رپورتاژ: خدمات متمایز تبلیغاتی شرکت فراز اس ام اس

0

رپورتاژ:

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که پیامک ارسال کنید و متوجه شوید که 50 % از مخاطبین شما پیام را دریافت نکرده اند و یا زمانی که قصد دارید به افراد خاصی از جمله مشتریان فروشگاهتان و یا اولیای دانش آموزان مدرسه و …. پیامک ارسال کنید و لازم است که حتما پیامک به دست آنها برسد این نگرانی وجود دارد که آنها پیامک های تبلیغاتی خود را بلاک کرده باشند و به همین دلیل پیامک شما را دریافت نکنند. با استفاده از قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست این نگرانی برای همیشه بر طرف شده است. قابلیت ارسال به بلک لیست این امکان را به شما می دهد که پیامک های اطلاع رسانی و یا حتی تبلیغاتی خود را به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را بلاک کرده اند بفرستید و مطمئن باشید که پیامک شما را دریافت می کنند. برای تست ارسال به بلک لیست می توانید به صفحه تست ارسال به بلک لیست شرکت فراز اس ام اس مراجعه کنید.

می توان گفت این قابلیت یکی از مهمترین قابلیت های هر پنل اس ام اس است زیرا که امروزه تعداد زیادی از مردم پیامک های تبلیغاتی خود را بلاک کرده اند. اجازه بدهید با یک مثال اهمیت ارسال به بلک لیست را توضیح دهیم ،اگر شما فروشگاه اینترنتی داشته باشید و بعد از خرید بخواهید به مشتریان پیامک ارسال کنید ممکن است مشتریان شما پیامک های تبلیغاتی خود را بلاک کرده باشند پس برای اطمینان از دریافت پیامک شما باید پنل اس ام اس با قابلیت ارسال به بلک لیست را تهیه کنید همچنین اگر نیاز باشد به لیستی از شماره هایی که خودتان تهیه کرده اید پیامک ارسال کنید ممکن است نیمی از این لیست پیامک های تبلیغاتی خود را بلاک کرده باشند که در این صورت نیاز به قابلیت ارسال به بلک لیست به وضوح احساس می شود.

در ادامه به دیگر قابلیت هایی که یک پنل اس ام اس باید داشته باشد می پردازیم:

حتما برای شما هم پیش آمده است که از فروشگاههای اینترنتی خرید کنید و بعد از خرید پیامکی از سوی فروشگاه دریافت کنید. این قابلیت با استفاده از وب سرویس قابل اجرا است. در واقع از این طریق شما یک ارتباط مستقیم با مشتری خود برقرار می کنید.

وب سرویس این امکان را برقرار می سازد که با اتصال پنل اس ام اس به سایت و یا فروشگاه شما، از مدیریت سایتتان به ارسال و یا حتی دریافت پیامک اقدام کنید. این قابلیت به صورت خودکار انجام می پذیرد و نیازی نیست که شما بخواهید هر بار بعد از خرید به صورت دستی به مشتری خود پیامک ارسال کنید. حتی می توانید محصولات جدید را به مشتریان خود معرفی کنید.

این تنها قابلیت وب سرویس نمی باشد بلکه قابلیت های متنوع زیادی دارد از جمله :

اطلاع رسانی:

می توان با استفاده از وب سرویس هر زمان که نیاز به اطلاع رسانی داشتید به صورت خودکار به مخاطب اطلاع رسانی کنید.

زمان بندی برای ارسال پیامک:

شما می توانید به صورت خودکار قرار ملاقات ، پرداخت هزینه و یا هر مساله دیگری را به مخاطبان خود در زمان مشخص یاد آوری کنید.

دریافت پیامک برای مسابقه و قرعه کشی:

این امکان به صورت خودکار قابل اجرا است که از مخاطبان پیام دریافت کنید و جالب است بدانید که این قابلیت دریافت رایگان

است.

تایید حساب کاربری:

حساب کاربری شما برای افزایش امنیت با استفاده از وب سرویس تایید می شود.

