رپورتاژ: چگونه خودروی دلخواه خود را با هزینه‌ای کم خریداری کنیم؟

0

در دنیای امروز وسیله نقلیه جزئی از اجزای اصلی زندگی هر شخص و خانواده‌ای به حساب آمده و خرید آن از الزامات برای رفاه بیشتر تلقی می شود.

در کشور ما با وجود قدمت تقریبا طولانی صنعت خودرو سازی ،کیفیت و تنوع مطلوب مشتریان خودرو به سختی قابل تحقق است. هرچند ناگفته نماند که از اوایل دهه 90 شمسی و با ورود خودروهای لوکس در کنار خودروهای ساخت کشور چین امکان انتخاب های بیشتری برای مردم فراهم شده است.

یکی از راه های خرید خودرو ،خرید آن به صورت اقساطی می باشد. فروش اقساطی خودرو همواره با حواشی زیادی در کشور ما و بازار قوی خودرو همراه بوده است.

شاید شما نیز به این فکر افتاده باشید که مثلا از شرکتی که فروش اقساطی سایپا و یا فروش اقساطی ایران خودرو را انجام می دهد خرید انجام داده و خودرو خود را تحویل بگیرید. برای این کار 2 راه وجود دارد یا به نمایندگیهای شرکت خودرو ساز و یا به شرکتهای فروش اقساطی خودرو مراجعه نمایید.

با  توجه به نبود شرایط نه چندان متنوع در بازار خرید اقساطی خودرو انتخابهای زیادی را روبروی خود نمی‌بینید ولی از صحت و سلامت شرکتی که قصد خرید از آن را دارید نباید غافل شوید.

سپند خودرو افتخار این را دارد که همواره سعی در ارائه سهل ترین روش و پایین ترین قیمت برای مشتریان خود می‌نماید.

شرکت سپند خودرو آریا  که در سال 1390 و با شماره ثبت 446306 تاسیس شده است که یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش اقساطی خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 5سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.

سپند خودرو از اعضا رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به شماره عضویت 1020 بوده و در رزومه خود همکاری و عقد تفاهمنامه با لیزینگ بانک کارآفرین و سایر سازمان ها را دارد.

افتخار ما این است که تنها در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو به صورت تحویل فوری خودرو و آنی فعالیت نموده و سعی در ارائه خدمات شایسته مشتریان خود را داریم.

از مزایای شرکت سپند خودرو می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • سند خودرو به نام خریدار شده و فقط 3 دانگ آن در رهن شرکت در قالب اجاره به شرط تملیک می‌باشد.
  • قبل از تحویل خودرو مشتری هیچگونه پرداختی نخواهد داشت.
  • بیمه بدنه اجباری نمی باشد.
  • امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت و کسر سود های آتی،که این موضوع باعث پرداخت سود کمتری نسبت به فرمول های مشابه دارد.
  • امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط
  • اعطای قرارداد فروش اقساطی و اجاره به شرط تملیک به مشتری.
  • بیش از 5 سال فعالیت مستمر ، بدون حتی 1 مشتری ناراضی.

حال با اطمینان کامل از سپند خودرو خرید نمایید…

شماره تماس (خط ویژه): 02141713

آدرس وب سایت: https://sepandkhodro.com

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5