کتاب « گنج درونی شما چیست؟ »، نوشته استیو اولشر

0

تقدیم به

همسر عزیز و مهربانم که همیشه یار و یاورم بوده و هست؛

پیمان بیگدلی عزیزم که در بازبینی این کتاب همکاری کرد؛

و آنهایی که در مسیر کشف گنج درونی خود و اثرگذاری برجهان هستند.


تقدیم به

تقدیم به افراد بی‌باکی که با رهاسازی مناسب، گنج درونی خود را دنبال می‌کنند و اشتیاق شدیدی برای اثرگذاری بر کسانی دارند که در این زندگی با آنها شریک هستند و همچنین افرادی که جزو نسل‌های آتی هستند

جهان منتظر شما است.

استیو اولشر


پیش گفتار مترجم

همه ما برای انجام کاری ساخته شده‌ایم یا بهتر بگویم به این دنیا آمده‌ایم، خواه آنرا ماموریت بنامیم یا گنج درونی یا هر نام دیگری که شما بر آن بگذارید. در هر صورت این موهبت در درون ما وجود دارد. برخی افراد از همان ابتدا می‌دانند که برای کاری ساخته شده‌اند و در مقطع زمانی مناسب آنرا می‌یابند. برخی دیگر هرگز بدان دست نمی‌آیند و تمام عمر را همچون مرغی سرکنده به این طرف و آن طرف می‌دوند، شغل خود را عوض می‌کنند و تغییرات دیگری در زندگی خود ایجاد می‌کنند تا بلکه آن حس کمبود را جبران کنند غافل از آنکه هرگز بدان دست نخواهند یافت، چون نمی‌دانند که چه می‌خواهند و به دنبال چه باید باشند. اما برخی دیگر تلاش می‌کنند به گوهر وجود خود دست‌یابند و پیوسته به دنبال راه رسیدن به آن هستند.

کتابی که پیش روی شماست در حقیقت راهنمایی گام به گام و بسیار ساده برای شناسایی و دست‌یابی شما به گنج درون‌تان است، آن کاری که برای انجامش قدم به این دنیا نهاده‌اید، همان کاری که وقتی به آن دست یابید هم از زندگی و کارتان لذت خواهید برد و هم به ثروت دست خواهید یافت.

گام به گام با مراحل این کتاب پیش بروید و در نهایت خواهید دید که چه قدرت شگرفی در درون شما نهفته است. آن را بیابید، بکارگیرید و به خواسته‌های‌تان دست‌یابید.

با آرزوی موفقیت روزافزون


مترجم

پیشگفتار نویسنده

من تنها یکی هستم،

اما همچنان یکی هستم.

نمی‌توانم همه کاری را انجام دهم،

اما می‌توانم برخی کارها را انجام دهم؛

و چون همه کاری نمی‌توانم انجام دهم،

از انجام دادن آن چیزهایی که می‌توانم خودداری نخواهم کرد.

ادوارد اورت هیل


آیا تابحال به این موضوع اندیشیده‌اید که چرا ما اینقدر داستان سیندرلا، خدمتکاری که به یک پرنسس تبدیل شد را دوست داریم؟ یا داستان لوک در آسمان راه می‌رود، پسر مزرعه‌دار فروتنی که تبدیل به ناجی کهکشان شد؟

اگر عمیقا در مورد داستان‌های آنها فکر کنید، متوجه می‌شوید با اینکه دستخوش تغییرات بزرگی می‌شوند اما شخصیت آنها از یک شخص به شخصی کاملا متفاوت تغییر نمی‌کند.

درعوض آنها با بزرگی ذاتی خود اقدام می‌کنند که براثر سختی‌های دوران کودکی متوقف و توسط شرایط سخت دفن شده است. هرچند آنها طی دوره ماجراجویی‌هایشان می‌آموزند موانع گذشته را کنار زده و به خود واقعی‌شان تبدیل شوند؛ رهبران، اشخاصی الهام‌بخش و قهرمانان.

پیام اصلی این داستان‌ها طنین بزرگی برای همه ما دارد. وقتی سختی‌های زندگی را تحمل می‌کنیم، تمایل داریم تماس خود با بزرگی درونمان را قطع کنیم. شروع می‌کنیم به سازش‌های ناخوشایند، راضی شدن به کم و تبدیل شدن به افرادی متفاوت از خود عمیق‌ترمان.

 

گنج درونی شما چیست؟ به شما قدرت می‌دهد مثالهای سیندرلا و لوک را دنبال کنید. اگر با جدیت تمرین‌های این کتاب را انجام دهید پتانسیل واقعی خود را کشف خواهید کرد و به کسی تبدیل خواهید شد که متولد شده‌اید تا باشید، و به موفقیت و پیروزی ژرف دست‌یابید.

این مساله نه فقط به سود شما، بلکه به سود تمام کسانی خواهد بود که با شما در تماس هستند. وقتی این کار را انجام دادید و بارسفر بستید، جادوی اثرگذاری مثبت بر تعداد زیادی از افراد را خواهید داشت.

مثال‌های این فرایند ورای افسانه‌ها است. سفرهای ماهاتماگاندی، مادر ترزا و دکتر مارتین لوترکینگ، سه نفر از محترم‌ترین و تاثیرگذارترین افراد قرن اخیر را درنظر بگیرید.

هیچکدام از آنها پولدار یا قدرتمند به دنیا نیامدند اما هرکدام برای دستیابی به موهبت‌های طبیعی از طرح اولیه شخصی خود استفاده کردند؛ بهترین راه یا وسیله استفاده از آن موهبت‌ها را تعیین کردند؛ متوجه شدند که مخاطب اصلی آن موهبت‌ها چه کسانی هستند و سپس از بهشت و آسمان گذشتند تا آن موهبت‌ها را با جهان تقسیم کنند.

به عبارت دیگر، آنها گنج درونی خود را کشف کردند با تعهد به گنج درونی خود پایبند شدند و پشتکار به خرج دادند تا مزایای گنج درونی خود را به افرادی که بیشتر به آن نیاز داشتند ارایه کنند.

این مسیری است که از آغاز بشریت برای دستیابی به موفقیت‌های چشمگیر دنبال شده است. این مدلی است که می‌توانید و حتما باید از آن استفاده کنید.

کشف کردن گنج درونی به سه مرحله نیاز دارد:

شناسایی موهبت‌های طبیعی که خدا به شما داده.

شناسایی بهترین وسیله برای تقسیم کردن موهبت‌های‌تان با جهان.

شناسایی مخاطبان خاصی که بیشترین سود را از موهبات‌های شما خواهند برد.

پس از این اکتشافات، می‌توانید با بیان آنها بصورت خلاصه که نقش جملات راهنمای زندگی شما را بازی خواهند کرد، تمرکز خود را حفظ کنید.

