رپورتاژ: سرشمار، از هرکسی در هرجایی بپرسید

1

دانشجو هستید و نمی‌دانید چگونه برای مطالعات آماری پایان‌نامه‌ی خود یک نظرسنجی انجام دهید؟ به فکر تحلیل مشتریان، بهبود سرویس‌ها و توسعه کسب و کار خود هستید؟ صاحب صفحه در شبکه‌های اجتماعی یا کانال تلگرام هستید و دوست دارید با مخاطبان خود تعامل کرده و نظرسنجی کنید؟

احتمالا شما هم نمونه‌های بسیاری از وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی که نظرسنجی انجام می‌دهند را در ذهن خود به‌خاطر آوردید! فیس‌بوک، توئیتر، تلگرام و … هرکدام ابزاری برای نظرسنجی برای خود ساخته‌اند. ولی بحث ما درباره یک سرویس یکپارچه نظرسنجی است؛ چیزی متفاوت، ساخت ایران.

سرشمار برای انجام نظرسنجی‌هایی یکپارچه و مبتنی بر وب خلق شده است. قصد دارد پاسخگوی نیازهای دامنه‌ی گسترده‌ای از جامعه باشد و تک‌تک افراد جامعه را از هر طیفی مخاطب خود قرار داده است.

و حالا در کمتر از یک‌هفته پس از آغاز رسمی فعالیت خود بیش از ۱۰۰ هزار نفر به نظرسنجی‌های انجام شده در سرشمار پاسخ‌داده و بیش از ۱۰ هزار نفر بصورت فعال در حال کار با سرشمار هستند.

این سرویس از ابتدای راه به زبان انگلیسی و در مقیاس بین‌المللی در حال ارائه خدمات به مردم سرتاسر دنیاست.

در اولین نگاه، وب‌سایت سرشمار بر خلاف اکثر وب‌سایت‌های امروزی حس خاصی را به شما منتقل خواهد کرد که به‌خاطر الهام گرفتن و استفاده از رنگ‌ها و عناصر چشم‌نواز نگارگری ایرانی است. بهره‌گیری از هنر اصیل ایرانی در طراحی رابط کاربری سرشمار در چنین سطحی نوعی ساختارشکنی در وب ایران بشمار می‌آید که احتمالا با هدف نمایش گوشه‌ای از این هنر ناب و به‌رخ کشیدن توانایی پیاده‌سازی آن در قاب رایانه به ایران و جهان انجام شده است.

هم‌چنین لوگوی سرشمار رازی نهفته درباره انار، میوه‌ای ایرانی در خود دارد که با کمی تفکر می‌توان به شباهت جالب آن به نظرسنجی پی‌برد!

سرشمار برخلاف سرویس‌های نظرسنجی گذشته، پاسخ‌دهنده و پرسشگر را با هم خطاب قرار داده و سعی در رفع نیاز هر دو سوی این معامله دارد. سوال‌ها را از پرسشگران گرفته و پاسخ آنان را از پاسخ‌دهندگان دریافت می‌کند و درصورتی که مسئولیت پرسش را برعهده بگیرد، هزینه آن را از پرسشگر دریافت کرده و بخشی از آن را به پاسخ‌دهنده پرداخت می‌کند.

اگر شما هم سوالی برای پرسش دارید آن را به رایگان در سرشمار ثبت کرده و امکانات سرشمار را بررسی کنید. در این بین با پاسخ به سوالات سرشمار درآمد کسب کنید.

برای استفاده از سرشمار می‌توانید به وب‌سایت آن به نشانی https://Sarshomar.com/fa مراجعه کرده و یا عبارت @SarshomarBot را در تلگرام جستجو کنید.

علاوه بر این تا ۲۲ فروردین فرصت دارید تا با ورود به جامعه سرشمار و تکمیل پروفایل علاوه بر دریافت هدیه ۱۰هزار تومانی، شانس خود را برای بردن آیفون در روز پدر بیازمایید!

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. ihnd می گوید

    از تبلیغ هوشمندانه شما و از سایت بسیار عالی سرشمار متشکرم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5