رپورتاژ: چکادبام، راهنمای ایجاد فضای سبز در پشت بام و تراس ساختمان

0

(برای مشاهده مطالب تکمیلی بر روی لینک های درون متن کلیک کنید تا به مقالات مربوطه هدایت شوید)

آشتی فضای سبز با محیط زندگی به سبک چکادبام

تا حالا اسم روف گاردن یا بام سبز به گوش شما خورده؟ آیا دوست دارید در فضای تراس یا پشت بام ساختمان مسکونی یا تجاری خودتون یه فضای سبز اختصاصی داشته باشید، با کمترین هزینه و زمان و بدون تخریب و بنایی، یه باغ سبز روی پشت بام (روف گاردن) یا تراس خودتون داشته باشید، یا دیوار سبزی روی پشت بام یا حیاط خودتون داشته باشید، یه جایی داشته باشید برای خودتون که خالی از دغدغه ها و شلوغیهای زندگی بتونید اونجا بشینید و راحت از گل گیاهای خودتون مراقبت کنید یا با فامیل و دوستان دورهمی متفاوتی رو تجربه کنید.

روف گاردن لوکس در تهران

یا حتی جلسات کاری و آموزشی کارکنان رو به جای ساختمان بسته در یه فضای سبز لوکس و مفرح برگزار کنید. یا ازمهمانان شرکت خود در آلاچیق پیش ساخته شیشه ای در میان فضای سبز پشت بام پذیرایی کنید؟

آلاچیق پیش ساخته شیشه ای در روف گاردن در تهران

شاید قبلا انقدر به فضای سبز توی شهر احتیاج نبود ولی این روزها نه تنها باید به فکر خودمون باشیم بلکه به نوعی به طبیعت شهر کمک کنیم و این یه معامله برد برد  از چند جهته :

  1. فضای سبز خصوصی
  2. مانعی در اتلاف انرژی ساختمان
  3. بالا بردن ارزش مادی ساختمان
  4. کمک به محیط زیست در شهر

تراس سبز یا کاشت گیاه در بالکن های کوچک تا تراس های بزرگ

با یه نگاه به سبک ساخت و ساز و زندگی امروزی و بافت شهرهای بزرگ میبینیم فضاهای باز و سبز شهر محدود شده و از طرفی علی رغم تمایل ذاتی انسان به طبیعت و فضای سبز، محدودیت های کاری، شرایط نامناسب اقتصادی، ترافیک و شلوغی شهرهای بزرگ، دسترسی به فضاهای سبز عمومی رو با مشکل مواجه کرده.با وجود مشکلات موجود، بهترین راه حل، نزدیک ترین فضای سبز به ما هست که میتونه در تراس یا پشت بام واحد مسکونی ما باشه! یک فضای سبز دنج و خصوصی روی پشت بام با کمترین هزینه ایجاد و نگهداری! میتونید با متد چکادبام به راحتی در تراس منزل یا محل کارتون با گیاهان مناسب برای تراس یک فضای سبز عالی برای گذران اوقات فراغت ایجاد کنید و یک عصرونه لذت بخش رو در اون میل کنید. چه تراس 2 متری، چه تراس 100 متری! چکادبام بیشتر از 100 تراس رو در تهران سبز کرده. برای مشاهده نمونه های متعدد تراس سبز در سراسر ایران میتونید وارد لینک پروژه های تراس سبز شوید.

رستوران بام در قلب تهران

چکادبام شرکتی حرفه ای و تخصصی با سابقه 10 ساله در زمینه طراحی و اجرای روف گاردن، دیوار سبز، تراس سبز و کلا فضای سبز است  که همه این نیازهارودر کمترین زمان ممکن و حداقل قیمتبرای شما برطرف میکنه؛با بام سبز، تراس سبزو حتی دیوار سبز. با طرحهای متنوع و بازه های قیمتی مختلف.