شرکت فراز اس ام اس با توجه به قابلیت ارسال به بلک لیست بهترین وب سرویس را برای شما مهیا کرده است. زیرا این احتمال وجود دارد که مخاطبان و یا مشتریان شما پیامک های تبلیغاتی خود را بلاک کرده باشند که در این صورت نیاز به خط خدماتی برای ارسال پیامک به این دسته از مشتریان دارید. بسیاری از شرکت ها این قابلیت را با دریافت هزینه و یا چک و سفته ارائه می دهند در صورتی که شرکت فراز اس ام اس بدون دریافت هیچ گونه سفته ای و حتی کاملا رایگان این خط خدماتی را در اختیار شما قرار می دهد. تا شما بتوانید به راحتی به شماره هایی که پیامک های تبلیغاتی خود را بلاک کرده اند پیامک ارسال کنید. این پیامک ها شامل هم پیامک اطلاع رسانی و هم تبلیغاتی می باشد. در واقع شما می توانید هم پیامک های اطلاع رسانی و هم تبلیغاتی را به بلک لیست ارسال کنید.

در صورتی که سوالی داشتید با شماره 02128426975 و 09190395257 تماس بگیرید.

برتری فراز اس ام اس نسبت به دیگر شرکت ها:

ارسال پیامک به بلک لیست چه پیامک های تبلیغاتی و چه اطلاع رسانی

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

یکی از قابلیت های مهم فراز اس ام اس ارسال پیامک از نقشه گوگل می باشد که به کمک این سرویس شما می توانید پیامک خود را به هر منطقه از شهر که بخواهید ارسال نمایید تنها با انتخاب آن منطقه توسط  کلیک موس از نقشه گوگل  می توانید  برای این افراد حاضر در آن منطقه پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک کدپستی و دکل bts

در کنار قابلیت ارسال از نقشه گوگل ، فراز اس ام اس دارای قابلیت ارسال پیامک محله ای از طریق کد پستی و ارسال پیامک از طریق دکل bts  نیز می باشد.

در حالت  دکل bts  شما می توانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی سرویس می گیرند پیامک ارسال کنید، این قابلیت برای ارسال منطقه ای به شماره موبایل های ایرانسل می باشد و بیشتر برای کسب و کارهایی که در شهرهای توریستی می باشد مفید است، زیرا در ارسال پیامک از طریق نقشه گوگل و ارسال پیامک از طریق کدپستی فقط به ساکنین آن منطقه پیامک منطقه ای ارسال می شود اما در ارسال پیامک از طریق دکل بی تی اس افرادی که ساکن آن شهر نیستند اما از آن دکل مخابراتی سرویس می گیرند نیز می توانند پیامک تبلیغاتی شما را دریافت کنند ، برای مثال فرض کنید که در جزیزه کیش مشغول بازاریابی برای کنسرت موسیقی هستید، شما تمایل دارید به توریست و مسافرانی که در شهر هستند پیامک ارسال نمایید تا در مورد کنسرت به این افراد نیز اطلاع رسانی شود در این حالت از ارسال دکل بی تی اس استفاده می شود.

نمایندگی پنل اس ام اس

فراز اس ام اس به دلیل نمایندگی مستقیم از اوپرانور های رهیاب و مگفا ، به جرات می توان گفت ارزان ترین تعرفه ارسال پیامک در ایران را دارد و توسعه دهندگان cms های فارسی ، شرکت های بزرگ طراحی سایت، شرکت های تولید کننده نرم افزار حسابداری و شرکت های بیمه از نمایندگی مستقیم فراز اس ام اس  استفاده می کنند.

تعرفه مناسب

ارزان بودن تعرفه ارسال پیامک در کنار سرویس های پشتیبانی شبانه روزی و همچنین ارسال پیامک به بلک لیست از طریق خط خدماتی اشتراکی و سایر قابلیت های فراز اس ام اس باعث شده تا کسب و کارها از فراز اس ام اس برای تهیه پنل نمایندگی پیامک استفاده کنند.

وب سرویس و افزونه ها

در کنار پشتیبانی و خط خدماتی رایگانی که در اختیار کاربران فراز اس ام اس قرار می گیرد، ما برای انواع سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، ووکامرس، جوملا،php ،asp  و….افزونه های  آماده داریم که تنها با نصب این افزونه ها روی سایت می توانید سایتتان را به پنل اس ام اس متصل نمایید.

