ترجمه فوری و ارزان

2

رپورتاژ:

فردی  که  در مکالمه زبان انگلیسی مهارت کسب می نماید بدان معنا نیست که به راحتی میتواند مقاله های علمی را نیز ترجمه کند بلکه در ترجمه متون انگلیسی نیز باید مهارت کسب نماید تا بتواند مقالات را با کیفیت قابل قبول ترجمه کند .

موسسه پارس 68 به کیفیت کار خود اهمیت  می دهد و به دنبال این می باشد که مشتری کار خود را با اطمینان  به دست مترجمینش بسپارد بنابراین اگر مشتری نسبت به ترجمه تخصصی مطمئن نباشد نمونه ای از صفحات را ترجمه می کند و در صورتی که اعتماد مشتری جلب شود تا پایان کار ادامه می دهد.

موسسه پارس 68  حتی بعد ازتحویل کار ، همراه مشتری بوده  و اگر نیاز به ترجمه مجدد یا ویرایش باشد ، با کمال میل این کار را انجام می دهد چرا که یکی از اهداف موسسه جلب رضایت مشتری می باشد.

افرادی که وقت کافی برای  مراجعه حضوری   جهت سفارش ترجمه خود  به موسسه پارس 68 را ندارند می توانند با ایمیل یا تلگرام در مدت زمان خیلی کوتاه فایل خود را ارسال کنند و نتیجه برآورد قیمت و زمان تحویل را دریافت نمایند و در صورت موافقت فایل را برای ترجمه ثبت نمایند.البته عصر،عصر تکنولوژی و ارتباطات می باشد و کمتر افرادی هستند که کارهای خود را حضوری انجام دهند بلکه بیشتر کارها  به صورت اینترنتی انجام می شود.

ترجمه  ای که مترجمین موسسه پارس 68 ارائه می دهند  روان وشیوا می باشد طوری که خواننده وقتی متن را می خواند احساس می کند  متن ترجمه شده  زبان اصلی گفتار بوده است. ترجمه زبان کار تخصصی و دقیقی است.

موسسه پارس 68  متون تخصصی مربوط به هر رشته را به مترجم تخصصی خود می دهد این طور نیست که مترجمی که ترجمه  متون مدیریت را انجام دهد ، همان مترجم رشته برق را هم ترجمه نماید. چرا که باید با اصطلاحات تخصصی آشنا باشد فقط در حالتی یک مترجم ترجمه چند رشته را انجام می دهد  که تخصص در چند زمینه را داشته باشد.

یکی از مهم ترین مزیت های موسسه ارائه ترجمه فوری و ترجمه ارزان میباشد. و نکته مهم این است که در ترجمه های فوری به هیچ وجه از کیفیت کار کاسته نمیشود.

دانشجویی کارشناسی ارشد باید بداند که مقاله به دو نوع تقسیم می شوند :مقالات کنفرانسی و مقالات ژورنالی و اینکه اعتبار مقالات ژورنالی از مقالات کنفرانسی بالاتر است چرا که داوری دقیق تری دارند.نگارش مقالات ژورنالی کار آسانی نمی باشد باید تجربه و دانش و تخصص در این زمینه داشته باشید با دانلود مقالات ژورنالی از سایت مقاله  سطح دانش خود را افزایش می دهید و راحت تر م یتوانید مقاله مورد نظر را بنویسید.

 

در زمانی که اینترنت هنوز جایگاه پر رنگی نداشت ، دانشجویان برای جستجوی مقاله مورد نظر خود دچار مشکل بودند زیرا وقتی به دانشگاه خود برای  جستجوی مقاله مراجعه می کردند،مقالات  جامع و بروز نبود و این مسأله دغدغه بزرگ دانشجویان بود ولی امروزه با مراجعه به سایت مقاله  می توان به راحتی مقاله مورد نظر خود را پیدا کنند که جامع و بروز باشد و همچنین در وقت خود هم صرفه جویی کرده اند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات  به همه اهداف خود خواهید رسید زیرا هرآنچه که به دنبالش هستید در اینترنت  می توان یافت.

دانشجویانی که وقت کافی برای نگارش مقاله ندارند می  تواند مقاله خود را از سایت سایت مقاله با هزینه پایین خریداری نمایند.

دپارتمان سایت دانلود مقاله با همکاری متخصصین و فارغ التحصیلان رشته های مختلف در زمینه نگارش مقاله سعی بر این دارد که کیفیت کار خود را افزایش دهد تا خدماتی که به دانشجویان و پژوهشگران گرامی ارائه می دهد ارزشمند باشد و مخاطبان بهره کافی را از مقاله  دانلود شده ببرند و در نهایت بر سطح دانش و تخصص آنها افزوده باشد.یعنی مخاطب بعد از مطالعه مقاله مورد نظر اطلاعات جدید و مفیدی را کسب نموده باشد .

سایت دانلود مقاله همه مقالات خود را منسجم و مرتب در سایت قرار داده به طوری که مخاطب براحتی مقاله مورد موضوع را در سایت دانلود مقاله بیابد.

در سایت مقاله دانشجویان و مترجمین میتوانند مقالات ترجمه شده خود را در سایت قراردهند و آنها را با قیمت مشخص بفروش برسانند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر سلبریتی‌های کنونی در دوران ویکتوریایی می‌زیستند …

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.اما…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

داستان تکامل اتاق خواب‌ها از دوران انسان‌های اولیه تا اتاق‌ خواب‌های هوشمند + گالری عکس

تکامل اتاق خواب‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات فرهنگی، فناوری و اجتماعی قرار گرفته است. با گذشت زمان، اتاق خواب‌ها از فضا‌های خواب ساده به پناهگاه‌ها و آسایشگاه‌های چند منظوره و شخصی تبدیل شده‌اند.مروزی کوتاه بر تکامل آنها:…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. الهام می گوید

    من این شرکتو میشناسم
    شرکت خوبی هست

  2. سمیه می گوید

    سلام
    من واقعا از سایت 1پزشک بخاطر مطالب مفید تشکر میکنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5