دروغ بزرگ اپل: آیا انیموجی‌ها تنها روی آیفون X کار می‌کنند یا می‌توان روی آیفون‌های دیگر هم استفاده کرد؟

0

انیموجی‌ها یکی از قابلیت‌های جذاب و منحصربه‌فرد آیفون X هستند. برای هر کاربری هیجان‌انگیز خواهد بود که بتواند میمک چهره خود را به صورت انیمیشن روی یک ایموجی مشاهده کند یا برای دیگران بفرستد.

اپل در هنگام معرفی قابلیت انیموجی‌ها روی آیفون X؛ گفت این ویژگی به مدد سنسور تشخیص عمق میدان TrueDepth و سیستم Face ID به دست آمده است.

به همین دلیل؛ استفاده از انیموجی‌ها فقط به آیفون X محدود شده است و آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس با وجود استفاده از پردازنده مشترک با آیفون X؛ از انیموجی‌ها بی‌بهره‌اند.

دروغ اپل یا اشتباه دیگران

حالا فردی به نام مارکوس براونلی که ویدیوهای فناوری‌محور او در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مشهور هستند؛ ادعای اپل درباره استفاده انیموجی‌ها از سنسور تشخیص عمق میدان را زیر سوال برده است و می‌گوید احتمالا اپل دروغ می‌گوید.

این فرد با انتشار ویدیویی نشان می‌دهد؛ بدون نیاز به سنسور TrueDepth نیز می‌توان از انیموجی‌ها استفاده کرد. وی در این ویدیو، دست‌اش را روی TrueDepth گرفته و اجازه نمی‌دهد بتواند چهره او را تشخیص دهد اما هنوز انیموجی‌ها می‌توانند حالات چهره‌اش را تقلید کنند.

پس از انتشار این ویدیو در اینترنت؛ ولوله‌ای میان سایت‌های فناوری افتاده است. آیا اپل درباره قابلیت انیموجی‌ها دروغ گفته است و از سنسور TrueDepth استفاده نمی‌کنند؟ یعنی اپل می‌توانسته انیموجی‌ها را روی آیفون‌های سری ۸ هم عرضه کند ولی به فریب محدود به آیفون X کرده است؟

یک احتمال دیگر هم وجود دارد. انیموجی‌ها برای شروع کار نیاز به سنسور تشخیص عمق میدان TrueDepth دارند ولی در ادامه از دوربین سلفی استفاده می‌شود. این‌طوری اگر کاربری دست‌اش را روی TrueDepth بگیرد؛ باز هم انیموجی‌ها به کار خود ادامه می‌دهند.

احتمال درست بودن این موضوع بالا است چون هم‌اکنون نرم‌افزارهایی مانند اسنپ‌چت یا ماسک‌های فیس‌بوک می‌توانند با دروبین سلفی انواع تغییرات را روی صورت شما اعمال کنند.

 

اپل به فاصله چند روز پس از انتشار این ویدیو؛ به حرف‌وحدیث‌ها درباره استفاده انیموجی‌ها از TrueDepth واکنش نشان داد. اپل می‌گوید انیموجی از داده‌های حسگر IR و تشخیص عمق TrueDepth برای افزایش دقت اسکن چهره استفاده می‌کند.

براین‌اساس؛ اپل می‌گوید انیموجی‌ها به طور پیوسته و همیشگی نیاز به این سنسورها ندارند و در فواصل زمانی مشخصی فعال می‌شوند. بنابراین؛ اگر دست‌تان را روی سنسور TrueDepth بگیرید؛ انیموجی‌ها از کار نخواهند افتاد.

اپل می‌گوید می‌توان انیموجی‌ها را روی دیگر گوشی‌های آیفون نیز پیاده‌سازی کرد ولی به خاطر فقدان ماژول True Depth در آنها، تجربه مطلوب و دقیقی برای کاربران حاصل نخواهد شد و این موضوع می‌تواند نارضایتی آنها را به همراه داشته باشد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.