رپورتاژ: ثبت نام لاتاری با خدمات تیم رؤیای آمریکا

0

رپورتاژ:

در این یادداشت اطلاعات کلیدی در مورد مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای گوناگونی وجود دارد، لذا مطالعه ی کامل آن پیشنهاد میشود.

لاتاری چیست؟

دولت آمریکا هر ساله از طریق قرعه کشی به ۵۵۰۰۰ نفر از سرتاسر جهان گرین کارت و امکان اقامت دائم در خاک آمریکا را اعطا میکند. کشور ما تا به امسال جزو کشورهای مجاز بوده است و دارای سهمیه ای مناسبی از کل می باشد. معیار اتباع کشورهای مجاز و میزان سهیمه ویزاها، سالانه بستگی به تعداد مهاجران آن کشور در ایالات متحده دارد. لاتاری فرصتی برای کشورهایی است که هر ساله مهاجر کمتری به این کشور گسیل میدارند، تا از این طریق بتوانند موازنه ای بین نژاد و جمعیت مهاجران بوجود آورند. به همین دلیل این برنامه Diversity Visa Lottery (قرعه کشی ویزای گونه گونی) نام گرفته است.

لاتاری رایگان است!

شرکت در برنامه ی سالانه ی لاتاری برای تمام افراد واجد شرایط کاملا “رایگان” می باشد و دولت امریکا از شروع ثبت نام تا زندگی در امریکا هیچ هزینه ای از شرکت کننده طلب نمیکند، چرا که این برنامه یک قرعه کشی است و برنده همانند برنده ی هر قرعه کشی ای نباید هزینه ای پرداخت کند.

برای توضیحات بیشتر در مورد رایگان بودن لاتاری به صفحه لاتاری رایگان در سایت رویای آمریکا مراجعه کنید.

ریسک ثبت نام در لاتاری

با توجه به آمارهای سالانه بسیاری از شرکت کنندگان به دلایل مختلفی از جمله اشتباه در تکمیل فرم ثبت نام، نا آشنایی با قوانین و زبان، نا آشنایی با روند این پروسه، اشتباه در تکمیل اطلاعات و ارائه ی عکس غیر استاندارد و مشخصات ناقص از قرعه کشی کنار گذاشته می شوند و از برنامه حذف می شوند. اغلب این اشتباهات غیرعمدیست.

اداره مهاجرت بدون هیچ تذکری هرگونه اشتباهات و نقض قوانین در ثبت نام را از پروسه ی قرعه کشی حذف میکند.

همچنین امکان ویرایش اطلاعات شما در سایت اداره مهاجرت امریکا وجود ندارد و در پروسه ی حدودا یک ماهه ی ثبت نام اطلاعات شما بدون هیچ بازبینی در صورت اشتباه بودن حذف می شود (حدود ۳۰ درصد از شرکت کنندگان هرساله به همین دلیل در قرعه کشی شرکت داده نمیشوند) و بدتر اینکه، ممکن است بعد از برنده شدن بدلیل اشکال در اطلاعات نتوانید ویزای خود را دریافت کنید. تعداد چنین پرونده هایی نیز کم نیست.

با توجه به این موارد بسیاری ثبت نام لاتاری و تکمیل صحیح اطلاعات را به این موسسه و تیم ما می سپارند. اما چرا باید چنین کاری کرد؟

چرا تیم رویای آمریکا برای ثبت نام لاتاری؟

موسسه مهاجرتی رویا (رویای آمریکا) با سابقه ای ۵ ساله بصورت اختصاصی به این امر پرداخته و کارشناسان مجربی برای امور ثبت نام لاتاری دارد. ضمن اینکه در طول ثبت نام همواره پشتیبان شما هستند و با مطالعه ی دقیق بولتن های خبری اداره مهاجرت، اخبار صحیح در مورد لاتاری و مهاجرت به آمریکا و امور مربوط به ایرانیان را منتشر میکند.

با رویای آمریکا:

-شما میتوانید قبل یا هنگام یا بعد از ثبت نام همواره درخواست مشاوره رایگان دهید.

-نوع پرونده با توجه به شرایط خاصتان را از ما بپرسید (سربازی نرفتم، در حال جدایی هستیم، قرار است ازدواج کنیم، شانسم را چطور بالا ببرم؟، هنوز ۱۸ساله نشدم، فرزندم را نمیخواهم ببرم و…)

-خیالتان راحت است بابت ثبت نام صحیح و وسواس کامل و دقت بسیار در فرم ثبت نام.

