یک شرکت کره شمالی بازی کامپیوتری با موضوع تیراندازی به سربازان امریکایی عرضه کرد

3

یک شرکت متعلق به کره شمالی بازی سه بعدی تیراندازی به نام «شکار یانکی» Hunting Yankee عرضه کرد. سربازان کره شمالی می‌توانند در این بازی سربازان ایالات متحده را مورد هدف قرار بدهند.

این بازی پیش از اینکه با نام  Hunting Yankee عرضه شود؛ به طور گسترده‌ای روی رسانه‌های دولتی تبلیغ شده است. گفته می‌شود در این بازی سرگرمی و سه بعدی؛ با تفنگ‌های تک تیرانداز می‌توان سربازان امریکایی را از راه دور مورد هدف قرار داد. اولین بار؛ رسانه‌ انگلیسی زبان NKNews خبر انتشار این بازی را داد.

تصاویری که از این بازی در فضای مجازی یا تبلیغات آن هست؛ یک سرباز امریکایی را نشان می‌دهد که مورد هدف قرار گرفته یا سرباز امریکایی دیگری کشته شده و روی زمین افتاده است. سازندگان این بازی سعی کردند از روی بازی‌های تیراندازی معروفی مانند کانتر استریک یا کالاف دیوتی تقلید کنند. محیط و سبک این بازی کره شمالی به نسخه‌های سری اول این بازی‌های تیراندازی اول شخص بسیار نزدیک است.

در خبرهای که درباره این بازی منتشر شده؛ به نام سازنده یا توسعه‌دهنده یا تهیه‌کننده بازی اشاره نشده‌ است و حتا نمی‌دانیم این بازی برای کامپیوترهای رومیزی یا گوشی‌های موبایل عرضه شده است.

عرضه این بازی پس از بالا گرفتن اختلاف‌ها میان دو کشور کره شمالی و ایالات متحده صورت گرفته است و دنباله انتشار تصاویر و پوسترهای گرافیکی با محوریت حمله موشکی کره شمالی به اهداف امریکا و فروپاشی کل این کشور و شعله‌ور شدن در آتش است. سازندگان بازی‌های کامپیوتری در کره شمالی در صدد تحریک مردم و حمایت از برنامه‌های دولت کره شمالی هستند.

سایت NKNews می‌گوید موسسه تحقیقات و فناوری‌های پیشرفته کره شمالی در ماه آگوست توسعه سه بازی به نام‌های «Confrontation war»،م«Guardian» و «Gogury«eo battlefield» را دستور کار خود قرار داده است. این رسانه می‌گوید در بازی Confrontation war شاهد هدف‌گیری زیردریایی‌های دشمن با بمب‌های عمقی، بمب‌های هسته‌ای و موشک‌های ضدزیردریایی هستیم.

 


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

کسانی که توهم خاص و عجیبی دارند: ما از ستاره‌های دیگر آمده‌ایم و فرازمینی هستیم! پدیده Starseed

ممکن است خیلی احمقانه به نظر برسد. اما افرادی هستند که معتقدند از سایر سیارات به زمین آمده‌اند تا به شفای سیاره زمین کمک کنند و بشریت را به «عصر طلایی» هدایت کنند و به دوره‌ای از خوشبختی، شکوفایی و موفقیت برسانند!جستجوی اینترنتی این…

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
3 نظرات
  1. علی می گوید

    سلام
    بعید نبود.
    شرکتهای آمریکایی و اروپایی و ژاپنی هم این رویه رو از سالها پیش به طور گسترده در بازیهاشون اعمال کردند. حتی توهین به مقدسات اسلام رو هم با خباثت و موذی گری در بازیهاشون میگنجانند، طوری که شاید گیمر در نگاه اول متوجه نشه.

    درخصوص برای مثال، در بازی IGI که خیلی هم قدیمیتر از این حرفاهست

  2. علی می گوید

    سلام
    پوزش میخوام، کامنت اول ناقص تایپ شد.
    اما اکنون، کامنت تصحیح شده:
    «بعید نبود.
    شرکتهای آمریکایی و اروپایی و ژاپنی هم این رویه رو از سالها پیش به طور گسترده در بازیهاشون اعمال کردند. حتی توهین به مقدسات اسلام رو هم با خباثت و موذی گری در بازیهاشون میگنجانند، طوری که شاید گیمر در نگاه اول متوجه نشه.
    در خصوص نحوه نمایش کشورهای متخاصم هم می شه بازیهای متعددی رو مثال زد. مثلا IGI که تازه بازی قدیمی ایه و شخصیت اصلی بازی، علنا روسها و چینی ها رو میکشه.

  3. سعید رهبری می گوید

    اینکار یعنی آماده سازی ذهن بچه ها برای آینده؟ واقعاً چقدر چنین چیزهایی می تونه توی میل ما به جنگ تاثیرگذار باشه؟ آیا بازی کردن چنین چیزی، باعث میشه که کشتن سربازهای آمریکائی برای یک بچه توجیه بشه؟ این سوال ها خودشون واقعا جای بحث دارن.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.