از حالا به بعد نمی‌توانید در بازی‌های ویندوز ۱۰ تقلب کنید چون مایکروسافت مچ شما را می‌گیرد

1

مایکروسافت این هفته به‌روزرسانی Fall Creators را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرد. این به‌روزرسانی چندین ویژگی جدید جالب به ویندوز ۱۰ اضافه می‌کند که یکی از آن‌ها ویژگی ضدتقلب در بازی‌ها است.

این ویژگی با نام anti-cheat یا TruePlay نیز شناخته شده و اولین بار در نسخه مخصوص توسعه‌دهنده‌ها (Insider build) ماه جولای دیده شد.

TruePlay به طراحان و توسعه‌دهندگان بازی‌های ویندوزی این امکان را می‌دهد که روی فعالیت کاربران و بازیکنان نظارت داشته باشند تا تقلب در بازی اتفاق نیفتند.

این ابزار مبارزه با تقلب؛ سعی می‌کند داده‌های مختلف بازی‌های کاربران روی ویندوز ۱۰ و بازی‌های ارایه‌شده روی فروشگاه مایکروسافت را جمع‌آوری و بررسی کند تا اگر یک رفتار یا پدیده غیرمنطقی مشاهده شد؛ با کاربر یا گیمر برخورد شود.

مایکروسافت در توضیح ویژگی TruePlay می‌گوید:

«یک بازی که در TruePlay ثبت‌نام کرده باشد؛ مورد محافظت قرار می‌گیرد تا مورد هدف یک سری حملات و تهدیدات اینترنتی معمول قرار نگیرد. به علاوه، سرویس‌های ویندوز نشست‌های بازی را مانیتور می‌کنند تا رفتار یا دستکاری‌های منجر به اجرای سناریوهای تقلب در بازی را شناسایی و کشف کنند. این اطلاعات جمع‌آوری شده تنها برای هشدار به کاربران درباره تقلب در بازی است.»

مایکروسافت توضیح می‌دهد که کاربران نگران اطلاعات شخصی یا حریم خصوصی خود نباشند چون این اطلاعات در صورت محرض شدن یک تقلب؛ فقط در اختیار توسعه‌دهندگان بازی قرار می‌گیرد.

کاربران می‌توانند سیستم TruePlay را غیرفعال کنند یا از مایکروسافت بخواهند که اطلاعات بازی آن‌ها را نظارت و مانیتور نکند. گفتنی است این ویژگی هم اکنون هم در بخش تنظمیات بازی ویندوز ۱۰ غیرفعال است. مایکروسافت به‌زودی API آن را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد و پس از آن این ویژگی به صورت رسمی برای همه کاربران فعال خواهد شد.

به طور کلی؛ سیستم TruePlay شبیه ابزار ضدتقلب Valve Anti-Cheat است با این تفاوت که فقط روی بازی‌های UWP یا Universal Windows Platform اعمال می‌شود.

فعلا بازی‌های کمی در فروشگاه‌های مایکروسافت مانند Forza و Cuphead قابلیت مانیتور شدن توسط ابزار TruePlay را دارند. به تدریج که مایکروسافت بازی‌های دیگری روی پلتفرم UWP عرضه کند یا امکان اجرای بازی‌های پلتفرم‌های دیگر روی ویندوز ۱۰ فراهم شود؛ ابزار مبارزه با تقلب TruePlay مایکروسافت قدرت بیشتری خواهد گرفت.

سوال اساسی که اینجا مطرح می‌شود این است: «آیا مایکروسافت این حق را دارد که به کاربران بگوید چگونه بازی کنند و چرا در یک بازی تقلب کردند؟»

شما با این ابزار جدید مایکروسافت موافق هستید یا خیر؟ ازش استفاده می‌کنید؟

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

گالری- تصاویر تبلیغاتی خودروهای ایمپریال کرایسلر در سال‌های 1969 تا 1973

ما بیشتر این عکس‌ها را در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم و راستش تعجب می‌کنیم که زمانی خودروی کرایسلر با این طول و عرض و طراحی تولید می‌شد.ایمپریال برند خودروهای لوکس کرایسلر در بازه زمانی سال‌های 1955 تا 1975 و نیز در بازه زمانی سال‌های…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. pedram می گوید

    به نظر من میتونه یه قانون اجباری برای هنگامی که میخوای بازی آنلاین کنی باشه و در غیر این صورت بتونی غیر فعالش کنی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5