-در تایید مشخصات سختگیر هستیم، برای مثال اگر عکس مناسب نداشتید بصورت رایگان تیم عکاسی رایگان را به محل شما میفرستیم! بله درست شنیدید  عکاس رایگان در محل شما.

-رسید ثبت نام شما در سایت ما بایگانی شده و هرگز نگران گم کردن آن یا فراموشی تاریخ های مهم نیستید.

-از طریق وبسایت یا موبایل قبل از شروع رسمی یا اواسط سال، براحتی میتوانید ثبت نام خود را انجام دهید.

-بعد از برنده شدن سردرگم نخواهید بود…. چطور؟

 

برنده شدن در لاتاری پایان کار نیست!

شاید پیش خود تصور کنید برنده شدن در لاتاری برابر با گرین کارت آمریکاست، اما متاسفانه چنین نیست.

پس از برنده شدن روندی وجود دارد که شامل چند فرم آنلاین، نامه نگاری و یک یا دو مصاحبه ی حضوری در سفارت و مسافرت و سفر به خاک آمریکاست. در تمامی این مراحل نیاز به یک مشاور و کاربلدی خواهید داشت که در جریان پرونده ی شما باشد و صادقانه شمارا راهنمایی کند و همواره اطلاعات درست به شما بدهد.

میتوانید مشاهده کنید بسیاری از افرادی که برنده میشوند ساعتها و روزها استرس و کندوکاو و اطلاعات ضد و نقیضی را مطالعه میکنند و با سردرگمی فقط زمان را از دست میدهند. راه حل گرفتار نشدن در این وضعیت و دریافت ویزای آمریکا این است که یک مشاور معتمد و صادق داشته باشید.

چطور ثبت نام کنم؟

بسیار ساده. میتوانید از طریق وبسایت رویای آمریکا ثبت نام لاتاری امسال خود را انجام دهید. همچنین میتوانید براحتی از طریق ربات تلگرامی ثبت نام خود را بطور کامل انجام دهید.

کافیست مراحلی که با دقت و بطور تصویری توضیح داده شده را دنبال کنید.

با تلگرام هم میشه ثبت نام کرد؟

بله. موسسه مهاجرتی رویا، جهت آسان کردن فرایند ثبت نام، ربات تلگرامی ثبت نام لاتاری را برای اولین بار طراحی و راه اندازی کرده است. بنابراین دیگر برای ثبت نام لاتاری (وارد کردن اطلاعات و ارسال عکس و پرداخت هزینه خدمات) لزوما نیاز به مراجعه به وبسایت ندارید. به راحتی میتوانید از طریق تلگرام تمامی مراحل ثبت نام خود را انجام دهید.

به این ترتیب که برای ثبت نام کافیست دکمه استارت ربات را بزنید ( آدرس ربات: americadreambot@) و همه اطلاعاتی که برای ثبت نام لازم است را مرحله به مرحله وارد میکنید. هر جا نیاز به راهنمایی داشتید دکمه راهنما را بزنید و همه آنچه که باید بدانید به شما نمایش داده میشود. راهنمای کامل ثبت نام از طریق ربات در اینجا  مشاهده میکنید.

استفاده از خدمات و هزینه خدمات

با توجه به اینکه ثبت نام لاتاری از طریق موسسه به معنی وکالت شما به ما در جهت امور ثبت نام و مشاوره ی پس از ثبت نام است و با توجه به اینکه موارد توضیح داده شده و خدمات هزینه بر هستند، کمترین هزینه ی ممکن را در ازای این خدمات دریافت میکنیم.

میتوانیم بگوییم کمترین هزینه ی ممکن نسبت به رقبا و نسبت به کیفیت ارائه شده خدمات را تعیین کردیم (لطفا مقایسه کنید) و در طی این سالها نهایت تلاشمان را کرده ایم تا هزینه ها تغییر نکنند و تغییر نکرده اند.

هرساله هزاران نفر به ما اعتماد کرده اند و هرساله ده ها برنده ی لاتاری را تا خاک آمریکا همراهی میکنیم، شما نیز میتوانید.

امیدواریم شما برنده ی این دوره از لاتاری باشید و قدم به دنیای جدید بگذارید و هموازه مسافر نیکبخت رویاهایتان باشید

(راهنمای ثبت نام لاتاری توسط خودتان، همچنین اطلاعات مفید و مهم تهیه مشخصات صحیح و عکس صحیح، همچنین تخمین برنده شدن در لاتاری، مقایسه درصد برندگان لاتاری و درصد برندگان موسسه و… همگی بصورت رایگان در وبسایت رویای آمریکا موجود است)

جهت دریافت آخرین اخبار و مطالب مهم به کانال تلگرام ما بپیوندید: @americadream


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.