اپلیکیشن جت سئو، راهی برای تحلیل دقیق سایت شما و آگاهی از رتبه کلی و رتبه کلمات کلیدی آن در گوگل

4

یک زمانی کار مدیریت سایت و وبلاگ در فضای وب نسبتا ساده بود. ما کافی بود که برای اینکه بیشتر دیده شویم و خواننده بیشتری پیدا کنیم، مطالب باکیفیت بیشتری می‌نوشتیم.

این مطالب خوب توسط وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های دیگر گاهی لینک می‌شدند و ما به تدریج پیشرفت می‌کردیم و شناخته‌شده‌تر می‌شدیم. در فضای وب آن سال‌ها، البته بیشتر وبلاگ‌نویس‌ها و وب‌مسترها برای دل خودشان فعالیت می‌کردند و سود اقتصادی کمتر مطرح بود.

اما الان همه چیز فرق کرده و شما حتی اگر سود مالی هم برایتان چندان مطرح نباشد در فضایی که مردم بیشتر ترجیح می‌دهند در شبکه‌های اجتماعی باشند تا در سایت‌ها و وبلاگ‌ها، دیگر نمی‌توانید با همان سبک معصومانه و بی‌حساب و کتاب قبل، دوام بیاورید، چرا که در صورت تداوم همان سبک قدیمی، به زودی آنقدر خواننده‌هایتان کمتر می‌شوند که به زودی حس می‌کنید که دارید برای در و دیوار می‌نویسید!

بله! به قول خبرگان فن، محتوای خوب هنوز پادشاه است، اما شما برای زنده ماندن و پیشرفت در فضای پر از رقابت وب، جایی که برخی حتی اصول اخلاقی اولیه را رعایت نمی‌کنند و برای کسب چندصد بازدیدکننده بیشتر حتی حاضرند مطلب و خبر از خودشان اختراع کنند، مجبور هستید که با حساب و کتاب بنویسید.

به عبارتی شما باید با بررسی نیازهای جامعه آنلاین و سلیقه آنها، مطالبتان را بیشتر مطابق میل آنها کنید و از نقطه‌نظر فنی، ترفندهای سئو را به کار گیرید.

اما برای وب‌مسترهایی که وقت آزاد کمی دارند، مرور هر روزه برخی پارامترها مثل رتبه سایت، رتبه سایت به ازای کمات کلیدی خاص، بررسی رفتار رقبا و میزان پیشرفت آنها و تحلیل مرتب سایت، کار دشواری است.

این در شرایطی است که بدون بررسی مرتب و منظم این امور، ممکن است یک وب‌مستر بارها به راه خطا برود و مجبور شود آزمون و خطا کند و آخر سر هم قافیه را به رقیبان خود ببازد.

در این زمینه حرفه‌ای‌های کار سئو وب‌مسترها، ابزارهای و اپلیکیشن‌های مناسبی را می‌شناسند، اما مشکل اینجاست که بسیاری از ویژگی‌های خوب این ابزارها و اپ‌ها، تنها برای کاربران پولی فعال می‌شود و بسیاری از کاربران ایرانی می‌خواهند درهزینه‌های صرفه‌جویی کنند یا اینکه اصلا پرداخت آنلاین برایشان دشوار است. برخی از ابزارها هم جامع نیستند و نقاط ضعفی برای خودشان دارند.

خوشبختانه من یک نمونه ایرانی خوب کاملا قابل مقایسه با این ابزارها پیدا کردم که حتی در برخی زمینه‌ها، برتری‌های قالب توجهی هم دارد و رایگان هم هست. نام این اپلیکیشن جت سئو است.

تا صحبت از مسائل مربوط به سئو می‌شود، بلافاصله ذهن ما سراغ مسائل و اصطلاحات مشکل می‌رود، اما خوشبختانه اصولا جت سئو با رباط کاربری‌ گویای خود، نیازی به آموزش خاصی ندارد.

حالا فرض کنید که شما صاحب یک سایت هستید و از این به بعد به جای نوشتن تصادفی و تکانه‌ای می‌خواهید با حساب و کتاب بنویسید.

