از هر هفت انسان روی زمین، یکی کاربر فعال جی‌میل است!

3

به عنوان بخشی از گزارش سه ماهه اقتصادی چهارم سال 2015، رئیس شرکت گوگل -ساندرای پیچای- اعلام کرده است که تعداد کاربرهای فعالی جی‌میل، یعنی آنهایی که در عرض یک ماه، دست‌کم یک بار از جی‌میل استفاده می‌کنند، از مرز یک میلیارد نفر گذشته است. به عبارت دیگر، 14 درصد یا یک هفتم انسان‌های زمین از جی‌میل استفاده می‌کنند.

و این تازه یکی از آمارهایی است که حاکی از تأثیرگذاری و اهمیت محصولات گوگل برای ما است. در حقیقت گوگل در شش زمینه دیگر هم آماری مشابه میلیاردی را ادعا کرده است:

جستجو – کروم- اندروید- گوگل پلی – نقشه‌های و یوتیوب.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم، گوگل چه موفقیت‌های دیگری را کسب خواهد کرد. آیا پراکنس حواس این شرکت، به سبک این چند ساله اخیر، باز هم سرویس‌های نیمه‌کاره‌ای را به دست ما خواهد داد، آیا کارهای اهریمنی مثل بستن گوگل ریدر را باز شاهد خواهیم بود یا اینکه مثلا در حوزه‌ای مثل هوش مصنوعی، شاهد ورود روز افزون محصولات با این ویژگی به زندگی روزمره‌مان خواهیم بود.

منبع

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
3 نظرات
  1. ehsan می گوید

    به نظر شما فیسبوک نمیتونه برای گوگل خطری ایجاد کنه؟ به هر حال همون طور که گوگل نسبت به مایکروسافت شرکت مدرن تری(به معنای دموکرات تر و عامه پسند تر) بود فیسبوک هم همین ویژگی رو نسبت به گوگل داره و محصولاتش ارتباطات در دسترس تر و راحت تری رو در اختیار مخاطب قرار میده. درسته که با فیسبوک نمیشه امکانات حرفه ای تر ای میل رو داشت اما همین موضع ضعف رو گوشی های هوشمند نسبت به پی سی ها داشتند و دیدیم که چه بلایی سر بازار پی سی اومد.
    در زمینه جست و جو هم چند وقت پیش مقاله رو دیدم که در اون اشاره به این موضوع شده بود که شبکه های اجتماعی میتونن جایگزینی برای موتور های جست و جو باشن.
    البته مشکل دیگه ای هم که سر راه گوگل قرار داره اینه که رقیب بلاواسطه اپل و مایکروسافت و آمازون هم هست و این شرکت ها نسبت به هم در این حد همچین موقعیتی ندارند.
    خیلی علاقمندم که در این مورد مقاله ای رو با قلم خودتون تالیف و یا ترجمه کنید.

  2. پرویز می گوید

    من از جیمیل راضیم . واقعا خیلی ساده و کاربردیه

  3. فرید می گوید

    جمیل دوست داشتنیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.