رپورتاژ: برگزاری رویداد و تاثیر آن بر کسب‌وکار شما

1

برگزاری رویداد یکی از موثرترین راه‌ها برای پیش‌رفت افراد و کسب‌وکارها و شناساندن آن‌ها به مخاطبین مورد نظرشان است.

همه‌ی ما رویدادهای معرفی محصول شرکت‌های بزرگی مثل اپل و سامسونگ را دیده‌ایم. اما این فقط یک کاربرد برگزاری رویداد برای کسب‌وکارهاست. علاوه بر این، برگزاری رویداد می‌تواند منبع خوبی برای کسب درآمد باشد. فردی را در نظر بگیرید که از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف و همایش‌ها به کسب درآمد می‌پردازد.

رویدادهای فرهنگی هنری هم به نوبه‌ی خود می‌توانند در تلطیف روحیه‌ی افراد و به تبع آن کل جامعه کمک کنند. یعنی به طور کلی هر رویداد از هر نوع و با هر موضوعی که باشد، فواید خاص خودش را برای برگزارکننده خواهد داشت و در سطح حداقلی، باعث آشنایی با افرادی خواهد شد که می‌توانند شبکه‌ی ارتباطات حرفه‌ای او را شکل دهند.

استفاده از یک سیستم اینترنتی برای جذب مخاطب و فروش بلیت و ثبت‌نام در رویداد، می‌تواند تجربه‌ی بهتری برای برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان رقم بزند و دغدغه‌های پیش از رویداد را از برگزارکننده بگیرد تا تمرکز اصلی او روی کیفیت رویداد و محتوای آن باشد.

ایوند چیست؟

ایوند سامانه‌ای برای ایجاد، مدیریت، انتشار و فروش بلیت همایش‌ها و رویدادهای مختلف است. شما می‌توانید با ایجاد رویداد در ایوند، یک صفحه‌ی اختصاصی برای معرفی و فروش بلیت رویدادتان داشته باشید و از ابزارها و امکانات مختلفی که از طریق پیشخوان مدیریت رویدادتان در دسترس هستند هم استفاده کنید. داشتن یک صفحه‌ی اختصاصی برای به‌اشتراک‌گذاری و پخش کردن رویدادتان در فضای مجازی بسیار مفید است. ابزارهای اطلاع‌رسانی ایوند هم به شما این امکان را می‌دهند که -ضمن حفظ ارتباط با مخاطبین فعلی- هر روز به مخاطبین جدیدی دست پیدا کنید و جامعه‌ی هدف‌تان را گسترش دهید.

از میان این ابزارها می‌توان به سیستم همکاری در فروش، تبلیغات نمایشی و ارسال دعوت‌نامه‌ی ایمیلی اشاره کرد.

چرا ایوند بهترین گزینه برای ثبت‌نام آنلاین رویدادهاست؟

چون ایوندی‌ها خودشان هم رویداد برگزار کرده‌اند و دغدغه‌های برگزارکنندگان را به‌خوبی می‌دانند. تیم پشتیبانی و کارشناسان فروش ایوند همواره آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره در خصوص فرآیند برگزاری رویداد و نحوه‌ی استفاده از ایوند برای بهتر کردن این فرآیند هستند.

ابزارهای خاص ایوند هم به شما این امکان را می‌دهند که بهتر از همیشه برای رویدادتان تبلیغ کنید و به افراد بیش‌تری از جامعه‌ی هدف‌تان برسید.

ضمنا، استفاده از یک سیستم آنلاین برای فروش بلیت و ثبت‌نام رویداد باعث می‌شود که بتوانید بدون دردسر و صرف وقت اضافه، هزینه‌ی مورد نظرتان را از شرکت‌کنندگان دریافت کنید و تعداد دقیق شرکت‌کنندگان را قبل از برگزاری رویداد بدانید و خیال‌تان از خالی نماندن سالن راحت باشد.

اصلا رویداد یعنی چه؟

هر همایش، سمینار، کنفرانس، وبینار، کارگاه و دوره‌ی آموزشی و حتی هر دورهمی یک رویداد محسوب می‌شود. به‌طور کلی، اگر عده‌ای در یک زمان مشخص با هدفی مشخص دور هم جمع شوند، یک رویداد برگزار شده است. مکان رویداد می‌تواند واقعی و فیزیکی یا آنلاین و مجازی باشد.

البته هرکدام از انواع رویداد تعریف خاص خودشان را هم دارند. برای مثال اگر بپرسید همایش چیست؟ پاسخ ما چنین تعریفی خواهد بود:

«همایش یک رویداد است که شخصیت‌های حقیقی یا حقوقی آن را برای بحث و تبادل نظر پیرامون یک موضوع خاص برگزار می‌کنند. در طول مدت این رویداد که معمولا بین چند ساعت تا یک روز کامل است، چندین نفر سخن‌رانی می‌کنند و تعدادی از افراد شرکت‌کننده -معمولا بین 100 تا 300 نفر- این صحبت‌ها را می‌شنوند. ممکن است برای پرسش و پاسخ نیز زمانی در نظر گرفته شود.»

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

اگر می‌خواهید اطلاعات بیش‌تری درمورد ایوند و نحوه‌ی استفاده از آن به دست آورید یا درمورد برگزاری رویدادتان به مشاوره نیاز دارید، با ما تماس بگیرید یا همین حالا رویدادتان را ایجاد کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. احمد مستوفی می گوید

    به نظر من سایت ایوند یکی از موفق ترین سایت های برگزاری رویدادهاست.
    خود من به شخصه کلی رویداد از طریق این سایت پیدا کردم و در جلسات حضور پیدا کردم

    رویدادهای خیلی خوبی برگزار می کنن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5