نسخه آینده فایرفاکس را الان آزمایش کنید! ویژگی‌های احتمالی فایرفاکس 57

0

فایرفاکس هنوز از پا ننشسته و در حالی که کروم از این مروگر سال‌های سال است که پیشی گرفته، همچنان به خلاقیت و ارتقاهای خوب ادامه می‌دهد.

انتظار می‌رود که نسخه بعدی فایرفاکس، یعنی فایرفاکس 57، ماه نوامبر در اختیار کاربران قرار بگیرد. اما طبق معمول کسانی که خیلی علاقه‌مند هستند ویژگی‌های نسخه تازه مرورگر را زودتر تجربه کنند، می‌توانند با دانلود نسخه‌های بتا، توسعه‌ای و همچنین نسخه موسوم به شبانه یا Nightly، از دیگران پیشی بگیرند.

برای دانلود می‌توانید به اینجا بروید. ما توصیه می‌کنیم نسخه Nightly را دانلود کنید، چون ویژگی‌های تازه در این نسخه بیشتر نمایان می‌شود.

اما ویژگی‌های تازه فایرفاکس 57 کدام‌ها هستند.

فایرفاکس 57 رابط کاربری تازه‌ای دارد که نامش فوتون است. فایرفاکس 57 حالت مسطح یا لفت دارد و کار با آن سرراست‌تر می‌نماید.

در نوار آدرس فایرفاکس می‌بینیم که سه آیکون اضافه شده است. یک آیکون به صورت سه نقطه – آیکون به شکل ستاره برای بوک‌مارک کردن صفحه و نیز آیکون سرویس پاکت. (حتما می‌دانید که فایرفاکس پاکت را اوایل سال میلادی جاری خرید.)

چیز دیگری که در نوار آدرس دیده می‌شود، آیکون به شکل کتاب است که نشان می‌دهد نسخه ترو تمیز برای مطالعه صفحه مورد نظر، وجود دارد.

اما کلیک بر روی آن آیکون به شکل سه نقطه چه می‌کند؟ با این کار منوی کوچکی باز می‌شود که اجازه می‌دهد، آدرس را کپی کنید، آن را ایمیل کنید یا به گوشی موبایل خود ارسال کنید.

فایرفاکس 57، ابزاری برای گرفتن اسکرین‌شات دارد که آیکون در بالا و سمت راست منو قرار دارد. این آیکون به شکل یک قیچی کوچک است. بعد از کلیک بر روی آن، می‌بینید که با حرکت دادن نشانگر ماوس روی صفحه اینترنتی، قسمت‌های مختلفی از صفحه های‌لایت می‌شوند و شما می‌توانید از این قسمت‌های های‌لایت شده، اسکرین‌شات تهیه کنید.

شاید با این قابلیت اسکرین‌شات گرفتن خود مرورگر، نیاز بسیاری از ماها به استفاده از برنامه‌های جانبی گرفتن اسکرین شات تا حد زیادی کم شود. من این ویژگی را امتحان کردم و به نظرم بسیار کارا آمد. ضمن اینکه با آن شما می‌توانید به راحتی در صفحاتی که اسکرول می‌خورند، محدوده گرفتن عکس را توسعه دهید و از صفحه تا هر جایی که مایل بودید، عکس تهیه کنید.

اما صفحه برگه‌ها هم در فایرفاکس 57 متحول شده است. در بالای این صفحه کادر جستجو مشاهده می‌شود. در زیر آن نمایی از صفحاتی که شما بیشتر از آنها بازدید کرده‌اید، دیده می‌شوند.

اما چیزی جالبی که اضافه شده است، بخش سایت‌های توصیه شده توسط پاکت است. البته شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک از این قسمت‌ها نمایش داده شوند و کدام‌ها، خیر.

تحول دیگر مسلما سریع‌تر شدن فایرفاکس است.

مسلما هیچ تضمینی وجود ندارد که ویژگی‌هایی که در بالا ذکر کردیم، حتما به نسخه نهایی فایرفاکس 57 راه یابند، اما قطعا می‌شود گفت که فایرفاکس 57 تلاش مثبتی برای محبوب کردن فایرفاکس خواهد بود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هلند کشور لاله‌ها – توضیحات + گالری عکس زیبا

هلند به خاطر مزارع خیره‌کننده لاله‌ که گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، مشهور است. این مزارع به ویژه در فصل بهار، معمولاً از اواخر مارس تا اوایل اردیبهشت، سرزنده و زیبا هستند.مزارع لاله عمدتاً در منطقه‌ای به نام "Bollenstreek"…

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…

اگر گوشی‌های موبایل، دهه‌ها زودتر اختراع می‌شدند

در دوره‌ای پس از همگانی شدن استفاده از گوشی‌های موبایل، تنوع ظاهری آنها بسیار زیاد بود و هیچ گوشی‌ای شبیه گوشی دیگر نبود. اما الان شکل همه گوشی‌ها تقریبا یکی شده است.ما خیلی منتظر گوشی‌های تاشو یا رول‌شونده ماندیم تا این یکنواختی را به…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.