سرانجام ویژگی آلبوم اینستاگرام رونمایی شد- حالا می‌توانید تا 10 عکس و ویدئو را در قالب یک آلبوم، یک‌باره ارسال کنید- بررسی و تحلیل تحول و امکاناتی که این ویژگی جدید به کاربران می‌دهد

4

من اصولا وقتی پتانسیل‌های جدید یک اپلیکیشن یا سرویس وبی را برای ارتقای سطح کاربری، تسهیل به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و دانش و اخبار و یا حتی ایجاد رفاه و نشاط در کاربران ببینم، خیلی هیجان‌زده می‌شوم و سعی می‌کنم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تحلیل در مورد آن بنویسیم.

همان طور که در یک از پست‌های پیشین «یک پزشک» خوانده بودید، اینستاگرام در نظر داشت ویژگی آلبوم را اضافه کند. به این صورت که هر کاربر بتواند هنگام ارسال یک مطلب یا فید، یک‌باره تا حداکثر 10 عکس یا ویدئو را انتخاب کند، تا آنها با هم ارسال شوند و در یک فید نمایش داده شوند.

چند ساعتی است که این ویژگی فعال شده. البته به سبک به‌روزرسانی‌های اینستاگرام، این ویژگی به تدریج برای هر کاربران فعال خواهد شد و ممکن است برای شما هنوز فعال نشده باشد.

اگر این ویژگی برای شما فعال باشد، می‌بینید که هنگام ارسال روتین یک عکس، آیکون ارسال چند عکس در گوشه راست و پایین عکس، نمایان شده است و به این ترتیب شما می‌توانید به آسانی تا 10 عکس و ویدئو انتخاب و ارسال کنید.

خب، این ویژگی خیلی خوبی خواهد بود و امیدوارم هر چه زودتر برای شما هم فعال شود. به خصوص که مسافرت‌های نوروزی ما در راه هستند و ما دوست داریم با استفاده از این ویژگی گزارش‌های مفصلی از شرح سفرهای خود را ارائه کنیم.

اما سؤال این است که چطور از این ویژگی به شیوه نیکویی استفاده کنیم، تا کاربر خسته‌کننده‌ای نباشیم و دیگران را وادار نکنیم، به خاطر بدسلیقگی ما و ذوق‌زدگی بیجا و استفاده مفرط از این ویژگی، ما را آن‌فالو کنند.

1- واقعا آلبوم درست کنید و عکس‌های بی‌ربط را با هم ارسال نکنید

با سلیقه باشید و عکس‌های مربوط را با کپشن خوب ارسال کنید. مثلا نیاید و چند عکس بی‌ریط را که در سایت‌های دیده‌اید با هم آپلود نکنید. سعی کنید مجموع عکس‌ها و ویدئوهای یک آلبوم ارسالی مکمل هم باشند و با هم داستانی را روایت کنند یا منظوری را برسانند.

مثلا وقتی به سفر می‌روید می‌توانید 10 عکس از یک بنای تاریخی را با هم آپلود کنید،

2- از ویژگی آلبوم می‌شود برای مقاصد آموزشی استفاده کرد

خیلی راحت شما می‌توانید 10 اسلاید مربوط به هم را برای آموزش مطلب خاصی درست کنید و ارسال کنید.

3- شبه‌وبلاگ‌نویسی با آلبوم اینستاگرام

شما می‌توانید خیلی راحت 10 عکس/نوشته درست کنید و در یک آلبوم آپلود کنید. این طوری می‌توانید اینستاگرام خود را به یک شبه‌وبلاگ تبدیل کنید.

4- شما می‌توانید از آلبوم اینستاگرام برای آموزش فنی یک مهارت مثلا تعمیر یک چیز، آنباکس کردن یک گجت یا آموزش آشپزی استفاده کنید، یعنی کلیه مهارت‌ها و مطالبی که حالت مرحله به مرحله دارند. این می‌تواند شامل آموزش مهارت‌های ورزشی و بدنسازی و فیتنس هم باشد!

5- شما می‌توانید به شیوه بهتری تبلیغات اینترنتی جذب کنید!

تا حالا صاحبان اکانت‌های پرمخاطب اینستاگرام، برای تبلیغ، مجبور بودند یک فید یا مطلب جداگانه آپلود کنند، اما حالا می‌توانند در بین 10 مطلب اصلی، یکی دو عکس/ویدئو را به تبلیغ اختصاص بدهند. این طوری تبلیغات مؤثرتری خواهند داشت و میزان نارضایتی مخاطبانی که مطلب تبلیغی نمی‌خواهند کمتر خواهد شد.

البته نمایش‌دهندگان آگهی می‌توانند یک تبلیغ مفصل با 10 عکس/ویدئو هم جذب کنند و به صورت متناسب تعرفه بیشتری هم دریافت کنند.

6- با این ویژگی می‌توانید ویدئوهای طولانی ارسال کنید

می‌توانید یک ویدئوی 10 دقیقه‌ای را با نرم‌افزار به 10 قسمت تقسیم کنید و بعد آنها را در یک آلبوم انتخاب کنید و آپلود کنید! کاری است پرزحمت، اما اگر با صبوری از آن استفاده کنید، اکانت اینستاگرام پررونقی خواهید داشت.

7- می‌توانید ویدئوها مربوط به هم مثلا گل‌های یک مسابقه مهم فوتبال را در یک آلبوم تقدیم مخاطبان خود کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی،…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
4 نظرات
  1. ali می گوید

    مختصر .کاربردی .عالی و بی نظیر ممنون ازتون

  2. ali می گوید

    مطلب مفیدی بود ممنون

  3. حامد می گوید

    مشکلاتش هم این است که :
    بعد از انتشار امکان تغییر ترتیب تصاویر نیست
    سایز عکس به مانند انتشار تکی منعطف نیست و در ابعاد مورد نظر خود ایسنتاگرام منتشر می کند.
    امکان لوکیشن مجزا برای هر تصویر ندارد

  4. بهزاد می گوید

    مطلب خیلی جالبی بود
    مرسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5