رپورتاژ: افزایش ممبر تلگرام ، تبلیغات تاثیرگذار یا تبلیغات مخرب؟

1

امروزه تلگرام دیگر به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم ایران تبدیل شده است. اپلیکیشن تلگرام با تجربه کاربری فوق‌العاده خود و همچنین، امکانات منحصربفردی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، تقریباً خواب شب را از چشم ما ایرانیان ربوده است.

امکانات بی‌نظیر این اپلیکیشن سبب شده تا کاربران به تلگرام تنها به عنوان یک نرم‌افزار پیام‌رسان نگاه نکنند و آن را به عنوان یک شبکه اجتماعی بومی با قابلیت‌های فراوان بپذیرند.

نتیجه این امکانات جذاب این بوده که شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ نیز از کانال‌های تلگرامی به عنوان پایگاهی برای ارتباط با مشتریان‌شان استفاده کنند. در حال حاضر گستردگی استفاده از تلگرام به حدی است که حتی فروشگاه‌های کوچک نیز با ساخت یک کانال یا گروه تلگرامی محصولات خود را بفروش می‌رسانند.

اگر شما هم یک کانال تلگرام دارید، مطمئناً می‌دانید که افزایش ممبر تلگرام نیاز به صرف وقت بسیار و تولید محتوای ارزشمند دارد. از طرف دیگر کسب‌و‌کارهای بسیاری قصد دارند در مدت زمان کوتاهی اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهند تا بتوانند با سرعت بیشتری محصولات و خدمات خود را معرفی کنند. حتی صاحبان کانال‌هایی وجود دارند که تنها به دنبال افزایش رقم اعضای کانال خود هستند زیرا فکر می‌کنند افزایش تعداد اعضای کانال، به معنی شهرت و اعتبار است!

همین بازار داغ افزایش ممبر تلگرام منجر به ایجاد کسب‌و‌کار جدیدی با عنوان خرید و فروش ممبر شده است؛ تا جایی که شرکت‌های تبلیغاتی بسیاری نیز به دلیل تقاضای بالای مدیران کانال‌ها، چنین خدماتی را به فهرست سرویس‌های خود اضافه کرده‌اند.

اگر از نحوه کارکرد افزایش ممبر تلگرام اطلاعی ندارید باید بگوییم در این روش، شما هیچ نوع تبلیغات و محتوایی را به کاربران تلگرام عرضه نمی‌کنید، بلکه اعضای جدید کانال شما از طریق برخی اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی تلفن همراه خود یا از طریق لینک‌های عضویت به کانال شما اضافه می‌شوند.

ما نیز در سامانه دیدوگرام سعی کرده‌ایم تا با استفاده از جدیدترین تکنیک‌های تبلیغاتی، خدمات افزایش ممبر تلگرام را در اختیار کاربران‌مان قرار دهیم.

از همین رو، قصد داریم در این مطلب راهکارهای موجود برای افزایش ممبر تلگرام را به شما معرفی کنیم تا تصمیم‌گیری در این زمینه برای افرادی که قصد استفاده از این خدمات را دارند، راحت‌تر شود.

افزایش ممبر تلگرام به چه شکل انجام می‌شود؟

نکته‌ای که باید بدانید این است که افزایش ممبر تلگرام (نه تبلیغات تلگرام) در دیدوگرام و دیگر آژانس‌های تبلیغاتی به چند شکل انجام می‌شود. در ادامه این روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

افزایش ممبر تلگرام اختیاری

در روش افزایش ممبر اختیاری تلگرام، درخواستِ عضویت کانال به صورت خودکار بر روی تلگرام کاربران نمایش داده می‌شود. به این ترتیب، کاربر با مشاهده تیتر و تایید پیام، به فهرست اعضای کانال شما اضافه خواهد شد.

افزایش ممبر تلگرام اجباری

در این روش از افزایش اعضای کانال تلگرام، کاربرانی که برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی را بر روی تلفن همراه خود نصب دارند (برای مثال اپلیکیشن‌ غیر رسمی تلگرام)، به صورت خودکار و بدون دریافت اجازه به عضویت اعضای کانال تلگرام مربوطه در می‌آیند.

در ادامه برای‌تان توضیح خواهیم داد که چرا این روش، تاثیرگذاری کمی در کسب‌و‌کار شما خواهد داشت.

