رپورتاژ – دکتر یاب: موتور جستجوی پزشکان ایرانی

2

دکتر یاب، یک موتور جستجوی پزشکان ایرانی است که به کمک آن می‌توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان پزشک خودتان را جستجو و پیدا کنید. شاید برای شما هم پیش آمده که اسم یک پزشک را از تلویزیون یا دوستان و آشنایان به عنوان یک پزشک خوب شنیده باشید و حالا می‌خواهید به مطب مراجعه کنید و یا با پزشک تماس حاصل کنید ولی شما آدرس و شماره تلفن مطب را ندارید! خوب خیلی راحت با مراجعه به سایت دکتر یاب و جستجو نام پزشک، به راحتی می‌توانید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

 دکتر یاب، امکانات دیگری هم دارد:

شما به کمک دکتر یاب می‌توانید لیستی از پزشکان در تخصص موردنظر خود را داشته باشید به این صورت که اگر شما به دنبال یک پزشک در تخصص مثلاً پوست و مو باشید می‌توانید با جستجو عبارت پوست و مو، لیست تمام پزشکان پوست و مو در ایران را مشاهده کنید که می‌توانید با وارد کردن نام شهر این لیست را مختصرتر و نزدیک به نیاز خود کنید.

جستجو در دکتر یاب به صورتی کلی به سه روش قابل انجام شدن است :

1- جستجوی آسان: در این روش کافی است عبارت موردنظر را وارد و جستجو را آغاز کنید.

2- جستجوی پیشرفته و دقیق : در این روش کافی است بر روی تصویر چرخ دنده در کنار کادر جستجو کلیک نمایید و با کمک پارامترهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید یک جستجوی دقیق داشته باشید.

3- جستجوی ترکیبی : این روش ترکیبی از دو روش اول و دوم است و این امکان را به شما می‌دهد تا نزدیک‌ترین نتیجه مورد دلخواه خود را به دست بیاورید.

درصورتی‌که شما نیاز دارید تا لیست پزشکان یک شهر و یا یک تخصص را ببینید می‌توانید از لینک هایی که در قسمت هایی با عنوان لیست پزشکان بر اساس شهر و لیست پزشکان بر حسب تخصص که در تمامی صفحات قرار گرفته اند، استفاده نمایید که آدرس های زیر نمونه‌ای از این لینک‌ها هستند:

صفحه پزشکان :

پس از جستجوی در دکتر یاب و انتخاب پزشک، شما وارد صفحه پزشک خواهید شد که در صفحه پزشکان شما می‌توانید علاوه بر مشاهده اطلاعات پزشک، نظرات و رضایت خود را از پزشک با دیگر کاربران به اشتراک بزارید تا کاربران با کمک شما بتوانند یک پزشک خوب را انتخاب کنند. پس در این صفحه می‌توانید در صورت رضایت از پزشک، با کلیک بر روی من این پزشک را پیشنهاد میکنم، پزشک موردنظر را به دیگران پیشنهاد دهید و هم چنین تجربیات خود را از طریق قسمت ارسال نظرات با دیگر افراد به اشتراک بزارید.

و امــا یک نکته مهم !

زمانی که به صفحه پزشکان مراجعه کنید، خواهید دید که در گوشه ی سمت چپ تصویر پزشک یک تیک به رنگ آبی و یا قرمز قرار دارد. تیک آبی به این معنا است که پزشک در سامانه عضو است و هویت ایشان به عنوان پزشک احراز شده است و رنگ قرمز به معنای عدم عضویت پزشک است.

گروه دکتر یاب با توجه به اهمیت بسیار بالای اعتماد کاربران به پزشکانی که در دکتر یاب به عنوان شخص پزشک فعالیت می کنند و هم چنین برای جلوگیری از سوء استفاده از نام پزشک در فضای مجازی از روند احراز هویت قابل قبولی برخوردار است و شما کاربر گرامی می توانید با اطمینان کامل با پزشکان عضو دکتر یاب ارتباط برقرار کنید و مطمئن باشید که با خود شخص پزشک مورد نظر و یا همکاران ایشان در ارتباط هستید.