اگر تاکنون گنج درونی خود را کشف نکرده‌اید نگران نباشید؛ وقتی خواندن این کتاب را به پایان برسانید آنرا کشف خواهید کرد و در همین حین، دیگر تنها نیستید.

حقیقت غم‌انگیز این است که بیشتر افراد بدون برداشتن حتی یکی از این گام‌ها برای پیشرفت شخصی به بستر مرگ می‌افتند؛ آنها در تشخیص اینکه برای دستیابی به هدفی شگفت‌انگیز به زمین آمده‌اند شکست می‌خورند.

تعداد کمی دو گام را به انجام می‌رسانند و درصد بسیار بسیار کمی از افراد هر سه مرحله را به انجام خواهند رساند.

تا حدی به همین دلیل است که بیشتر افراد به افراد مشهوری که بنظر می‌رسد «زندگی رویایی» دارند غبطه می‌خورند. غیر از این چگونه می‌توان محبوبیت عظیم نمایش‌هایی را توضیح داد که در مورد موفق شدن در هالیود هستند یا اینکه توضیح داد چرا برخی افراد ساعت‌ها زیر باران می‌ایستند تا نگاهی به یک فیلم یا یک ستاره تلویزیونی بیاندازند؟

ما بصورت طبیعی جذب افرادی می‌شویم که باورداریم بهترین زندگی را دارند: افرادی که بر روح ما اثر می‌گذارند، الهام‌بخش اعمال ما هستند و براساس گنج درونی خود زندگی می‌کنند.

خبر خوب این است که برای پیوستن به جرگهٔ آنهایی که «زندگی رویایی» دارند هیچ راز خاصی وجود ندارد که مجبور به کشف آن باشید. کل کاری که برای دستیابی به شادی و شکوفایی باید انجام دهید کشف گنج درونی‌تان، تلاش مجدانه و تقسیم کردن موهبت‌های‌تان با جهان است.

واقعا کار ساده‌ای است. جهان منتظر شما است.

خرد کیورلی

راه‌های زیادی برای تشریح گنج درونی شما وجود دارد. یکی از محبوب‌ترین‌های راه‌های من را می‌توانید در فیلم زرنگ‌های شهر ۱۹۹۱ پیدا کنید.

در این فیلم، میچ رابینز (که نقش آن را بیلی کریستال بازی کرده) از زندگی شلوغ خود در منهتن خارج می‌شود تا برای تعطیلات به مزرعه‌ای شخصی در روستا برود تا «خود را پیدا کند» و در نیمه عمر مسیر خود را بیابد. طی این سفر، او با کیورلی واش بورن (۱) (که جک بالانس نقش آن را بازی کرده) ملاقات می‌کند که نماینده تمام چیزهایی است که میچ ندارد: سبک بار، سفت و محکم و مهمتر از همه متمرکز.

در طول زندگی هزاران فیلم دیده‌ام اما تنها تعداد انگشت‌شماری از آنها واقعا اثرگذار بوده‌اند. آنچه که از فیلم زرنگ‌های شهر بیشتر در ذهن من مانده صحنه‌ای بود که ناگهان بطرز عجیبی عمیق بنظر رسید، اما تا سالها بعد به معنای کامل آن پی نبردم.

در آن صحنه کیورلی و میچ هرکدام سوار بر اسبی بودند و در مورد زندگی صحبت می‌کردند. اگر فیلم را ندیده‌اید، یک گاوچران مسن بی احساس و خشن را تصور کنید که کلاه گاوچرانی سیاه برسر، دستمال گردن قرمزی بر گردن و دستکش‌های سواری مشکی و سیگار روشنی بر گوشه لب دارد. صدای او گویی از زمان قدیم می‌آید و با اعتماد به نفس مردی سخن می‌گوید که تمام آنها را دیده و زندگی کرده است.

در مقابل او میچ یک فرد شهرنشین کوچک و فروتن است که کلاه بیسبال متز نیویورک برسر و پیراهن و لباس خاکی برتن دارد که احتمالا از ال ال بین رسیده بود. بهترین روش توضیح تفاوت بین آنها این سخن شیوای کیورلی است که در ابتدای فیلم به میچ می‌گوید: «من بیشتر از تو چرند میگم.»

در آن صحنه که بیشترین اثر را بر من داشت، کیورلی می‌گوید: «شما شهریا، نگران خیلی چیزای مزخرف هستین.»

میچ پاسخ می‌دهد: «اه!؟ زنم اساسا به من گفته بود که نمی‌خواد این دوروبر باشم.»

کیورلی پیش خود خندید. «اون یه کله قرمزه؟»

«من فقط میگم–»

کیورلی حرف او را قطع می‌کند. «چندسالته….۳۸؟»

«۳۹».

«بله. همه شما حدود یک سنی با یک سری مشکلات میاین اینجا. حدود ۵۰ هفته در سال به طنابتون گره میزنید و مشکل درست می‌کنین، بعد فکر می‌کنی دو هفته اینجا موندن اون طنابا و مشکلاتو از شما باز میکنه. هیچکدوم از شما متوجه نمیشین. میدونید راز زندگی چیه؟»

«نه، چیه؟»

کیورلی می‌خندد و یک انگشتش را بالا می‌گیرد: «این.»

«انگشت تو؟»

کیورلی همانطور که یک انگشتش را بالا گرفته می‌گوید «یه چیز. فقط یه چیز. به همون می چسبی و همه چیزای دیگه بی‌اهمیت هستن.»

میچ انگشتش را بالا نگهداشت. «عالیه. اما اون یه چیز چیه؟»

کیورلی می‌گوید: «این همون چیزیه که باید متوجه بشی….» و سپس می‌رود.

کیورلی نام آن را «یه چیز» می‌نامد. من آنرا گنج درونی شما می‌نامم. مهم نیست آنرا چه بنامید. فقط باید بفهمید چیست.

دو انتخاب شما

اکنون دو انتخاب دارید:

 

این کتاب را تا آخر بخوانید، گنج درونی خود را شناسایی کنید و آن را جلوی چشمتان قراردهید و موهبت منحصربفرد خود را با جهان تقسیم کنید، یا

بپذیرید که کار فعلی شما گنج درونی شما است، به بهترین وجهی که می‌توانید آنرا بازی کنید و دست از غرولند کردن بردارید.

 

شاید فکرکنید امکان ندارد مورد آخر درست باشد. برای مثال، اگر با اعداد کار می‌کنید، شاید به خودتان بگویید «۵۰ سال بعدی را با مشتریانی بگذرانید که با صفحه گسترده کار می‌کنند، بازده‌های مالیاتی را فایل می‌کنند یا برای سبد بازنشستگی برنامه‌ریزی می‌کنند؟ مطمئنا نه!»

اما اگر با استعداد ریاضی و حل معادلات پیچیده بزرگ شده‌اید، در آن صورت واقعا مجبور هستید حسابدار یا برنامه‌ریز مالی باشید.