افزایش ممبر فیک

در این روش از افزایش ممبر، کاربرانی که تلگرام آن‌ها با شماره کشورهای مختلف ایجاد شده به لیست اعضای کانال شما اضافه می‌شوند. همچنین در صورتی که تلگرام، متوجه غیر فعال بودن اعضای کانال شود، آن‌ها را از فهرست شما پاک می‌کند.

اگر علاقمندید درباره روش‌های افزایش ممبر تلگرام بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم به آدرس https://www.didogram.com/telegram-member مراجعه نمایید.

آیا افزایش ممبر تلگرام روش تبلیغاتی موثری است؟

مطمئناً نمی‌توانیم به این سوال پاسخ قطعی دهیم، زیرا این تاثیر به قدری کم است که نمی‌تواند کسب و کار شما را دگرگون کند و شاید اصلاً برایتان محسوس نباشد. شاید بپرسید چه چیزی باعث می‌شود تاثیر گذاری این روش کم باشد؟

خب، بگذارید به این شکل توضیح دهیم. خود را به عنوان یک کاربر تلگرام تصور کنید که مرتباً پیغام‌هایی برای عضویت در کانال‌های مختلف دریافت می‌کند. آیا همه این کانال‌ها را با دقت و حوصله بررسی کرده و به عضویت آن‌ها در می‌آیید؟ قطعاً پس از مدتی نه تنها این کانال‌ها را ترک می‌کنید، بلکه از تعداد زیاد نوتیفیکیشن‌های تایید عضویت اعصابتان خرد خواهد شد!

روش افزایش ممبر اجباری نیز راهکاری غیر اخلاقی است که کاربران را به اجبار و بدون اجازه به عضویت کانال‌های تلگرام در می‌آورد. بهتر است بار دیگر خود را جای کاربران قرار دهید.

آیا علاقه دارید هر بار که اپلیکیشن تلگرام خود را باز می‌کنید، تعداد زیادی کانال که حتی نمی‌دانید چگونه به لیست کانال‌های مورد علاقه‌تان اضافه شده‌اند را بر روی صفحه نمایشگر تلفن همراه خود مشاهده کنید؟ مطمئناً نه تنها خوشحال نمی‌شوید، بلکه در همان ابتدا آزرده شده و به دنبال راه حلی برای توقف آن خواهید بود!

افزایش ممبر تلگرام به صورت فیک هم نیاز به توضیح ندارد. اعضای غیر فعال یک کانال به هیچ‌وجه نمی‌توانند کسب‌و‌کار شما را متحول کنند. این روش از افزایش ممبر تنها زمانی کاربرد دارد که بخواهید با کانال تلگرام خود اعتباری کاذب به دست آورید. بهتر است از خود بپرسید چطور ممکن است کاربران جعلی و غیر فعال به سوددهی بیشتر تجارت‌تان کمک کنند؟

بنابراین، اگر از خدمات افزایش ممبر استفاده می‌کنید، دیر یا زود منتظر اُفت تعداد اعضای کانال خود باشید زیرا هیچ فردی دوست ندارد به اجبار به عضویت یک کانال دربیاید! بارها اتفاق افتاده که علی‌رغم توصیه‌های کارشناسان دیدوگرام، بسیاری از مشتریان به دلیل ارزان بودن و سرعت بالای افزایش ممبر تلگرام، از این خدمات استفاده کرده‌اند و پس از مدتی از بازدهی پایین این نوع تبلیغات متعجب شده‌اند.

اما راهکار چیست؟ چگونه می‌توان در عین حفظ کیفیت و احترام به کاربر، تعداد بیشتری از افراد را از وجود کانال تلگرام خود مطلع کرد و مخاطبین خود را گسترش داد؟

پاسخ ساده است …

تبلیغات بازدیدی تلگرام دیدوگرام

شاید بتوان گفت تبلیغات بازدیدی تلگرام، رایج‌ترین و یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغات در تلگرام و افزایش ممبر است. در این نوع از تبلیغات تلگرام، یکی از پُست‌های شما برای رسیدن به تعداد مشخصی از بازدید در کانال‌های معروف و پربازدید به نمایش گذاشته می‌شود و تا زمانی که به تعداد مورد نظر برسد، این روند ادامه پیدا می‌کند.