اطلاعاتی در مورد بیماری‌ها :

گروه موتور جستجوی دکتر یاب با توجه به مانیتورینگ جستجوی کاربران علاوه بر اطلاعات پزشکان، اطلاعاتی در مورد بیماری‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که شما نیاز دارید در مورد یک بیماری اطلاعاتی را به دست بیاورید تنها با جستجوی نام آن در دکتر یاب می‌توانید توضیحات مفید و مختصری از بیماری را ببینید و هم چنین دکتر یاب پزشکانی را که می‌توانند در رفع این بیماری به شما کمک کنند را برای شما لیست می‌کند که می‌توانید با توجه به شهر و استان خود یک پزشک را انتخاب کنید.

با کمک این ماژول اگر شما برای یک بیماری نیاز به مراجعه به پزشک هستید و نمی‌دانید که باید به پزشک با چه تخصصی مراجعه کنید، تنها کافی است که  نام بیماری را به دکتر یاب دهید تا لیست پزشکان به شما داده شود.

لیست نتیجه‌ها در دکتر یاب :

نتایج جستجو در دکتر یاب در قالب یک لیست به شما نمایش داده می‌شود و بر اساس نیاز می‌توانید از لیست یک پزشک را انتخاب کنید که پس از کلیک بر روی نام پزشک وارد صفحه پزشک خواهید شد که در این صفحه اطلاعات مطب پزشک قابل مشاهده است.

نکته ای دیگری که در لیست نتایج دکتر یاب وجود دارد این است که شما می‌توانید بر اساس یک سری پارامترها لیست را مرتب سازی کنید که این قابلیت از قسمت بالای نتایج قابل استفاده است.

پرسش و پاسخ :

از دیگر قسمت های دکتر یاب قسمت پرسش و پاسخ است که می‌توانید در این قسمت با دیگر کاربران سایت ارتباط برقرار کنید و در مورد موضوعات مختلف بحث و گفتگو داشته باشید.

اخبار سلامتی :

در دکتر یاب بخشی با عنوان اخبار سلامتی وجود دارد که در این بخش مطالب بسیار مفیدی در مورد هر موضوعی که می‌تواند به‌سلامت جسم و زندگی ما کمک کند، گنجانده شده است.

خدماتی برای پزشکان محترم :

دکتر یاب علاوه بر خدماتی که در اختیار کاربران عزیز قرار می‌دهد، سرویس‌هایی برای پزشکان در نظر گرفته است. پزشکان می‌توانند با مراجعه به صفحه عضویت پزشکان و سپس انجام مراحل عضویت از خدماتی استفاده نمایند که برای آن‌ها در نظر گرفته شده و در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

پزشک پس از عضویت و احراز هویت به عنوان پزشک، یک پانل مدیریتی به ایشان داده خواهد شد که در این پانل می توانند به راحتی اطلاعات خود را در دکتر یاب ویرایش و مدیریت نمایند که این اطلاعات شامل اطلاعات پزشک به همراه آدرس و شماره مطب و همچنین نظرات درج شده در صفحه پزشک است.

علاوه بر این پس از عضویت یک پورتال با نام پزشک برای ایشان ایجاد خواهد شد که پزشک می‌تواند به عنوان یک وبلاگ از آن استفاده نماید.

اگر شما هم جزو پزشکانی هستید که در فکر داشتن یک وب‌سایت شخصی برای خود هستید ولی مشکلات زیادی را در جلوی پای خود می‌بینید که شما را نامید کرده، کافی است با عضویت در دکتر یاب پورتال شخصی خود را ایجاد کنید که مدیریت آن بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید. همچنین شما نیازی به دانستن مسائل فنی وب‌سایت نخواهید داشت و هر کمک و نیازی که در رابطه با این موضوع داشته باشید کارشناسان و افراد پشتیبان دکتر یاب در کمترین زمان شما را یاری خواهند کرد.

در زیر می‌توانید نمونه ای از پورتال ایجاد شده در دکتر یاب را مشاهده نمایید :

دکتر گیتی خلیلی

درصورتی‌که مایل هستید از خدمات دکتر یاب استفاده کنید می‌توانید با مراجعه به لینک زیر وارد وب‌سایت شده و از خدماتی که دکتر یاب ارائه می‌دهد لذت ببرید.

https://doctor-yab.ir

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. ihnd می گوید

    ایده عالی اجرا بسیار ضعیف

  2. نیلوفر می گوید

    جالب بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5