رپورتاژ: خدمات ابری برتر را با ابرستان تجربه کنید! فایده‌های میزبانی ابری و استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری چیست؟

1

شاید تا یک دهه قبل، وقتی از ابر صحبت می‌شد، همه به یاد آسمان و ابرهایی با شکل‌های گوناگون و باران می‌افتادند. اما به خصوص در این چند ساله اخیر، «ابر» مفهومی تازه یافته است. حالا سامانه‌هایی که روی دیتاسنترهای مرکزی قرار دارند و کار ذخیره‌سازی آنلاین فایل‌های ضروری شما، میزبانی سایت شما یا پردازش اطلاعات شما را برعهده دارند، لقب ابری گرفته‌اند و این چه تشبیه خوبی است! همان‌طور که یک ابر می‌تواند بی‌دریغ، با بارش باران همه را مشمول لطافت و نعمت خود کند، سامانه‌های ابری هم به شیوه‌ای مشابه می‌توانند ابزاری برای آسایش کاربران باشند.

در زمینه رایانش ابری، چند وقتی است که تیمی فعال و پیشرو با نام  ابرستان  www.Abrestan.com فعالیت‌های خود را شروع کرده است.

اجازه بدهید معرفی خدمات ابری ابرستان را با خدمات میزبانی وب ابری ابرستان شروع کنیم:

چرا میزبانی ابری ابرستان؟

وقتی می‌خواهید یک هاست تهیه کنید، باید چیزهایی مثل فضای مورد نیاز، پهنای باند، میزان رم و تعداد هسته پردازنده سرور را مشخص کنید. شرکت‌های سنتی معمولا به صورت چند پلن، هاست را می‌فروشند و به تناسب افزایش منابع هاست، صاحب سایت هم باید هزینه بیشتری بابت میزبانی بپردازد.

اما مشکل اینجاست که این نوع فروش هاست، دارای انعطاف نیست. مثلا اگر شما برآورد اولیه‌تان در مورد میزان گردآوری کاربر خیلی خوشبینانه باشد و در عمل به این میزان موفقیت نرسید، بابت پهنای باندی که هیچ وقت مصرف نمی‌شود، هزینه‌ای بی‌جهت پرداخت کرده‌اید.

برعکس اگر ناگهان به موفقیت برسید یا به صورت موقت به خاطر اجرای برنامه‌ای به منابع بیشتری از سرور نیاز داشته باشید، باز هم کار برایتان دشوار می‌شود و تغییر پلن و سپس بازگشت به پلن قبلی برایتان آسان نخواهد بود.

اما به کمک میزبانی ایری ابرستان، می‌توانید با پیکربندی شخصی، متناسب با نیاز خود، منابع سرور را کم و زیاد کنید و مدیریت بهتری روی هزینه خود داشته باشید.

نرم‌افزار کسب، نرم‌افزار ابری ابرستان:

نرم افزار کسب (علامت تجاری ثبت شده) ابرستان یک نرم افزار حسابداری و فروش یکپارچه بسیار جامع و در عین حال ساده است که به صورت ابری کار خود را انجام می‌دهد.

به استفاده از نرم‌افزار کسب، اطلاعات شما در سطح ابری نگهداری می‌شود و در همین سطح پردازش می‌شود. یعنی نه نیازی به ذخیره محلی اطلاعات است و نه نیازی به نصب نرم‌افزار یا اپلیکیشن روی لپ تاپ، پی‌سی یا موبایل و تبلت شما.

به عبارت دیگر، شما صرف‌نظر از سخت‌افزاری که استفاده می‌کنید با اینترنت و مرورگر اینترنتی خود، با نرم‌افزار حسابداری کسب، ارتباط برقرار می‌کنید و کارهایتان را می‌توانید انجام بدهید.

به کمک نرم افزار کسب ابرستان دیگر نباید نگران از دست رفتن اطلاعات خود باشید، حتی در فاجعه‌ای تلخ مثل پلاسکو، چون حتی اگر کل کامپیوترهایتان هم از بین بروند، اطلاعات شما در سطح ابری قرار دارد و می‌توانید با سخت‌افزاری دیگر، با نرم‌افزار ابری ارتباط برقرار کنید و کار خود را از سر بگیرید.

در نرم افزار کسب ابرستان علاوه بر قابلیتهای صدور پیش فاکتور و فاکتورهای خرید و فروش، ماژولهای انبار و خزانه و مدیریت چک و صندوق به صورت یکپارچه متصل به سیستم حسابداری که اسناد حسابداری را به صورت خودکار صادر میکند، قابلیت تعریف تعداد نامحدود کسب و کار برای کاربر و نیز تعداد زیادی کاربر برای هر کسب و کار تحت عنوان حسابدار، کارمند و … نیز پیش بینی شده است که هر کدام میتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی و تنها از طریق اینترنت، از راه دور کارهای خودشان انجام دهند و شرکتها میتوانند شعب متعدد خودشان یکپارچه نمایند. حسابدار از دفتر کار خودش، مدیر انبار از داخل انبار، مدیریت از طریق دفتر مرکزی، شعب از دفاتر خود و … همه و همه همواره همزمان با هم کارهایشان را روی سیستم انجام داده و در لحظه دیگران در جریان آخرین تغییرات و اطلاعات قرار میگیرند.

