رپورتاژ: نی نی وبلاگ ؛ وبلاگ نویسی با موضوع نوزاد

0

رشد و فراگیری استفاده از فضای مجازی طی چند سال اخیر به جایی رسیده است که همه لاجرم به استفاده از آن روی آورده اند. گستردگی طیف مراجعه کنندگان به فضای مجازی به قدری است که ایجاد بسترهای لازم جهت بهره مندی طیف های متفاوت از آن امری مهم و حیاتی به نظر می رسد. یکی از طیف های مراجعه کننده به فضاهای مجازی، مادران و پدرانی می باشند که یا نوزادی دارند که تازه متولد شده و یا در شرف پدر و مادر شدن می باشند.

مدیران مجموعه سفیران وب در بزنگاه آغاز فراگیری استفاده از بستر اینترنت به اهمیت این طیف از مراجعه کننده گان به وب پی برده و تلاش نمود تا خدمتی ارائه نماید که پاسخگوی پاره ای از نیاز های این طیف باشد. نی نی وبلاگ به عنوان نخستین سرویس دهنده اختصاصی وبلاگ با موضوع کودکان به طور رسمی در سال 1389 آغاز به کار نمود.

هدف از تاسیس نی نی وبلاگ چه بوده است؟

از همان روز اولی که والدین متوجه این موضوع می گردند که به زودی قرار است صاحب فرزندی شوند دریچه ای جدید در زندگی آنها گشوده می شود. یکی از اتفاقاتی که در این برهه برای والدین می افتد تلاش برای ثبت لحظه لحظه ایام پیش روست، چرا که قطعا این ایام همراه با شادی و فراز و فرودهای بسیاری خواهد بود.

ثبت خاطرات دوران بارداری و دوران پس از تولد نوزاد از اتفاقات متداولی بود که سابق بر این در دفترچه های مخصوص ثبت خاطرات کودک رقم می خورد.

در این زمان، نی نی وبلاگ با بهره مندی از دنیای اینترنت و در بستر فضای وب، خدمت رسانی خود را آغاز نمود تا ثبت خاطرات و اتفاقات پرهیجان این دوران در فضای مجازی برای والدین رقم بخورد.

1-19-2017 4-43-41 PM

مهمترین رسالت نی نی وبلاگ چیست؟

نی نی وبلاگ به عنوان نخستین سرویس دهنده اختصاصی وبلاگ با موضوع کودکان این امکان را به والدین می دهد تا بتوانند در یک صفحه کاملا اختصاصی به ثبت خاطرات خود در دوران بارداری و پس از آن بپردازند.

ثبت این خاطرات قطعا در آینده ای نزدیک دارای ارزشی فوق العاده خواهد گردید. همچنین از طریق این بستر بستگانی که گاهاً دارای فاصله مکانی از والدین می باشند از طریق دنبال کردن صفحات نوزاد تازه متولد شده این امکان را خواهند داشت تا گام به گام در جریان شرین کاری ها و جذابیت های نوزاد قرار گیرند.

نی نی وبلاگ چگونه کار می کند؟

برای عضویت در نی نی وبلاگ و ثبت یک صفحه اختصاصی برای نوزاد خود کافیست به بخش ثبت وبلاگ جدید مراجعه نموده و اطلاعات درخواستی را وارد نمایید و با چند کلیک ساده صاحب یک وبلاگ اختصاصی شوید.

1-19-2017 4-44-48 PM

نی نی وبلاگ چه خدماتی ارائه می دهد؟ 

وبسایت نی نی وبلاگ خدمات بسیار متنوع و اختصاصی را متناسب با جامعه هدف خود ارائه می نماید. یکی از  مزیت های این سیستم وبلاگ دهی ارائه همین خدمات اختصاصی است که متناسب با علایق، نیازها و روحیات این جامعه هدف ارائه می گردد.

پاره ای ازخدمات نی نی وبلاگ :

  • امکان آپلود تصویر در فضای نی نی وبلاگ
  • امکان رمز دار نمودن مطالب هر پست
  • امکان پشتیبان گیری آنی از کل مطالب هر صفحه
  • امکان برقراری ارتباط با دیگر کاربران نی نی وبلاگ
  • امکان مطرح نمودن پرسش های مرتبط با کودکان و استفاده از نظرات دیگر والدین

1-19-2017 4-45-34 PM

همچنین نی نی وبلاگ در راستای اهداف تعیین شده و با دغدغه یاری رساندن به کودکان نیازمند 10% از درآمد ماهیانه خود را صرف هزینه فعالیت های خیرخواهانه می نماید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.