تعداد زیادی افراد ماهر وجود داشته‌اند که کار خود را بصورت پاره وقت بعنوان کتابدار آغاز کرده و در نهایت در بخش مالی تلاش‌هایی کرده‌اند که میلیون‌ها دلار برای آنها درآمد داشته است.

لازم نیست بصورت خودآگاه این سه مرحله را برای گنج درونی خود انجام دهید تا مسیر خود را درک کنید. برخی از افراد خوش‌شانس بصورت طبیعی فورا آنرا می‌یابند درحالیکه برخی دیگر باید طی چندین سال اصلاحات زیرکانه‌ای انجام دهند تا به جایی که باید برسند. برخی دیگر همچنان در نقطه‌ای چرخش تند ۱۸۰ درجه‌ای انجام داده و شغل کاملا جدیدی را آغاز می‌کنند.

مثال آن دکتر جو آمویا از امرسون نیوجرسی است. جو ده‌ها هزار دلار و بیش از ۱۵ سال از عمر خود را صرف کرد تا یک کایروپراکتور شود، مطب خود را باز کند و صدها بیمار وفادار پیدا کند. اگر هشت سال پیش از او می‌پرسیدی حاضر است مطب را رها و کار خود را عوض کند احتمالا به شما می‌خندید.

اما امروز جو یک متخصص قرار و رابطه است که به زنان مجرد در یافتن عشق مشاوره می‌دهد.

چرا یک دکتر موفق باید از چیزی دست‌بردارد که برای دستیابی به آن به سختی تلاش کرده است؟ چه چیز به او قدرت داده که از ابتدا آغاز کند؟

او آن چیزی را کشف کرد که برای انجامش متولد شده بود و هنگامی که گنج درونی خود را شناسایی کرد همه‌چیز واقعا بدیهی شد.

***

گنج درونی شما چیزی نیست که انتخابش کنید. گنج درونی شما را انتخاب می‌کند.

***

برعکس، اکثریت افراد هرگز مسیر خود را پیدا نمی‌کنند… اکثرا به این دلیل که از تشخیص وجود آن امتناع می‌کنند.

حتی وقتی مشتریان به اندازه کافی علاقمند به شرکت در کارگاه‌هایم هستند، همیشه کسانی هستند که در مقابل این مفهوم مقاومت می‌کنند. آنها می‌پرسند:

«چطور ممکن است شخصی فقط یک چیز داشته باشد که پرقدرت عاشق انجام آن باشد؟»

«اگر من یک گنج درونی نداشته باشم چه؟»

«چرا باید وقتم را صرف کنم تا ببینم گنج درونی‌ام چیست؟ زندگی من خیلی هم خوب است.»

وقتی مردم در مقابل کشف کیستی خود و موهبتی که دارند مقاومت می‌کنند ناراحت می‌شوم. هرچند، بیشتر ناراحت می‌شوم که برخی از بهترین ذهن‌ها و پرحرارت‌ترین روح‌های جهان ما گنج درونی خود را کشف کرده‌اند اما در موقعیت‌هایی گیرکرده‌اند که آنها را از فرصت دستیابی کامل به بزرگی خودشان محروم می‌کند.

اگر این مطالب را روی یک صندلی راحتی، صندلی پارک در یک روز زیبا، یا در قهوه‌خانه محبوب خود می‌خوانید، نعمت‌های خود را بشمارید. متوجه شوید هرچیزی که می‌خواهید می‌تواند در اختیار شما باشد؛ چون شما آزادید که سرنوشت خود را دنبال کنید.

تمام بهانه‌ها را کنار بگذارید. سپاسگزار فرصت‌هایی باشید که در دسترس شما هستند، مهمتر از همه خود را آماده سفری کنید که زندگی شما را تغییر می‌دهد.

کمی در مورد من

من در اوانستون ایلینویز به دنیا آمدم و دوران کودکی نسبتا کوتاهی داشتم. هفت ساله بودم که والدینم از هم جدا شدند. من، برادر و خواهرم با مادرم زندگی می‌کردیم و مادرم به سختی تلاش کرد تا با درآمد محدود ما را بزرگ کند.

در سن ۱۰ سالگی شروع به کارکردم. همه‌جور کار عجیب انجام دادم؛ برف روبی، جمع کردن برگها، چمن‌زنی. هرکاری که درآمدی داشت آنرا می‌قاپیدم.

در دبیرستان یک معدل ۴ داشتم. منظورم معدل درسی نیست، منظورم این است که در هر تلاش می‌توانستم با دخترها قرار بگذارم. به عبارت دیگر، از هر ۱۰ دختری که می‌خواستم با او قرار بگذارم، بطور متوسط چهار نفر قبول می‌کردند.

در حقیقت این مساله برای بازیگر کوتاه مدت با موی فرفری و گوشواره حلقه‌ای طلایی (شکل ۱.۱) بد نبود. در دوران دبیرستان پیشخدمت بودم، بنزین زدم، ماشین تعمیر کردم، درام زدم، طبقه چیدم، در رستوان کارکردم و حتی پشت ون بلندگو فروختم.

شکل ۱. استیو در دوران دبیرستان

نظرات دیگران در مورد گنج درونی شما چیست؟

هر از گاهی کتابی بیرون می‌آید که واقعا می‌تواند به مردم کمک کند. اگر شما یکی از آن افرادی هستید که احساس می‌کنند از کار خود ناراضی هستند یا نمی‌دانند که وقتی بزرگ شدند می‌خواهند چکار کنند این کتاب را بخوانید، تمرین‌های آن را انجام دهید و شاهد تغییرات زندگی خود باشید.

جک کنفیلد

یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های سوپ جوجه برای روح و نویسنده اصول موفقیت

این کتاب بیشتر یک نقشه راه است. شما را به سفری می‌برد که با جالب‌ترین شخصیت جهان دیدار خواهید کرد (توجه: این شخصیت شما هستید). اما شمایی که در این سفر پدیدار می‌شود همان شمایی نخواهد بود که به افق می‌رسد… درحقیقت، گنج درونی شما چیست؟ بطور مشخص گام به گام شما را به سمت چیزی راهنمایی خواهد کرد که بیشتر مردم هرگز کشف نمی‌کنند… و با این کشف شما می‌توانید طبق گفته استیو جابز، ضربه‌ای در جهان ایجاد کنید. این کتاب به روشنی نویسنده، استیو اولشر، را جزو مهمترین افراد علت‌گرا قرار می‌دهد.

