رپورتاژ: بالاخره خرید و فروش سیم کارت از طریق اپلیکیشن ممکن شد

1

بیش از 22 سال از واگذاری اولین سیم کارت تلفن همراه در کشور می گذرد و امروزه این تراشه الکترونیکی دارای اهمیت و کاربرد فراوانی می باشد. داشتن شماره رند به دلیل ماندگاری بالا در ذهن مورد توجه بسیاری از کسب و کار ها  بوده و در بین مردم نیز علاقه مندان فراوانی دارد.

در گذشته برای خرید سیم کارت نیاز بود به مراکز موبایل و یا روزنامه مراجعه کنید اما الان خوشبختانه با وجود گوشی های هوشمند و اپلیکیشن های موبایل این نیاز نیز بر طرف شده است. امروز قصد داریم اپلیکیشنی را معرفی کنیم که هم در انتخاب و خرید شماره دلخواه کاربردی بوده و هم در فروش سیم کارت خود می توانید از آن استفاده کنید .

اپلیکیشن موبایل مای رند برای اولین بار در کشور این امکان را فراهم کرده تا شماره رند یا معمولی مورد نظر خود را از بین چند هزار شماره موجود در برنامه انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید سیم کارت خود را به بالاترین قیمت و بدون واسطه بفروشید.

جستجوی پیشرفته نرم افزار این امکان را فراهم کرده تا شماره های مورد نظر خود را بر اساس قیمت ، استان ، وضعیت ، نوع رند  و … فیلتر کنید. درج آگهی فروش سیم کارت در برنامه هم کار سختی نبوده و بعد از ثبت نام می توانید خط خود را از طریق پنل کاربری (گزینه درج سیم کارت) در نرم افزار آگهی کرده و به فروش برسانید .

قسمت قیمت گذاری سیم کارت نیز از بخش های مهم و کاربردی برنامه به حساب می آید که قبل از هرگونه معامله به صورت رایگان می توانید از قیمت سیم کارت خود در بازار مطلع شده و با اطمینان خاطر اقدام به خرید یا فروش کنید.

با وارد شدن در قسمت “خط کجاست” در برنامه و انتخاب سه رقم اول شماره می توانید استان ، شهر و نوع اپراتور سیم کارت مورد نظر خود را مشاهده کنید. استفاده از این قسمت قبل از خرید سیم کارت توصیه می شود چون بسیاری از سیم کارت های 0912 ممکن است برای شهرهای مختلف از جمله سمنان ، قم ، ساوه ، قزوین ، زنجان و… بوده و با قیمت بالاتر به جای خط تهران توسط فروشنده فروخته شود.

برای دانلود برنامه می توانید از صفحه اختصاصی اپلیکیشن سیم کارت مای رند استفاده کرده و برنامه را در دو نسخه اندروید یا iOS به صورت رایگان بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. مصطفی می گوید

    بسیار عالی ، موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5