رپورتاژ: بهترین پوشک بچه در ایران کدام است؟

پوشک بچه پوششی است که به کودک یا نوزاد بسته می شود تا در زمانی که کنترل ادرار یا مدفوع خود را ندارد دچار مشکل نشود و فعالیت روزانه اش را انجام دهد . انتخاب بین برند ها و مارک های مختلف از پوشک کودک که تنوع زیادی در بازار و فروشگاه ها دارد والدین را گیج کرده و سوالاتی برایشان پیش می آید مانند

  1. کدام مارک پوشک بهتر است ؟
  2. در هنگام خرید و انتخاب پوشک بچه باید به چه نکاتی توجه کرد؟
  3. از کجا پوشک بخرم؟
  4. بهترین مارک پوشک بچه چیه ؟
  5. پوشک ایرانی بخرم یا خارجی ؟
  6. پوشک ضد حساسیت کدام است؟
  7. پوشک خوب چه خصوصیاتی دارد؟

مشورت گرفتن از دیگران هم حتی می تواند انتخاب را سخت تر کند چون یک مدل پوشک میتواند دو اثر متفاوت نسبت به دو بچه داشته باشد، به این دلیل که نوع پوست هر کودک با دیگری فرق دارد و در نتیجه عجیب نیست اگر محبوب ترین پوشک هم باعث اذیت پوست کودک دلبند شما بشود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در انتخاب پوشک مناسب فرزندتان گیج شده اید تا اخر این مقاله همرا ما باشید تا از خرید پوشک رضایت بیشتری داشته باشید.

معیارهایی که می بایست به هنگام انتخاب پوشک بچه در نظر داشته باشید:

  • از نظر آرگونومی به نحوی طراحی شده باشد که روی بدن کودک کاملا فیت شود و باعث راحتی در تحرک وی گردد.
  • جنس و الیاف پوشک به نحوی باشد که پنبه هایش از هم باز و گلوله نشود.
  • از طرفین و یا از پشت چیزی پس ندهد.
  • با هر بار ادرار بوی ناجور ندهد.
  • چسب هایش به راحتی کنده نشود.
  • روی ران بچه خط نیندازد.
  • عطری و کرم دار نباشد. (استفاده از رنگ‌ها و مواد معطر افزودنی در تولید پوشک‌های یکبار مصرف کاملا غیرضروری است. علاوه بر این، بعضی از نوزادان هم به این عناصر حساسیت دارند. پس بهترین راه برای مقابله با بوی بد پوشک، تعویض کردن آن است، نه اضافه کردن مواد معطر!)
  • جذب خوبی داشته باشد، اگر غیر از این باشد مواد استفاده شده‌ی داخل پوشک به زودی گلوله گلوله میشود .
  • ظریف باشد نه به این دلیل که حجم توده زیر شلوار را کم کند، بلکه باعث راحتی در حرکت و جنب و جوش کودک شود. پوشک پهن ممکن است پای کودک را کج کند و در راه رفتن وی اختلال ایجاد کند،باید بین دو پای کودک کمتر از ۴ انگشت فاصله بیاندازد.

نکته:

  1. قیمت پوشک بچه را متناسب با بودجه و شرایط اقتصادی خود انتخاب کنید اما کیفیت پوشک را هم مد نظر قرار دهید.
  2. به یاد داشته باشید که پوشک هر چقدر هم که عالی بوده و قدرت جذب بالایی داشته باشد نباید ساعات طولانی در بدن کودک بماند (بخصوص در طول روز)چون میزان سوختگی و آسیب رساندن به پوست بچه بیشتر می شود.

در ادامه به بررسی معروفترین پوشکهای کودک موجود در بازار پرداخته ایم:

ساخت کشور دانمارک – سازگار با محیط زیست  ، ساخته شده از مواد فوق العاده با کیفیت بدون ایجاد حساسیت– دارای لایه محافظ با جذب فوق العاده بالا – طراحی نازک و ظریف و بافت بسیار نرم، برای داشتن احساس راحتی بیشتر کودک و دارا بودن کش لطیف بدون ایجاد رد بر روی قسمت پا و ران-دارای حالت کشسانی برای به حداقل رساندن خطر نشتی و نم پس دادن– با قابلیت فیت شدن کامل روی بدن بچه – خشکی بالا تا ۱۲ ساعت و قابل استفاده هم در طول روز و هم در شب

قابل ذکر است که پوشک بچه بامبو طبیعی برنده جوایز متعدد بین المللی گردیده است ؛ این پوشک در سال ۲۰۱۶ مقام اول بهترین پوشک بچه را در انگلستان کسب نموده (نماد طلایی) و دستمال مرطوب آن مقام دوم (نماد نقره ای) را حائز شده است.