دن هولینگز

www.danhollings.com

که بیشتر با راز، رازهای بازاریابی بدون هزینه و کلاک استار ایمیل شناخته شده است

به ما گفته شده بزرگترین افسوس بیشتر افراد در آخرین روزهای زندگی‌شان این است که زندگی درستی نداشته‌اند. آنها در زندگی مشغول به برآوردن انتظارات دیگران، تلاش کردند مسئولیت‌پذیر و عملگرا باشند اما چیزی را فراموش کردند که می‌توانست زندگی عالی برای آنها بسازد. در این کتاب، استیو مثالهایی از افرادی می‌آورد که با گنج درونی خود زندگی می‌کنند تا به هرکدام از ما فرایند گام به گام زندگی درست را بیاموزند.

دن میلر

نویسنده پرفروش نیویورک تایمز برای کتاب ۴۸ روز تا کاری که دوست دارید

در هر نسلی تعداد انگشت‌شماری کتابهای سودمند وجود دارد که برای افرادی که به دنبال پیشرفت و روحیه شاد و مثبت هستند برجسته بنظر برسد. کتاب گنج درونی شما چیست؟ استیو اولشر در همین حوزه برگزیده است و باید خوانده (بلعیده) و همین امروز بکارگرفته شود.

ریک تامپسون

سالم سلامت و عاقل

«من براین باورم که همگی ما توسط خدا و با مجموعه منحصربفردی از اشتیاق‌ها، استعدادها، مهارت‌ها، توانایی‌ها، شخصیت و جوهره ساخته شده‌ایم که ما را منحصربفرد می‌کند. یعنی شما تنها کسی هستید که می‌تواند ارزش منحصربفردتان را به دنیا هدیه بدهد! در کتاب گنج درونی شما چیست؟ استیو اولشر شما را در شناسایی و حرکت به سمت آنچه که برای انجام آن متولد شده‌اید راهنمایی می‌کند. آن آتش از درون شما را می‌سوزاند؟ شما را می‌خواند تا بر دنیا اثر بگذارید. انجامش دهید!

جوئل کام

نویسنده پرفروش نیویورک تایمز

(www.joelComm.com)

«سالها وقت صرف کردم تا بفهمم چه کاری باید انجام دهم و آنقدر تغییر کرد تا به این ایدهٔ ساده رسید که به دیگران کمک کنم با پتانسیل کامل زندگی کنند. استیو این فرایند را ساده کرده و پرسش‌های مهمی می‌پرسد که به شما کمک می‌کند در زمان کمتری عمیق‌تر شوید. اگر شما مانند من هستید و می‌خواهید بیش از حد تحلیلگر باشید، این کتاب به شما کمک می‌کند بر موانع پیروز شوید و عمل کنید. شما آن چیز را انتخاب نمی‌کنید، آن چیز شما را انتخاب می‌کند…. و به همین ترتیب شما این کتاب را انتخاب نمی‌کنید… این کتاب شما را انتخاب می‌کند.»

جیمز ریک، «آقای پر از پتانسیل»

موسس fullPotential.com

بسیاری از افراد برای تعریف اینکه که هستند و چه کاری باید انجام دهند دچار کشمکش با خود هستند. در کتاب گنج درونی شما چیست؟ استیو اولشر دقیقا به شما نشان می‌دهد چگونه وارد سیم‌کشی طبیعی خود شوید تا بتوانید بصورت ماندگار نه تنها بر آنهایی که در این زندگی با شما هستند، بلکه کسانی که در آینده خواهند آمد نیز اثر بگذارید.»

بیل رنکوزیک (آکا بد بوی بیل)

دی جی و تولیدکننده بین‌المللی

(www.badboybill.com)

«اگر آماده یادگیری یک طرح اولیه برای کشف استعدادها، مهارت‌ها و توانایی‌های واقعی خود هستید، پس راهبردهای این کتاب استیو اولشر را بخوانید و جذب کنید!»

جیمز مالینچاک

مهمان برنامه میلیونر مخفی تلویزیون ABC

نویسنده سوپ جوجه برای روح مدرسه‌ای؛ موسس www.BigMoneySpeaker.com

«به دنبال پرسش وجودی چرا من اینجا هستم؟ همه ما می‌خواهیم این مساله مهم را درک کنیم که گنج درونی من چیست؟ سعی نکنید با کلمه معمایی چرا آغاز کنید بلکه به دنبال گنج درونی باشید. وقتی آنرا کشف کردید، برخلاف هرچیزی که تا کنون می‌دانستید بدون شک معنا، انجام و درکی عمیق‌تر از هدف خواهید داشت!»

مایک مونی

یکی از مخترعین ACT، نرم‌افزار مدیریت تماس؛

مدیرعامل و مخترع VIPorbit Mobile

نرم افزار مدیریت روابط

www.MikeMuhney.com و www.vipOrbit.com

«برخی افراد خوش‌شانس هستند… آنها خیلی زود می‌فهمند کیستند و برای انجام چه کاری متولد شده‌اند. برای ما که موجوداتی فانی هستیم، این فرایند عموما یک سفر است؛ سفر آزمون و خطا. شناسایی کیستی شما و اینکه برای انجام چهکاری متولد شده‌اید می‌تواند ترساننده باشد. با کتاب استیو اولشر گنج درونی شما چیست؟ دیگر لازم نیست تنها باشید. پاسخ‌هایی که لازم دارید در این کتاب موجودند.»

برایان تودر، انسان بدون ترس

www.TheNoFearZone.com

«در گنج درونی شما چیست؟ استیو اولشر به شما نشان می‌دهد چگونه از بیدار بودن به زنده بودن حرکت کنید. زندگی واقعا کوتاه است. این کتاب را بخوانید، کشف کنید که برای انجام چه کاری متولد شده‌اید، موهبت‌های خود را با دنیا تقسیم کنید و برای آنچه که شادمانه و به رایگان انجام می‌دهید پاداش شگفت‌آوری دریافت کنید.»

سوزن ایوانس

www.suzanneEvans.org

«اگر از مسیر زندگی خود خسته شده‌اید و بخشی از شما می‌داند که شما برای هدف بزرگتری اینجا هستید، گنج درونی شما چیست؟ کتابی است که باید خوانده شود! چرا به تنهایی تلاش کنید مسایل را بفهمید وقتی استیو می‌تواند راه را به شما نشان دهد؟!»

جو آمویا

فردی که هوشمندانه‌تر قرار می‌گذارد؛

خالق قرارهای هوشمندانه‌تر برای زنان

www.SmarterDatingForWomen.com

«حرکت به سمت تمرکز منحصربه خودمان یک کار تجملی نیست، زندگی درست نیازمند این است که وارد مسیر خودمان شویم. بله ما باید جاهای خالی را پرکنیم! حرکت به سمت آن چیزی که در گوش ما زمزمه می‌شود، نیازمند توجه ما است و نهایتا از تمام تلاش ما استفاده می‌کند همان چیزی است که برای انجام آن ساخته شده‌ایم و از طریق این داستان‌ها و تمرین‌های فوق‌العاده استیو اولشر مدرکی برای زندگی درست ارایه می‌کند که بهترین سنجش موفقیت است.»

