رپورتاژ: سیلک اپیل۹، محصول جدید براون

0

احساس زیبا بودن، فراتر از آرایش کردن یا انتخاب لباسِ روز است. این احساس از پوست آغاز می‌شود. اطمینان از داشتنِ پوستی زیبا، نرم و صاف به خانم‌ها احساس آزادی و زیبایی بیش‌تری می‌دهد.

براون، قابل اعتماد‌ترین و معتبرترین برند اپیلاسیون دنیا، هم‌اکنون به بازار ایران بازگشته وحضور خود را با استاندارد جدید و بی‌نظیر “سیلک اپیل ۹” همراه کرده است.

طراحی نوین این محصول، بیش‌ترین بازدهی و دقیق‌ترین کارایی را به آن بخشیده است. سری جدید این دستگاه با داشتن۴۰٪ عرض بیش‌تر، موهای بیش‌تری را در هر بار استفاده برمی‌دارد؛ تکنولوژی انقلابی موچین‌ها (با میکروگریپ‌های مخصوص) کارایی محصول را بیش از پیش کرده است تا این محصول موثرترین اپیلاتور خشک و مرطوب براون شود.

سیلک اپیل۹ با استفاده از آخرین الگوی هندسی انحنا، تماس نزدیک‌تری با پوست برقرار کرده و در مقایسه با موم، موهای۴ برابر کوتاه‌تری را بر می‌دارد.

10-29-2016-10-24-13-am

هماهنگ با پوست

“سیلک اپیل ۹” با سیستم ماساژ فرکانس‌بالا و ایجاد لرزه‌های تکانشی از طریق سَریِ چرخشی، با پستی و بلندی‌های پوست همراه می‌شود؛ این هماهنگی و همراهی، کارایی محصول را ارتقا بخشیده است.

اپیلاسیون ملایم؛ خشک و مرطوب

در محیط‌های خشک، استفاده‌ی مرتب از این محصول، اپیلاسیون را عملا بدون درد می‌کند. از طرف دیگر “سیلک اپیل ۹” کاملاً ضد آب است و می‌توانید در حین حمام از آن استفاده کرده و اپیلاسیون ملایمی را تجربه کنید.

اپیلاسیون دوکاره

“سیلک اپیل ۹ اسکین‌اسپا” با برس‌های لایه‌بردار، پیشنهاد دیگر براون است؛ این اپیلاتور یکی از بهترین سیستم‌های دوکاره‌ی اپیلاسیون و لایه‌برداری به شمار می‌رود. این برس‌ها ۶ برابر مؤثرتر از برس‌های دستی برای لایه‌برداری از پوست عمل می‌کنند. به این ترتیب خیال خانم‌ها تا چهار هفته از داشتن پوستی نرم و صاف راحت خواهد بود.

10-29-2016-10-24-57-am

از  Braun بیشتر بدانیم

براون زیرمجموعهیProcter & Gamble در آلمان است که در سال ۱۹۲۱ تاسیس شد. براون با بهرهگیری از فناوری روز، محصولات لوازم جانبی کوچک و متنوع با کیفیتی مطمئن و طراحی متفاوت تولید میکند. این محصولات گسترهی متنوعی از ریشتراشهای برقی تا محصولات آرایشی زنانه را شامل میشوند. برای کسب جدیدترین اخبار و اطلاعات به www.braun.com  مراجعه کنید.

درباره‌ی Procter & Gamble

“پی اند جی” با مجموعه‌ برندهای خود به حدود پنج میلیارد نفر در سراسر دنیا سرویس می‌دهد. این کمپانی شامل برندهای با کیفیت، پیش‌رو و معتبری همچون Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin® Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® and Whisper® می‌باشد.

هم‌اکنون مجموعه‌ی “پی اند جی” در حدود ۷۰ کشور جهان فعال است. برای کسب اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد “P&G ” به www.pg.com مراجعه کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور کنید اگر این مکان‌های مشهور اصلا ساخته نمی‌شدند، منظره پیرامونی آنها چطور می‌شد؟

ساختمان‌های مشهور و بناهای زیبا یا کاربردی عظیم، شهرتی برای منطقه خود به ارمغان می‌آورند و سیل گردشگران را سرازیر می‌کنند و حتی پایشان به کرات به دنیای ادبیات و سینما هم باز می‌شود و باز بر شهرت مکان می‌افزایند.به همین خاطر است که ساختن…

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

عکس‌های قدیمی از یخ‌فروش‌های آمریکایی

یخ‌فروش‌ها در دوران قدیم اهمیت زیادی داشتند. قبل از رواج یخچال‌های مدرن، زندگی بدون آنها مختل می‌شد.عکس‌های این نوشته نگاهی اجمالی به دوران گذشته می‌اندازند، زمانی که صدای یخ‌فروش‌ها و شکستن بلوک‌های یخی در خیابان‌ها طنین‌انداز می‌شد.…

اگر مجموعه ارباب حلقه‌ها را پیکسار بازسازی کند …

مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس رمان فانتزی حماسی نوشته جی. آر. آر. تالکین، دارای شخصیت‌های متنوعی بود. برخی از آنها اینها هستند:فرودو بگینز (با بازی الیجا وود): قهرمان داستان، فرودو، هابیتی است که تبدیل به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.