  • پوشک بچه Prima Pampers – پریما پمپرز :

پوشک پمپرز در دو نوع که ساخت کشور ترکیه و کشور لهستان هستند در بازار وجود دارند – از مواد طبیعی ساخته می شود – دارای لوسیون و نرم کننده برای حفظ لطافت پوست– دارای لایه درونی با قدرت جذب بسیار بالا – دارای سوراخ‌های ریز در لایه بیرونی جهت انتقال بخار از داخل پوشک به خارج برای تنفس پوست نوزاد و کودک- لایه های پلاستیکی موجود در اطراف پوشک سبب می شود رطوبت به بیرون نشت نکند. پوشک پریما لهستان لطافت و نرمی بیشتری دارد

  • پوشک کودک Molfix – مولفیکس :

ساخت کشور ترکیه و هم ایران – دارای نرم کننده و لوسیون است– معطر– ضد حساسیت پوست کودک با دارا بودن لایه کتان محافظ همراه با لایه عبور هوا – طراحی نازک برای جلوگیری از آزار پای کودک-دارای باند لاستیکی دور کمر برای جلوگیری از پس دادن و نشتی پوشک- طراحی قدیمی باعث آسیب رساندن بند ناف کودک میشده که در طراحی جدید یک انحنا برای آن در نظر گرفته شده که این عیب برطرف شود.

  • پوشک بچه Huggies – هاگیز :

ساخت کشور آمریکا – دارای لایه داخلی نرم – تهیه شده از پنبه – طراحی کش در قسمت کمر- دارای نشانگر تعویض پوشک – داشتن لایه محافظ در برابر نم دادن و نشتی – همراه با لایه عبور هوا-دارای پوشکهای جداگانه برای دختر یا پسر بعد از سایز سه پوشک بچه Babylino Sensitive – بیبی لینو :

ساخت کشور یونان – طراحی نازک و نرم برای راحتی بیشتر کودک– دارای عصاره گیاه بابونه با خاصیت ضد عفونی کننده و بدون ایجاد حساسیت – ساخته شده از کتان – جذب رطوبت بالا – دارای چسب های کشسانی و قابل انعطاف – بدون لاتکس- طراحی شده متناسب با فرم بدن نوزاد و دارای لایه تنفسی

با توجه به بررسی های انجام شده شما می توانید نتایج بررسی سه پوشک دارای رتبه در مطالعات بین المللی babygearlab.com را از منظر قدرت جذب، نشت، راحتی، اصول سلامتی، دوستار محیط زیست و دوام مشاهده کنید:

پوشک کودک بامبو در این بررسی با اختلاف بسیار بالاتری نسبت به دو رقیب اصلی خود در رتبه نخست قرار دارد.در ادامه با توجه به انتخاب پوشک bambo بعنوان پوشک رتبه اول در این لیست سعی شده است تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم:

پوشک ضد حساسیت بامبو دارای شش سایز مختلف بوده و ۲ نوع پوشک شورتی و چسبی نیز دارد.برخی از ویژگیهای پوشک بامبو در شکل زیر ارائه شده است:

هم اکنون پوشک بامبو در اکثر سایت های معتبر فروش اینترنتی نیز به عنوان یکی از برندهای برتر دارای فروش بسیار خوبی است. پوشک بچه تولید شده در دانمارک. با نشان رعایت اصول کیفیت، سلامت و محیط زیست از اروپای شمالی. دارای گارانتی کمترین اثر ناراحت کننده بر روی کودک شما و محیط زیست.

-دارای نشان حمایت از محیط زیست

دارای نشان ایمنی در برابر کلیه حساسیت های پوستی

  • امنیت خاطر کامل مصرف کننده
  • مانع از هرگونه تحریکات پوستی
  • کلیه محصولات در رابطه با تحمل پوست، در موسسه رسمی کشور آلمان مورد آزمایش و تایید قرار گرفته است.

-دارای نشان انجمن آسم آلرژی

  • تضمین حداقل خطر سوزش پوست ، اگزما و واکنش های آلرژیک
  • فاقد هرگونه مواد آلرژیک ، عطری و رنگی
  • کلیه مواد اولیه به دقت توسط متخصصین بررسی شده است.

خرید پوشک بچه بامبو:

در حال حاضر انواع پوشکهای بامبو به بازار ایران وارد شده و در سطح کشور در حال توزیع است و از طریق نمایندگی های فروش پوشک آبنا در ایران نیز به فروش می رسد. جهت خرید پوشک بچه بامبو به سایت ناجی طب مراجعه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

نظرات بسته شده است.

••4 5