دب اینگینو

رهبر قدرت

www.StrenghLeader.com

«گنج درونی شما چیست؟ تفاوت مثبتی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. اگر تابحال در شگفت بوده‌اید که «چرا اینجا هستم و چطور می‌توانم لذتم را به کارم تبدیل کنیم؟ این کتاب راه را به شما نشان خواهد داد. بخوانید و نتیجه را برداشت کنید.»

سم هورن

نویسنده POP و سرن دستنی

www.SamHorn.com

«گنج درونی شما چیست؟ شما را ترغیب می‌کند در ویژگی ماهرتر شوید که هر کارآفرین موفقی که در پادکست موفق تجاری «صندلی داغ کارآفرین» با او مصاحبه کرده‌ام روی آن ویژگی تمرکز می‌کند: یک مسیر را تا موفقیت دنبال کنید. همه ما این توانایی را داریم که در یک مساله شگفت‌انگیز باشیم اگر ذهن و قلب خود را به آن مساله اختصاص دهیم. تولید پادکست همان گنج درونی من است. گنج درونی شما چیست؟»

جان لی دوماس

www.EnterpreunerOnFire.com

«استیو اولشر سالها به انسان‌ها کمک کرده تا گنج درونی خود را کشف کنند. ابزارها و فناوری‌های قدرتمند او ناشی از صدای الهام‌بخش او و ترغیب و مربیگری برآمده از قلب اوست. استیو شخصا الهام‌بخش من بوده و می‌دانم که الهام‌بخش شما نیز خواهد بود.»

کریستوفر ون بورن

شرکت لانچ موکسی

www.LaucnMoxie.com

«شناسایی آن چیزی که برای انجامش متولد شده‌اید و تقسیم کردن این موهبت با دنیا هم وظیفه شما و هم حق ذاتی شما است. گنج درونی شما چیست؟ نه تنها دقیقا به شما می آموزد چگونه وارد طرح اولیه ذاتی خود شوید بلکه در درک این مساله به شما کمک می‌کند که چگونه بصورت منحصربفردی برای عالی بودن آماده شده‌اید. من قویا خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنم.»

دیوید ریکلان

موسس www.SelfGrowth.com

نخستین وب‌سایت بهبود شخصی در اینترنت

«استیو راهنمایی نهایی در مورد کشف خود ساخته و گردابی از هدف شخصی و کاربرد عملی ایجاد می‌کند. روشن است که گنج درونی او طراحی شده تا آتشی را در روح‌های زیادی روشن کند تا به میزان انتخابی خود به دنیا خدمت کنند.

اریکا گیل‌کریست «زن توقف‌ناپذیر»

www.ErikaGilchrist.com

«آرزو می‌کنید ای کاش می‌دانستید چگونه برخی افراد موفق می‌شوند و می‌توانستید فرایندی را در زندگی خود بکاربگیرید تا به نتیجه برسید. این کتاب داستان افراد موفق را به شما می‌گوید اما مهمتر از آن به شما می‌آموزد چگونه با بکارگیری اصول و راهبردها موفقیت آنها را کپی برداری کنید. این کتاب را بخوانید و شاهد تغییر زندگی خود باشید.»

اندی تراب

نویسنده مجموعه کتابهای برای تجربه کردن زود است

www.takepermission.com

«درجهانی پر از تیرگی و سردرگمی، این کتاب مانند بمب کوچک نورانی است. دقیق، هوشمندانه و لپ مطلب، راهی عالی برای فهمیدن گنج درونی‌تان.»

جان اکوف

نویسنده پرفروش ستاره نیویورک تایمز

www.JonAcuff.com

«از زندگی منفعلانه دست‌بردارید و زندگی واقعی را آغاز کنید. گنج درونی شما چیست؟ راه‌حل‌هایی با اجرای آسان ارایه می‌کند که زندگی شما را به یک معنی و شادی بزرگ تبدیل می‌کند.»

دکتر الیزابت لومباردو

نویسنده پرفروش خود شاد شما:

نسخه نهایی شما برای شادی

www.AHappyYou.com

«استیو اولشر کاری عالی انجام داده تا به ما کلید واقعی درگیر شدن در زندگی و کار را یادآوری کند. راهنمایی مستقیم، سرگرم‌کننده و سودمند برای ارتباط با اثرات منحصربفرد ما، و علت مهم بودن آن.»

دیوید الن

نویسنده پرفروش بین‌المللی، کارها را انجام دهید: هنر بهره‌وری بدون استرس

www.DavidCo.com

«بیشتر افراد به آنچه که واقعا آتشی در روح آنها روشن می‌کند بله نمی‌گویند. اغلب آنها زندگی کوچکی دارند و کارهای اشتباهی انجام می دهند چون هنوز گنج درونی خود را کشف نکرده‌اند؛ آن چیزی که برای انجامش متولد شده‌اند. تا هنگامی که گنج درونی شما آشکار شود، پیوسته حواس‌پرتی‌ها در مسیر شما خواهند بود. این کتاب را بخوانید، گنج درونی خود را کشف کنید و به زندگی بله بگویید!»

لورال لانگه‌میر

میلیونر ساز

www.LiveOutLoad.com

«بیشتر افرادی که از خودشان می‌پرسند هدف من در زندگی چیست؟ جوابی برای آن ندارند. کتاب استیو نقشه‌ای قطعی برای پاسخ به آن پرسش فراهم کرده و مهمتر از آن نوری بر مقصد نهایی می‌تاباند. گنج درونی شما چیست؟ شما را به سفر جدیدی از کشف خود برده و سرانجام، راهنمای شما می‌شود تا آنچه که برای انجامش متولد شده‌اید را کشف کنید.»

استیون آیچیسون

نویسنده تفکرات خود را تغییر دهید

www.stevenaitchison.co.uk/blog

«من یکی از طرفداران متعصب خویش‌فرمایی هستم چون بزرگترین چرخ آزادی در فرهنگ امروزی است. پس از سالها مشاوره با صدها فردی که تلاش می‌کردند از کارمندی سنتی به سمت شغل آزاد بروند و اغلب به گل نشستند، متوجه شدم که بیشتر تلاش‌های کسب و کار به دلیل موارد شخصی شکست خوردند. درک نکردن مکان یک شخص در جهان…. گنج درونی…. در مرکز زلزله قراردارد. استیو با داستان شخصی، اشتیاق شدید و خرَدِ خود، مرا در مقدمه کتابش گیرانداخت. این کتاب، کتابی بنیادین در بخش مهمات کسب و کارم برای کمک به اعضایم خواهد بود.

کوین میلر

موسس www.freeagentacademy.com

«چالش برانگیز، تفکربرانگیز و خردمندانه؛ اکتشافی عالی در مورد تبدیل شدن به آن کسی که باید باشید.»

