رپورتاژ: تن‌ورز، استارت‌آپی که با روش علمی و کارآمد شما را به تناسب بدنی می‌رساند

0

چه کسی است که از تناسب اندام، سلامتی و یا آمادگی بدنی خوشش نیاید؟ در دنیای امروز رژیم‌های غذایی پرکالری، ساعات طولانی پشت‌میزنشینی و کم شدن زمان ورزش به خاطر اشغال شدید، باعث شده است که میانگین اضافه‌وزن جامعه و یا افزایش انواع بیماری‌های ناشی از آن، افزایش پیدا کند.

این امر باعث می‌شود که بسیاری از ما همیشه با یک نارضایتی زمینه‌ای از خواب برخیزیم، ناخودآگاه به وقت پوشیدن  لباس و مشاهده تنگ‌تر شدن آن، با خود بگوییم که دیروز هم برای سلامتی خودم کاری نکردم. به علاوه این دوری از وزن ایده‌آل و آمادگی بدنی، روی آمادگی ذهنی، روحیه و انرژی ما برای کار روزانه هم اثر می‌گذارد.

چگونه می‌شود این چرخه باطل را شکست؟ پاسخ‌اش را همه ما می‌دانیم: ورزش و تغذیه علمی و البته اراده.

هم‌چنین همه ما که آگاهی کافی در مورد ورزش یا تغذیه درست نداریم. درست به همین خاطر است که خیلی‌ها به قصد کاهش وزن، ورزش را شروع می‌کنند و با افزایش وزن مواجه می‌شوند! یا اینکه تناسبی بین انواع حرکات ورزشی‌شان وجود ندارد و بنابراین با اینکه موفق به کاهش وزن خوبی می‌شوند، از توده عضلانی خود به مقدار قابل توجهی می‌کاهند و ضعیف شده و یا به ساختار عضلانی مورد انتظار خود نمی‌رسند.

استفاده از مربیان خوب باشگاه‌ها، می‌تواند تا حدی این مشکل را حل کند. اما مشکل اینجاست که بسیاری از ما وقت لازم برای حضور مستمر در باشگاه‌های ورزشی را نداریم، نمی‌دانیم اصلا کدام باشگاه‌ها و مربیان معتبر و بادانش هستند و به علاوه هزینه ثبت‌نام در یک باشگاه خوب، کم نیست.

اینجاست که راه حل دیگری را می‌توانم به شما پیشنهاد کنم:

مدتی‌ است استارت‌آپی با نام تن‌ورز کار خود را شروع کرده است که می‌تواند به صورت اختصاصی و علمی، به صورت آنلاین به کاربران برنامه بدنسازی و برنامه رژیم غذایی بدهد. به خصوص به افراد شاغل با کمترین زمان حضور در باشگاه و یا افرادی که فقط مایل به ورزش در منزل هستند!

این طور دیگر نه وقتی از شما تلف می‌شود و نه هزینه غیرضروری خرید مکمل‌های غیرمؤثر را پرداخت می‌کنید.

فیزیولوژی و آناتومی بدن ما، با هم متفاوت است و به تناسب آن، برنامه تمرین بدنسازی و یا طراحی برنامه غذایی ما هم متفاوت می‌باشد و این درست کاری است که مربیان وب‌سایت تن‌ورز می‌توانند برایتان انجام بدهند.

شیوه کار هم خیلی هم ساده است، این مربیان که جزو مربیان رسمی فدراسیون پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران و هم چنین فدراسیون جهانی پرورش اندام (IFBB) و عضو انجمن ورزش امریکا هستند، اطلاعات ابعاد بدنی شما، تصاویر بدن و سابقه تمرینی یا احیانا بیماری‌ها شما را دریافت می‌کنند و بعد بر اساس شرایط خاص بدنی و زمانی شما، برنامه تمرینی بدنسازی و تغذیه‌ای شما را طرح‌ریزی می‌کنند. در هر دوره یک ماهه شما روی دو تا پنج برنامه ورزشی مخصوص، تمرکز خواهید کرد.

مزیت‌ تن‌ورز این است که شما بعد از دریافت برنامه تمرینی، به حال خود رها نمی‌شوید و مربیان میزان موفقیت شما را پیگیری خواهند کرد و با تلفن و ایمیل از شما پشتیبانی خواهند کرد.

مزیت دیگر تن‌ورز این است که به جای یک مربی واحد، شما تیمی از مشاوران و مربی‌ها را خواهید داشت که طبعا حاصل تجربه و دانش آن‌ها، بهتر از یک کارشناس واحد، به شما کمک خواهد کرد. شما با یک شرکت تخصصی روبرو هستید، نه یک فرد واحد، پس از بابت پشتیبانی طول دوره و کیفیت خدمات نگرانی خاصی نخواهید داشت.

خوشبختانه در راهنماهای حرکات ورزشی و بدنسازی تن‌ورز، خبری از تمرینات مبهم نیست و شیوه درست هر حرکت ورزشی به صورت تصویری و با متن‌های دقیق به شما آموزش داده خواهد شد.

تفاوت بین برنامه‌های تمرین حرفه‌ای که توسط یک شرکت تخصصی طراحی می‌شود با برنامه‌های تمرین معمولی:

برنامه تمرین عادیبرنامه تمرین شرکتی
حمایت و ضمانت‌های شرکتی و رسمی جهت کیفیت برنامه
یکپارچکی بین برنامه بدنسازی، برنامه رژیم غذایی و برنامه مکمل بدنسازی
نظارت توسط یک تیم مربی‌گری به جای یک مربی واحد
توجه و آموزش دقیق جهت اجرای صحیح حرکات، نگارش تصاویر و توضیحات کامل هر حرکت در جلوی آن، دسترسی به پایگاه داده اصطلاحات ورزشی، دسترسی به پایگاه داده نام و توضیح حرکات ورزشیبا محدودیت
عدم اجبار به استفاده از مکمل‌های بدنسازی، غذایی و ورزشی
امکان تغییر برنامه تمرین بدنسازی و یا برنامه رژیم لاغری و یا چاقی بر اساس سلیقه فردبا محدودیت

جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، وارد سایت تن ورز بخش دریافت برنامه بدنسازی و رژیم‌غذایی به نشانی https://www.tanvarz.ir/workout شوید و فرم وسط صفحه را تکمیل کنید.

در صورت این که شاغل بوده و زمان بسیار کمی برای ورزش‌کردن دارید و یا هدف شما ورزش در منزل است، از فرم فوق گزینه‌های “برنامه جهت افراد بسیار پرمشغله” و یا “ورزش در منزل” را انتخاب نمایید.

تا الان بیش از 5800 نفر به تن ورز اعتماده کرده‌اند و نتیجه اعتماد خود را نیز دیده‌اند. شما نیز می‌توانید اعتماد کنید…

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5