پیشنهاد فناورانه امروز: از ویژگی «لحظه‌های» توییتر به صورت هدفدار استفاده کنیم

0

هر شبکه اجتماعی‌ای، جو و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. مثلا از لحاظ به‌روز بودن و کیفیت اخبار، در جامعه کاربران فارسی، توییتر سرآمد است.

توییتر کاربرمحور است، در صورتی که این روزها، تلگرام کانال‌محور شده است و تحت تأثیر ادمین‌های کانال‌های پرعضو است که خیلی‌هاشان آن هوشمندی، سرعت و تعهد کاربران برگزیده توییتر را ندارند.

در توییتر ما با انبوهی از اخبار تازه، سخنان کوتاه سنجیده، شوخی‌های گزنده و عکس‌های جالب مواجه می‌شویم.

اما همین خوبی توییتر ایجاد مشکلی می‌کند و آن این است که ما ممکن است راه سرراستی برای بایگانی و اشتراک، این توییت‌های خوب نشناسیم.

ویژگی «لحظه‌»های توییتر دقیقا چنین مشکلی را حل می‌کند. لحظه‌های توییتر در واقع امکان ایجاد بسته‌هایی از توییت‌های خوب متناسب با یک موضوع  هستند که آنها را می‌توان به صورت عمومی به اشتراک گذاشت.

  • فرض کنید می‌خواهید توییت‌هایی را که در مورد یک مسئله روز انجام شده، انتخاب کنید و یک‌جا به مشاهده کاربران برسانید.
  • فرض کنید که می‌خواهید آخر شب، مجموعه‌ای از توییت‌ها را به صورت طبقه‌بندی شده برای استفاده شخصی با نشان دادن به اعضای خانواده و دوستان خود داشته باشید.
  • فرض کنید که ژورنالیست، بلاگر یا کاربر حرفه‌ای شبکه‌های اجتماعی هستید و می‌خواهید راهی برای ذخیره و نمایش توییت‌ها داشته باشید.

در این صورت ویژگی «لحظه‌»های توییتر به کار شما می‌آید.

شیوه استفاده از لحظه‌های توییتر:

  • وقتی سایت توییتر را باز می‌کنید. روی عکس یا آواتار خود در گوشه چپ و بلا کلیک کنید، تا یک منو ببینید. در این منو روی لحظه‌ها کلیک کنید.

12-3-2016-12-05-54-am

  • حالا در سایدبار راست، روی ایجاد یک لحظه تازه کلیک کنید.

12-3-2016-12-09-27-am

  • برای لحظه خود عنوانی انتخاب کنید و توضیحی در مورد آن بنویسید و یک عکس مناسب که با موضوع تناسب داشته باشد، برایش انتخاب کنید.
  • حالا به مرحله اضافه کردن توییت‌های مناسب می‌رسید.
  • شما به چند شیوه می‌توانید توییت‌هایی که در مورد آن موضوع انجام شده، اضافه کنید.
  • شیوه اول: وقتی دارید همه توییت‌های خود را می‌بینید، هر وقت توییتی متناسب دیدید، روی سه نقطه زیر توییت کلیک کنید و در منویی که می‌بینید، اضافه کردن به لحظه مورد نظر را انتخاب کنید.
  • شیوه دوم: از بین توییت‌های ستاره‌زده خود، توییت‌های مناسب را انتخاب کنید تا به لحظه مورد نظر اضافه شوند.
  • شیوه سوم: کلمه کلیدی مورد نظر را جستجو کنید و از بین نتایج جستجو، توییت‌های خوب را انتخاب کنید.
  • بعد از اتمام کار، دکمه انتشار را بزنید و لحظه مورد نظر را به اشتراک بگذارید:

12-3-2016-12-13-34-am

خودتان باید فکر کنید و کاربردهای خوب لحظه‌ها را پیدا کنید. چیزهایی مثل:

  • اگر می‌خواهید در توییتر در مورد موضوعی مشروح صحبت کنید و عکس و ویدئو در مورد آن هم بگذارید. می‌توانید یک لحظه درست کنید و همه توییت‌های مربوط به موضوع مورد نظر را به صورت خیلی مرتب و ساده به مشاهده همه برسانید.
  • با لحظه‌ها می‌توانید همه توییت‌های مهم را به صورت طبقه‌بندی‌شده برای خود داشته باشید. مثلا اگر دوست‌دار فناوری هستید، می‌توانید لحظه اخبار فناوری مهم امروز را درست کنید. یا اگر از توییت‌های مفرح و حاوی شوخی و کنایه خوشتان می‌آید، می‌توانید لحظه توییت‌های بامزه امروز را درست کنید.

اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5