رندی گیج

نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، خطرپذیری یعنی امنیت

«تا زمانی که مغز خود را دوباره تعلیم ندهید و دیدگاه شخصی خود را تغییر ندهید همچنان خرابکاری خواهید کرد. اولشر به شما کمک می‌کند بهترینِ خود را شناسایی کرده و آن قدرتی که نیروبخش پیشرفت شما است را مهار کنید!»

لیزا جیمز ام ای دی

نویسنده پرفروش پیروزی برترس و تغییر بنیادین

www.Rx-Success.com

«مفهوم و روش استیو اولشر برای یافتن گنج درونی شما بسیار زیرکانه است. ما به خودمان متعهد هستیم که اشتیاق‌مان را دنبال کنیم و موهبت منحصربفردمان را با جهان تقسیم کنیم. مجموعه داستان‌های شبکه متخصصان استیو مطمئنا الهام بخش و مشوق خوانندگان در کشف گنج درونیشان و آغاز کردن زندگی است که برای آن ساخته شده‌اند.»

رابین جی

فیلمساز برنده جایزه

www.TheKeyMovies.com

«گنج درونی شما چیست؟ شما را راهنمایی می‌کند به روشنی و تمرکز دست‌یابد ضمن اینکه شما را تقویت می‌کند تا بهره‌وری و کیفیت زندگی‌تان را به حداکثر برسانید. بخوانید و برنده شوید.»

دکتر باب رایت

نویسنده مدیریت ورای زمان و تجارت با هدف

«اگر از بی‌هدف چرخیدن در جهان خسته شده‌اید و به دنبال راه‌حلی برای کمک به خود برای اتصال به اشتیاق‌تان هستید، گنج درونی شما چیست؟ شاهکاری درخشان است که زندگی شما را دچار تحول کرده و به شما قدرت می‌دهد بالاترین پتانسیل خود را درک کنید.»

رابی تاک

موسس رازهای درمان

www.SecretsToHealing.com


وقتی تازه به دانشگاه رفته بودم دی جی شدم و سرانجام آنقدر ماهر شدم تا در کلوپ‌های ایلینویز اجرا کنم. این مساله باعث شد اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل ۱۹۹۰ با برخی از بزرگترین دی جی‌ها از جمله بد بوی بیل (۲) و جولین جامپین پرز (۳) روی یک صحنه اجرا داشته باشم.

در سن ۲۰ سالگی، فانکی پیکل (۴) را در کاربوندال ایلینویز، درست بیرون دانشکده ایلینویز جنوبی باز کردم. پیکل مفهومی منحصربفرد بود؛ یک کلوپ شبانه غیرالکلی در وسط کلوپ‌های شبانه الکلی کاربوندال. این کار در نگاه اول اشتباه بزرگی بنظر می‌رسید، اما درواقع برنامه‌ای برای آن داشتم.

می‌دانستم که نوجوانان محلی گزینه‌های بسیار کمی برای تفریح داشتند. پس از ۸ بعدازظهر تا ۱۱: ۳۰ شب به افراد زیر ۱۸ سال سرویس می‌دادیم. ساعت ۱۱: ۳۰ تعطیل می‌کردیم، به تمیزکاری می‌پرداختیم و دوباره در نیمه شب کلوپ را باز می‌کردیم و تا ۶ صبح به افراد بالای ۱۸ سال سرویس می‌دادیم.

طبق قوانین شهر، برخی کلوپ‌ها می‌بایست ۱: ۳۰ بامداد تعطیل کنند. با اینکه ما مجوز نوشیدنی‌های الکلی نداشتیم می‌توانستیم تمام شب باز باشیم و مشتریان زیادی داشتیم. سرانجام با شریک تجاری خود به مشکل خوردم اما با این موفقیت اولیه، آتش کارآفرینی من شعله‌ور شد.

از آن زمان به بعد چندین کسب و کار میلیون دلاری در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده‌ام از جمله شرکت لیکور بای وایر (که ابتدا به عنوان یک شرکت کاتالوگ آغاز بکار کرد و سپس در سال ۱۹۹۳ فروشگاه الکترونیکی کامپیوسرو (۵) راه‌اندازی شد و ۱۹۹۵ به یکی از نخستین وبسایت‌های تجارت الکترونیک تبدیل شد)؛ لیکور دات کام (بعنوان موسس و رییس)؛ و بولد دولوپمنت (۶) (یک شرکت توسعه املاک با تمرکز بر استفاده دوباره و متفاوت) که من راهکارهای خلاقانه‌ای را در هرکدام بکاربرده‌ام.

همهٔ فعالیت‌های اقتصادی من نتیجه‌بخش نبوده‌اند و افت و خیزهای بزرگی را تجربه کرده‌ام. ورشکستگی، طلاق و افسردگی را از سر گذرانده‌ام. اما دوباره عاشق شده‌ام، دارای سه فرزند خارق‌العاده شده‌ام و شرکت‌های بسیار موفقی ساخته‌ام.

سال ۱۹۹۷ با همسرم لنا ازدواج کردم و سه پسر فوق‌العاده دارم. عشق بهترین آموزگار زندگی است. عشق نیازمند صبوری، مهربانی و ازخودگذشتگی است؛ رفتارهایی که همیشه بصورت طبیعی همراه من نیستند اما هرروز روی آنها کارکرده‌ام. با اینکه اغلب دچار اشتباهاتی می‌شوم، دیدن نگاه ناامیدانه در چشمان کسی که دوستش دارم همیشه مرا به نقطه تمرکزم بازمی‌گرداند.

از آگوست ۲۰۰۰ نزد یکی از استادان بزرگ به نام کارلسون گریسی کوچک و مرحوم کارلسون گریسی بزرگ آموزش جیوجیتسوی برزیلی دیده‌ام.

کارلسون گریسی کوچک یک قهرمان است، ۱۰ مسابقه قهرمانی جیوجیتسوی برزیلی را برنده شده و عضو خانواده‌ای است که جیوجیتسوی برزیلی را روی نقشه جهانی قرارداد. اگر با جیوجیتسو آشنا نیستید، یک تکنیک مبارزه است که در آن هدف این است که حریف را مجبور کنید تسلیم شود. این ترغیب ماهرانه در نتیجه گرفتن گردن یا اجرای فن روی اندام زیرین صورت می‌گیرد (به بازو، پا، زانو، آرنج شکسته و غیره فکر کنید). گرفتن گردن تا مرز بیهوشی و پیچیده‌شدن اندام زیرین در جهت‌هایی که هرگز فکرش را هم نمی‌کنید در انسان امکان‌پذیر باشد باعث شده انسانیت و احترام را به دردناک‌ترین روش‌ها بیاموزم.