یکی از دلایل تاثیرگذاری تبلیغات بازدیدی این است که شما در همان قدم اول موضوع فعالیت و محتوای خود را با کاربران به نمایش می‌گذارید. در چنین شرایطی، کاربر اختیار دارد تا به انتخاب خود وارد و عضو کانال شما شود. دادن حق انتخاب به کاربر یکی از دلایل موفقیت هر کمپین تبلیغاتی است.

اما تبلیغات بازدیدی در سامانه دیدوگرام به شکل بهتری انجام می‌شود. ما در دیدگرام کانال‌های پربازدید نمایش‌دهنده تبلیغات را بر اساس موضوع دسته‌بندی کرده‌ایم. به این ترتیب با ثبت نام در سامانه دیدوگرام شما می‌توانید تنها کانال‌هایی را جهت نمایش تبلیغات انتخاب کنید که از لحاظ موضوعی با فعالیت شما مرتبط هستند.

این دسته‌بندی دقیق موضوعات در تلگرام باعث می‌شود که شما مشتریان واقعی و مخاطبان اصلی‌تان را هدف قرار دهید. مطمئناً چنین هدفمندی به بازدهی بالاتر تبلیغات شما کمک می‌کند.

بنابراین اگر به دنبال تبلیغات بازدیدی هدفمند تلگرام هستید، سامانه دیدوگرام می‌تواند پل ارتباطی شما بین مخاطبان و کانال‌های تلگرامی پربازدید باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات بازدید و موضوعی تلگرام به آدرس https://www.didogram.com/telegram-view مراجعه نمایید.

ساخت ربات تلگرام

امروزه طراحی و ساخت ربات تلگرام به یکی از ابزارهای مهم ارتباطی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل شده است. با ساخت ربات تلگرام قادر خواهید بود تا اطلاعات کاربران خود را جمع‌آوری کرده، خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید یا حتی یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.

ربات ساز پیشرفته دیدوگرام، امکان ساخت ربات تلگرام را برای کاربران آسان کرده است. با کمک ربات ساز دیدوگرام می‌تواند هر رباتی که می‌خواهید را طراحی کنید. قابلیت اتصال به درگاه پرداخت، ایجاد منوهای تو در تو، اتصال به RSS، تولید محتوا و اتصال ربات به کانال و آمارگیر دقیق تنها بخشی از امکانات ربات‌های دیدوگرام هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه ساخت ربات تلگرام به آدرس https://www.didogram.com/telegram-robot مراجعه کنید.

افزایش ممبر تلگرام، انجام بدهیم یا نه؟

افزایش ممبر تلگرام، خصوصاً به روش اختیاری، تاثیری حداقلی بر روی کسب و کار شما داشته باشد، با این حال باید توجه داشته باشید حتی در بهترین شرایط نیز باید نگران ریزش اعضای کانال خود باشید. بهتر است بدانید که کانال‌های بسیاری بوده‌اند که بارها از خدمات افزایش ممبر تلگرام استفاده کرده‌اند، اما در مدت کوتاهی تمام آن اعضا کانال را ترک کرده‌اند.

اگر به دنبال راهکاری موثر برای افزایش ممبر، تبلیغات و افزایش فروش محصولات یا خدمات خود هستید، پیشنهاد ما به شما تبلیغات بازدیدی و موضوعی در دیدوگرام است. همانطور که گفتیم در این شیوه از تبلیغات شما مخاطبان واقعی خود را هدف می‌گیرید که همین موضوع باعث تاثیرگذاری بالای تبلیغات شما خواهد شد.

در صورتی که در این زمینه به راهنمایی نیاز دارید، با شماره تلفن ۰۲۱41897111  تماس بگیرید یا به سایت دیدوگرام به آدرس https://www.didogram.com مراجعه نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. علی می گوید

    سلام
    چرا در این رپورتاژ به جای کلمه کاملا جافتاده «عضو» یا «اعضا» از کلمه ممبر استفاده شده است؟ ما به زبان خود حرف می زنیم تا مفاهیم را درک کنیم. کلمه ممبر از نظر یک ایرانی، کلمه ای است که معنای آن درک نشده بلکه فقط از بر شده تا به مفهومی خاص اشاره کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5