رپورتاژ: با آی‌تی قیمت، از قیمت به‌روز همه کالاهای دیجیتال مطلع شوید و گران نخرید!

1

پاساژگردی عادت قدیمی برخی از مردم است، در این حین آنها به کالاها موجود در ویترین‌ها زُل می‌زنند و قیمت‌‌ها را از فروشنده می‌پرسند.

برخی‌ها به قصد خرید این کار را می‌کنند، برخی‌ها برای آگاه شدن از شرایط بازار برای خریدهای بعدی، برخی‌ها هم اصولا برای سرگرمی!

اما من خودم شخصا هفته‌ای یکی دو بار این کار را به صورت آنلاین انجام می‌دهم و با مراجعه به سایت‌های چندین فروشگاه، قیمت تازه‌ترین کالاها و تغییر قیمت کالاهای قبلی را چک می‌کنم و از ورود کالاهای جدید آگاه می‌شوم.

اما من در این حین، متوجه یک نیاز عمده خریداران و بازدیدکنندگان شده‌ام:

فرض کنید من می‌خواهم وقتی که گوشی پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ یعنی گلسی S8 از دوم میلیون و 800 هزار تومان ارزان‌تر شد، آن را بخرم.

گلکسی S8 تازه وارد بازار شده و قیمت بالایی دارد. پس من به عنوان خریدار بالقوه آن، در این مدت باید به سایت چند فروشگاه سر بزنم. سپس در سایت هر فروشگاه، با اندکی زحمت، صفحه مربوط به گلکسی S8‌ را پیدا کنم و چک کنم که ارزان‌تر شده یا نه.

این کار وقت‌گیر است و گاهی هم آدم فراموش می‌کند، هر چند روز یک بار این کار را تکرار کند. گاهی وقتی کالا به آستانه قیمت مورد نظر رسید، ما مطلع نمی‌شویم و کالا به سرعت غیرموجود می‌شود و توسط بقیه خریداری می‌شود و ما می‌مانیم و حسرت یک خرید به‌صرفه.

پس به طور خلاصه ما به سایتی نیاز داریم که بتواند به صورت خودکار، قیمت کالاهای دیجیتال موجود در بازار را برایمان گردآوری کند و یک جا نشان بدهد.

این طوری ما می‌توانیم بفهمیم که مثلا آی‌فون 7 پلاس، الان چه محدوده قیمتی دارد و این گوشی را از کجا می‌توانیم ارزان‌تر بخریم.

یکی از اهداف تأسیس سایت آی‌تی قیمت، پاسخ به همین نیاز است.

در آی‌تی قیمت شما می‌توانید به سرعت، متوجه قیمت طیف وسیعی از کالاهای دیجیتال و حتی برخی از خدمات فنی بشوید: از قیمت قطعات کامپیوتر و قیمت لپ تاپ گرفته، تا قیمت تبلت و از قیمت موبایل و قیمت تجهیزات شبکه تا قیمت ماشینهای اداری.

کاربر می‌تواند در صورت تمایل به خرید، از طریق آدرس اینترنتی درج شده، به فروشگاه مورد نظر برود و خرید اینترنتی کند. همچنین نشانی و شماره تماس تلفنی فروشگاه‌ها هم در آی‌تی قیمت درج شده است.

مسلما تنها کاربرد سایت آی‌تی قیمت، سهل کردن کار خریداران نیست. شما باید آن روی سکه را هم ببینید:

فروشندگان می‌توانند با استفاده از آی‌تی قیمت کالای خود را بیشتر بشناسانند و نیز متوجه محدوده قیمت رقبای خود بشوند و قیمت‌های خودشان را تا حد مناسبی تعدیل کنند تا از دیگران در فروش عقب نیفتند.

مزیت دیگر آی‌تی‌ قیمت، پیدا کردن کالاهای نسبتا کمیاب است. برخی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی، کالاهای خاصی را پوشش نمی‌دهند و گاهی ما مجبور می‌شویم با جستجوهای متعدد اینترنتی، یک فروشگاه پیدا کنیم که کالای مورد نظر را داشته باشد. اما آی‌تی قیمت همه چیز را در یک جا جمع‌آوری کرده و شما مجبور نیستید جستجوی زیادی انجام بدهید و می‌توانید به کالای مورد نظر با قیمت مناسب برسید.

آی‌تی قیمت، قیمت هزاران کالا را گردآوری می‌کند. اطلاعات قیمت موجود در این سایت، با نظم و به سرعت به‌روز می‌شوند.

آی‌تی قیمت به عبارت دیگر یک پورتال جامع یا یانک اطلاعاتی از قیمت کالاهای دیجیتال است.

بهتر است که نشانی این سایت را در مرورگر خود بوک‌مارک کنید یا اینکه اپلیکیشن آی‌تی قیمت را دانلود کنید تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. مینا می گوید

    سایت جالبی دارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5