اجرای انواع دیوار سبز

یکی از خدمات شرکت چکادبام، اجرای دیوار سبز یا دیوار زنده در مقیاس های مختلف از 1 متر مربع تا 1000 متر مربع در محیط های مختلف مثل لابی ساختمان، درون واحدهای ساختمان، پشت بام و حیاط ساختمان و … است. ایجاد فضای سبز بر روی دیوار در 3 تیپ مختلف قابل اجراست. اول به صورت دیوار سبز کابلی، که برای پوشاندن سطح وسیع به مرور زمان مناسب است. دومین روش دیوار سبز مدولار است که با قرار دادن فلاورباکس های دیواری  در کنار هم، کل سطح دیوار تبدیل به بستر کشت گیاه شده و میتوان در روز بهره برداری کل سطح دیوار را سبز کرد. روش سوم هم دیوار سبز مدولار حجمی است که میتوان با فلاورباکس های خاص چکادبام، بین دو فضا را با دیوار گل جدا کرد. برای آگاهی از جزئیات اجرای انواع دیوار سبز کلیک کنید.

اجرای دیوار سبز در تالار پذیرایی در تهران

جزئیات اجرای روف گاردن به سبک چکادبام

برای داشتن روف گاردن (باغچه سبز روی پشت بام) به شیوه های معمول، باید کلی هزینه زیرسازی و نگهداری گیاه صرف کرد، کاری که چکاد بام  کرده اینه که با بهترین طرح های بهینه توی زندگی امروزآپارتمان نشینی  تغییر ایجاد کرده و با تکیه به اصول مهندسی و باور  شعار خانه من نفس میکشد  سعی داره که تمام فضا ها رو سبز کنه .

اگر بخواهیداصول کار چکادبام  رو بدونید، اینه که بستر فضای سبز بر  پایه سیستم پرتابل مدولار، یعنی به صورت پیش ساخته در کارخانه  چکادبام تولید میشه و در محل اجرا، فقط و فقط چیدمان و نصب میشه. اونم به همدیگه! یعنی هیچ اتصال و آسیبی به بام و تراس نمیزنه که در نتیجه  هم امکان جا به جایی برای تغییرات رو داره و هم کمترین پرت زمانی .

مراحل اجرای روف گاردن با متد چکادبام

نکته اساسی در اینه که تمام محصولات از جمله فلاورباکس های چوبی چکادبام از جنس ورق گالوانیزه و رنگ کوره ای هستند، یعنی مثل رنگ اتومبیل؛ و پوشش اونا از جنس ورق کامپوزیت چوب پلاستیک یا ترمووود هست که زیبایی دو چندانی رو به این اقلام میده؛ و تمام لایه بندی ها و عایق بندی ها داخل تمام محصولات هست. که باعث نصف شدن هزینه اجرا و نگهداری میشه. برای گیاهان هم از سیستم آبیاری اتوماتیک استفاده میکنه که دیگه نگران بی آب موندن گیاهان هم نباشیم.

طراحی و اجرای فضای سبز حیاط ساختمان اداری بر روی پارکینگ

تفاوت چکاد بام با شرکت های دیگه در مشتری مداری و پاسخگویی همیشگی برای محصولات سبزش است .تمام کارهای چکاد بام گارانتی 5 ساله  واقعی داره. از زمان درخواست ، شما عضو خانواده چکاد بام میشید و کارشناسان دلسوز و مسئول،تمام مدت همراهیتون  میکنن، از مشاوره حرفه ای رایگان از تماس اول تا روز پایانی پروژه .

پرسنل دفتر مرکزی چکادبام

روش ارایه طرح ها هم به این صورته که اول 2 تا طرح با قیمت های متفاوت پیشنهاد میدن و برای شما میفرستن تا انتخاب کنید که کدوم طرح رو دوست دارین و اگر تمایل داشته باشید توی طرح منتخب خودتون تغییرات مورد نظرتون رو اعمال میکنید و اون طرح رو نهایی میکنید، تیم اجرای چکادبام هم بعد از عقد قرارداد، در اولین فرصت و در کمترین زمان طرح رو اجرا میکنه. برای آشنایی با کارهای شرکت می تونید کلمه روف گاردن چکادبام رو در گوگل جست و جو کنید و وارد سایت چکادبام بشین و در قسمت پروژه ها، مقالات و سوالات متداول اطلاعاتی که لازم دارید رو دریافت کنید. همچنین با تماس با شماره های 02144484801 یا 02144409550 کارشناسان این شرکت پاسخگوی سوالات شما هستند. در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام و لینکداین و فیس بوک و … هم میتونید پروفایل @chekadbam رو جست و جو و دنبال کنید.

منتظر تماس سبزتون هستیم.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.