مسابقه یار مهربان به مناسبت بازگشایی مدارس- ضمن تبریک سال تحصیلی جدید لطفا متن زیبای زیر را بخوانید و به یک سؤال پاسخ دهید! یار مهربان شما، دیگر غش نمی‌کند؟!

0

رپورتاژ:

“داشتن تکیه گاه مطمئن اساس زندگی است. اساسا زندگی با تکیه گاهی مطمئن آغاز می شود. آغوش مادر نخستین تکیه گاه مطمئن زندگی است. گام های لرزان ما با اتکا به استواری پدر ومادر محکم و محکم ترمی شود. جسممان که قوام و استحکام یافت نوبت اندیشه می رسد. به تکیه گاه های فکری نیازمند می شویم. اول خود را در پناه ذهن و عقل و درایت پدرو مادر و خانواده وبستگان نزدیک می یابیم و بعد به مدرسه می رویم. معلمانمان خدایان فکری ما می شوند. از آنان می آموزیم و به دانسته های آنان تکیه می کنیم. گام هایمان در عرصه اجتماع تکیه گاه دیگری می یابند و الگو های دلخواه دیگری می یابیم. محیط دانشگاه ، عرصه کار و سرانجام اجتماع، مارا وادار می سازند تا تکیه گاه مطمئن انتخاب کنیم. اگر غیر از این باشد و تکیه گاه نیابیم غش می کنیم و چه بسا لطمه می بینیم! سرانجام خود ما تکیه گاه دیگران می شویم. هر چه استحکام بیشتری بیابیم تکیه گاه مطمئن تری برای دیگران خواهیم بود. برای خانواده، دوست و در عرصه کلانتر برای اجتماع خود تکیه گاه مطمئن خواهیم شد. تکیه گاهی برای جسم ،اندیشه و احساس و عواطف دیگران . روزگار پیری نیز جسم فرتوت را به تکه چوبی تکیه می دهیم وعصا به دست گام های لرزان را شماره می کنیم تا مبادا بیفتیم و غش کنیم. اینها را گفتیم تا بدانید آدمی و اساسا هر چیز و بنای محکمی بدون تکیه گاه نمی شود. تکیه سقف ، بی ستون نمی شود و بی ستون هیچ بنایی شکل نمی گیرد. تفکر و اندیشه وسیله ای را به زیبایی ساخته است تا کتاب هایتان به تکیه گاهی زیبا و هنرمندانه روی میز کارتان قرار گیرندتا مبادکتابهایتان غش کنند و بیفتند! هیچ کاه ارزش تکیه گاه های زندگیتان را فراموش نکنید و آنان را دست کم نگیرید!

خلاقیت ساخت تکیه گاه کتاب هایتان، یاران مهربان خاموش زندگیتان را عرضه کردیم و جلوه زیبایی روی میز کتابخانه تان قراردادیم. کتاب های شما ثبت اندیشه های خلاق زندگیست. نگذارید غش کنند اگر اندیشه غش کند جامعه غش می کند !!!”

جعفر شجاع کیهانی

عضو هیت علمی فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی


آیا توانستید حدس بزنید که استاد اهل ادب، این متن در مورد چه چیزی نوشته است؟

برای جستجوی  پاسخ روی لینک هدایای تبلیغاتی هور و  پس از جستجو  پاسخ را به ایمیل hoorgifts@gmail.com  ارسال نمایید به دو نفر از کسانی که پاسخ را  درست حدس بزنند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

سالانه رویدادهای بسیاری درتمام دنیا برگزار میشود و اتفاقا در تمامی آنها به افراد برنده جوایزی اعطا می شود. علت اصلی اعطا جوایز چیست؟ همه ما برای پیشرفت نیازمند تقدیر هستیم. باید زحمات دیده شوند . اگر دیده شویم انگیزه می گیریم و جلوه می کنیم. هدیه بهترین روش برای افزایش انگیزه هاست.  از لحاظ شکلی هدیه به دونوع هدایای دورنی و بیرونی تقسیم می شود. یک تشکر ساده هدیه ای زیباست. یک تقدیر زبانی بسیار دلنشین است اما علاوه برهدایای دررونی نیازمند هدایای بیرونی نیز هستیم. یک دسته گل زیبا تاثیر بسیار خوبی برروی عملکرد ما دارد.

بازگشایی مدارس یک بهانه است. یک بهانه برای نزدیک کردن دلهایمان به کسانی که به آنها علاقمندیم. فرصت مناسبی است که به فرزندانمان ، معلمان و همه افراد عرصه علم انگیزه دهیم. اما نکته بعدی درمورد هدیه انتخاب خلاق و هوشمندانه آن است.  اگر هدیه ای  متناسب انتخاب شده باشد. به مراتب تاثیر گذار تر می باشد. هدیه های تکراری کارایی لازم راندارند و به اندازه کافی قدرت تغییر را ایجاد نمی کنند. ما در شرکت هدایای تبلیغاتی هور برای شما پیشنهادات نابی داریم . پیشنهاداتی که قلب مخاطب شما را تسخیر می کند و آنها را به هیجان می آورد.  به چند نمونه از این هدایای خاص ، خلاق و جدید توجه کنید:


هدیه ای ارزان ولی خلاق ،جدید با 4 کارایی منحصر به فرد

خودکار چندکاره

عدم تحرک، بلای قرن حاضر است تشویق به ورزش تشویق به زندگی بهتر است. به مخاطب خود سلامتی هدیه دهید.

طناب ورزشی

ساعت متروپلیس: یک ساعت با طراحی خاص و شناخته شده بین المللی ، پیام این هدیه ارزش زمان می باشد.

ساعت رومیزی

شطرنج مینیاتوری : این بازی خلاق در ابعاد بسیار کوچک و داشتن آهنربا امکان بازی را در شرایط مسافرت محیا می کند ضمن اینک اندازه آن به قدری جذاب است که شما می توانید به عنوان یک هیه خاص از آن استفاده نمایید.

درضمن در صورت نیاز به مشاوره درباره هدایا علاوه برسایت شرکت می توانید به روش های زیر با ما در تماس باشید.

ایمیل : hoorgifts@gmail.com
شماره تماس : 09030735044
تلگرام @hoorgifts

مراجعه حضوری ( لطفا قبل مراجعه هماهنگ نمایید) :  خیابان نلسون ماندلا ( جردن )، خیابان وحید دستگردی ( ظفر ) به سمت ولیعصر ، روبروی بانک کارآفرین پلاک 344

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.