در اوایل سال ۲۰۰۹، همه‌چیز تغییر کرد. ناپدری‌ام که از ۱۰ سالگی مرا بزرگ کرده بود در بستر مرگ بود. بیماری که سالها با آن جنگیده بود در حال پیروز شدن بود. همانطور که کنار هم نشسته بودیم دست او را گرفتم. اگرچه دیگر نمی‌توانست سخن بگوید، باوردارم که از طریق اتصال فیزیکی با من گفتگو کرد.

چشم‌اندازی از مراسم تدفینم از جلوی چشمانم گذشت. در همان حال که در تابوت تاریک و نمناک داخل زمین گذاشته می‌شدم، می‌توانستم کلماتی را از اطراف قبر بشنوم: «استیو اولشر اینجا زندگی می‌کند. او زندگی خود را وقف دویدن دنبال دلار کرد.» این تمام چیزی بود که گفته شد.

این ندای بیدارکنندهٔ بزرگی بود که با نیروی ضربه به سرم وارد شد. شروع کردم به فکر کردن در مورد کارهایی که در پایان زندگی می‌توانستم به آنها نگاه و افتخار کنم. جالب اینکه هیچ کدام آنها ارتباطی با پول درآوردن نداشت.

همیشه این حس را داشتم که باید کار فوق‌العاده‌ای انجام دهم. چشم‌انداز مراسم تدفین مرا روشن کرد، مسیری که ساخته بودم مرا از استعدادهای طبیعی‌ام دور می‌کرد. به من گفته شده بود مسیرم را عوض کنم. با آن لحظه‌ای روبرو شدم که اکنون آنرا تصمیم‌گیری می‌نامم. لحظه‌ای اساسی از حقیقت که می‌تواند شما را به یکی از این دو مسیر هدایت کند:

مسیری جدای از احترام به شخصی که واقعا هستید، یا

مسیری که به بهترین نحو مطابق وجود اصلی شما است و به خود فردای‌تان اجازه می‌دهد به عقب بازگشته و از خود کنونی‌تان سپاسگزاری کند.

از آن زمان آموخته‌ام که تفاوت زیادی بین خوب زندگی کردن و زندگی بخاطر پول در آوردن وجود دارد.

اشتباه نکنید؛ هرکدام از ما مستحق یک زندگی شگفت‌آور هستیم. شما مجبور نیستید بخاطر هزینه کردن برای چیزی که ارزشش را دارید عذرخواهی کنید یا همانند یک هنرمند قحطی‌زده از زندگی کناره‌گیری کنید به این دلیل که مجبور به ایجاد هنر هستید. اگر یک ورزشکار بتواند با ضربه‌زدن به توپ بوسیله یک چوب میلیون‌ها دلار بدست آورد، چرا یک هنرمند نباید نقاشی، کتاب یا نمایشنامه‌هایی که مطابق سلیقه بازار است را میلیون‌ها دلار بفروشد؟ و اگر پول برای‌تان مهم نیست آنرا ببخشید و به خیریه مورد علاقه‌تان بدهید.

سرانجام، همگی ما توسط بند مشترک انسانیت‌مان ملزم به دنبال کردن مواردی هستیم که نه فقط موفقیت مالی برای ما دارند بلکه می‌توانند اثر مثبتی هم بر جامعه، کشور و جهان ما بگذارند. از زمان آغاز تغییرم آموخته‌ام که موهبت شهودی خود را در آغوش گرفته و توسعه دهم تا به افراد در یافتن گنج درونیشان کمک کنم. دنبال کردن این مسیر باعث شده

در فیلم پرفروش کلیددار با جک کنفیلد، جان گری و مارسی شیموف بازی کنم

کارگاه کشف دوباره را تاسیس و اداره کنم که بسیاری از شرکت کنندگان آنرا رویدادی اساسی در زندگی خود توصیف کرده‌اند

تاسیس و میزبانی رادیوی کشف دوباره، نمایشی اختصاصی در مورد ساختن رهبرانی قدرتمند که تفاوتی اساسی ایجاد می‌کنند

نوشتن کتاب پرفروش سایت آمازون و کتاب سال یو اس ای بوک نیوز در حوزه کتابهای کمک به خود، سفری به خود شما: راهنمای گام به گام تبدیل شدن به آن چیزی که برای انجام آن متولد شده‌اید

نوشتن کتاب سال فناوری کسب و کار، بزرگان اینترنت: متخصصان برجسته دنیا می‌گویند چگونه بصورت آنلاین سود کنید

تاسیس و میزبانی برنامه زنده بزرگان! نخستین کارگاه اینترنتی، موبایل و بازاریابی که بهترین افراد دنیا را گردهم می‌آورد تا دانش خود را به اشتراک گذاشته و به شرکت کنندگان کمک کنند از اطلاعات آنها برای تغییر زندگی خود استفاده کنند

رهبری چرخه ۱۰ که یک برنامهٔ مشاوره خصوصی ۱۲ ماهه است که به کارآفرینان قدرت می‌دهد درآمدی که مستحقش هستند و سبک زندگی که می‌خواهند را بدست بیاورند

شرکت در شبکه‌های تلویزیونی ABC و FOX و بیش از ۳۰۰ برنامه رادیویی از جمله برنامه‌های ملی با میزبانی لو دوبس، جیم بونان و مانکو مولر

 

شاید مهمتر از همه این باشد که اکنون فرصت دارم با تمام گروه‌های سنی صحبت کنم و هنگامی که رویای ساختن زندگی پر از موفقیت و شادی را در سر می‌پرورانند نور را در چشمان آنها ببینم.

هدف از گفتن این موارد پررنگ کردن زندگی خودم نیست، بلکه می‌خواهم اشتیاق خود به نوشتن این کتاب را توضیح دهم. این تجربیات زندگی است که باعث نوشتن این کتاب بی‌پرده و صادقانه و اشاره به جنبه‌هایی در مورد رشد شخصی شده است.

لطفا از میانبر استفاده کنید

من کتاب گنج درونی شما چیست؟ را نوشتم چون می‌خواستم بخاطر داشتن موهبتی جشن بگیرید که منحصر به شما است، استعدادهای خاص خود را با دنیا به اشتراک بگذارید و تبدیل به شخصی شوید که برای آن زاده شده‌اید.

طی ۲۵ سال گذشته تمرینات، نظریات و اصولی را توسعه داده و اصلاح کرده‌ام که در این صفحات آنها را خواهید یافت. آنها برگرفته از تجربیات شخصی (و اغلب دردناک) من هستند. اشتباهاتی کرده‌ام و از نتایج اجتناب ناپذیر آنها رنج‌هایی کشیده‌ام که شما دیگر مجبور نیستید آنها را تحمل کنید.

من کاملا باوردارم که باید از تلاش‌ها و آزمون‌های دیگران درس بیاموزیم. خوش شانس بوده‌ام که از راهنمایی آموزگاران بزرگی استفاده کنم. امیدوارم به من اجازه دهید راهنمای شما باشم.

