رپورتاژ: از کجا سرور مجازی و هاست تهیه کنیم؟

0

سرور مجازی و هاست  به عنوان پر استفاده ترین سرویس ها در خدمات هاستینگ از جمله نیاز های کاربران حوزه آی تی می باشد . این نکته بسیار اهمیت دارد  تا بتوان بهترین سرویس دهنده ای که سرور را به همراه پشتیبانی مناسب ارائه می کند ،  یافت . وی پی اس به عنوان یکی از زیرساخت های پر کاربرد این حوزه مشتریانی زیادی دارند که همگی به دنبال خرید سرور مجازی با آپتایم و کیفیت بالا هستند .

این سوال برای اغلب کاربران این حوزه پیش می آید  که کدام سرویس دهنده مناسب است ؟ و یا از کجا سرور مجازی تهیه کنیم ؟ سوال دیگری که برای خرید هاست پیش می آید ، در میان این همه سرویس دهنده ارائه دهنده فضای میزبانی سایت کدامیک برای وب سایت من مناسب است ؟ کجا سرور مجازی با قیمت مناسب ارائه می دهد ؟ سوال دیگری که پیش می آید اینست که قیمت سرور مجازی چقدر است ؟

تمام این سوالات را اکثر کاربران دارند ولی به آسانی نمی توان جواب دقیق به آن داد . به عنوان تجربه ما توانسته ایم پس از تجربه فراوان و بررسی دقیق شرکت مبین هاست را به عنوان یکی از قدیمی ترین سرویس دهندگان حوزه هاستینگ برای خرید هاست و خرید سرور مجازی مورد بررسی قرار دهیم . در ادامه این مقاله از ویژگی های متعدد  Mobinhost.com  صحبت خواهیم کرد .

شرکت مبین هاست از سال 2011 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر با ارائه سرور مجازی ایران ، آلمان ، فرانسه ، انگلیس ، هلند ، آمریکا ، کانادا و سایر توانسته است میزبانی بسیار با کیفیتی برای خدمات وی پی اس ارائه دهد . قیمت سرور مجازی در مبین هاست از 25 هزار تومان شروع می شود و به ترتیب با افزایش منابع وی پی اس های با کیفیت تری را پیشنهاد  می دهد . همچنین مبین هاست به عنوان نماینده دیتاسنتر رد استیشن در ایران توانسته است وی پی اس رایگان از این دیتاسنتر را ارائه دهد . از دیگر خدمات مبین هاست در طی این چند سال ، ارائه فضای میزبانی سایت یا هاست و فراهم کردن پلن های متعدد معمولی و حرفه ای برای خرید هاست می باشد . ثبت دامنه ملی و دامین بین المللی و همچنین ارائه دامنه رایگان از دیگر خدمات مبین هاست می باشد . اگر بخواهیم بهترین پیشنهاد برای برای خرید وی پی اس از مبین هاست به شما ارائه کنیم یقینا سرور مجازی ایران یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین محصولات  Mobinhost  می باشد که ارائه می گردد.

سرور مجازی

در نگاه حرفه ای تر و یا از دید راهکار های سازمانی ، مبین هاست با ارائه خدمات سرور اختصاصی و کولوکیشن و همچنین خدمات هاست و دامنه توانسته است میزبان مناسبی برای سرور اختصاصی در ایران باشد .  با توجه به داشتن سرویس های با کیفیت در دیتاسنتر و مراکز داده معتبر کشور مبین هاست در حال حاضر میزبان سازمان های دولتی ، سرور اختصاصی برای سایت های خبر گذاری و پروژه های حرفه ای می باشد . همچنین برای استارت آپ های نو ظهور مبین هاست با ارائه سرور اختصاصی از ایران توانسته است به عنوان یک شتاب دهنده در حوزه هاستینگ باشد . اگر به دنبال سرور مجازی ایران با فایروال سخت افزاری هستید و یا به دنبال سرور اختصاصی با فایروال سخت افزاری هستید  یقینا مبین هاست با ایجاد زیرساخت حرفه ای شبکه و استفاده از فایروال های قدرتمند خود بستری قدرتمند و قوی را برای مشترکین خود فراهم کرده است . در پایان این مقاله قابل ذکر است که پشتیبانی بسیار حرفه ای شرکت مبین هاست برای کاربران عامل آسایش خاطر و رضایت است و با توجه به اهمیت این موضوع تمامی کارکنان و همکاران ما در مبین هاست بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه می دهند .

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.