بسیاری از نرم افزارها برای ثبت نام و احراز هویت شماره موبایل کاربرانشان، از طریق پنل اس ام اس فراز اس ام اس ، بدلیل داشتن خط  خدماتی رایگان و سریع در کنار url websevice  استفاده می کنند.

تقاضای کاربران از ما در زمینه ی تایید شماره موبایل برای اندروید و تایید شماره موبایل مشتریان ووکامرس و وردپرس به حدی بود که تصمیم گرفتیم افزونه ای برای تایید شماره موبایل کاربران وردپرس و مشتریان ووکامرس را برای پنل اس ام اس فراز اس ام

اس تهیه کنیم که مدیران سایت بدون درگیر شدن به مسائل فنی بتوانند از قابلیت های فراز اس ام اس استفاده کنند و تایید شماره موبایل کاربرانشان را داشته باشند.

خط خدماتی بدون نیاز به سفته

اگر با پنل های پیامکی کار کرده باشید حتما می دانید حدود 50 درصد  مشترکینی که برایشان پیامک ارسال می کنید ، پیامک های تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند و در این حالت حتی اگر شما یک پیامک اطلاع رسانی مانند تایید کد احراز هویت ، کد رهگیری مرسوله پستی ، رمز عبور و پیامک هایی ماند یاداوری پرداخت صورت حساب و بدهی را ارسال کنید به دست مخاطب شما نمی رسد.

برای اینکه بتوانید به این افراد پیامک ارسال نمایید نیاز است تا خط اختصاصی خدماتی دریافت کنید که نیازمند، وجود شرکت و افراد حقوقی و سفته با مبالغ بسیار سنگین می باشد ( در سال 96 برابر 50 میلیون تومان سفته برای دریافت خط خدماتی) و برای خدماتی شدن خط شما حداقل یک ماه زمان نیاز است اما فراز اس ام اس برای اینکه بتوانید پیامک به خطوط بلک لیست ارسال نمایید یک خط خدماتی رایگان ، بدون نیاز به سفته  را در اختیار شما قرار می دهد  تا بتوانید در سایت برای تشکر از خرید مشتری، ارسال پیامک های کد فعال سازی ، ارسال پیامک های صورت حساب بدون دغدغه استفاده نمایید. و خیلی از شرکت ها برای این خط خدماتی شرایط عجیب و غریبی را تدارک دیده اند، که در ابتدا پیامک به کاربر ارسال می شود اگر کاربر تایید کرد که جزء باشگاه مشتریان شود بعد از آن می تواند پیامک دریافت کند اما در سیستم فراز اس ام اس به هیچ وجه چنین چیزی نبوده است و به راحتی پیامک های شما از بلک لیست عبور می کنند و به دست مخاطب می رسد.

سیستم کارت ویزیت دیجیتالی

دنیا به سمت اطلاعات دیجیتالی پیش می رود، شما با تهیه سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس ، می توانید از سیستم کارت ویزیت دیجیتالی نیز استفاده نمایید و به این صورت است که زمانی که کاربر به سامانه عدد یا کلمه خاصی را ارسال می کند ، سیستم به صورت سریع اطلاعاتی از پیش تعریف شده را برای کاربر ارسال می کنید، این اطلاعات می تواند شامل لیست نمایندگی ها، شماره حساب ها، ادرس یا شماره تلفن های شرکت باشد.

برای اینکه سیستم کارت ویزیت دیجیتالی را بهتر درک نمایید می توانید عدد 100 را به شماره 3000215510 ارسال نمایید.