روش منحصربفرد من خرد باستانی (مثلا برگرفته از بودا، لائوتزه و کتاب مقدس) را با درس‌های انقلابی استادان مدرن (مثل جک ولش، دیوید آلن و لری وینگت) ترکیب می‌کند. این تکنیک‌ها در ترکیب با تمرینات منحصربفرد و راهکار فردی من برای دستیابی به تغییر دایم و مثبت، سیستمی اثبات شده برای پیشرفت نهایی در کسب و کار و زندگی است.

برای کمک به شما در فرایند کشف، در بخش‌هایی از کتاب داستان‌ها و معادلات کامل شدهٔ گنج درونی را خواهید یافت مربوط به اعضای برنامه خصوصی مربیگری من (چرخه ۱۰) و فارغ‌التحصیلان کارگاه کشف دوباره که با استفاده از این سیستم زندگی خود را تغییر داده‌اند. شما نیز معادلات کامل شده گنج درونی افرادی را خواهید یافت که با کار آنها آشنا هستید مانند جک کنفیلد، کریس بروگان، مارسی شیموف، گای کاوازاکی، و ماری اسمیت، که با آنها نشستم تا گام‌های کلیدی مسیر کشف آنها را مورد بحث قرارداده و گنج درونی آنها را با دنیا به اشتراک بگذارم.

همانطور که پیشتر اشاره کردم، گنج درونی شما شامل سه عنصر به هم وابسته است. برای اینکه تمرکز روشنی روی گنج درونی خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم بیانیه راهنمای دقیقی بنویسید که آن عناصر را خلاصه کند. شکل ۱.۲ مثالی از یک معادله کامل شدهٔ گنج درونی را نشان می‌دهد.

شکل ۲. نمونه معادله گنج درونی

این کتاب به شما می‌آموزد چگونه معادله گنج درونی خود را بنویسید. همچنین میانبرهای قدرتمندی را به شما معرفی خواهد کرد که می‌توانید بلافاصله استفاده کنید تا در جهت زندگی که استحقاقش را دارید حرکت کنید.

البته کاری که شما باید انجام دهید فقط به خواندن خلاصه نمی‌شود؛ باید تمام تمرینات این کتاب را انجام دهید و از ابزارهای آن استفاده کامل کنید. به قول جیم ران، نویسنده و سخنگوی انگیزشی که به ایجاد شغل‌های «توسعه شغلی» ازجمله آنتونی رابینز و مارک ویکتور هانسن کمک کرده «نمی‌توانید شخص دیگری را استخدام کنیدتا به زور شما را هل دهد.»

هنگامی که خواندن کتاب را به پایان برسانید، درک کاملی از هدف زندگی خود و اشتیاقی فراوان و تمرکز زیاد برای بدست آوردن آن خواهید داشت. پس از آن اگر تلاش کردید تا گنج درونی خود را به بار بنشانید، از پاداش‌های بیکران احساسی و مادی آن لذت خواهید برد.

این کتاب چگونه سازماندهی شده است

گنج درونی شما چیست؟ در سه بخش نوشته شده است

بخش ۱ به شما قدرت می‌دهد تا اساس را ایجاد کنید و نشان می‌دهد چگونه چهار مرحله یادگیری بر کیستی شما و علت انجام کارهای‌تان اثر می‌گذارد. می‌آموزید چگونه لنگرهای عمیقی در روح خود ایجاد کنید که شما را در مسیر نگه دارند (تا در مقابل باد یا توسط نیروهای بیرونی از مسیر منحرف نشوید). به قدرت سهمگین درونی خود دست‌خواهید یافت و می‌آموزید نواحی مشخصی از زندگی خود را با چنان استادی اداره کنید که برای دیگران معجزه بنظر برسد.

بخش ۲ به شما می‌آموزد چگونه به تغییر دایمی و مثبت دست یابید و با هفت اصل تغییر دهنده زندگی آشنا می‌شوید (S.L.A.P). هر اصل راهبردهای قدرتمندی برای زندگی دارد و در ایجاد راهنماهای روشن برای زندگی با اعتقاد راسخ و هدف به شما کمک می‌کند. دام‌هایی که در بسیاری از مواقع برسر مسیر برتری قرار گرفته را بررسی خواهید کرد و موثرترین روش‌ها را برای دستیابی به اهداف می‌آموزید.

بخش ۳ با آموزش چگونگی پاسخ دادن به این پرسش کلیدی: گنج درونی شما چیست؟ شما را راهنمایی می‌کند تا تبدیل به شخصی شوید که برای آن متولد شده‌اید. شناسایی گنج درونی خود و اجازه دادن به آن برای راهنمایی شما به سوی آینده، شما را به آزادی ورای آنچه که تجربه کرده‌اید می‌رساند. همچنین می‌آموزید که پس از کشف گنج درونی خود چه کاری باید انجام دهید و چگونه درک واضحی بدست آورید از اینکه که هستید و برای انجام چه کاری به دنیا آمده‌اید و چگونه به بزرگی ذاتی خود دست‌یابید.

چه چیز بدست خواهید آورد

با خواندن کامل این کتاب می‌توانید

موانع گذشته خود را دور انداخته و با خودواقعی‌تان دوباره مرتبط شوید.

از استعدادهای طبیعی خود بهره گرفته، اصلی‌ترین استعدادهایی که برای عالی بودن در آنها ساخته شده‌اید را بهبود ببخشید.

موانعی که ناخودآگاه ساخته‌اید را کشف و حذف کنید.

تغییر اساسی در پایین‌ترین سطوح وجود خود را درک کنید؛ تغییری که از تفکرات و اعمال شما جداناپذیر خواهد شد.

گنج درونی خود را شناسایی کرده و طرح عملی برای به اشتراک گذاشتن گنج درونی خود با دنیا ایجاد خواهید کرد.

مقصود زندگی، اهداف خود و عواملی را شناسایی کنید که مشوق و الهام‌بخش شما خواهند بود.

به صلح و کامیابی دست‌یابید.

من قویا باوردارم که جاده همان مقصد است و سفر مقصد می‌باشد. گنج درونی شما چیست؟ جستجویی است برای ارزشمندترین مقصدها یعنی خود واقعی شما.

بیایید سفر را آغاز کنیم.


کتاب گنج درونی شما چیست نوشته استیو اولشر

کتاب گنج درونی شما چیست؟
آن کار شگفت‌انگیزی که برای انجامش متولد شده‌اید را کشف کنید
نویسنده : استیو اولشر
مترجم : منصور بیگدلی
ناشر: انتشارات آوین
تعداد صفحات: ۲۶۸ صفحه


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…

هوش مصنوعی نشان می‌دهد که سلبریتی‌ها در دهه‌های بعد چگونه به نظر می‌رسند

یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه‌ای از پرتره‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهند برخی از سلبریتی‌ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره‌ای پیدا کنند. عکاس و وکیل ترکیه‌ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به دلیل کارهای…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5