10 بازی برتر اندرویدی در سالی که گذشت

0

بازی های اندرویدی زیادی در سال گذشته معرفی شد که هر چند تعدادشان به بیش از هزاران بازی می رسید ولی در اینجا قصد داریم نگاهی کوتاه به 10 مورد از برترین آنها بیاندازیم. 10 مورد از پرطرفدار ترین و بیشترین دانلود شده. با ما باشید!

1-  بازی اندروید Dawn of Titans

یک بازی استراتژی فوق العاده که شباهت زیادی به بازی پرطرفدار Total War در پی سی دارد. وجه تمایز این بازی با بازی های استراتژی دیگر آن است که محیط جنگ در آن به معنای واقعی کلمه شبیه سازی شده است. ارتش شما همان طور که در شکل می بینید مثل یک ارتش واقعی متشکل از دسته های مختلف است مثل دسته کماندارن، دسته شمشیر زنان و دسته نیزه داران. در بازی های استراتژی دیگر شاید همین طور همه واحدهای جنگی در میدان نبرد به جان هم بیافتند بدون آنکه عملا تاکتیک نظامی در نبرد آنها دیده شود ولی اینجا تاکتیک و آرایش نظامی حرف اول را می زند. به عنوان مثال بهتر است دسته کمانداران را پشت شمشیرزنان و نیزه داران قرار دهید تا بتوانند آنها را با تیرهای خود پشتیبانی کنند. شما از کدام تاکتیک جنگی استفاده می کنید؟

دانلود بازی اندرویدی Dawn of Titans

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

2-  بازی اندروید Space Marshals 2

اگر بازی معروف Jagged Alliance در دسکتاپ (PC) را دیده باشید بدون شک تایید می کنید که بازی Space Marshals 2 بیشترین شباهت را به این بازی دارد. این بازی یک بازی استراتژی است ولی در آن خبری از درست کردن پایگاه و جمع آوری منابع نیست. استراتژی در این بازی بیشتر متمرکز روی نبردهای مسلحانه از فاصله نسبتا نزدیک است. در هر نبرد گروهی از واحدهای نظامی در اختیار شماست که باید بدانید هر کدام را کجا مستقر کنید و چطور حرکت دهید که بیشترین برتری تاکتیکی را به دشمن پیدا کنید. جذابیت این بازی در آن است که نمی توانید روی هیچ تاکتیکی صد در صد حساب کنید چون دشمن هم با توجه به شرایط خود تاکتیکش را تغییر می دهد.

دانلود بازی اندروید Space Marshals 2

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

3-  بازی اندروید Bullet Force

یک بازی فوق العاده برای کسانی که عاشق بازی های حادثه ای از زاویه دید اول شخص هستند. در این بازی بیش از 20 سلاح مختلف در اختیار شماست که می توانید وسایل جانبی همچون صدا خفه کن، نشانه روی لیزری، دوربین و وسایل جانبی دیگری را روی آنها نصب کنید. در این بازی تا 20 بازیکن می توانند به صورت آنلاین با هم مبارزه کنند. البته بازی دارای حالت داستانی نیز هست که می توانید آن را به صورت آفلاین بازی کنید.

دانلود بازی اندروید Bullet Force

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

4-  بازی اندرویدی Stormborne: Infinity Arena

یک بازی مبارزه ای فوق العاده که شباهت زیادی به بازی های I, Gladiator و Hercules دارد. محیط بازی محیطی قرون وسطایی است و شما نقش گلادیاتوری دلیر را در آن بازی می کنید که حافظه اش را از دست داده و حالا برای آن که دوباره حافظه اش را بدست بیاورد و بداند در گذشته چه اتفاقاتی برایش افتاده باید یک سری نبرد نفس گیر با گلادیاتورهای دیگر را پشت سر بگذارد. از نقاط قوت این بازی آن است که با وجود گرافیکی در حد کنسول های بازی می توانید آن را در گوشی ها و تبلت هایی که سخت افزار ضعیف تری دارند نیز اجرا کنید.

دانلود بازی اندرویدی Stormborne: Infinity Arena

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

5-  بازی اندروید Zombie Anarchy

شرکت گیم لافت این بار بخت خود را در بازی هایی با تم زامبی آزموده و الحق در این زمینه هم موفق بوده است. زامبی ها تمام شهر را گرفته اند و شما و گروهی از بازماندگان باید ضمن دفاع از خود ببینید واقعا چه عاملی باعث این اتفاق شده است. جمع آوری منابع، ساخت پایگاه و دفاع از آن بخش های جدانشدنی این بازی هستند. شما علاوه بر زامبی ها با بازماندگان دیگری که با شما خصومت دارند هم مبارزه می کنید پس مبارزات شما فقط به زامبی ها محدود نمی شود و اتخاذ تاکتیک های جنگی در آنها اهمیت پیدا می کند. از طرفی هر کدام از کاراکترهای شما در این بازی قابلیت های خاص خود را دارند که باید به موقعش بیشترین استفاده را از آنها ببرید.