نرم افزار باشگاه مشتریان

حتما می دانید در سال 2017 ارزش هرکسب و کاری به اطلاعاتی است که در مورد مشتریان جمع آوری کرده است، سیستم باشگاه مشتریان در نمایشگاه ها برای جمع آوری اطلاعات افراد مراجعه کننده به غرفه استفاده می شود. به این صورت که شما به بازدیدکنندگان مراجعه کننده به غرفه پیشنهاد می دهید تا کد خاصی را به سامانه شرکت شما ارسال نمایند تا اطلاعات خاصی را دریافت نمایید یا در قرعه کشی که ویژه نمایشگاه در روز اخر تدارک دیده اید شرکت کنند. بازدیدکننده با ارسال پیامک به سیستم علاوه بر اینکه یک پیامک دریافت می کند، شماره تلفنش در یک دفترچه تلفن به صورت خودکار ذخیره می شود و می توانید بعد از اتمام نمایشگاه نیز با افراد مراجعه کننده به غرفه در ارتیاط باشید.

برای آزمایش سیستم نرم افزار پیامکی باشگاه مشتریان می توانید عدد 101 را به سامانه 3000215510 ارسال نمایید.

فاکتور سربرگدار

خیلی از سازمان ها و اداره های دولتی برای بازرسین امور مالی نیاز به فاکتورهای رسمی برای شارژ پنل پیامک و حتی خرید پنل دارند، بسیاری از شرکت های پیامکی از انجام این امر به دلیل امور مالیاتی و …. سر باز می زنند اما از انجا که صورت حساب های فراز اس ام اس بسیار شفاف است ، پنل پیامک فراز اس ام اس  در ارائه فاکتور هیچ موردی ندارد و شما بعد از تهیه پنل یا شارژ می توانید با 02128426975 (داخلی 4) تماس بگیرید و از امور مالی درخواست ارائه فاکتور نمایید ، فاکتور شما حداکثر تا یک روز کارِی آماده و تقدیم حضورتان می گردد.

قیمت مناسب با توجه به خدمات و پشتیبانی عالی

پشتیبانی فراز اس ام اس 24 ساعته بوده و شما می توانید تلفنی و یا از طریق تلگرام با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید و در صورت هرگونه سوال و یا مشکل برای شما ویدیو از نحوه انجام کار و یا رفع مشکل تهیه کرده و ارسال می گردد.

ارائه قابلیت های رایگان

فراز اس ام اس تمام قابلیت ها از جمله وب سرویس و خطوط خدماتی و قابلیت دریافت پیامک را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

سرعت ارسال بالا

بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده به پنل کاربر

گارانتی بازگشت وجه

در صورت ناراضی بودن شما تمامی وجه پرداختی به شما باز گردانده می شود.

نمایش دقیق گزارشات ارسال

شفاف بودن هزینه ارسال ها

پوشش تمام اپراتورها و خطوط 1000، 2000، 3000،5000، 021،

بانک جامع شماره های کامل و بروز

ارسال پیامک سن و جنسیت

بانک شماره موبایل مشاغل

ارسال پیامک صوتی

دریافت پیامک رایگان

سیستم نوبت دهی پیامکی رایگان

مادام العمر بودن پنل

شما تنها یک بار هزینه خرید پنل را پرداخت می کنید و بعد از آن برای همیشه پنل در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی به تمدید ندارد.

نتیجه گیری :

سیستم پیامکی Farazsms  یک سیستم پیامکی جامع و قدرتمند می باشد که می توانید با تهیه پنل های پیامکی برای سازمان، مجموعه و کسب و کارتان از آن استفاده نمایید.  فراز اس ام اس به شما این اطمینان را می دهد که بدون نگرانی خرید کنید و در صورت ناراضی بودن تمامی وجه پرداختی را دریافت کنید. قابلیت ارسال به بلک لیست فراز اس ام اس بدون نیاز به سفته و چک از امتیازاتی هست که کمتر پنل پیامکی این قابلیت را پشتیبانی می کند.

تخفیف ویژه کاربران یک پزشک

برای خرید پنل اس ام اس با کوپن تخفیف با کیلیک روی گزینه” تخفیف پنل اس ام اس ” می توانید یک کوپن تخفیف دریافت نمایید، لطفا این کوپن تخفیف را یاداشت نموده و هنگام ثبت نام در اخرین مرحله این کد تخفیف را وارد نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه خرید پنل اس ام اس یا ارسال پیامک انبوه با شماره 02128426975 یا 09190395257 تماس بگیرید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.