رپورتاژ: برای سالم بودن نیاز به مشاوره داریم

0

یادش به خیر، مادربزرگ مادرم را. به خاطر دارم که وقتی بچه بودم، خیلی پیر بود. اون جور که می گفتن 91 سال داشت. زن بسیار مهربانی بود و همیشه در حال دعا کردن و نماز خواندن بود. حافظه خیلی قوی داشت. با اینکه بیشتر از 90 سال داشت سالم، سالم بود. یکی از لذت های کودکی‌ام بازی کردن در حیاط خانه مادرجون بود. وقتی یاد آن روزها می افتم، آن روزهای تهران، انگار گذشته ای آنقدر دور را به یاد آورده ام که گویی این خاطرات، خاطرات کس دیگری است.

زمانی که با دوستان و هم سن و سال هایم در مورد امید به آینده صحبت می کنم، کمتر بین ما، کسی عمری بیش از هفتاد سال برای خودش متصور است. اما چرا؟ آدم فکر می‌کنه که با توجه به پیشرفت‌های دانش پزشکی و آگاهی عمومی، خیلی راحت میزان تصور مردم از امید به زندگی‌شون باید یک یا حتی دو دهه‌ای از این بالاتر باشه.

این سوال بارها و بارها در ذهنم چرخیده و همچنان برایم معماگونه است. چطور مادرجون 96 سال عمر کرد و تا آخرین روزها هم سالم و سرحال بود. آرامشش را چگونه بدست می آورد؟

بخشی از آرامشش از دعا و اعتقاد عمیقش می آمد. اما سلامتش چطور؟

از مادرم که سوال کردم، گفت مادرجون خدا بیامرز، خیلی زندگی و خوراک سالمی داشت.

می‌دانم، امروز زندگی‌هایمان با آن روزهای بیست سال قبل خیلی تفاوت کرده است. اما همچنان می توان سالم بود و زندگی را باز دوست داشت و عمری طولانی همچون مادرجونم داشت.

ما در داروخانه مهتاطب، به دنبال تقسیم کردن اطلاعاتی هستیم که ما چند داروساز این داروخانه در سال های تحصیل و کار خود آموحته ایم.

به خاطر کثرت مراجعه مردم، ما به صورت مستقیم با سؤال‌ها و دغدغه‌های مردم آشنا هستیم. می‌دونیم که مسائل اونها از مشکلات ساده‌ای مثل انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی، مثل یک کرم دور چشم یا ضد آفتاب مناسب یا مکمل‌های غذایی برای کودک یا فعالیت‌های ورزشی شروع می‌شه و به مسائلی جدی‌تری مثل شیوه کنترل دیابت یا فشار خون ختم می‌شه.

از آنجایی که اکثرمان با مسائل مشابهی در زمینه سلامتی روبرو هستیم، مشکل ریزش مو داریم، صورت مان جوش می زند، اضافه وزن یا کمر درد و مسائلی از این دست داریم. به این فکر رسیدیم، که مشاوره هایی را که با مشتریان و مراجعان داشتیم، با شما به اشتراک بگذاریم. اگر هم در این مشاوره ها جواب سوال خود را پیدا نکردید، حتماً سوال خود را با ما مطرح کنید. می توانید برای مشاوره به بخش مشاوره سلامتی سایت مان مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید. دوست داریم اگر کمکی از دست مان بر می آید تا دوباره سلامتی تان را بدست آورید، حتماً برایتان انجام دهیم.

امیدوارم در کنار هم پا به سن بگذاریم و بعد از رفتن مان، روزی نوه ها و نتیجه هایمان خاطراتی از کهن سالی مان بگویند. من مادرجون را خیلی دوست داشتم و امیدوارم همه ما روزی تجربه زیبای پدربزرگ یا مادربزرگ شدن را پیدا کنیم.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.