اپل می‌خواهد سال آینده اپلیکیشن‌های آیفون، آیپد و دستگاه‌های مک را با هم ادغام کند؛ شروعی برای یک تغییر بزرگ و یکسان‌سازی سخت‌افزار موبایل و دسکتاپ

1

اپل روی پلتفرم iOS خود یکپارچگی و اپلیکیشن‌های قدرتمند و متنوعی دارد. کاربران به راحتی و آزادی کامل می‌توانند برای آیفون یا آیپد خود یک اپلیکیشن انتخاب و روی هر دو دستگاه نصب و اجرا کنند.

اما پلتفرم سیستم‌عامل مک اپلیکیشن‌های بسیار محدود و ایزوله شده‌ای دارد. کاربران دستگاه‌های لپ‌تاپ و دسکتاپ اپل نمی‌توانند همیشه نرم‌افزارهایی به‌روز در اختیار داشته باشند.

حالا اپل می‌خواهد این وضعیت را تغییر دهد و اپلیکیشن‌هایی بسازد که روی هر سه دستگاه آیفون، آیپد و سیستم‌عامل مک اجرا می‌شوند.

توسعه‌دهنده‌گان اپل در سال آینده می‌توانند اپ‌هایی طراحی کنند که از صفحه‌نمایش لمسی، ماوس و پد لمسی پشتیبانی کرده و بسته به اندازه صفحه‌نمایش دستگاه به نمایش درمی‌آید. این اپ‌ها می‌توانند روی iOS یا MacOS نصب شوند.

استیون تروتون، توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های اپل می‌گوید از این پس نیازی نیست تنها برای یک پلتفرم برنامه‌نویسی کرد. استراتژی جدید اپل باعث رشد و تقویت هر دو پلتفرم موبایل و دسکتاپ می‌شود. از نظر وی، ادغام کردن برنامه‌های iOS با MacOS می‌تواند یک تکامل بزرگ در پلتفرم نرم‌افزاری اپل باشد.

اپل می‌خواهد استراتژی جدید را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی بزرگ و عمده iOS و MacOS در سال آینده پیش ببرد. اپل چندین سال است که روی این پروژه مخفی کار می‌کند و در اوایل سال آینده شروع به کار خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود پلتفرم برنامه‌نویسی یا ابزار توسعه جدید اپل برای ادغام اپلیکیشن‌های iOS و MacOS را در کنفرانس توسعه‌دهنده‌گان WWDC در تابستان معرفی کند.

شروعی برای یک تغییر بزرگ

البته، هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و ممکن است رونمایی از این پروژه به تاخیر بیفتد یا اصلا به سال ۲۰۱۸ نرسد. اپل هنوز به طور رسمی درباره این موضوع اظهارنظر نکرده و تنها چند کارمند و توسعه‌دهنده اپل اشاره‌هایی به آن داشتند.

در سال‌های اخیر، کاربران زیادی از به‌روز نشدن نرم‌افزارهای سیستم‌عامل مک به اپل شکایت کردند. این نرم‌افزارها از جمله شبکه‌های اجتماعی مانند پلتفرم iOS به طور مرتب به‌روزرسانی نشده و از آخرین فناوری‌ها و ویژگی‌های جدید به موقع بهره نمی‌برند.

احتمالا پلتفرم جدید اپل برای ترکیب اپلیکیشن‌های موبایل و دسکتاپ شبیه به Universal Windows Platform مایکروسافت یا Play گوگل است. اما هنوز معلوم نیست آیا اپل فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایل و دسکتاپ را نیز با یکدیگر ادغام می‌کند یا خیر!

کارشناسان می‌گویند این استراتژی جدید اپل شروع یک تغییر بزرگ‌تر برای یکسان‌سازی سخت‌افزار دستگاه‌های آیفون، آیپد و دسکتاپ است. اخیرا اپل تراشه T2 را روی iMac Pro استفاده کرد که ویژگی‌های پردازنده های اینتل را روی سیلیکون‌های اپل پیاده‌سازی می‌کرد.

ممکن است در آینده هم نرم‌افزار و هم تراشه‌های موبایل و دسکتاپ اپل دیگر باهم هیچ فرقی نداشته باشند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. غلام می گوید

    آی شیپ ها به پیش، کاری را که مایکروسافت چند سال هست با اپ های یونیورسال شروع کرده، حالا دارید به عنوان کشف بزرگ اپل به خورد مردم می دید انصاف هم خوب چیزی هست به خدا، هر چند می دونم سانسور می کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5