«جانی آیو» مدیر بخش طراحی اپل می‌گوید آیفون X نتیجه ۵ سال شکست اپل است

1

اپل پس از سال‌ها، یک مدل آیفون با طراحی متفاوت به نام آیفون X عرضه کرد. «جانی آیو» مدیر بخش طراحی اپل می‌گوید طراحی این گوشی ۵ سال زمان برده است.

آیو در کنفرانس TechFest نیویورکر اعتراف کرد، طراحی فعلی آیفون X حاصل ۵ سال شکست پی در پی بخش طراحی اپل است. در آیفون X، کلید هوم حذف شده و شاهد یک طراحی لبه تا لبه هستیم. همچنین، از دوربین دوگانه پشتی استفاده و در حاشیه بالای گوشی چندین سنسور و حسگر جدید نصب شده است.

آیو بیشتر توضیح می‌دهد: «منظورم این است که اسمارت‌فونی که چند هفته پیش معرفی شد، آیفون x، از فناوری‌ استفاده می‌کند که ما ۵ سال روی آن کار کردیم. ما به نمونه‌های به اندازه کافی خوبی هم در این مدت رسیدیم.»

احتمالا منظور آیو این است که در این مدت ۵ سال توانستند طراحی یا سیستم تشخیص چهره Face ID را طراحی کنند ولی کلیت کار راضی‌کننده نبوده است.

آیو در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره می‌کند و می‌گوید برایش قابل درک است که کاربران زودتر منتظر یک آیفون با طراحی متفاوت بودند اما در ۹۹ درصد اوقات چیزی که ساخته شده بود؛ به درستی کار نمی‌کرد. بارها چرخه طراحی آیفون جدید به مشکل و بن‌بست خورده است و دوباره یک تعریف جدید ارایه شده و مشغول به کار شدند.

این حرف آیو به این معنی است که در هنگام معرفی و استفاده از آیفون ۵ اس و شادمانی کاربران از حسگر اثر انگشت؛ بخش طراحی اپل در حال طراحی گوشی بدون حسگر اثرانگشت یا بدون کلید هوم بوده است.

با این حال، آیو فرآیند طراحی آیفون X را فوق‌العاده و لذت‌بخش توصیف می‌کند و می‌گوید: «آنچه مشتاقانه در خاطر من می‌ماند محصولات نیستند؛ بلکه فرایند ساخت آن‌ها است.»

آیو درباره نظر مردم پیرامون آیفون X حرفی نزد و گفت بیشتر ترجیح می‌دهد روی کار کنونی خود تمرکز داشته باشد. شکست‌های آیفون X را هم اجتناب‌ناپذیر و بخشی از روند طراحی می‌داند و آن‌ها را به خاطر تنبلی یا خودراضی‌ بودن خودش و تیم‌اش نمی‌داند.

طراح معروف و مشهور اپل که غالب محصولات شگفت‌انگیز این شرکت حاصل تفکرات و نگرش‌های او است؛ در پاسخ به سوالی درباره آینده آیفون و فناوری‌های جدید آن؛ آشکارا طفره می‌رود و  موضوع بحث را عوض می‌کند تا اطلاعاتی لو ندهد. وی درباره واقعیت افزوده هم حرفی نزد.

در عوض گفت فرصت‌های زیادی پیرامون‌ نمایشگرها وجود دارد. اگر تراشه‌های سیلیکونی کمی کوچک‌تر و کارآمدتر شوند؛ قدرت محاسباتی بیشتری هم داشته باشند؛ کارهای فوق‌العاده‌ای می‌شود انجام داد.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

برای جبران خطرات سلامتی ناشی از نشستن در طول روز وجود باید تحرک متناوب انجام بدهید. اما هر چند دقیقه…

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار 5 دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.محققان نوشته‌اند:«ما از 11 فرد سالم…

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…

تاریخچه جذاب تلفن‌های خودرو با مرور عکس‌های قدیمی دهه 1940 تا 1980

ماشین و تلفن، زمانی دو اختراع پیشگامانه بودند. جالب است که این دو تنها یک دهه از یکدیگر جدا بودند. خودرو و تلفن به ترتیب در سال‌های 1885 و 1875 اختراع شده بودند. اما اگر فیلم‌های قدیمی را دیده باشید می‌دانید که خیلی‌ها پیش‌تر از موبایل‌های…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. محمد می گوید

    راهی که آیفون x در پیش گرفته به همان سرنوشت مک بوک ها منتهی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.