همان طور که اشاره کوتاهی کردم محتوای خوب و منحصر به فرد در محیط وب پادشاه است. مراحلی که شما باید طی کنید اینها هستند:

1- توانایی‌های خود را بسنجید و ببینید اصلا دانش و توانایی نوشتن در کدام مسائل را دارید.

2- جستجوی دقیقی کنید و ببینید در این زمینه چه رقبایی دارید.

3- بررسی کنید که آیا می‌توانید به موضوع مورد نظر نگاه متفاوتی داشته باشید و با ادبیات متفاوتی آن را بررسی کنید؟ بررسی کنید که مثلا در زمینه فناوری در ایران، چه موضوعات جالبی توسط سایت‌های مطرح فعلی، مورد موشکافی قرار نمی‌گیرند.

بعد از اینکه تکلیف خودتان را با سؤالات بالا روشن کردید، باید از ابزار جت سئو با هوشمندی استفاده کنید تا مشکلات سئوی خودتان را بتوانید برطرف کنید.

با علاقه و در راستای نیازمندی‌های مردم بنویسید، از عنوان‌های گمراه‌کننده بپرهیزید و کلمات کلیدی را با دقت در مقاله جای بدهید، چه مقاله معرفی یک گجت نو باشد و چه مقاله معرفی و مرور یک محصول در فروشگاه شما.

حالا با جت سئو می‌توانید در جریان پیشرفت یا پسرفت تدریجی رتبه سایت خود در گوگل قرار بگیرد.

البته خیلی وقت‌ها صعود به رتبه‌های بالا حتی در ایران کار آسانی نیست، اما شما کافی است رتبه سایت خود را تنها برای چند کلمه کلیدی خاصی بالا ببرید. مثلا اگر کارتان فروش حافظه فلش یا عینک واقعیت مجازی است، تنها لازم است که برای کلمات کلیدی مربوطه، رتبه سایت خود را بالا ببرید. با این کار کاربران سایت شما را در صفحه اول جستجوی گوگلی خواهند دید.

خوبی اپلیکیشن جت سئو این است که اطلاعات سئوی شما را به طور پیوسته به‌روز می‌کند. این طوری شما می‌توانید ببینید که فعالیت مدامتان چقدر باعث افزایش رتبه‌تان برای یک کلمه کلیدی خاص شده است. این کار باعث می‌شود زودتر متوجه مشکلات بشوید، نقاط ضعف را برطرف کنید و انگیزه بیشتری برای ادامه کار پیدا کنید.

در عین حال بیشتر دارندگان سایت‌ها اعم از سایت‌های خبری یا فروشگاهی و خدماتی، برای خودشان رقبایی دارند و دوست دارند که بتوانند هر روز چک کنند که نسبت به رقیب چقدر پیشرفت داشته‌اند، باز هم جت سئو می‌تواند در این کار به شما کمک کند. به عبارتی شما می‌توانید یک بار نام رقبای مورد نظر را وارد اپلیکیشن کنید و دیگر لازم نیست مثل شیوه‌های دشوار سنتی، هر روز برای مقایسه خودتان با رقبا، نام و URL رقبا را وارد کنید.

نمودارهای جت سئو خیلی کاربردی و گویا هستند و با مرور منحنی‌های آن می‌توانید به صورت عینی و ملموس در جریان پیشرفت یا احیانا پسرفت خود قرار بگیرید.

در اپلیکیشن جت سئو، در بخش اطلاعات سایت، سایت شما موشکفانه از زاوایای مختلفی مورد بحث قرار می‌گیرد: تعداد بک‌لینک‌هایی که دریافت کرده، زمان متوسط بارگزاری، کلمات کلیدی برتر که فعلا در گوگل دارد، میزان بازدید تقریبی‌اش.

اپلیکیشن جت سئو کاری است از شرکت وب 24.

دانلود جت سئو از گوگل پلی

دانلود جت سئو از کافه‌بازار


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
4 نظرات
  1. فرشاد می گوید

    ممنون از یک پزشک (:

  2. هادی می گوید

    عالی بود ، خیلی خوبه ! واقعا این اپلیکیشن مفیده مرسی از معرفی

  3. سینا می گوید

    ممنون از پست خیلی خوبتون
    عالی بود

  4. سامان می گوید

    عالی بود مرسی از مطالب نابتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5