مزیت دیگر نسخه های ابری نرم افزار کسب ابرستان،  این است که نیازی نیست، با هر به‌روزرسانی نرم‌افزار، نرم‌افزار در یک یک سخت‌افزارهای مورد استفاده به‌روز شود، کاری که مستلزم صرف وقت و هزینه بسیار است. چون نرم‌افزار ابری است، کاربران همیشه به  آخرین نسخه از برنامه به روز شده دسترسی دارند و هزینه بسیار اندکی بابت استفاده از نرم افزار خواهند پرداخت و نیازی به پرداخت هزینه پشتیبانی جداگانه بابت دسترسی به نسخه های به روز شده نخواهند داشت.

کسب ابرستان، به صورت مولتی پلتفرم بوده علاوه بر نسخه ابری در نسخه های دسکتاپ (برای نصب بر روی یک کامپیوتر)، نسخه تحت شبکه (چند کامپیوتر در یک دفتر کار) و نسخه تحت وب (چند کامپیوتر از نقاط و یا شهرهای مختلف) قابل نصب بر روی سیستم عاملهای ویندوز، مک، لینوکس نیز عرضه میشود که در هر کدام از این نسخه ها، کاربران میتوانند به دلخواه و چنانچه تمایل داشته باشد به نسخه ابری متصل شده و اطلاعاتشان را یکپارچه و همزمان (سینکرونایز) نمایند و یا اینکه مستقلا بر روی سیستم سخت افزاری مورد نظر خود کار با نرم افزار را ادامه دهند.

با این ویژگی تمامی شعب و یا ایستگاههای کاری بلافاصله به روز شده و همواره با آخرین اطلاعات کار خواهند نمود.

سامانه پیامک ابرستان  sms.abrestan.com

سامانه پیامک ابرستان و خدمات پیام صوتی از خدمات دیگر ابرستان است و قرار است به زودی سرویس جدید پیامک زنده برای مشترکین همراه اول هم توسط این شرکت رونمایی شود. با این سرویس شما خواهید توانست پیام های خود را بصورت آنلاین به افراد حاضر در محل مشخصی ارسال نمایید.

سامانه فکس اینترنتی و برخی دیگر از قابلیتهای جدید دیگر سرویسهایی است که در دست تولید است و به زودی با مجموعه نرم افزارهای ابرستان عرضه خواهد شد. با این قابلیت کاربران نرم افزار کسب ابرستان قادر خواهند بود صورتحسابهای خودشان را بدون نیاز به پرینت و استفاده از دستگاه فکس مستقیما از داخل نرم افزار و از طریق اینترنت برای طرف حسابهای خود فکس نمایند.

خدمات حرفه ای سئو بهینه سازی وب سایت

از دیگر خدمات اصلی وب ابرستان، خدمات سئو است که توسط تیم حرفه ای و با تجربه ابرستان و با به‌کارگیری نرم افزارهای تخصصی این حوزه انجام می‌شود.

در ابتدا وب سایت مشتریان به صورت رایگان آنالیز شده و سپس نتایج حاصله مورد بررسی قرار گرفته تا راهکارهای ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو طراحی و پیاده سازی گردد.

برخلاف روشهای مرسوم ابرستان دستمزد کار خودش را بعد از حصول نتیجه دریافت می نماید. ما به نتیجه کار خود اطمینان داریم.

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

تیم ابرستان از متخصصین با تجربه ای در حوزه مدیریت کسب و کار بهره می‌برد و از توانایی های بالایی در زمینه تحلیل کسب و کار برخوردار است که با بکار گیری روشهای هوش تجاری BI و تحلیل داده های انبوه Big Data خدمات ارزنده تری را برای مشتریان خود آماده و عرضه خواهد نمود.

ابرستان به منظور افزایش امنیت و حفظ محرمانگی اطلاعات پروتکلهای ارتباط امن SSL و امنیت اطلاعات کاربر را در وب سایت خود برقرار نموده است. ابرستان دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره بوده و در ستاد ساماندهی ثبت شده است.

ابرستان خبرهای خوش بسیاری را برای کسب و کار در دنیای مجازی به ارمغان خواهد آورد. برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاعات ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

Telegram: http://www.telegram.me/abrestan

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/abrestan

Facebook: https://www.facebook.com/abrestan

Instagram: https://www.instagram.com/abrestaninfo

Twiiter: https://twitter.com/AbrestanInfo

Youtube: https://www.youtube.com/abrestanco

Aparat: http://www.aparat.com/abrestan

G+: https://plus.google.com/+Abrestanco

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. علی رضا می گوید

    چقدر جالب!
    مخصوصا اینکه نرم افزار حسابداری رو بدون نیاز به کامپیوتر میشه اجرا کرد.
    دوستان زیادی وقتی کامپیوترشان را دزد برده بود یا مثل مثالی که زدید تو پلاسکو از دست دادند کارشان لنگ شده بود و کلی حساب کتابها بهم ریخته بود و نتونسته بودند طلبهاشون رو جمع کنن
    اگر واقعا اینطوری که شما میکین باشه یک تحول بزرگه در دنیای حسابداری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5