود دارد، اپلکیشن آموزش زبان انگلیسی گلدفیش است.

ممکن است بگویید که چرا از بین این همه اپلیکیشن، من این یکی را می‌خواهم به شما معرفی کنم.

کافی است فهرست طولانی ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی  را با هم مرور کنیم:

– امکانات فوق العاده با هزینه ی مناسب که فقط در سیستهای مجازی مانند گلدفیش امکانپذیر است. برای شروع به استفاده از این سرویس نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید و تمامی امکانات برای یکماه بصورت کاملا  رایگان در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید با دعوت از دوستانتان برای مدت طولانی تری از این سرویس به صورت رایگان استفاده نمایید.

11-14-2015 10-14-55 AM

– شما در ابتدای کاربری این اپلیکیشن تعیین سطح می‌شوید و براساس نتیجه تعیین سطح، نقطه ی شروع مناسب شما تعیین می شود. از مرحله آموزش حروف الفبا تا تلفظ و آموزش لغات و گرامر این سرویس در کنار شماست. این اپلیکیشن می‌تواند حتی شما را برای آزمون های تافل و آیلتس آماده کند.

11-14-2015 10-15-37 AM

– ما همه کمابیش با زبان انگلیسی آشنا هستیم. اما شمار قابل توجهی از ما آرزو داشتند، دست کم در سطح مقدماتی می‌توانستند کمی زبان فرانسه را هم درک کنند. خوشبختانه گلدفیش، کورس‌های اختصای آموزش زبان فرانسه را نیز دارد.

11-14-2015 10-16-50 AM

– شما با تبلت، موبایل و کامپیوتر خود می‌توانید از امکانات گلدفیش استفاده کنید. یعنی بدون نصب اپلیکیشن، از طریق سایت آموزش زبان انگلیسی گلدفیش هم می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

11-14-2015 10-17-24 AM

– با مفهوم گیمیفیکیشن یا بازی‌وار کردن آشنا هستید؟ برخلاف روش سنتی آموزش، گلدفیش می‌کوشد روند آموزش را لذتبخش کند. تمرینات و آموزش چندرسانه‌ای با یک شیوه نوین، شما را از خستگی به دور نگاه می‌دارند.

11-14-2015 10-18-01 AM

– اپلیکیشن گلدفیش هوشمند است و متوجه می‌شود شما در چه سطحی هستید، شما را در سطحی پایین‌تر از دانشتان متوقف نمی‌کند و با تمرین‌های بیهوده وقتتان را هدر نمی‌دهد. به عنوان مثال وقتی لغتی را یادگرفتید، دیگر تمرینات مربوط به آموزش آن لغت برای شما نمایش داده نمی شود.

11-14-2015 10-18-44 AM

– بسته به علاقه‌تان می‌توانید روی آموزش لغات، املا لغات و مکالمه یا گرامر بیشتر تمرکز کنید.

– این اپلیکیشن دارای یک دیکشنری خوب هم هست. (مناسب برای کاربرانی که دوست دارند، معنی سرراست لغات را بدانند.)

– در جای جای اپلیکیشن، هر وقت نیاز داشتید، می‌توانید به تلفظ صحیح لغات گوش کنید.

–  پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم توسعه و مدرسین گلدفیش برای شما همواره در دسترس است.

دانلود اپلکیشن اندروید گلدفیش از بازار

دانلود اپلیکیشن اندروید از گوگل پلی

وب سایت فارسی سرویس گلدفیش

وبلاگ گلدفیش

گوگل پلاس گلدفیش

صفحه اصلی اینستاگرام گلدفیش

صفحه تافل گلدفیش


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

اگر این شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی به صورت گربه تصور می‌شدند

این کاری است با هوش مصنوعی انجام آن نستا ساده شده است. اما به یاد دارم که در سالیان دور برای همانند نشان دادن برخی سگ‌ها با شخصیت‌ها انسانی خاص، عکاس و روتوش کار چه زحمتی کشیده بود و این سری عکس‌ها را در شماره ظاهرا نوروزی یک شماره مجله…

با این تصاویر کارت پستال خیلی قدیمی در دهه ۱۹۰۰ آمریکایی‌ها، تصور خود از ۱۰۰ سال بعد را نشان داده…

مجموعه‌ای جذاب از کارت پستال‌های عجیب و غریب و در عین حال جذاب از استیون آر. شوک، دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که در دهه ۱۹۰۰ تصور شده است و نشان می‌دهند که چگونه شهر‌ها، شهرک‌ها و دهکده‌ها در سراسر ایالات متحده ممکن است طی ۱۰۰ سال آینده…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
4 نظرات
  1. hosein می گوید

    google play نداره؟

    1. گلدفیش می گوید

      سلام،

      لینک گوگل پلی هم گذاشته شد.

  2. عرفان می گوید

    ios نداره؟

    1. گلدفیش می گوید

      سلام

      در حال حاضر نه. کاربرای آی او اس از سایت میتونن استفاده کنن.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5