دانلود بازی اندرویدی Zombie Anarchy

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

6-  بازی اندروید Mafia III: Rivals

ترکیبی از بازی های نقش محور و حادثه ای با محیطی شبیه به بازی Mafia III در کنسول ها و پی سی. در این بازی 40 کاراکتر از نسخه کنسولی بازی هم حضور دارند.خلافکاران و قلدرهایی که با به خدمت گرفتن شان می توانید معادلات دنیای زیر زمینی مافیا را طوری رقم بزنید که عملا کنترل شهر به دست شما بیافتد. البته گروه های رقیبی هم هستند که کار را برایتان مشکل می کنند برای همین است که به بهترین سلاح ها و حتی مواد منفجره هم احتیاج پیدا می کنید. محیط نبردهای بازی شباهت زیادی به بازی Walking Dead دارد با این تفاوت که گرافیک بازی گرافیکی سه بعدی در حد کنسول های بازی و رقیبان شما افراد گروه های مافیایی دیگر هستند.

دانلود بازی اندرویدی Mafia III: Rivals

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

7-  بازی Asphalt Xtreme

سری بازی های آسفالت دیگر آنقدر معروف شده اند که نیازی به معرفی ندارند. این نسخه از بازی آسفالت البته یک فرق اساسی با نسخه های دیگر دارد آن هم این است که دیگر خبری از آسفالت در آن نیست! شما این بار بخت خود را در رالی های صحرایی خواهید آزمود. از نقاط قوت این بازی گرافیک فوق العاده آن است که شاید در کمتر بازی رانندگی موبایلی دیده باشید و البته وجود مدل های مختلفی از برترین برند های اتومبیل همچون جیپ، فورد، مرسدس بنز، داج، شورلت و چندین برند معروف دیگر. گیم پلی این بازی به گونه ای طراحی شده که شما تا لحظه آخر نمی دانید برنده هستید یا نه و از همین رو هیجان تا زمانی که از خط پایان بگذرید با شما همراه خواهد بود.

دانلود بازی اندرویدی Asphalt Xtreme

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

8-  بازی زاراوان – Xaravan

در یک کلام زاراوان را میتوان کلش آو کلنز ایرانی دانست! داشتن دو نقشه مجزای داخل و خارج دهکده برای اولین بار در جهان، امکان حمله آزمایشی، امکان ارتقای ساختمان ها، تنوع کاراکترها، امکان شبیخون زدن، امکان داد و ستد و تشکیل اتحاد، امکان استفاده از تله اسیر کننده و زندان، امکان ساخت برج قهرمان پروری، امکان حمله دو مرحله ای، امکان هم پیمانی با بومیان منطقه، جادو های شگفت انگیز و امکان پیدا کردن سکه های مجانی مخفی از جمله امکانات این بازی هستند که برخی از آنها را شاید در بازی های مشابه نتوانید پیدا کنید.

دانلود بازی زاراوان

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

9-  بازی اندرویدی Fifa Mobile Soccer

بازی موبایلی فیفا (نسخه 2017) که واقعا نیازی به معرفی ندارد! این بازی در بین بازی های فوتبالی ایران اپس بیشترین 5 ستاره (نزدیک به 1200 پنج ستاره) را دریافت کرده است. فیفا با داشتن حجمی کمتر از 100 مگابایت بیش از 30 لیگ معتبر فوتبال، 650 تیم فوتبال و 1700 بازیکن فوتبال را در خود جای داده است که همه آنها دقیقا همانی هستند که در دنیای واقعی وجود دارند چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ نام. به جرات می توان گفت این تعداد از بازیکنان و تیم های فوتبال را در هیچ بازی فوتبالی دیگر برای موبایل پیدا نخواهید کرد. ضمنا قابلیت جدیدی به این نسخه از فیفا اضافه شده که به آن گروه های فوتبالی می گویند که دقیقا شبیه به گروه هایی است که در بازی استراتژی با کاربران دیگر تشکیل می دهید. این گروه ها با نام لیگ شناخته می شوند ولی این لیگ آن لیگی نیست که شما فکر می کنید! هر گروه فوتبالی یا لیگ شامل یک سری تیم است که هر کدام به کاربری تعلق دارد که می تواند هر کجای دنیا باشد. گروه های فوتبالی می توانند در قالب تورنومنت و مسابقات قهرمانی با هم رقابت کنند.

دانلود بازی اندرویدی Fifa Mobile Soccer

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

10-  بازی اندرویدی Mission: Berlin

یک بازی حادثه ای فوق العاده برای کسانی که عاشق جاسوسی و ماموریت های مخفی هستند. شما در این بازی نقش یک مامور مخفی را بازی می کنید که قرار است در برلین سال های 1945 (جنگ جهانی دوم) ماموریت های فوق سری را به انجام برساند. با انجام موفقیت آمیز این ماموریت ها می توانید امتیاز بیشتری آورده و از آن برای ارتقای کاراکترتان و اضافه کردن قابلیت های جاسوسی جدیدی به آن استفاده کنید. هر چند این بازی برای گوشی ها و تبلت هایی با سخت افزار قوی طراحی شده ولی امکان پایین آوردن کیفیت گرافیک آن در صفحه تنظیمات بازی و لذت بردن از آن حتی در گوشی ها و تبلت هایی با سخت افزار ضعیف تر نیز وجود دارد.

دانلود بازی Mission: Berlin

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5