گلکسی نوت ۸ با دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی معرفی شد

1

سامسونگ امشب به طور رسمی فبلت پرچم‌دار خود؛ گلکسی نوت ۸ را با صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی و دوربین دوگانه معرفی کرد.

سامسونگ پیش از رونمایی از گلکسی نوت ۸ درباره وفاداری کاربرانش به گلکسی نوت ۷ صحبت کرد و گفت برخی از کاربران این‌قدر وفادار بودند که حاضر نشدند گلسی نوت ۷ خود را تحویل بدهند. سامسونگ می‌گوید از هر ۴ نفری که نوت داشتند؛ ۳ نفر اذعان کردند بهترین گوشی موبایلی است که در دست دارند.

همان‌طور که تصاویر لو رفته از این فبلت پیش از مراسم رسمی نشان می‌دادند؛ گلکسی نوت ۸ از طراحی گلکسی اس ۸ پیروی می‌کند اما یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و نازک‌تر از جنس شیشه دارد. گوشه‌ها بیشتر مربعی شکل و به سمت کنارها‌ خمیده هستند. صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۸ خمیده محسوب می‌شود ولی نسبت به طراحی‌های قبلی سامسونگ یک نمایشگر با حالت تختی بیشتر برای نوشتن است.

از نظر سخت‌افزاری؛ گلکسی نوت ۸ از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ کوال‌کام با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و البته پشتیبانی از کارت حافظه میکرو استفاده می‌کند. میزان حافظه رم این فبلت ۶ گیگابایت است و یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری دارد. تمام این مشخصات از قبل انتظار داشتیم. سامسونگ همانند گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس یک مدل نیز با پردازنده ارتقاء یافته اگزینوس ۸۸۹۵ عرضه می‌کند.

اما دوربین دو لنزی شاید بزرگ‌ترین ویژگی و هیجان جدید گلکسی نوت ۸ در پشت گوشی باشد. هر دو لنز دوربین ۱۲ مگاپیکسلی هستند. لنز واید دیافراگم f/1.6 و لنز تله‌فوتو از دیافراگم f/2.4 سود می‌برند. لنز تله‌فوتو زوم اپتیکال ۲ برابری دارد. دوربین گلکسی نوت حالتی به نام Live Focus دارد که اجازه می‌دهد پس‌زمینه سوژه‌ها را تار کرد. ویژگی دیگر این دوربین؛ تغییر فوکوس عکس پس از ثبت است.

سامسونگ برای دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ مجموعه‌ای گسترده از امکانات و قابلیت‌های نرم‌افزاری عرضه می‌کند که باید در آینده و با ورود این فبلت به بازار؛ به سراغ معرفی‌شان برویم.

گلکسی نوت ۸ نسبت به گلکسی اس ۸ پلاس کمی سنگین‌تر و ۱۹۵ گرم وزن دارد. این قبلت با رنگ‌های سفید سیاه، خاکستری، طلایی و آبی روانه بازار می‌شود. اندروید نوقا ۷.۱.۱ روی نوت ۸ اجرا می‌شود و همان نسخه با ویژگی‌هایی است که روی گلکسی اس ۸ شاهد بودیم.

ویژگی مهم دیگر نوت ۸ را باید دستیار شخصی دیجیتالی بیکسی بدانیم که چند ماهی است سامسونگ با تلاش زیاد توسعه‌اش داد تا به مراسم رونمایی برسد. می‌توان به بیکسی فرامین صوتی داد تا اجرا کند. مثلا با دستور Food Photo اپلیکیشن دوربین در وضعیت عکاسی از غذا قرار می‌گیرد یا دستور صوتی Good night برای تنظیم ساعت بیدارباش گوشی به کار می‌رود.

گلسی نوت ۸ از ویژگی دکس نیز پشتیبانی می‌کند. دکس اجازه می‌دهد گوشی تلفن همراه را به یک کامپیوتر رومیزی تبدیل کنید. گوشی را روی یک داک مخصوص قرار می‌دهید و ماوس و صفحه‌کلید و مانیتور به آن متصل می‌شوند. قابلیت شارژ سریع بی‌سیم روی گلکسی نوت ۸ را هم نباید فراموش کنیم.

سامسونگ می‌گوید قلم S Pen نسبت به مدل گلکسی نوت ۷ به فشار حساس‌تر و در برابر آب مقاوم است. این ویژگی‌ها در S Pen گلکسی نوت ۷ نیز بود و به نظر می‌رسد قلم فبلت جدید سامسونگ تغییر چندانی نکرده است. ویژگی‌های کوچکی در اینجا شاهدیم مثلا صفحه‌نمایش همیشه در حالت روشن قرار دارد تا کاربران بتوانند هر زمان که خواستند بدون Unlock گوشی با قلم نوری شروع به کار کنند. یا اینکه با بردن قلم نوری روی یک جمله می‌توان ترجمه‌اش را مشاهده کرد.

گلکسی نوت ۸ قرار است از ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریورماه) وارد بازار و مغازه‌ها شود. البته، مانند همیشه از چند روز قبل امکان پیش‌خرید فراهم می‌شود.

به نظر شما گلکسی نوت ۸ با این مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های جدیدی مانند دوربین دوگانه و بیکسی می‌تواند شکست گلکسی نوت ۷ را جبران کند؟ گلکسی نوت ۸ چیزی بود که سامسونگ وعده‌اش را می‌داد و می‌تواند با پرچم‌دارهای دیگر بازار رقابت کند؟


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های بی‌نظیر از آبشارهای رنگارنگ دریاچه‌های پلیتویس در کرواسی و مقایسه آنها با فصل یخ‌زده

نوشته: تاماس دومبورا توثمن چهار سال پیش در فصل زمستان از دریاچه‌های پلیتویس بازدید کردم و از دنیای زیبا و یخ زده آنها با آبشارهای یخی و مناظر سفید عکس گرفتم.اخیراً دوباره به این دریاچه‌ها بازگشته‌ام تا از همان منظره خیره‌کننده عکس…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. M.T. می گوید

    ناگفته نماند که ۱۰۲۵ دلار قیمت دارد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.